bey Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > równierz zależy to od charakterystyki turbiny jeśli locha laggy > style to krótka, jeśli mała ciągnąca od dołu to długa będzie ok. czyli jak mam skrzynke od 900 a jest krotsza niz S to pod T by byla fajna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > czyli jak mam skrzynke od 900 a jest krotsza niz S to pod T by byla > fajna ? od 899 nie podejdzie do bloku fire Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > od 899 nie podejdzie do bloku fire s-ka bez ringu jest od 900 przeciez i ma 5 krutsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > s-ka bez ringu jest od 900 przeciez i ma 5 krutsza jesli chcesz turbic to został bym jednak przy s ce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > równierz zależy to od charakterystyki turbiny jeśli locha laggy > style to krótka, jeśli mała ciągnąca od dołu to długa będzie ok. racja nie pomyslalem o takich.. Ogolnie jak powiedzialem wczesniej zalezy od kilku czynnikow ktore podalem wyzejj i wtedy mozna dobrac skrzynie dla siebie bo zlotego srodka nie ma.. i kazdy ma inne oczekiwania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > czyli jak mam skrzynke od 900 a jest krotsza niz S to pod T by byla > fajna ? pytanie tylko czy wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > W/g mnie dluzsza bo na T Ci ciagnie szybciej niz we wiertarkach (n/a) > i nie ma sensu by jak to ma miejsce przy krotkiej skrzyni obroty > byly w "waskim" zakresie. A to co bys polecil do 1.2 na razie n/a w przyszlosci moze T? Obecnie mam jakas z glownym 3,733 (15/56) - nada sie? Przypominam, ze to bedzie smigalo w maluchu, wiec naped na tyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > A to co bys polecil do 1.2 na razie n/a w przyszlosci moze T? Obecnie > mam jakas z glownym 3,733 (15/56) - nada sie? Przypominam, ze to > bedzie smigalo w maluchu, wiec naped na tyl. ja mam ta skrzynie jest gut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > ja mam ta skrzynie jest gut Ale masz ja w n/a czy T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Ale masz ja w n/a czy T? n/a moim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > n/a moim I jak - daje rade? Chociaz znajac twoje mozliwosci to chyba wybrales najbardziej odpowiednia. Ciesze sie zatem, ze mam taka sama - znaczy latac bede Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > I jak - daje rade? Chociaz znajac twoje mozliwosci to chyba wybrales > najbardziej odpowiednia. Ciesze sie zatem, ze mam taka sama - > znaczy latac bede jak widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > czyli jak mam skrzynke od 900 a jest krotsza niz S to pod T by byla > fajna ? Urwis ma taka tylko chyba zmienione przelozenie glowne najlepsza jest ta 6ka co ktos pisal ze ostatni bieg ma jak 5ka eSkowa ew. palio/szumacher z 5ka od eSki pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > I jak - daje rade? Chociaz znajac twoje mozliwosci to chyba wybrales > najbardziej odpowiednia. Ciesze sie zatem, ze mam taka sama - > znaczy latac bede dobra jest do osemek ktore maja dosc sporo plasko rozlozonego momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > dobra jest do osemek ktore maja dosc sporo plasko rozlozonego momentu No to sie nada. BTW - schemacik wiazki silnika do P1 potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > BTW - schemacik wiazki silnika do P1 potrzebuje. tylko cos takiego mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > A to co bys polecil do 1.2 na razie n/a w przyszlosci moze T? Obecnie > mam jakas z glownym 3,733 (15/56) - nada sie? Przypominam, ze to > bedzie smigalo w maluchu, wiec naped na tyl. Zalezy do czego malar ma byc czy krecenia sie wokol slupkow czy latania na 1/4.. Zostaw narazie ta co masz i popatrz jak sie bedzie jezdzic.. Arturro jak wspomnial ma taka i na 1/4 daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2007 > tylko cos takiego mam... OK - sprobujemy, ale w kroku mnie swedzi, ze i tak kolory nie beda pasowac... Znowu rzezba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.