pitereks Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 Witam. Wykonany pomiar ciśnienia sprężania silnik 899 gaźnikowy, odnoszę wrażenie, że niezbyt dobry wynik? Jak to interpretować? Pomiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Witam. > Wykonany pomiar ciśnienia sprężania silnik 899 gaźnikowy, odnoszę > wrażenie, że niezbyt dobry wynik? Jak to interpretować? > Pomiar Jeżeli pomiar przeprowadzony porawnie to stan silnika agonalny.Nie ma problemów z odpalaniem na zimno?Jaki przebieg?W taki stanie to już nawet wymiana pierścieni nic nie da.Trzeba zrobić kompleksowy remont silniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Witam. > Wykonany pomiar ciśnienia sprężania silnik 899 gaźnikowy, odnoszę > wrażenie, że niezbyt dobry wynik? Jak to interpretować? > Pomiar jest niedobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Witam. > Wykonany pomiar ciśnienia sprężania silnik 899 gaźnikowy, odnoszę > wrażenie, że niezbyt dobry wynik? Jak to interpretować? > Pomiar trup nieboszczyk ten twoj silnik wg tego wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitereks Napisano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Jeżeli pomiar przeprowadzony poprawnie to stan silnika agonalny.Nie ma > problemów z odpalaniem na zimno?Jaki przebieg?W taki stanie to > już nawet wymiana pierścieni nic nie da.Trzeba zrobić > kompleksowy remont silniczka. Auto niestety kupił sobie kuzyn, był trochę napalony, a jak wiadomo, to nie jest stan do kupowania używanego samochodu. Jak ja byłbym przy zakupie to nie kupiłby tego auta. Widać, że poprzedni właściciel nie dbał zbytnio o auto. Jak tylko zobaczyłem zdjęcia silnika, to już wiedziałem, że będą kłopoty. Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą (pytałem się na forum), ale teraz to już nie wiem. W każdym razie do rzeczy - teoretyczny przebieg 140 tys. km. Zapala bez problemu od jednego zakręcenia. Poza tym pożera olej, na jakieś 3tys. km wyszło lekko ponad litr. Jak odpali i jedzie to - przynajmniej na początku - siwy dym za autem i zapach oleju. Także widać gołym okiem, że nie ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitereks Napisano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2007 >Trzeba zrobić kompleksowy remont silniczka. A ile ta przyjemność może kosztować (choć rząd wielkości)? Chyba, że warto kupić inny silnik, tylko znowu jest ryzyko kupienia padliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Witam. > Wykonany pomiar ciśnienia sprężania silnik 899 gaźnikowy, odnoszę > wrażenie, że niezbyt dobry wynik? Jak to interpretować? > Pomiar ..zrobic probe olejowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitereks Napisano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > ..zrobic probe olejowa A coś więcej na ten temat, bo nie wiem co to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > A coś więcej na ten temat, bo nie wiem co to Tzn. wstrzyknąć do cylindra troche oleju i wtedy zmierzyć sprężanie i 1. Jeśli sprężanie wzrośnie to przepuszczają pierścienie (silnik do remontu) 2. Jeśli sprężanie sie nie zmieni źle ustawione zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Witam. > Wykonany pomiar ciśnienia sprężania silnik 899 gaźnikowy, odnoszę > wrażenie, że niezbyt dobry wynik? Jak to interpretować? > Pomiar nic nie pekaj zrob pierscienie i glowice a bedzie autko jak nowe moj osiagnol taki stan po ok 200tys km a teraz jest jak nowka a wszystko za pomoca ok 350zl w czesciach i obrobce glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitereks Napisano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Tzn. wstrzyknąć do cylindra troche oleju i wtedy zmierzyć sprężanie i > 1. Jeśli sprężanie wzrośnie to przepuszczają pierścienie (silnik do > remontu) Nie chciałbym być aptekarzem :-) ale ile wlać 20 ml? 50? więcej czy mniej? > 2. Jeśli sprężanie sie nie zmieni źle ustawione zawory A to się ustawia, czy trzeba wymienić te regulatory luzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitereks Napisano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > nic nie pekaj zrob pierscienie i glowice a bedzie autko jak nowe > moj osiagnol taki stan po ok 200tys km a teraz jest jak nowka a > wszystko za pomoca ok 350zl w czesciach i obrobce glowicy Czyli, jeśli to będą pierścienie to wymiana na nadmiarowe i planowanie głowicy czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > 2. Jeśli sprężanie sie nie zmieni źle ustawione zawory albo UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitereks Napisano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > albo UPG Czy jeśli uszczelka pod głowicą będzie uszkodzona to wpływa na wynik pomiaru? Ale tak jak pisałem po odpaleniu jedzie to chmura siwego dymu i połyka sporo oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Tzn. wstrzyknąć do cylindra troche oleju i wtedy zmierzyć sprężanie i > 1. Jeśli sprężanie wzrośnie to przepuszczają pierścienie (silnik do > remontu) > 2. Jeśli sprężanie sie nie zmieni źle ustawione zawory ad2 albo uszczelniacze zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rutek123 Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Czy jeśli uszczelka pod głowicą będzie uszkodzona to wpływa na wynik > pomiaru? > Ale tak jak pisałem po odpaleniu jedzie to chmura siwego dymu i > połyka sporo oleju Sprawdz czy ubywa Ci płynu chłodniczego,skoro dymi bardzo i bedzie ubywac płynu to UPG tez do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > ad2 albo uszczelniacze zaworowe. a powiedz mi jak uszczelniacze zaworowe moga wplynac na sprezanie? moga miec wplyw na niedomkniecie zaworu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > Witam. > Wykonany pomiar ciśnienia sprężania silnik 899 gaźnikowy, odnoszę > wrażenie, że niezbyt dobry wynik? Jak to interpretować? > Pomiar Że tak zapytam z którego roku ten cienias, i po jakim przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitereks Napisano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2007 > Sprawdz czy ubywa Ci płynu chłodniczego,skoro dymi bardzo i bedzie > ubywac płynu to UPG tez do wymiany. No właśnie płynu chłodniczego nie ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.