Skipi6 Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 Witam. Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ??? Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma zajmuje się taką robotą z tymi motórkami???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Witam. > Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ??? > Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego > podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma > zajmuje się taką robotą z tymi motórkami???? od 5-6 kafli dalej mozesz liczyc co do tych co moga sie podjac: szary, mefisto, a firm jest kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Witam. > Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ??? > Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego > podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma > zajmuje się taką robotą z tymi motórkami???? na moje zeby zrobic to dobrze to tak 5000zl w gore co do wybieranie pod uturbianie to kazdy z tych silnikow sie nadaje choc chyba 8v bardziej rozgryziony no chyba ze wyjada nowe projekty na 16v a kto sie tym zajmuje? moze monster stodola by sie podjela? ale to musisz juz chlopakow pytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Witam. > Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ??? > Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego > podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma > zajmuje się taką robotą z tymi motórkami???? tommi by powiedział ze do 8v od 1tys zł w góre a tak naprawde to nikt tu ci nie da konkretnej odpowiedzi bo składa sie na to wiele składników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > tommi by powiedział ze do 8v od 1tys zł w góre smiem twierdzic ze nawet tommi nie da sklepac tego za 1000zl wiele mozna zrobic samemu ale sam material na wydech to ponad 200-300zl mowie o materiale dodaj do tego nawet super tania turbine 200-300zl i juz masz pond polowe 1000zl a gdzie zegary? a gdzie wtryski? orurowanie dolotu, ic, olej, bov? > a tak naprawde to nikt tu ci nie da konkretnej odpowiedzi bo składa > sie na to wiele składników konkretny zestaw da sie wyliczyc ja moge powiedziec tak da sie 2000-3000zl da sie ale roboty masz co nie miara czekasz na kazda najmniejsza okazje nic nie kupujesz w normlanej cenie tylko za polowe gdzies tam z pod lady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skipi6 Napisano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > tommi by powiedział ze do 8v od 1tys zł w góre > a tak naprawde to nikt tu ci nie da konkretnej odpowiedzi bo składa > sie na to wiele składników No kumam ale ja planuje sprzedać moje CC900 i powered by Inter Garage i chciałbym dosiadać naprawde coś mocnego. na allegro się ostatnioo pokazało pare bo aż 3 szt godnych uwagi 1,2 16V w cenach max do 13 tyś zł. Według mnie koszt zakupu autka super tylko są same 16V i to mnie zastanawiało czy może się to psuje czy może jest problem to uturbić bo 8V na aukcjach po prostu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > No kumam ale ja planuje sprzedać moje CC900 i powered by Inter Garage > i chciałbym dosiadać naprawde coś mocnego. na allegro się > ostatnioo pokazało pare bo aż 3 szt godnych uwagi 1,2 16V w > cenach max do 13 tyś zł. Według mnie koszt zakupu autka super > tylko są same 16V i to mnie zastanawiało czy może się to psuje > czy może jest problem to uturbić bo 8V na aukcjach po prostu nie > ma. jezeli twoje pytanie brzmi czy da sie 16v uturbic to odpowiedz jest tylko jedna tak da sie i to bez problemu pytaj electrixa sam sobie budowal od poczatku do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skipi6 Napisano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > jezeli twoje pytanie brzmi czy da sie 16v uturbic to odpowiedz jest > tylko jedna tak da sie i to bez problemu > pytaj electrixa sam sobie budowal od poczatku do konca Sam to sobie nie podłubam bo nie mam do tego aż takich umiejętności i wiedzy. Wolałbym żeby mi to ktoś zrobił w pełni profi. Tylko koszty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Sam to sobie nie podłubam bo nie mam do tego aż takich umiejętności i > wiedzy. Wolałbym żeby mi to ktoś zrobił w pełni profi. Tylko > koszty.... moge ci powiedziec ze jak zaczynalem bawic sie turbo to wiedzialem bardzo malo (najlepiej wie o tym szary ) ale wiedzialem ze jak sam nie zrobie i nie poznam to potem bedzie problem i jazda do czestochowy czy warszawy bo cos tam sie zepsulo.... niestety masz turbo to dlubiesz caly czas zastanow sie czy nie jest warto jednak poznac te silniki i co jak dlaczego daje o wiele wiecej radochy jak odpali po pol roku dlubania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skipi6 Napisano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > moge ci powiedziec ze jak zaczynalem bawic sie turbo to wiedzialem > bardzo malo (najlepiej wie o tym szary ) ale wiedzialem ze > jak sam nie zrobie i nie poznam to potem bedzie problem i jazda > do czestochowy czy warszawy bo cos tam sie zepsulo.... > niestety masz turbo to dlubiesz caly czas zastanow sie czy nie jest > warto jednak poznac te silniki i co jak dlaczego daje o wiele > wiecej radochy jak odpali po pol roku dlubania No racja gdybym miał to bym się tym bliżej bawił i interesował. Dlatego też nie robiłbym swapa z mojego 900 na 1,2 16v bo to jest kupa roboty i kasy zawias i inne niezbędne pierdoły. A tak kupuje do 13 tysi 1,2 16V na gotowo na sztywnym zawiasie i mocnych hamulcach i albo uturbiam albo śmigam serią 1,2 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > No racja gdybym miał to bym się tym bliżej bawił i interesował. > Dlatego też nie robiłbym swapa z mojego 900 na 1,2 16v bo to jest > kupa roboty i kasy zawias i inne niezbędne pierdoły. A tak > kupuje do 13 tysi 1,2 16V na gotowo na sztywnym zawiasie i > mocnych hamulcach i albo uturbiam albo śmigam serią 1,2 16V klega hans sprzedaje chyba swwoje 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > smiem twierdzic ze nawet tommi nie da sklepac tego za 1000zl wiele > mozna zrobic samemu ale sam material na wydech to ponad > 200-300zl mowie o materiale > dodaj do tego nawet super tania turbine 200-300zl i juz masz pond > polowe 1000zl a gdzie zegary? a gdzie wtryski? orurowanie > dolotu, ic, olej, bov? > konkretny zestaw da sie wyliczyc ja moge powiedziec tak da sie > 2000-3000zl da sie ale roboty masz co nie miara czekasz na kazda > najmniejsza okazje nic nie kupujesz w normlanej cenie tylko za > polowe gdzies tam z pod lady swój pierwszy setup na 110KM zrobiłem za ok 1tyś, 50pln turbina która do dziś żyje 50pln IC 70pln wtryski kolektor przerobiony z serii ok 50pln 150pln bov 200pln regulator od delty ok 100pln za rurexy i łączniki gumowe ok 50pln za DP pod seria wydech + pierdoły i mamy wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > No racja gdybym miał to bym się tym bliżej bawił i interesował. > Dlatego też nie robiłbym swapa z mojego 900 na 1,2 16v bo to jest > kupa roboty i kasy zawias i inne niezbędne pierdoły. A tak > kupuje do 13 tysi 1,2 16V na gotowo na sztywnym zawiasie i > mocnych hamulcach i albo uturbiam albo śmigam serią 1,2 16V wszystko okey tylko pytanie za ile sprzedasz swoje 900 i za ile kupisz co tam chcesz kupić .. i pamiętaj że kupisz zrobione auto którego nikt nie robił żeby jeździć do tesco w niedizele więc nie wiadomo co trzeba będize wymienić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > klega hans sprzedaje chyba swwoje 16v i jeszcze jeden wroclawiak fefnastke chce sprzedac: Sejo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bombel16v Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia No wlanie ktory z tych silnikow 8v cz 16v ma lepszy potencjal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > No wlanie ktory z tych silnikow 8v cz 16v ma lepszy potencjal? 8v ma narazie rekordy ale 16v mocno go wypiera moim zdaniem 8v o wiele prostrzy i chyba jednak przez to ze nie jest kolizyjny troche bezpieczniejszy pod turbo co nie zmienia faktu ze 16v tez juz chlopaki mocno rozpracowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > smiem twierdzic ze nawet tommi nie da sklepac tego za 1000zl wiele > mozna zrobic samemu ale sam material na wydech to ponad > 200-300zl mowie o materiale > dodaj do tego nawet super tania turbine 200-300zl i juz masz pond > polowe 1000zl a gdzie zegary? a gdzie wtryski? orurowanie > dolotu, ic, olej, bov? > konkretny zestaw da sie wyliczyc ja moge powiedziec tak da sie > 2000-3000zl da sie ale roboty masz co nie miara czekasz na kazda > najmniejsza okazje nic nie kupujesz w normlanej cenie tylko za > polowe gdzies tam z pod lady ee skąd te ceny? Flansza wydechowa: 50 zł - Kolanka stal zwykła + flansza pod turbo 150 zł, spawanie we własnym zakresie. Ic z iveco na allegro trafia się po 100 zł. Turbo: dobrze poszukac i mozna za 200 zł wyrwac w dobrym stanie bez luzów. Dolot z ic do silnika 100 zł za nierdzewke + kolanka samco. Wtryski: trzeba szukać: 100 zł Bov: 100-120 zł potaniały ostatnio Regulator od delty stał niedawno na allegro za 160 zł z wysyłką sprawny. Dp 40 - 60 zł jak tomi napisał. Do tego wystroic to: niestety koszt rózny ale kolega brał się za to sam.W praktyce 1500 zł + strojenie jest realne. Myślałem ostatnio sporo nad uturbianiem bo miałem wsadzac 8v. gdybym robił osobiscie zrobiłbym jeszcze taniej bo stal + nierdzewka + spawanie i materiały mam za free- ale trzeba szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > 8v ma narazie rekordy ale 16v mocno go wypiera > moim zdaniem 8v o wiele prostrzy i chyba jednak przez to ze nie jest > kolizyjny troche bezpieczniejszy pod turbo > co nie zmienia faktu ze 16v tez juz chlopaki mocno rozpracowali W ciągu pół roku powstanie 3 - 5 uturbionych 16v i wtedy ludzie spojrzą w stronę 16 narazie 8v przodują w turbo. A swoją drogą nie chciałbym turbo wole jednak N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > ee skąd te ceny? > Flansza wydechowa: 50 zł - > Kolanka stal zwykła + flansza pod turbo 150 zł, spawanie we własnym > zakresie. > Ic z iveco na allegro trafia się po 100 zł. > Turbo: dobrze poszukac i mozna za 200 zł wyrwac w dobrym stanie bez > luzów. > Dolot z ic do silnika 100 zł za nierdzewke + kolanka samco. > Wtryski: trzeba szukać: 100 zł > Bov: 100-120 zł potaniały ostatnio > Regulator od delty stał niedawno na allegro za 160 zł z wysyłką > sprawny. > Dp 40 - 60 zł jak tomi napisał. > Do tego wystroic to: niestety koszt rózny ale kolega brał się za to > sam.W praktyce 1500 zł + strojenie jest realne. > Myślałem ostatnio sporo nad uturbianiem bo miałem wsadzac 8v. > gdybym robił osobiscie zrobiłbym jeszcze taniej bo stal + nierdzewka > + spawanie i materiały mam za free- ale trzeba szukać no i głowica jakaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > no i głowica jakaś Akurat to pomijałem bo głowic to u mnie leży sporo. A swoją droga kolega zbiera graty do uturbiania silniczka podobnego do fiatowskiego i zbiera to tu to tam - tu coś kupi, tam wyszabruje i na chwilę obecną ma prawie wszystko oprócz uszczelki pod głowicę , obróbki głowicy i wydał 800 zł a ma sprawne turbo, c cała instalacja itp. Ale jeździ i szuka po giełdach przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 a kolektor jakiś mądry wyknuć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Akurat to pomijałem bo głowic to u mnie leży sporo. > A swoją droga kolega zbiera graty do uturbiania silniczka podobnego > do fiatowskiego i zbiera to tu to tam - tu coś kupi, tam > wyszabruje i na chwilę obecną ma prawie wszystko oprócz > uszczelki pod głowicę , obróbki głowicy i wydał 800 zł a ma > sprawne turbo, c cała instalacja itp. > Ale jeździ i szuka po giełdach przy okazji. ale jakoś odpręzyć? czy metoda kanapkowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > a kolektor jakiś mądry wyknuć? Flansza do głowicy: 50 zł + flansza pod turbo 10 zł Spawanie: 0 zł w moim przypadku A wydech mozna zrobić z kolanek po 5 zł sztuka + troche kształtek serio trzeba szukać po firmach da rade zrobić to tanio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > ale jakoś odpręzyć? czy metoda kanapkowa? W moim przypadku mam plazme w robocie więc przekłądka między dwie uszczelki ori to nei problem. tłoki mając wzór też bybyło na czym zjechać + jeszcze zrównać masy z korbami Kwestia wyboru sposobu wykonania. Da radę to zrobić tanio tylko po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 > Witam. > Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ??? > Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego > podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma > zajmuje się taką robotą z tymi motórkami???? Mamy Cie ale oki nic nie widzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > Sam to sobie nie podłubam bo nie mam do tego aż takich umiejętności i > wiedzy. Wolałbym żeby mi to ktoś zrobił w pełni profi. Tylko > koszty.... Pytanie czysto orientacyjne - ile byłbyś w stanie dać za taki kompletny silnik 1.2 16VT gotowy do montażu z wystrojonym komputerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > 8v ma narazie rekordy ale 16v mocno go wypiera > moim zdaniem 8v o wiele prostrzy i chyba jednak przez to ze nie jest > kolizyjny troche bezpieczniejszy pod turbo > co nie zmienia faktu ze 16v tez juz chlopaki mocno rozpracowali 16V też może być bezkolizyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 ja moje tez bym chyba sprzedal ale 13 to minimum tez mysle o uturbieniu ale chyba wybiore droge gaznikow ... choc caly czas mysle co bedzie lepsze i zabawniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > ja moje tez bym chyba sprzedal ale 13 to minimum Mi chodziło tylko o cenę silnika a nie całego cento > tez mysle o uturbieniu ale chyba wybiore droge gaznikow ... choc > caly czas mysle co bedzie lepsze i zabawniejsze Teraz to są juz lepsze rozwiązania niż 1.2 16V T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > Mi chodziło tylko o cenę silnika a nie całego cento > Teraz to są juz lepsze rozwiązania niż 1.2 16V T np ? kreca mnie gazniki bo malo osob ma i bede w klasie od n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > np ? kreca mnie gazniki bo malo osob ma i bede w klasie od n/a 2.0 T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > 2.0 T to by chyba nie skrecalo zadobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > np ? kreca mnie gazniki bo malo osob ma i bede w klasie od n/a Gaźniki też dobra sprawa, ale to swoją drogą Jak to się mówiło "there's no replacement for displacement" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > to by chyba nie skrecalo zadobrze ? a dlaczego? zresztą sie zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > a dlaczego? zresztą sie zobaczy bo przod byl by strasznie ciezki , to tak jak maja trabanty z silnikami vr6 .... jak skoncze clina to mamnadzieje ze bedzie poczatek zimy i zaczne myslec t czy n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > "there's no replacement for displacement" święte słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > bo przod byl by strasznie ciezki , to tak jak maja trabanty z > silnikami vr6 .... > jak skoncze clina to mamnadzieje ze bedzie poczatek zimy i zaczne > myslec t czy n/a tak samo mówili o innych setupach... też niemiało prawa skręcać CC 700 z 1.2 1.4 itp a co? a skręca imo różnica w wadze będzie nieznaczna, przewala sie wszystko na tył i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > tak samo mówili o innych setupach... też niemiało prawa skręcać CC > 700 z 1.2 1.4 itp a co? a skręca imo różnica w wadze będzie > nieznaczna, przewala sie wszystko na tył i po problemie. a tak w ogole to o jakim 2.0 myslszi konkretnie ? ten v5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > a tak w ogole to o jakim 2.0 myslszi konkretnie ? ten v5 ? Tylko i wyłącznie 16VT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 Dobra dobra ja i tak wiem swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > Dobra dobra ja i tak wiem swoje Jak już Tommi coś dla mnie sprawdzi to będzie jeszcze więcej wiadomo co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 A wyślij mi na prv cene - o to co pytałeś sie przez telefon - może się zastanowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > Witam. > Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ??? > Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego > podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma > zajmuje się taką robotą z tymi motórkami???? Moje zdanie jest takie - pod turbo lepsza jest 8ka ze wzgledu na bezkolizyjnosc i wieksza idiotoodpornosc. Poza tym koszty zrobienia PORZADNEJ instalacji do silnika 8mio zaworowego beda mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > Moje zdanie jest takie - pod turbo lepsza jest 8ka ze wzgledu na > bezkolizyjnosc i wieksza idiotoodpornosc. Poza tym koszty > zrobienia PORZADNEJ instalacji do silnika 8mio zaworowego beda > mniejsze. koszty PORZĄDNEJ instalacji będą takie same, co do kolizyjności to sie nie zgadzam bo 16V też może być bezkolizyjne a co do idijotoodporności to faktycznie 8V jest lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skipi6 Napisano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > wszystko okey tylko pytanie za ile sprzedasz swoje 900 i za ile > kupisz co tam chcesz kupić .. i pamiętaj że kupisz zrobione > auto którego nikt nie robił żeby jeździć do tesco w niedizele > więc nie wiadomo co trzeba będize wymienić ... Zdaje sobie sprawe bo ktoś kto swapuje to równierz katuje. Ale ogólnie części do SC sa tanie takżę zawsze coś tam mozna wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skipi6 Napisano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > Pytanie czysto orientacyjne - ile byłbyś w stanie dać za taki > kompletny silnik 1.2 16VT gotowy do montażu z wystrojonym > komputerem? Ciężko powioedzieć wole całe auto na gotowo bez turbo i potem ewentualnie wkładać Turbo. Nie mam pojęcia ile można by dać za sam silnik z pierdołami na swapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skipi6 Napisano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > koszty PORZĄDNEJ instalacji będą takie same, co do kolizyjności to > sie nie zgadzam bo 16V też może być bezkolizyjne a co do > idijotoodporności to faktycznie 8V jest lepsze A co rozumienie przez idioodporność????? Jest to tak że jeżeli wkładam turbo to potem co chwile autko naprawiam??? Bo może lepiej zostawić bez Turbo 16V jak ma się potem walić non stop. Auto jest mi potrzebne na co dzień do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > koszty PORZĄDNEJ instalacji będą takie same, co do kolizyjności to > sie nie zgadzam bo 16V też może być bezkolizyjne a co do > idijotoodporności to faktycznie 8V jest lepsze dokladnie 8v wiecej wybacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > A co rozumienie przez idioodporność????? poprzez swoją budowe jest odporne na złe traktowanie i złe strojenie. > Jest to tak że jeżeli wkładam turbo to potem co chwile autko > naprawiam??? przy dłubanym aucie ZAWSZE jest coś do zrobienia, nie dziś to jutro, nie jutro to za tydzień > Bo może lepiej zostawić bez Turbo 16V jak ma się potem walić non > stop. Auto jest mi potrzebne na co dzień do pracy jak chcesz mieć auto do pracy, niezawodne i szybkie to zasadź seryjny mocny silnik i jeździj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 > Ciężko powioedzieć wole całe auto na gotowo bez turbo i potem > ewentualnie wkładać Turbo. Nie mam pojęcia ile można by dać za > sam silnik z pierdołami na swapa Ja sie tak wtrace bo kolega chce dac 13 tys za autko a swap do 900 raczej taniej wyjdzie chyba ze kolega chce sobie seja kupic bo po zdjeciu wnioskuje ze ma cc?? A jezeli chodzi a autko do pracy to tak jak tommi mowi to chyba seria silnik najlepszy bo turbo bedzie pilo paliwka sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.