fantoma Napisano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2007 > nie wiem jak w bravo, ale w Stilo hałas wydawany przez klekota jest > straszny, rozczarowałem sie po prostu który klekot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > który klekot ? 1.9 JTD ale nie wiem dokładnie jakiej mocy, chyba 115 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 takich bredni to jeszcze nie czytalem o dieslach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasba Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > a corvetta rusza z 5tego biegu wiec poco jej 4wczesniejsze ? jeden by > wystarczył Z bardzo prostego. Nie jest ważny moment obrotowy silnika tylko moment obrotowy na kołach Nawet poczciwy maluszek jest w stanie ruszyć na biegu nr 4. Tylko, że ile czasu trzeba by bylo i jakich zdolności aby go zmusić do ruszenia i jazdy z rozsądną prędkością Biegi nie są potrzebne "bo tak ma być". Biegi służą do tego aby silnik był w stanie w miarę rozsądnie rozbujać samchód do prędkości podróżnej. A że biedak ma powera tylko w pewnym zakresie obrotów, to właśnie biegi ułatwiają mu poruszanie się bo szosie. Dla porównania weź sobie inny pojazd - tramwaj Tramwaj ma silniki elektryczne prądu stałego z reguły po dwa na wagonik. Każdy ma zaledwie kilkadziesiąt kilowatów mocy. A tramwaj waży około 20 ton. Ale rzecz w tym, że tramwaj nie ma biegów Za to ma wysoki moment obrotowy od samego spodu aż do końca I jakoś to żelastwo jeździ i to całkiem żwawo. Ma lepszy start niż większość autobusów z silnikami diesla i automatycznymi skrzyniami biegów Pzdr Mirek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 > Z bardzo prostego. > Nie jest ważny moment obrotowy silnika tylko moment obrotowy na > kołach Nawet poczciwy maluszek jest w stanie ruszyć na biegu nr > 4. Tylko, że ile czasu trzeba by bylo i jakich zdolności aby go > zmusić do ruszenia i jazdy z rozsądną prędkością Biegi nie są > potrzebne "bo tak ma być". Biegi służą do tego aby silnik był w > stanie w miarę rozsądnie rozbujać samchód do prędkości > podróżnej. A że biedak ma powera tylko w pewnym zakresie > obrotów, to właśnie biegi ułatwiają mu poruszanie się bo szosie. > Dla porównania weź sobie inny pojazd - tramwaj Tramwaj ma silniki > elektryczne prądu stałego z reguły po dwa na wagonik. Każdy ma > zaledwie kilkadziesiąt kilowatów mocy. A tramwaj waży około 20 > ton. Ale rzecz w tym, że tramwaj nie ma biegów Za to ma wysoki > moment obrotowy od samego spodu aż do końca I jakoś to żelastwo > jeździ i to całkiem żwawo. Ma lepszy start niż większość > autobusów z silnikami diesla i automatycznymi skrzyniami biegów > Pzdr > Mirek uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 odczucia z przejażdżki 1.4 90KM moje bravo jeszcze niegotowe do odbioru, wiec dostałem do pojeżdzenia inne - wspomniane 1.4. 6 biegowa skrzynia troche za duzo obiecuje. Samochod jedzie dopiero po przekroczeniu 4 tys, wrażenia z jazdy zupełnie jak motocyklem - dopóki nie zakreci się w średnich obrotach, przyspieszenia brak. nie twierdze tym samym że mi sie to nie podoba - w miescie praktyczne, chociaż potrzeba nagłego zrywu moze się wiązać z 2 biegową redukcją ... jeden straszny minus to odgłosy dochodzące do kabiny - apokalipsa .... chociaz moze idzie sie do tego przyzwyczaic i traktowac za normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 A jakie to odgłosy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > A jakie to odgłosy ?? są to odgłosy ryczącej czterdziestki ale kolega ma racje Bravo 1.4 16V trzeba kręcić wysoko co powoduje niestety straszny hałas w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Nie wiem, nie jeździłem taką rakietą . Ale to benzyna to powinno być cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > Nie wiem, nie jeździłem taką rakietą . Ale to benzyna to powinno być > cicho Cicho jak w traktorze, ten silnik warczy jak wciekły pies. Na wolnych jakbym Ci wmówił, że to dizel to byś uwierzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Wot technika chyba się postaram o jazdę takim cudem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > Nie wiem, nie jeździłem taką rakietą . Ale to benzyna to powinno być > cicho moje stilo 1,4 jexdziło dynamicznie dopiero po wkręceniu na obroty - jest dokładnie tak jak koledzy mówią ale głosnojest tylko w fazie przyspieszania potem już norma jak w każdej tego typu benzynie. Spalanie miejskie miałem na poziomie9,5/10 litra Szósty bieg wrzuciłem przez trzy lata dwa razy może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Teraz jestem w trakcje eksrtemalnego testu i gniote ile mozna, albo i nie . Mam spalanie 9,2 . a prze pierwsze 3 biegi ASR ma troche o roboty Wiem ze seicento moje z silnikiem 1.1 palilo ponad 9 wiec nie wieze ze 1.4T bedzie w miescie palic ponizej 9:D. Ja nawet jestem w stanie zamienic sie na auta i wtedy sprawdze . Warszawskie korki sa momentami kosmiczne i ja ponizej 8 litrow nie moge zejsc . A wracajac do tematu do diesel ma byc glosny, benzyna jest cicha . Ale ja sie nie znam jestem przesiakniety ropa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > Teraz jestem w trakcje eksrtemalnego testu i gniote ile mozna, albo i > nie . Mam spalanie 9,2 . a prze pierwsze 3 biegi ASR ma troche o > roboty > Wiem ze seicento moje z silnikiem 1.1 palilo ponad 9 wiec nie wieze > ze 1.4T bedzie w miescie palic ponizej 9:D. Ja nawet jestem w > stanie zamienic sie na auta i wtedy sprawdze . Warszawskie korki > sa momentami kosmiczne i ja ponizej 8 litrow nie moge zejsc . > A wracajac do tematu do diesel ma byc glosny, benzyna jest cicha . > Ale ja sie nie znam jestem przesiakniety ropa . mój test extremalny zacznie się jak go dotrę i zona zacznie go ujeżdżać teraz mam jakieś 400 km i przy naprawde dynamicznej jeździe mam 7,5/8 litra samo miasto jak są korki to spożycie szybko rośnie a potem szybko spada ale miny zostających z tyłu są bezcenne Co do hałasu to naprawdę nie można narzekać to jakaś psychoza z tą głośnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > ale miny zostających z tyłu są bezcenne Jest fajnie niewątpliwie > Co do hałasu to naprawdę nie można narzekać to jakaś psychoza z tą > głośnością Zgadzam się 150KM 16v MJ jest dobrze wyciszony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Sam do konca nie rozumiem o co chodzi z tym halasem. Mam do dyspozycji nowego focusa 2.0 i wszystko moge o nim powiedziec ale napewno nie jest cichszy niz moje bravo. Ale moze ja majac bravo wszedzie wyszukuje sie wad . Moze to kwestja wygluszenia, tylko co mnie to obchodzi . jade w srodku ma byc cicho a jak to osiagnieto to juz nie moja sprawa . A co do spalania to do pracy mam jakies 16km pokonuje je w jakas jedna godzine . JAk tylko tylko troche trasy znlapie to spalanie spada. Ciekawie jak wtedy benzyna wypadnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > wg mnie też ale może zaraz rozpocząc się wojna dieslowo/benzynowa taka wojna juz byla miedzy 1,8 benzyna i JTD 105. Wynik chyba jest oczywisty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > taka wojna juz byla miedzy 1,8 benzyna i JTD 105. Wynik chyba jest > oczywisty jest okazja do małej bitwy A w porównaniu MJ 150 KM 16v vs T-JET 150 KM na co stawiasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Zadnych bitw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > taka wojna juz byla miedzy 1,8 benzyna i JTD 105. Wynik chyba jest > oczywisty e tam wygrywa ten co ma korby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > Zadnych bitw raczej bitew to tak jak rybitw i rybitew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Wiem ze seicento moje z silnikiem 1.1 palilo ponad 9 wiec nie wieze Ile Ci SC paliło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Ile Ci SC paliło? Maluch znajomego (nowy z salonu pod koniec produkcji 126p) palił od nowosci 11l/100. Nic nie pomagalo. Wymienili tam mase sprzetu i nic. Kupil uno uzywke i paliło 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > jest okazja do małej bitwy > A w porównaniu MJ 150 KM 16v vs T-JET 150 KM na co stawiasz ? benzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Zadnych bitw bitwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 9 to norma była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > 9 to norma była Ja na 9 litrach robiłem 200 km Fakt, że jeżdże przede wszystkim na trasie i mam dość lekką nogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Nie wiem, nie jeździłem taką rakietą . Ale to benzyna to powinno być > cicho dlaczego powinno byc cicho ? byc moze na postoju, ale nie w czasie jazdy, zwlaszcza ostrzejszej lub przy wiekszych predkosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Technika spalania benzyny jest dużo cichsza niż diesla. To już powinno oznaczać ze silnik benzynowy jest cichszy sam z siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Technika spalania benzyny jest dużo cichsza niż diesla. To już > powinno oznaczać ze silnik benzynowy jest cichszy sam z siebie. Bo jest. Oczywiście głośny benzyniak w kiepsko wyciszonym aucie może dać gorszy efekt niż w dobrze wyciszonym aucie, nowoczesny względnie cichy diesel. Normalnego silnika benzynowego na wolnych ovrotach w zamkniętym aucie nie słychać w ogóle. Moja żona po przesiadce z diesla na skrzyżowaniu zakręciła rozrusznikiem, bo myślała, że silnik zgasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Normalnego silnika benzynowego na > wolnych ovrotach w zamkniętym aucie nie słychać w ogóle. I tu tak jest! Na wolnych obrotach jest bardzo cicho, cicho jest tak do 3000 obrotow. Przy wyzszych predkosciach jest glosno, szczegolnie przy rozpedzaniu. Ale przy takim motorze jak moj, to nie ma sie co dziwic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > I tu tak jest! Na wolnych obrotach jest bardzo cicho, cicho jest tak > do 3000 obrotow. Przy wyzszych predkosciach jest glosno, > szczegolnie przy rozpedzaniu. > Ale przy takim motorze jak moj, to nie ma sie co dziwic! tak kolego dla przypomnienia Twoje słowa a propos powyższej wypowiedzi Quote: Wiecie co? Jest kilka watkow i kazdy po jakims czasie przeradza sie z technicznego na jakies pogawedki... Chcialbym poczytac naprawde cos sensownego a powoli nie chce mi sie tu zagladac (zaraz mi ktos odpisze, ze nie musze...), bo nowe wiadomosci nic ciekawego nie wnosza... Czy to osiagi (gdzie ciagle sa dyskusje nad wyzszoscia swiat Bozego Narodzenia nad swietami Wielkanocnymi...) czy teraz nawet FAQ... Ja domyslam sie, ze kacik malo aktywny i trzeba go rozruszac, ale bez przesady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Ale tu jest temat o osiagach i odczuciach! A ja chyba opisalem tu swoje odczucia, prawda...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Ale tu jest temat o osiagach i odczuciach! > A ja chyba opisalem tu swoje odczucia, prawda...? ale negowałeś wątki o osiągach - nie widzisz co piszesz ? wkleić jeszcze raz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > raczej bitew to tak jak rybitw i rybitew a bitewow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > a bitewow? no nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > no nie wiem Negowalem raczej takie odpowiedzi jak ta Twoja i ta powyzej... Ale mysle, ze mozemy na tym zakonczyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > Negowalem raczej takie odpowiedzi jak ta Twoja i ta powyzej... > Ale mysle, ze mozemy na tym zakonczyc... im szybciej zakończysz tym lepiej dla Ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > Spalanie miejskie > miałem > na poziomie9,5/10 litra Szósty bieg wrzuciłem przez trzy lata dwa > razy może Trochę mało mam czasu, ale na forum zawsze Na szybko, w poniedziałek i wtorek przejechałem pierwszą trasę ok. 620km. Nie czaiłem się z wciskaniem gazu, lecz do Vmax 120km/h. Zużycie wyszło 6,5l/100 i w trasie wyraźnie brakuje mu turbo i wigoru. Fakt, że poza miasto wyjeżdżam baaardzo rzadko Jak na samochód miejski 1,4/90KM może być, na trasy zdecydowanie trzeba szukać mocniejszego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 > Technika spalania benzyny jest dużo cichsza niż diesla. To już > powinno oznaczać ze silnik benzynowy jest cichszy sam z siebie. owszem, ale nie emocjonuje mnie benzyna na postoju, bardziej w czasie jazdy a tutaj benzyny krecone przy mocnych przyspieszeniach, czy nawet w czasie jazdy na trasie z wyzszymi predkosciami, nie sa juz takie ciche.... paradoksalnie na trasie duzo przyjemniej jedzie sie dieslem, nie chodzi mi tutaj o aspekt momentu, ale wlasnie glosnosci. Dotyczy to takze NB i porownania wersji 1,9 z 1,4 np. przy 130 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 To ja wiem, że na wolnych obrotach to diesla słychać i w miarą jak się coraz szybciej jedzie to jest coraz cisze . Taki paradoks Nie miałem możliwości prowadzić NB z benzynowym silnikiem ale może kiedyś trafi się taka okazja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 Żeby nie zakładać nowego tematu Jak ktoś sprawdził ile v-max wasze autka dają radę to piszcie. Jestem ciekaw ile wynosi w zależności od silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 "Koledzy" mowili ze na gps bylo 218 km/h . Silnik to MJ150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > "Koledzy" mowie ze na gps bylo 218 km/h . > Silnik to MJ150 O to mi właśnie chodzi - jest nieźle nie pójdzie więcej ? Ogólnie od jakiej prędkości ciężko od 180 (strzelam) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > O to mi właśnie chodzi - jest nieźle nie pójdzie więcej ? chyba w Niemcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 Tak do 200 to naprawde sprawnie jest, ta kncowka to juz wymaga rozpedzania Kolegom nie udalo sie szybciej pojechac, ale podejrzewam ze to moze byc Vmax:) Spalanie przy tej predkosci to troche ponad 14 litrow. Oczywiscie koledzy mowili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > O to mi właśnie chodzi - jest nieźle nie pójdzie więcej ? > Ogólnie od jakiej prędkości ciężko od 180 (strzelam) ? za 180 spokojnie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 Oczywiscie, u nas w kraju jest to nie legalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > Oczywiscie, u nas w kraju jest to nie legalne a to już druga strona medalu ,mnie chodziło o jakośc drogi i bezpieczeństwo bijącego z tym związane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.