RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Założyłem głowice od 1.2 wczoraj jezdzilem na niej na pompie z 1.1. Dzisiaj zalozylem pompe z 1.2 odpalilismy wszystko ładnie chodzi. Pojechałem sie przejechać. Kilka razy doszedłem 6-7 tys obr. Zjezdzając z autostrady z tłumika nagle zaczął buchać biały dym, siwo wszędzie. Auto przestało chodzić na wszystkie cylindry. Po kiku sekundach sie wszystko uspokoiło i jechał normalnie. Podjechałem pod dom stałem na wolnych obrotach i z pod maski zaczęła się wydobywać para. Na wskaźniku temp było 70'C. Zgasiłem auto podniosłem maskę i z pod korka zbiorniczka cieczy chłodzącej wysrane w cholere płynu. Silnik przegrzany nie był bo czułem, że nie jest jeszcze taki ciepły wcale. Po jakiejś godzinie spróbowałem odpalić go znowu. Obroty niskie dosyć, raz na wszystkie gary chodzi raz na 3. Nie kopci ale po chwili znowu zaczęła iśc para z pod maski. Czy to UPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Czy to UPG? Tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Tak... dzieki za szybką odpowiedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Skad ja to znam wpsolczuje bo wiem ile to roboty z glowica mial moj kolega ktory napisal posta wyzej ,coz dobrze ze wyszlo teraz odrazu niz za jakis czas ,planowanie glowki nowa uszczelka i bedzie chodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Skad ja to znam wpsolczuje bo wiem ile to roboty z glowica mial moj > kolega ktory napisal posta wyzej ,coz dobrze ze wyszlo teraz > odrazu niz za jakis czas ,planowanie glowki nowa uszczelka i > bedzie chodzic no chyba trzeba bedzie tak zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > no chyba trzeba bedzie tak zrobić... moja rada.... koniecznie splanuj głowice, najlepiej wymień uszczelniacze zaworowe i dotrzyj zaworki. Blok ładnie wyczyść ze starej uszczelki. Uszczelka jedyna słuszna GOETZE, najlepiej nowe śruby i skręcacz wszystkie 30Nm, później 90 stopni wszystkie i jeszcze raz 90stopni wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > moja rada.... > koniecznie splanuj głowice, najlepiej wymień uszczelniacze zaworowe i > dotrzyj zaworki. Blok ładnie wyczyść ze starej uszczelki. > Uszczelka jedyna słuszna GOETZE, najlepiej nowe śruby i skręcacz > wszystkie 30Nm, później 90 stopni wszystkie i jeszcze raz > 90stopni wszystkie. uszczelke kupowalem elringa... a dokrecane bylo tak jak mówisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > uszczelke kupowalem elringa... a dokrecane bylo tak jak mówisz... i skrecaj sruby od srodka zeby sila sie rozeszla .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > i skrecaj sruby od srodka zeby sila sie rozeszla .... właśnie miałem to dopisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 musiales dac ciala przy skladaniu, albo byla jakas wadliwa czesc, rozbieraj motor i patrz co sie stalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > i skrecaj sruby od srodka zeby sila sie rozeszla .... dokrecane byly wg ksiazki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > dokrecane byly wg ksiazki... Może na bloku został syf po starej uszczelce, a może głowica krzywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Może na bloku został syf po starej uszczelce, a może głowica > krzywa... Syf wykluczam bo czyszczone było wszystko idealnie. Wydaje mi sie, ze głowica krzywa... nie wiem teraz co z tym planem bo ona jest w cholere splanowana juz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Syf wykluczam bo czyszczone było wszystko idealnie. Wydaje mi sie, ze > głowica krzywa... nie wiem teraz co z tym planem bo ona jest w > cholere splanowana juz. No nie pozostaje Ci nic innego jak wyjąć główke i pomierzyć ją ile jest splanowana, a jak się okaże że faktycznie już sporo ma zebrane, to trza sprawdzić ile miejsca ma jeszcze tłok między zaworkami (tzw. próba plastelinowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Syf wykluczam bo czyszczone było wszystko idealnie. Wydaje mi sie, ze > głowica krzywa... nie wiem teraz co z tym planem bo ona jest w > cholere splanowana juz. sprobuj sie dowiedziec ile byla planowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > No nie pozostaje Ci nic innego jak wyjąć główke i pomierzyć ją ile > jest splanowana, a jak się okaże że faktycznie już sporo ma > zebrane, to trza sprawdzić ile miejsca ma jeszcze tłok między > zaworkami (tzw. próba plastelinowa) Jak zmierzyć ile była splanowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Jak zmierzyć ile była splanowana? Zmierz wysokosc. W siakiejs mondrej ksiazce masz na pewno podana minimalna wysokosc glowicy. Jak cos, zawsze mozesz zrobic naciecia w tlokach na zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Zmierz wysokosc. W siakiejs mondrej ksiazce masz na pewno podana > minimalna wysokosc glowicy. Jak cos, zawsze mozesz zrobic > naciecia w tlokach na zawory znalazłem: 126,35mm... Jak zdejmie sie głowice to sie zobaczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > znalazłem: 126,35mm... Jak zdejmie sie głowice to sie zobaczy... Ale to chyba dla zachowania bezkolizyjnosci. ZTC pamietam mcken mial 125 Edit: Z ciekawosci poszukalem, mial 124,7 i bez frezow w tlokach na zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymko Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 u nas kiedyś 3 CC/SC w ciągu 2 tygodni 6 uszczelek erlinga zjadło. Potem GOETZE i zero problemu A uszczelki sie rozpadały a nie jakies deliktane wady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > u nas kiedyś 3 CC/SC w ciągu 2 tygodni 6 uszczelek erlinga zjadło. > Potem GOETZE i zero problemu > A uszczelki sie rozpadały a nie jakies deliktane wady a wiesz ze elring leci na pierwszy montaz w vw?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > a wiesz ze elring leci na pierwszy montaz w vw?? a wiesz ze fiat to nie vw? a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz to nie to samo co jest w sklepach? kolega opisal ci swoje doswiadczenia a ty madrzejszy chcesz byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > a wiesz ze fiat to nie vw? dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego nie tyka bo sie nie wysypuje. a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz > to nie to samo co jest w sklepach? > kolega opisal ci swoje doswiadczenia a ty madrzejszy chcesz byc czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys > jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego jak sie dba tak sie ma > nie tyka bo sie nie wysypuje. > a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz > czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał > takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak > jest?? a co ma piernik do wiatraka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys > jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego > nie tyka bo sie nie wysypuje. ..ty no zobacz...to tak jak u mnie 240kkm i glowka nie zdejmowana z plynami spokoj wszystko gra > a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz > czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał > takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak > jest?? .. i ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > dlatego tez w vw nie robi sie upg srednio po przekroczeniu 100 tys > jak czesto bywa w cc/sc, tylko zazwyczaj tam sie w ogole tego > nie tyka bo sie nie wysypuje. A wiesz dlaczego UPG się wysypuje tak często w fiacie??? Myślisz że jest to zawsze wina uszczelki?? > a wiesz ze to co idzie na pierwszy montaz > czy jezeli ktos Ci powie ze cc/sc jest bardzo awaryjne bo miał > takowego i non stop mu sie psuł to oznacza ze faktycznie tak > jest?? A co jeśli nie jedna osoba tak mówi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > jak sie dba tak sie ma czyli kierowcy vw bardziej dbaja o swoje fury niz kierowcy cc/sc no moze byc skoro tak twierdzisz > a co ma piernik do wiatraka? ano to ze ja moge powiedziec ze goetz jest zły bo co chwile czytam na forum ze ludzie wymieniaja. i co Ty na to? bedziesz uwazał ze goetz jest zły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > czyli kierowcy vw bardziej dbaja o swoje fury niz kierowcy cc/sc > no moze byc skoro tak twierdzisz uszczelki sa wymieniane, przez niedbalosc/ niewiedze uzytkownikow, wadliwa to jest inna czesc w cento przez ktora zazwyczaj uszczelka jest wymieniana > ano to ze ja moge powiedziec ze goetz jest zły bo co chwile czytam na > forum ze ludzie wymieniaja. > i co Ty na to? > bedziesz uwazał ze goetz jest zły?? mow sobie co chcesz, wali mnie to ale i jak juz ktos tutaj zauwazyl, mial niemile wspomnienia z ta firma, ja tez mialem niemile i znam pare osob ktore takze nazekaly natomiast na goetza chyba nikt nienazekal a jezeli tak ci imponuje niemiecka technologia to sprzedaj cienkiego i kup sobi cudownego VW ktory jest bezawaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peter1977 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > wadliwa to jest inna czesc w cento przez ktora zazwyczaj > uszczelka jest wymieniana Hej Podzielisz się wiedzą? Chodzi o termostat czujnik do wentyla czy coś jeszcze innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > Hej > Podzielisz się wiedzą? > Chodzi o termostat czujnik do wentyla czy coś jeszcze innego? glowna przyczyna jest wlasnie zrobienie z silnika czajnika, takze trzeba zwrocic wlasnie uwage na uklad chlodzenia, glownie na wentylator i czujnik ktory go wlacza, ja usiebie czujnik mam zmieniony na taki ktory wczesniej wlacza wentylator, wentylator pada przewaznie po zimie bo bywa ze przez okres zimowy u niektorych nawet sie niewlaczy, wtedy sie zapieka a gdy powinien sie wlaczyc daje ciala bi silniczek niemoze uciagnac zatartego wiatraka, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > glowna przyczyna jest wlasnie zrobienie z silnika czajnika, takze > trzeba zwrocic wlasnie uwage na uklad chlodzenia, glownie na > wentylator i czujnik ktory go wlacza, ja usiebie czujnik mam > zmieniony na taki ktory wczesniej wlacza wentylator, wentylator > pada przewaznie po zimie bo bywa ze przez okres zimowy u > niektorych nawet sie niewlaczy, wtedy sie zapieka a gdy powinien > sie wlaczyc daje ciala bi silniczek niemoze uciagnac zatartego > wiatraka, innymi słowy - głowica się odkształca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > innymi słowy - głowica się odkształca dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > innymi słowy - głowica się odkształca i dlatego tez elring jest tez taki zły ... dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > uszczelki sa wymieniane, przez niedbalosc/ niewiedze uzytkownikow, > wadliwa to jest inna czesc w cento przez ktora zazwyczaj > uszczelka jest wymieniana ale przez ta inna czesc trzeba wymieniac uszczelke, co sprowadza sie do jednego. skoro inna czesc jest winna to na jakiej podstawie twierdzisz ze elring jest zły. > mow sobie co chcesz, wali mnie to ale i jak juz ktos tutaj zauwazyl, > mial niemile wspomnienia z ta firma, ja tez mialem niemile i > znam pare osob ktore takze nazekaly > natomiast na goetza chyba nikt nienazekal > a jezeli tak ci imponuje niemiecka technologia to sprzedaj cienkiego > i kup sobi cudownego VW ktory jest bezawaryjny jest mniej awaryjny niz cienki i to jest fakt niezaprzeczalny, zreszta moze za pare lat gdy wyrosniesz z cc czy sc to zobaczysz roznice pomiedzy klasa samochodow. a nawiasem mowiac to jestem bardzo zadowolony z cc, bo akurat tak sie składa ze leje i jezdze nic wiecej. ale jazda powiedzmy polo i cc to 2 rozne swiaty, sory ale takie sa realia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > 240kkm i glowka nie zdejmowana > z plynami spokoj > wszystko gra wiela na elpidżi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ..ty no zobacz...to tak jak u mnie > 240kkm i glowka nie zdejmowana > z plynami spokoj > wszystko gra ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. mowimy o ogolnym odsetku autek z koniecznoscia wymiany uszczelki w cc i vw, i sam przyznasz ze cc/sc jednak nie ma sie czym chwalic w tej materii. > .. i ? i to ze dla mnie zdanie jednego faceta który strzeli ze elring jest zły "bo jest zły" nie jest dla mnie wyrocznia, totez przykład vw, tam jakos nikt nie narzeka na elringa, a raczej na pierwszy montaz nie daje sie syfu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > jest mniej awaryjny niz cienki i to jest fakt niezaprzeczalny, > zreszta moze za pare lat gdy wyrosniesz z cc czy sc to zobaczysz > roznice pomiedzy klasa samochodow. > a nawiasem mowiac to jestem bardzo zadowolony z cc, bo akurat tak sie > składa ze leje i jezdze nic wiecej. skoro twoj jest bezawaryjny to jak sie to ma do powyzszej teorii > ale jazda powiedzmy polo i cc to 2 rozne swiaty, sory ale takie sa > realia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > skoro twoj jest bezawaryjny to jak sie to ma do powyzszej teorii 100 tys wymiana upg.full seria.podobnie jak u 80 ludzi. auto nigdy nie zagotowane, nie przagrzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ale przez ta inna czesc trzeba wymieniac uszczelke, co sprowadza sie > do jednego. > skoro inna czesc jest winna to na jakiej podstawie twierdzisz ze > elring jest zły. wiem jak te uszczelki wygladaja po wyjeciu z auta, niezawsze ale jednak, moze tylko do fiata sa kiepskie > jest mniej awaryjny niz cienki i to jest fakt niezaprzeczalny, > zreszta moze za pare lat gdy wyrosniesz z cc czy sc to zobaczysz > roznice pomiedzy klasa samochodow. > a nawiasem mowiac to jestem bardzo zadowolony z cc, bo akurat tak sie > składa ze leje i jezdze nic wiecej. > ale jazda powiedzmy polo i cc to 2 rozne swiaty, sory ale takie sa > realia zebys ty chlopie przejezdzil tyle VW co ja trzy lata jezdzilem golfem II GTI, poltora roku Passatem B6, rok Polo 6n2, rok golfem trojka, pol roku golfem 4, pol roku caddy, do tej pory jezdze passatem B7 wiec prosze niemow mi nic o volkswagenach bo znam je dosc dobrze, lepiej niz ci sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > wiela na elpidżi? ..prawie dwiesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. ..jaka jaskolka?? znaczy moj zlomek ? ale to nie tylko moj zlomek jezdzi i jezdzi i jezdzi u kumpla we firmie wszystkie vanny maja podobne przeloty, i o ile driver czegos nie zepsuje to mechaniki auta nie dotykaja, bo nie ma potrzeby > mowimy o ogolnym odsetku autek z koniecznoscia wymiany uszczelki w cc > i vw, i sam przyznasz ze cc/sc jednak nie ma sie czym chwalic w > tej materii. ...chyba nie znasz statystyk dla VW > i to ze dla mnie zdanie jednego faceta który strzeli ze elring jest > zły "bo jest zły" nie jest dla mnie wyrocznia, totez przykład > vw, tam jakos nikt nie narzeka na elringa, a raczej na pierwszy > montaz nie daje sie syfu. ...nikt nie daje syfu, bo nikogo na to nie stac a co uczyni kierowca/wlasciciel ze swoim pojazdem to sie nawet najwiekszym fizjononom nie slinilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > teorii > 100 tys wymiana upg.full seria.podobnie jak u 80 ludzi. > auto nigdy nie zagotowane, nie przagrzane. kurde to ja widac jakis wyjatkowy samochod mam, upg robiona przy 134kkm ze wzgledu na gore z 1.2 i byla calkiem ok, mysle ze 200kkm na luzie bym trzasnal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > kurde to ja widac jakis wyjatkowy samochod mam, upg robiona przy > 134kkm ze wzgledu na gore z 1.2 i byla calkiem ok, mysle ze > 200kkm na luzie bym trzasnal a z jakiej firmy upg kupiles pod ta gore 1.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > a z jakiej firmy upg kupiles pod ta gore 1.2? naturalnie Goetze, od razu Cie pokieruje - Fota, na pszczynskiej 192, mieli od reki (ale lepiej zadzwon) - ok. 50zl, do tego srubki elringa (to musialem zamowic, bylo na nast. dzien) - 32zl czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > naturalnie Goetze, od razu Cie pokieruje - Fota, na pszczynskiej 192, > mieli od reki (ale lepiej zadzwon) - ok. 50zl, do tego srubki > elringa (to musialem zamowic, bylo na nast. dzien) - 32zl czy > jakos tak dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 człowieku zastanów się i przyjmij w pokorze co ci mądrzejsi mówią, u mnie "e" wydmuchało 2 razy dosyć szybko a "g" nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymko Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Nie nie wiem i średnio mnie to obchodzi. Uszczelki Erling do silnika Fire 1.1 /1.2 fiata są gówniane i tyle. Co mi z tego że do VW wsadzają je na 1 montaż skoro ja po tygodniu jej uzytkowania muszę ją zmienić bo na 3 cylindrach ją rozerwało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > ...nikt nie daje syfu, bo nikogo na to nie stac > a co uczyni kierowca/wlasciciel ze swoim pojazdem > to sie nawet najwiekszym fizjononom nie slinilo czyli 90% ludzi ujezdzajacych cc/sc to kiepscy driverzy? kolejna sprawa wyraznie napisałem ze chodzi mi o odsetek powiedzmy autek vw z koniecznoscia wymiany upg przy przekroczeniu 100 tys w stos do cc/sc a nie odnosze sie do jednego autka, bo pozniej wyskakuja takie typy ze nie masz racji bo ja zrobiłem 200 tys i nie musiałem. podkreslam ogolny osetek aut vw w stos do cc/sc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > kurde to ja widac jakis wyjatkowy samochod mam, upg robiona przy > 134kkm ze wzgledu na gore z 1.2 i byla calkiem ok, mysle ze > 200kkm na luzie bym trzasnal widzisz ja tez jakies wyjatkowe, bo jezdze na serii zaiweszeniu i jesczez zyje, a wbrew tutejszej teorii juz dawno powinienem wachac kwiaty od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > człowieku zastanów się i przyjmij w pokorze co ci mądrzejsi mówią, u > mnie "e" wydmuchało 2 razy dosyć szybko a "g" nigdy. oczywiscie miałes to w seryjnym silniku nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.