Skocz do zawartości

BIG PROBLEM !!


RallyMAN22

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem głowice od 1.2 wczoraj jezdzilem na niej na pompie z 1.1. Dzisiaj zalozylem pompe z 1.2 odpalilismy wszystko ładnie chodzi. Pojechałem sie przejechać. Kilka razy doszedłem 6-7 tys obr. Zjezdzając z autostrady z tłumika nagle zaczął buchać biały dym, siwo wszędzie. Auto przestało chodzić na wszystkie cylindry. Po kiku sekundach sie wszystko uspokoiło i jechał normalnie. Podjechałem pod dom stałem na wolnych obrotach i z pod maski zaczęła się wydobywać para. Na wskaźniku temp było 70'C. Zgasiłem auto podniosłem maskę i z pod korka zbiorniczka cieczy chłodzącej wysrane w cholere płynu. Silnik przegrzany nie był bo czułem, że nie jest jeszcze taki ciepły wcale. Po jakiejś godzinie spróbowałem odpalić go znowu. Obroty niskie dosyć, raz na wszystkie gary chodzi raz na 3. Nie kopci ale po chwili znowu zaczęła iśc para z pod maski.

Czy to UPG? sciana.gifboje_sie.giffrown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no chyba trzeba bedzie tak zrobić...

moja rada....

koniecznie splanuj głowice, najlepiej wymień uszczelniacze zaworowe i dotrzyj zaworki. Blok ładnie wyczyść ze starej uszczelki. Uszczelka jedyna słuszna GOETZE, najlepiej nowe śruby i skręcacz wszystkie 30Nm, później 90 stopni wszystkie i jeszcze raz 90stopni wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moja rada....

> koniecznie splanuj głowice, najlepiej wymień uszczelniacze zaworowe i

> dotrzyj zaworki. Blok ładnie wyczyść ze starej uszczelki.

> Uszczelka jedyna słuszna GOETZE, najlepiej nowe śruby i skręcacz

> wszystkie 30Nm, później 90 stopni wszystkie i jeszcze raz

> 90stopni wszystkie.

uszczelke kupowalem elringa... a dokrecane bylo tak jak mówisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Syf wykluczam bo czyszczone było wszystko idealnie. Wydaje mi sie, ze

> głowica krzywa... nie wiem teraz co z tym planem bo ona jest w

> cholere splanowana juz.

No nie pozostaje Ci nic innego jak wyjąć główke i pomierzyć ją ile jest splanowana, a jak się okaże że faktycznie już sporo ma zebrane, to trza sprawdzić ile miejsca ma jeszcze tłok między zaworkami (tzw. próba plastelinowa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie pozostaje Ci nic innego jak wyjąć główke i pomierzyć ją ile

> jest splanowana, a jak się okaże że faktycznie już sporo ma

> zebrane, to trza sprawdzić ile miejsca ma jeszcze tłok między

> zaworkami (tzw. próba plastelinowa)

Jak zmierzyć ile była splanowana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiesz ze fiat to nie vw?

dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego nie tyka bo sie nie wysypuje.

a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz

> to nie to samo co jest w sklepach?

> kolega opisal ci swoje doswiadczenia a ty madrzejszy chcesz byc

czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys

> jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego

jak sie dba tak sie ma smirk.gif

> nie tyka bo sie nie wysypuje.

> a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz

> czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał

> takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak

> jest??

a co ma piernik do wiatraka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys

> jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego

> nie tyka bo sie nie wysypuje.

..ty no zobacz...to tak jak u mnie

240kkm i glowka nie zdejmowana

z plynami spokoj

wszystko gra

270751858-jezyk.gif

> a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz

> czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał

> takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak

> jest??

.. i ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys

> jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego

> nie tyka bo sie nie wysypuje.

A wiesz dlaczego UPG się wysypuje tak często w fiacie??? Myślisz że jest to zawsze wina uszczelki??

> a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz

> czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał

> takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak

> jest??

A co jeśli nie jedna osoba tak mówi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak sie dba tak sie ma

czyli kierowcy vw bardziej dbaja o swoje fury niz kierowcy cc/sc

no moze byc skoro tak twierdzisz

> a co ma piernik do wiatraka?

ano to ze ja moge powiedziec ze goetz jest zły bo co chwile czytam na forum ze ludzie wymieniaja.

i co Ty na to?

bedziesz uwazał ze goetz jest zły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli kierowcy vw bardziej dbaja o swoje fury niz kierowcy cc/sc

> no moze byc skoro tak twierdzisz

uszczelki sa wymieniane, przez niedbalosc/ niewiedze uzytkownikow, wadliwa to jest inna czesc w cento przez ktora zazwyczaj uszczelka jest wymieniana

> ano to ze ja moge powiedziec ze goetz jest zły bo co chwile czytam na

> forum ze ludzie wymieniaja.

> i co Ty na to?

> bedziesz uwazał ze goetz jest zły??

mow sobie co chcesz, wali mnie to ale i jak juz ktos tutaj zauwazyl, mial niemile wspomnienia z ta firma, ja tez mialem niemile i znam pare osob ktore takze nazekaly

natomiast na goetza chyba nikt nienazekal hmm.gif

a jezeli tak ci imponuje niemiecka technologia to sprzedaj cienkiego i kup sobi cudownego VW ktory jest bezawaryjnyok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Podzielisz się wiedzą?

> Chodzi o termostat czujnik do wentyla czy coś jeszcze innego?

glowna przyczyna jest wlasnie zrobienie z silnika czajnika, takze trzeba zwrocic wlasnie uwage na uklad chlodzenia, glownie na wentylator i czujnik ktory go wlacza, ja usiebie czujnik mam zmieniony na taki ktory wczesniej wlacza wentylator, wentylator pada przewaznie po zimie bo bywa ze przez okres zimowy u niektorych nawet sie niewlaczy, wtedy sie zapieka a gdy powinien sie wlaczyc daje ciala bi silniczek niemoze uciagnac zatartego wiatraka,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> glowna przyczyna jest wlasnie zrobienie z silnika czajnika, takze

> trzeba zwrocic wlasnie uwage na uklad chlodzenia, glownie na

> wentylator i czujnik ktory go wlacza, ja usiebie czujnik mam

> zmieniony na taki ktory wczesniej wlacza wentylator, wentylator

> pada przewaznie po zimie bo bywa ze przez okres zimowy u

> niektorych nawet sie niewlaczy, wtedy sie zapieka a gdy powinien

> sie wlaczyc daje ciala bi silniczek niemoze uciagnac zatartego

> wiatraka,

innymi słowy - głowica się odkształca angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uszczelki sa wymieniane, przez niedbalosc/ niewiedze uzytkownikow,

> wadliwa to jest inna czesc w cento przez ktora zazwyczaj

> uszczelka jest wymieniana

ale przez ta inna czesc trzeba wymieniac uszczelke, co sprowadza sie do jednego.

skoro inna czesc jest winna to na jakiej podstawie twierdzisz ze elring jest zły.

> mow sobie co chcesz, wali mnie to ale i jak juz ktos tutaj zauwazyl,

> mial niemile wspomnienia z ta firma, ja tez mialem niemile i

> znam pare osob ktore takze nazekaly

> natomiast na goetza chyba nikt nienazekal

> a jezeli tak ci imponuje niemiecka technologia to sprzedaj cienkiego

> i kup sobi cudownego VW ktory jest bezawaryjny

jest mniej awaryjny niz cienki i to jest fakt niezaprzeczalny, zreszta moze za pare lat gdy wyrosniesz z cc czy sc to zobaczysz roznice pomiedzy klasa samochodow.

a nawiasem mowiac to jestem bardzo zadowolony z cc, bo akurat tak sie składa ze leje i jezdze nic wiecej.

ale jazda powiedzmy polo i cc to 2 rozne swiaty, sory ale takie sa realia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..ty no zobacz...to tak jak u mnie

> 240kkm i glowka nie zdejmowana

> z plynami spokoj

> wszystko gra

ale jedna jaskółka wiosny nie czyni.

mowimy o ogolnym odsetku autek z koniecznoscia wymiany uszczelki w cc i vw, i sam przyznasz ze cc/sc jednak nie ma sie czym chwalic w tej materii.

> .. i ?

i to ze dla mnie zdanie jednego faceta który strzeli ze elring jest zły "bo jest zły" nie jest dla mnie wyrocznia, totez przykład vw, tam jakos nikt nie narzeka na elringa, a raczej na pierwszy montaz nie daje sie syfu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest mniej awaryjny niz cienki i to jest fakt niezaprzeczalny,

> zreszta moze za pare lat gdy wyrosniesz z cc czy sc to zobaczysz

> roznice pomiedzy klasa samochodow.

> a nawiasem mowiac to jestem bardzo zadowolony z cc, bo akurat tak sie

> składa ze leje i jezdze nic wiecej.

skoro twoj jest bezawaryjny to jak sie to ma do powyzszej teorii

> ale jazda powiedzmy polo i cc to 2 rozne swiaty, sory ale takie sa

> realia

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale przez ta inna czesc trzeba wymieniac uszczelke, co sprowadza sie

> do jednego.

> skoro inna czesc jest winna to na jakiej podstawie twierdzisz ze

> elring jest zły.

wiem jak te uszczelki wygladaja po wyjeciu z auta, niezawsze ale jednak, moze tylko do fiata sa kiepskie

> jest mniej awaryjny niz cienki i to jest fakt niezaprzeczalny,

> zreszta moze za pare lat gdy wyrosniesz z cc czy sc to zobaczysz

> roznice pomiedzy klasa samochodow.

> a nawiasem mowiac to jestem bardzo zadowolony z cc, bo akurat tak sie

> składa ze leje i jezdze nic wiecej.

> ale jazda powiedzmy polo i cc to 2 rozne swiaty, sory ale takie sa

> realia

hehe.gifhehe.gif zebys ty chlopie przejezdzil tyle VW co ja hehe.gif trzy lata jezdzilem golfem II GTI, poltora roku Passatem B6, rok Polo 6n2, rok golfem trojka, pol roku golfem 4, pol roku caddy, do tej pory jezdze passatem B7 wiec prosze niemow mi nic o volkswagenach bo znam je dosc dobrze, lepiej niz ci sie wydaje smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jedna jaskółka wiosny nie czyni.

..jaka jaskolka??

znaczy moj zlomek ?

ale to nie tylko moj zlomek jezdzi i jezdzi i jezdzi

u kumpla we firmie wszystkie vanny maja podobne przeloty, i

o ile driver czegos nie zepsuje to mechaniki auta nie dotykaja, bo nie ma potrzeby

> mowimy o ogolnym odsetku autek z koniecznoscia wymiany uszczelki w cc

> i vw, i sam przyznasz ze cc/sc jednak nie ma sie czym chwalic w

> tej materii.

...chyba nie znasz statystyk dla VW biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

> i to ze dla mnie zdanie jednego faceta który strzeli ze elring jest

> zły "bo jest zły" nie jest dla mnie wyrocznia, totez przykład

> vw, tam jakos nikt nie narzeka na elringa, a raczej na pierwszy

> montaz nie daje sie syfu.

...nikt nie daje syfu, bo nikogo na to nie stac

a co uczyni kierowca/wlasciciel ze swoim pojazdem

to sie nawet najwiekszym fizjononom nie slinilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teorii

> 100 tys wymiana upg.full seria.podobnie jak u 80 ludzi.

> auto nigdy nie zagotowane, nie przagrzane.

kurde to ja widac jakis wyjatkowy samochod mam, upg robiona przy 134kkm ze wzgledu na gore z 1.2 i byla calkiem ok, mysle ze 200kkm na luzie bym trzasnal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a z jakiej firmy upg kupiles pod ta gore 1.2?

naturalnie Goetze, od razu Cie pokieruje - Fota, na pszczynskiej 192, mieli od reki (ale lepiej zadzwon) - ok. 50zl, do tego srubki elringa (to musialem zamowic, bylo na nast. dzien) - 32zl czy jakos tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie wiem i średnio mnie to obchodzi. Uszczelki Erling do silnika Fire 1.1 /1.2 fiata są gówniane i tyle. Co mi z tego że do VW wsadzają je na 1 montaż skoro ja po tygodniu jej uzytkowania muszę ją zmienić bo na 3 cylindrach ją rozerwało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...nikt nie daje syfu, bo nikogo na to nie stac

> a co uczyni kierowca/wlasciciel ze swoim pojazdem

> to sie nawet najwiekszym fizjononom nie slinilo

czyli 90% ludzi ujezdzajacych cc/sc to kiepscy driverzy?

kolejna sprawa wyraznie napisałem ze chodzi mi o odsetek powiedzmy autek vw z koniecznoscia wymiany upg przy przekroczeniu 100 tys w stos do cc/sc a nie odnosze sie do jednego autka, bo pozniej wyskakuja takie typy ze nie masz racji bo ja zrobiłem 200 tys i nie musiałem.

podkreslam ogolny osetek aut vw w stos do cc/sc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurde to ja widac jakis wyjatkowy samochod mam, upg robiona przy

> 134kkm ze wzgledu na gore z 1.2 i byla calkiem ok, mysle ze

> 200kkm na luzie bym trzasnal

widzisz ja tez jakies wyjatkowe, bo jezdze na serii zaiweszeniu i jesczez zyje, a wbrew tutejszej teorii juz dawno powinienem wachac kwiaty od dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.