Skocz do zawartości

Koszt Uturbienia 1,2 16V


Skipi6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ???

Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma zajmuje się taką robotą z tymi motórkami????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ???

> Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego

> podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma

> zajmuje się taką robotą z tymi motórkami????

od 5-6 kafli dalej mozesz liczyc

co do tych co moga sie podjac:

szary, mefisto, a firm jest kupa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ???

> Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego

> podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma

> zajmuje się taką robotą z tymi motórkami????

na moje zeby zrobic to dobrze to tak 5000zl w gore

co do wybieranie pod uturbianie to kazdy z tych silnikow sie nadaje choc chyba 8v bardziej rozgryziony no chyba ze wyjada nowe projekty na 16v wink.gif

a kto sie tym zajmuje? moze monster stodola by sie podjela? ale to musisz juz chlopakow pytac smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ???

> Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego

> podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma

> zajmuje się taką robotą z tymi motórkami????

tommi by powiedział ze do 8v od 1tys zł w góre zlosnik.gif

a tak naprawde to nikt tu ci nie da konkretnej odpowiedzi bo składa sie na to wiele składników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tommi by powiedział ze do 8v od 1tys zł w góre

smiem twierdzic ze nawet tommi nie da sklepac tego za 1000zl wiele mozna zrobic samemu ale sam material na wydech to ponad 200-300zl mowie o materiale

dodaj do tego nawet super tania turbine 200-300zl i juz masz pond polowe 1000zl a gdzie zegary? a gdzie wtryski? orurowanie dolotu, ic, olej, bov?

> a tak naprawde to nikt tu ci nie da konkretnej odpowiedzi bo składa

> sie na to wiele składników

konkretny zestaw da sie wyliczyc ja moge powiedziec tak da sie 2000-3000zl da sie ale roboty masz co nie miara czekasz na kazda najmniejsza okazje nic nie kupujesz w normlanej cenie tylko za polowe gdzies tam z pod lady wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tommi by powiedział ze do 8v od 1tys zł w góre

> a tak naprawde to nikt tu ci nie da konkretnej odpowiedzi bo składa

> sie na to wiele składników

No kumam ale ja planuje sprzedać moje CC900 i powered by Inter Garage cool.gif i chciałbym dosiadać naprawde coś mocnego. na allegro się ostatnioo pokazało pare bo aż 3 szt godnych uwagi 1,2 16V w cenach max do 13 tyś zł. Według mnie koszt zakupu autka super tylko są same 16V i to mnie zastanawiało czy może się to psuje czy może jest problem to uturbić bo 8V na aukcjach po prostu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No kumam ale ja planuje sprzedać moje CC900 i powered by Inter Garage

> i chciałbym dosiadać naprawde coś mocnego. na allegro się

> ostatnioo pokazało pare bo aż 3 szt godnych uwagi 1,2 16V w

> cenach max do 13 tyś zł. Według mnie koszt zakupu autka super

> tylko są same 16V i to mnie zastanawiało czy może się to psuje

> czy może jest problem to uturbić bo 8V na aukcjach po prostu nie

> ma.

jezeli twoje pytanie brzmi czy da sie 16v uturbic to odpowiedz jest tylko jedna tak da sie i to bez problemu smile.gif

pytaj electrixa sam sobie budowal od poczatku do konca smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli twoje pytanie brzmi czy da sie 16v uturbic to odpowiedz jest

> tylko jedna tak da sie i to bez problemu

> pytaj electrixa sam sobie budowal od poczatku do konca

Sam to sobie nie podłubam bo nie mam do tego aż takich umiejętności i wiedzy. Wolałbym żeby mi to ktoś zrobił w pełni profi. Tylko koszty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam to sobie nie podłubam bo nie mam do tego aż takich umiejętności i

> wiedzy. Wolałbym żeby mi to ktoś zrobił w pełni profi. Tylko

> koszty....

moge ci powiedziec ze jak zaczynalem bawic sie turbo to wiedzialem bardzo malo (najlepiej wie o tym szary hehe.gifhehe.gifhehe.gif) ale wiedzialem ze jak sam nie zrobie i nie poznam to potem bedzie problem i jazda do czestochowy czy warszawy bo cos tam sie zepsulo....

niestety masz turbo to dlubiesz caly czas wink.gif zastanow sie czy nie jest warto jednak poznac te silniki i co jak dlaczego smile.gif daje o wiele wiecej radochy jak odpali po pol roku dlubania wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moge ci powiedziec ze jak zaczynalem bawic sie turbo to wiedzialem

> bardzo malo (najlepiej wie o tym szary ) ale wiedzialem ze

> jak sam nie zrobie i nie poznam to potem bedzie problem i jazda

> do czestochowy czy warszawy bo cos tam sie zepsulo....

> niestety masz turbo to dlubiesz caly czas zastanow sie czy nie jest

> warto jednak poznac te silniki i co jak dlaczego daje o wiele

> wiecej radochy jak odpali po pol roku dlubania

No racja gdybym miał to bym się tym bliżej bawił i interesował.

Dlatego też nie robiłbym swapa z mojego 900 na 1,2 16v bo to jest kupa roboty i kasy zawias i inne niezbędne pierdoły. A tak kupuje do 13 tysi 1,2 16V na gotowo na sztywnym zawiasie i mocnych hamulcach i albo uturbiam albo śmigam serią 1,2 16V cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No racja gdybym miał to bym się tym bliżej bawił i interesował.

> Dlatego też nie robiłbym swapa z mojego 900 na 1,2 16v bo to jest

> kupa roboty i kasy zawias i inne niezbędne pierdoły. A tak

> kupuje do 13 tysi 1,2 16V na gotowo na sztywnym zawiasie i

> mocnych hamulcach i albo uturbiam albo śmigam serią 1,2 16V

klega hans sprzedaje chyba swwoje 16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> smiem twierdzic ze nawet tommi nie da sklepac tego za 1000zl wiele

> mozna zrobic samemu ale sam material na wydech to ponad

> 200-300zl mowie o materiale

> dodaj do tego nawet super tania turbine 200-300zl i juz masz pond

> polowe 1000zl a gdzie zegary? a gdzie wtryski? orurowanie

> dolotu, ic, olej, bov?

> konkretny zestaw da sie wyliczyc ja moge powiedziec tak da sie

> 2000-3000zl da sie ale roboty masz co nie miara czekasz na kazda

> najmniejsza okazje nic nie kupujesz w normlanej cenie tylko za

> polowe gdzies tam z pod lady

swój pierwszy setup na 110KM zrobiłem za ok 1tyś,

50pln turbina która do dziś żyje

50pln IC

70pln wtryski

kolektor przerobiony z serii ok 50pln

150pln bov

200pln regulator od delty

ok 100pln za rurexy i łączniki gumowe

ok 50pln za DP pod seria wydech zlosnik.gif

+ pierdoły i mamy wynik zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No racja gdybym miał to bym się tym bliżej bawił i interesował.

> Dlatego też nie robiłbym swapa z mojego 900 na 1,2 16v bo to jest

> kupa roboty i kasy zawias i inne niezbędne pierdoły. A tak

> kupuje do 13 tysi 1,2 16V na gotowo na sztywnym zawiasie i

> mocnych hamulcach i albo uturbiam albo śmigam serią 1,2 16V

wszystko okey tylko pytanie za ile sprzedasz swoje 900 i za ile kupisz co tam chcesz kupić .. i pamiętaj że kupisz zrobione auto którego nikt nie robił żeby jeździć do tesco w niedizele więc nie wiadomo co trzeba będize wymienić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wlanie ktory z tych silnikow 8v cz 16v ma lepszy potencjal?

8v ma narazie rekordy ale 16v mocno go wypiera wink.gif

moim zdaniem 8v o wiele prostrzy i chyba jednak przez to ze nie jest kolizyjny troche bezpieczniejszy pod turbo

co nie zmienia faktu ze 16v tez juz chlopaki mocno rozpracowali wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> smiem twierdzic ze nawet tommi nie da sklepac tego za 1000zl wiele

> mozna zrobic samemu ale sam material na wydech to ponad

> 200-300zl mowie o materiale

> dodaj do tego nawet super tania turbine 200-300zl i juz masz pond

> polowe 1000zl a gdzie zegary? a gdzie wtryski? orurowanie

> dolotu, ic, olej, bov?

> konkretny zestaw da sie wyliczyc ja moge powiedziec tak da sie

> 2000-3000zl da sie ale roboty masz co nie miara czekasz na kazda

> najmniejsza okazje nic nie kupujesz w normlanej cenie tylko za

> polowe gdzies tam z pod lady

ee skąd te ceny?

Flansza wydechowa: 50 zł -

Kolanka stal zwykła + flansza pod turbo 150 zł, spawanie we własnym zakresie.

Ic z iveco na allegro trafia się po 100 zł.

Turbo: dobrze poszukac i mozna za 200 zł wyrwac w dobrym stanie bez luzów.

Dolot z ic do silnika 100 zł za nierdzewke + kolanka samco.

Wtryski: trzeba szukać: 100 zł

Bov: 100-120 zł potaniały ostatnio

Regulator od delty stał niedawno na allegro za 160 zł z wysyłką sprawny.

Dp 40 - 60 zł jak tomi napisał.

Do tego wystroic to: niestety koszt rózny ale kolega brał się za to sam.W praktyce 1500 zł + strojenie jest realne.

Myślałem ostatnio sporo nad uturbianiem bo miałem wsadzac 8v.

gdybym robił osobiscie zrobiłbym jeszcze taniej bo stal + nierdzewka + spawanie i materiały mam za free- ale trzeba szukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 8v ma narazie rekordy ale 16v mocno go wypiera

> moim zdaniem 8v o wiele prostrzy i chyba jednak przez to ze nie jest

> kolizyjny troche bezpieczniejszy pod turbo

> co nie zmienia faktu ze 16v tez juz chlopaki mocno rozpracowali

W ciągu pół roku powstanie 3 - 5 uturbionych 16v i wtedy ludzie spojrzą w stronę 16 narazie 8v przodują w turbo.

A swoją drogą nie chciałbym turbo wole jednak N/A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ee skąd te ceny?

> Flansza wydechowa: 50 zł -

> Kolanka stal zwykła + flansza pod turbo 150 zł, spawanie we własnym

> zakresie.

> Ic z iveco na allegro trafia się po 100 zł.

> Turbo: dobrze poszukac i mozna za 200 zł wyrwac w dobrym stanie bez

> luzów.

> Dolot z ic do silnika 100 zł za nierdzewke + kolanka samco.

> Wtryski: trzeba szukać: 100 zł

> Bov: 100-120 zł potaniały ostatnio

> Regulator od delty stał niedawno na allegro za 160 zł z wysyłką

> sprawny.

> Dp 40 - 60 zł jak tomi napisał.

> Do tego wystroic to: niestety koszt rózny ale kolega brał się za to

> sam.W praktyce 1500 zł + strojenie jest realne.

> Myślałem ostatnio sporo nad uturbianiem bo miałem wsadzac 8v.

> gdybym robił osobiscie zrobiłbym jeszcze taniej bo stal + nierdzewka

> + spawanie i materiały mam za free- ale trzeba szukać

no i głowica jakaś hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i głowica jakaś

Akurat to pomijałem bo głowic to u mnie leży sporo.

A swoją droga kolega zbiera graty do uturbiania silniczka podobnego do fiatowskiego i zbiera to tu to tam - tu coś kupi, tam wyszabruje i na chwilę obecną ma prawie wszystko oprócz uszczelki pod głowicę , obróbki głowicy i wydał 800 zł a ma sprawne turbo, c cała instalacja itp.

Ale jeździ i szuka po giełdach przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat to pomijałem bo głowic to u mnie leży sporo.

> A swoją droga kolega zbiera graty do uturbiania silniczka podobnego

> do fiatowskiego i zbiera to tu to tam - tu coś kupi, tam

> wyszabruje i na chwilę obecną ma prawie wszystko oprócz

> uszczelki pod głowicę , obróbki głowicy i wydał 800 zł a ma

> sprawne turbo, c cała instalacja itp.

> Ale jeździ i szuka po giełdach przy okazji.

ale jakoś odpręzyć? czy metoda kanapkowa? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a kolektor jakiś mądry wyknuć?

Flansza do głowicy: 50 zł + flansza pod turbo 10 zł

Spawanie: 0 zł w moim przypadku

A wydech mozna zrobić z kolanek po 5 zł sztuka + troche kształtek serio trzeba szukać po firmach da rade zrobić to tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jakoś odpręzyć? czy metoda kanapkowa?

W moim przypadku mam plazme w robocie więc przekłądka między dwie uszczelki ori to nei problem.

tłoki mając wzór też bybyło na czym zjechać + jeszcze zrównać masy z korbami zlosnik.gif

Kwestia wyboru sposobu wykonania.

Da radę to zrobić tanio tylko po co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ???

> Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego

> podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma

> zajmuje się taką robotą z tymi motórkami????

Mamy Cie zlosnik.gif ale oki nic nie widzialem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam to sobie nie podłubam bo nie mam do tego aż takich umiejętności i

> wiedzy. Wolałbym żeby mi to ktoś zrobił w pełni profi. Tylko

> koszty....

Pytanie czysto orientacyjne - ile byłbyś w stanie dać za taki kompletny silnik 1.2 16VT gotowy do montażu z wystrojonym komputerem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 8v ma narazie rekordy ale 16v mocno go wypiera

> moim zdaniem 8v o wiele prostrzy i chyba jednak przez to ze nie jest

> kolizyjny troche bezpieczniejszy pod turbo

> co nie zmienia faktu ze 16v tez juz chlopaki mocno rozpracowali

16V też może być bezkolizyjne zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja moje tez bym chyba sprzedal ale 13 to minimum

Mi chodziło tylko o cenę silnika a nie całego cento zlosnik.gif

> tez mysle o uturbieniu ale chyba wybiore droge gaznikow ... choc

> caly czas mysle co bedzie lepsze i zabawniejsze

Teraz to są juz lepsze rozwiązania niż 1.2 16V T zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo przod byl by strasznie ciezki , to tak jak maja trabanty z

> silnikami vr6 ....

> jak skoncze clina to mamnadzieje ze bedzie poczatek zimy i zaczne

> myslec t czy n/a

tak samo mówili o innych setupach... też niemiało prawa skręcać CC 700 z 1.2 1.4 itp a co? a skręca zlosnik.gifok.gif imo różnica w wadze będzie nieznaczna, przewala sie wszystko na tył i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak samo mówili o innych setupach... też niemiało prawa skręcać CC

> 700 z 1.2 1.4 itp a co? a skręca imo różnica w wadze będzie

> nieznaczna, przewala sie wszystko na tył i po problemie.

a tak w ogole to o jakim 2.0 myslszi konkretnie ? ten v5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Chłopaki powiecie mi jaki jest koszt uturbienia 1,2 16V i 1,2 8V ???

> Jaki silnik lepiej wybrać pod kątem utrurbienia i kto w razie czego

> podejmnie się montazu na gotowo lub ewentualnie jaka firma

> zajmuje się taką robotą z tymi motórkami????

Moje zdanie jest takie - pod turbo lepsza jest 8ka ze wzgledu na bezkolizyjnosc i wieksza idiotoodpornosc. Poza tym koszty zrobienia PORZADNEJ instalacji do silnika 8mio zaworowego beda mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moje zdanie jest takie - pod turbo lepsza jest 8ka ze wzgledu na

> bezkolizyjnosc i wieksza idiotoodpornosc. Poza tym koszty

> zrobienia PORZADNEJ instalacji do silnika 8mio zaworowego beda

> mniejsze.

koszty PORZĄDNEJ instalacji będą takie same, co do kolizyjności to sie nie zgadzam bo 16V też może być bezkolizyjne a co do idijotoodporności to faktycznie 8V jest lepsze ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystko okey tylko pytanie za ile sprzedasz swoje 900 i za ile

> kupisz co tam chcesz kupić .. i pamiętaj że kupisz zrobione

> auto którego nikt nie robił żeby jeździć do tesco w niedizele

> więc nie wiadomo co trzeba będize wymienić ...

Zdaje sobie sprawe bo ktoś kto swapuje to równierz katuje.

Ale ogólnie części do SC sa tanie takżę zawsze coś tam mozna wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie czysto orientacyjne - ile byłbyś w stanie dać za taki

> kompletny silnik 1.2 16VT gotowy do montażu z wystrojonym

> komputerem?

Ciężko powioedzieć wole całe auto na gotowo bez turbo i potem ewentualnie wkładać Turbo. Nie mam pojęcia ile można by dać za sam silnik z pierdołami na swapa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> koszty PORZĄDNEJ instalacji będą takie same, co do kolizyjności to

> sie nie zgadzam bo 16V też może być bezkolizyjne a co do

> idijotoodporności to faktycznie 8V jest lepsze

A co rozumienie przez idioodporność?????

Jest to tak że jeżeli wkładam turbo to potem co chwile autko naprawiam???

Bo może lepiej zostawić bez Turbo 16V jak ma się potem walić non stop. Auto jest mi potrzebne na co dzień do pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co rozumienie przez idioodporność?????

poprzez swoją budowe jest odporne na złe traktowanie i złe strojenie.

> Jest to tak że jeżeli wkładam turbo to potem co chwile autko

> naprawiam???

przy dłubanym aucie ZAWSZE jest coś do zrobienia, nie dziś to jutro, nie jutro to za tydzień

> Bo może lepiej zostawić bez Turbo 16V jak ma się potem walić non

> stop. Auto jest mi potrzebne na co dzień do pracy

jak chcesz mieć auto do pracy, niezawodne i szybkie to zasadź seryjny mocny silnik i jeździj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciężko powioedzieć wole całe auto na gotowo bez turbo i potem

> ewentualnie wkładać Turbo. Nie mam pojęcia ile można by dać za

> sam silnik z pierdołami na swapa

Ja sie tak wtrace bo kolega chce dac 13 tys za autko a swap do 900 raczej taniej wyjdzie chyba ze kolega chce sobie seja kupic bo po zdjeciu wnioskuje ze ma cc?? A jezeli chodzi a autko do pracy to tak jak tommi mowi to chyba seria silnik najlepszy bo turbo bedzie pilo paliwka sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.