kravitz Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 W jednym poscie stwierdzilem ze ujme zapytanie Ile kosztuje orientacyjnie wymiana pelnego rozrzadu i wariatora w HGT ? Interesuje mnie koszt razem z robocizna Wole wiedziec, zanim mi zaspiewaja w serwisie cene Czy jest bardzo niebezpieczne jezdzic jak slychac wariator zaraz po odpaleniu ? Wariator daje odglos silnika diesla przez maks sekunde po odpaleniu. Dalej sie ucisza . Pewno zanim pojade do serwisu przejade jeszcze z 500km i odpale auto z kilkanascie razy Druga sprawa to spalanie Jechalem naprawde spokojnie, idealnie delikatnie, maks 110km/h (no dobra, raz sprawdzilem ile pojdzie ). Srednia na kompie wyszla 12,9km/l na odcinku ponad 150km. To daje prawie 8l/100km To ile to auto wychla jak sie jezdzi normalnie ? Bo ja normalnie delikatnie nie jezdze Moze cos jest zepsute ? Po pojezdzeniu troche po miescie (okolo 40km) spalanie srednie wzroslo delikatnie, do rownych 8l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > W jednym poscie stwierdzilem ze ujme zapytanie > Ile kosztuje orientacyjnie wymiana pelnego rozrzadu i wariatora w HGT > ? > Interesuje mnie koszt razem z robocizna > Wole wiedziec, zanim mi zaspiewaja w serwisie cene > Czy jest bardzo niebezpieczne jezdzic jak slychac wariator zaraz po > odpaleniu ? > Wariator daje odglos silnika diesla przez maks sekunde po odpaleniu. > Dalej sie ucisza . > Pewno zanim pojade do serwisu przejade jeszcze z 500km i odpale auto > z kilkanascie razy > Druga sprawa to spalanie > Jechalem naprawde spokojnie, idealnie delikatnie, maks 110km/h (no > dobra, raz sprawdzilem ile pojdzie ). > Srednia na kompie wyszla 12,9km/l na odcinku ponad 150km. To daje > prawie 8l/100km > To ile to auto wychla jak sie jezdzi normalnie ? Bo ja normalnie > delikatnie nie jezdze > Moze cos jest zepsute ? > Po pojezdzeniu troche po miescie (okolo 40km) spalanie srednie > wzroslo delikatnie, do rownych 8l/100km Ja tez sie przyłaczam do tego zapytania... A Ty się pochwal co takiego nabyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > Ja tez sie przyłaczam do tego zapytania... > A Ty się pochwal co takiego nabyłeś Jakto co ? Jutro porobie foty i opisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > Wariator daje odglos silnika diesla przez maks sekunde po odpaleniu. > Dalej sie ucisza . Chyba troszke dluzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > Chyba troszke dluzej Buhehhe, niezle Nie, u mnie tylko sekunde, albo nawet krocej W sumie to niezaleznie czy na zimno, czy na cieplo. Widze z tego, ze moge bezpiecznie jechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > W jednym poscie stwierdzilem ze ujme zapytanie > Ile kosztuje orientacyjnie wymiana pelnego rozrzadu i wariatora w HGT > ? > Interesuje mnie koszt razem z robocizna > Wole wiedziec, zanim mi zaspiewaja w serwisie cene > Czy jest bardzo niebezpieczne jezdzic jak slychac wariator zaraz po > odpaleniu ? > Wariator daje odglos silnika diesla przez maks sekunde po odpaleniu. > Dalej sie ucisza . > Pewno zanim pojade do serwisu przejade jeszcze z 500km i odpale auto > z kilkanascie razy > Druga sprawa to spalanie > Jechalem naprawde spokojnie, idealnie delikatnie, maks 110km/h (no > dobra, raz sprawdzilem ile pojdzie ). > Srednia na kompie wyszla 12,9km/l na odcinku ponad 150km. To daje > prawie 8l/100km > To ile to auto wychla jak sie jezdzi normalnie ? Bo ja normalnie > delikatnie nie jezdze > Moze cos jest zepsute ? > Po pojezdzeniu troche po miescie (okolo 40km) spalanie srednie > wzroslo delikatnie, do rownych 8l/100km Akurat w spalanie na kompie bym nie wierzył. Na mieście spali ok 11-12 a na trasie od 8-10 zależy jak się jeździ. Na mniej bym nie liczył bo w końcu moc z powietrza się nie bierze. Ostatnio pomagałem kumplowi wymieniać wariator wraz ze wszystkimi rolkami, pompa wody, paskiem rozrządu itd. Nowy nie klekocze wogóle nawet zaraz po odpaleniu. Przed wymianą klekotał taż coś 1-2s. Po wymianie napewno poprawił się dół, pewnie zaczał działać jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > Akurat w spalanie na kompie bym nie wierzył. Na mieście spali ok > 11-12 a na trasie od 8-10 zależy jak się jeździ. Na mniej bym > nie liczył bo w końcu moc z powietrza się nie bierze. Mialem kiedys kompakta 2.0 150KM i jaral mniej Da sie Ja jechalem naprawde tak delikatnie, ze delikatniej nie potrafie. Przy wyprzedzaniu malzonka w Seicento Sporting mi uciekala, bo ledwo gaz dotykalem. > Ostatnio pomagałem kumplowi wymieniać wariator wraz ze wszystkimi > rolkami, pompa wody, paskiem rozrządu itd. Nowy nie klekocze > wogóle nawet zaraz po odpaleniu. Przed wymianą klekotał taż coś > 1-2s. Po wymianie napewno poprawił się dół, pewnie zaczał > działać jak należy. To napisz moze chociaz orientacyjnie ile dales za same graty ? Czy to jest przedzial ~500PLN, ~1000PLN, czy moze ~1500PLN ? Trzeba wymieniac pompe wody ? To jest awaryjny element w tych silnikach ? Wiem, ze pompe wody z rozrzadem wymienia sie w benzynowkach Oplo-pochodnych np w Daewoo, Chevy, Opel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 No wiesz dostęp do rozrządu nie jest tam super lekki więc przy przebiegu ponad 100k km raczej pompę należało wymienić ponieważ jak klęknie to drugi raz robić to samo nie byłoby miłe. Nie powiem Ci ile to dokładnie było ale licząc nowy wariator, pompę i wszystkie rolki (wszystko z górnej półki) to z tego co kumpel mówił to było ok 1200zł ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 Kupujesz HGT i chcesz niskie spalanie? Musisz wybrać jeżeli chcesz jechać to dobrze trafiłes a jeżeli chcesz żeby mało palił to sprzedaj i kup 1.2 8V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wumpscut Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > Kupujesz HGT i chcesz niskie spalanie? > Musisz wybrać jeżeli chcesz jechać to dobrze trafiłes a jeżeli chcesz > żeby mało palił to sprzedaj i kup 1.2 8V. Kolega Kravitz, z tego co czytałem w Jego postach, raczej liczy się z niemałym spalaniem, ale z Jego poprzednich doświadczeń dotyczących aut o większej mocy, Jego HGTka pali sporo SORRY! Za gadanie jak adwokat Kravitza ( dla Ciebie) ale troszkę denerwuje mnie takie odwracanie kota ogonem i popadanie w skrajności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > Kupujesz HGT i chcesz niskie spalanie? > Musisz wybrać jeżeli chcesz jechać to dobrze trafiłes a jeżeli chcesz > żeby mało palił to sprzedaj i kup 1.2 8V. Jak juz pisalem, mialem auto z osiagami mniej wiecej jak HGT a jaralo nawet znosnie No, ale bardziej mi chodzilo, czy to normalne spalanie dla HGT, czy tez mam sie czym martwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > No wiesz dostęp do rozrządu nie jest tam super lekki więc przy >(...) > mówił to było ok 1200zł ale mogę się mylić. Moje HGT ma teoretycznie 46tys km przebiegu. Jednak jest to auto jednak uzywane i nigdy nie mozna byc pewnym ile naprawde przejechalo. Wymienie pompe dla swietego spokoju 1200PLN za same graty, to cena dla mnie dosyc zaskakujaca. Serwis Seicento Abarth jest zdecydowanie tanszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > SORRY! Za gadanie jak adwokat Kravitza ( dla Ciebie) ale troszkę > denerwuje mnie takie odwracanie kota ogonem i popadanie w > skrajności Panie mecenasie. Wlasnie o to mi chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wumpscut Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > Panie mecenasie. Wlasnie o to mi chodzilo Cieszę się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 Nie miałem złych intencji ale HGT-y mało nie palą, w końcu z czegoś te kucyki mieć muszą. dla Kolegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soowka Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 troszke mnie kolega rozbawil, przeciez to "wyliczone" spalanie mieści się w danych podawanych przez producenta to przecie 1.8 usportowione 130 konikow. to skad watpliwosci ? od pewnego czasu sam szukam czegos dla siebie i waham sie miedzy rodzinnym 1.9 jtd a hgt wlasnie, chetnie zobacze twoj nabytek, chwal sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 Poszukaj w szukające wątków choćby kol. Moho. Afair podawał ceny kompletnej wymiany rozrządu z wariatorem Wieść gminna niesie, że opłaca się to robić w ASO. Potem tylko gwarancja, gwarancja i jeszcze raz gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Poszukaj w szukające wątków choćby kol. Moho. Afair podawał ceny > kompletnej wymiany rozrządu z wariatorem O matko Znalazlem ten watek. Prawie 2tys na graty Pocieszam sie, ze kupil wiecej niz ja potrzebuje > Wieść gminna niesie, że opłaca się to robić w ASO. Potem tylko > gwarancja, gwarancja i jeszcze raz gwarancja Tak, tez planowalem w ASO. przyznam sie jednak, ze dostalem ciekawa oferte na priv. Ceny jakby duzo nizsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > To ile to auto wychla jak sie jezdzi normalnie ? Bo ja normalnie > delikatnie nie jezdze klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soowka Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 to pochwalisz sie ? jakies foty ? stan/rocznik/wyposazenie ? no i ile dales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wumpscut Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > to pochwalisz sie ? jakies foty ? stan/rocznik/wyposazenie ? no i ile > dales ? Na IKP jest wątek tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soowka Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 thx, tez wlasnie zalazlem wychodzac od jego profilu. bardzo fajny, chyba w super stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2007 > To napisz moze chociaz orientacyjnie ile dales za same graty ? > Czy to jest przedzial ~500PLN, ~1000PLN, czy moze ~1500PLN? w cenach ASO zahaczysz o drugi przedzial w cenach After Market orientacyjnie w 600 sie zmiescisz Wariator (tylko OE - zamiennikow brak) u dobrych sprzedawcow to koszt~350 pln, pasek (Dayco - sprawdzony w chyba 20 Alfach jakie znam) ~60-80 pln, rolka OE ale kupiona poza ASO ~100 (na marginesie produkcji INA Germany), napinacz OE ~240. Rolka+napinacz w zestawach SKF/Dayco/INA kosztuja ~240/300 pln. Od kilku lat podobne zestawy stosuje w alfach, kt. sam jezdzilem a takze znajomi i w zadnym przypadku nie bylo problemu zerwanego paska czy piszczacych rolek. Warunek to solidny mechanik, bo jest kilka trikow ktore trzeba zastosowac. > Trzeba wymieniac pompe wody ? To jest awaryjny element w tych > silnikach ? Znam silniki o przebiegach zblizonych do ~200 kkm i w zadnym nie byla wymieniana pompa - zaufany mechanik twierdzi, ze nie ma szczegolego wskzania do jej cyklicznej/profilaktycznej wymiany. Ale zrobisz jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2007 Trików przy wymianie rozrządu nie ma żadnych. Jedynie trzeba sobie skonstruować przyrząd do odkręcenia wariatora bo "troszkę" mocno siedzi skubaniec . Pompę wymieniaj bo jednemu się wysra po 200k km a innemu po 50. Polecam graty SKF i Contitech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 > Trików przy wymianie rozrządu nie ma żadnych. Powiedzmy dyplomatycznie, ze pozostane przy swoim zdaniu W przeciwnym razie nie byloby na AK (i wielu innych miejscach) takiej nagonki na robienie tego tylko w ASO, bo przeciez moglby zrobic to kazdy garazowiec, jak ma to miejsce w przypadku fire 8v. Wiekszosc (zdecydowana) problemow wiaze sie z nieumiejetnym/niestarannym montazem a nie wadami materialowymi (jesli pominac zbytnia oszczednosc na tych ostatnich). W tej kwesti z mojej strony EOT. > Pompę wymieniaj bo jednemu się wysra po 200k > km a innemu po 50. Polecam graty SKF i Contitech. Ja na szczescie nie mam juz tego problemu, a autor watku zrobi oczywiscie cos bedzie chcial. Zreszta po to sa nasze rady => maja sluzyc jako wskazowki a nie ostateczna wykladnie (co zreszta zaznaczylem wczesniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 tak to u mnie wygladalo. ceny hurt. z tym ze ja wymienialem jak leci. nie chce mi sie pozniej babrac w tym samym drugi raz. mozesz to bez problemu zrobic samemu tylko blokady do walkow potrzebujesz. jakby co zapraszam do siebie na zabieg pasek rozrządu Conti CT 947 64 rolka prowadząca paska rozrządu Ruville EVR55851 65 rolka napinająca paska rozrządu Ruville EVR55850 145 wariator zmiennych faz OE FIAT 55202772 250 pompa wody SKF VKPC82451 125 uszczelniacz wałka rozrządu Elring EL505838 28 uszczelniacz wałka rozrządu Elring EL477010 38 uszczelka pokrywy zaworów Goetze 2428782000 64 kpl półpanewek wariatora OE FIAT 71730023 32 pasek wieloklinowy Conti 6 PK 1795 39 rolka prowadząca paska wieloklinowego SKF VKM32001 46 rolka prowadząca paska wieloklinowego SKF VKM32002 95 napinacz paska wieloklinowego SKF VKM32022 100 uszczelniacz wału korbowego przedni Reinz 81-35882-00 16 filtr oleju Hengst H90W15 17 olej silnikowy Selenia 20K 2x2L 140 płyn chłodniczy Paraflu 5L 60 RAZEM: 1324 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 > w cenach ASO zahaczysz o drugi przedzial Dzieki za wyczerpujace info o cenach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 > pasek rozrządu Conti CT 947 64 > rolka prowadząca paska rozrządu Ruville EVR55851 65 > rolka napinająca paska rozrządu Ruville EVR55850 145 > wariator zmiennych faz OE FIAT 55202772 250 > pompa wody SKF VKPC82451 125 > uszczelniacz wałka rozrządu Elring EL505838 28 > uszczelniacz wałka rozrządu Elring EL477010 38 > uszczelka pokrywy zaworów Goetze 2428782000 64 > kpl półpanewek wariatora OE FIAT 71730023 32 > pasek wieloklinowy Conti 6 PK 1795 39 > rolka prowadząca paska wieloklinowego SKF VKM32001 46 > rolka prowadząca paska wieloklinowego SKF VKM32002 95 > napinacz paska wieloklinowego SKF VKM32022 100 > uszczelniacz wału korbowego przedni Reinz 81-35882-00 16 > filtr oleju Hengst H90W15 17 > olej silnikowy Selenia 20K 2x2L 140 > płyn chłodniczy Paraflu 5L 60 > RAZEM: 1324 Dzieki za info W sumie wszystkie rzeczy, ktore byc moze u mnie tez beda wymieniane Bo czesc z nich widac dopiero po zdjeciu bebechow Drogawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 co do spalania 8l/100 w PSJ jest calkiem normalne i nie ma sie czym przejmowac. 8-10 trasa (10 przy 140-150), miasto 13-14. jest wporzo przy tych cenach benzyny da rade zrobic 100km po miescie za 50zl jeszcze wiec jest wporzo. nie zakladaj mu gazu bo Cie znajdziemy i ukaramy pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 >miasto 13-14. Jak mu sie zdarzy chociaz raz tyle wychlac, to na drugi dzien dostanie propan butan w prezencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 > Jak mu sie zdarzy chociaz raz tyle wychlac, to na drugi dzien > dostanie propan butan w prezencie hehe, spoko 13-14 łyknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 > Jak mu sie zdarzy chociaz raz tyle wychlac, to na drugi dzien > dostanie propan butan w prezencie a co to MK2 do koscila jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dellti Napisano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2008 > Jak mu sie zdarzy chociaz raz tyle wychlac, to na drugi dzien > dostanie propan butan w prezencie Hehe, przy takim nastawieniu to już mogę ci podać adres zakładu LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > W jednym poscie stwierdzilem ze ujme zapytanie > Ile kosztuje orientacyjnie wymiana pelnego rozrzadu i wariatora w HGT Nie pamietam , ale dużo > ? > Interesuje mnie koszt razem z robocizna > Wole wiedziec, zanim mi zaspiewaja w serwisie cene > Czy jest bardzo niebezpieczne jezdzic jak slychac wariator zaraz po > odpaleniu ? > Wariator daje odglos silnika diesla przez maks sekunde po odpaleniu. > Dalej sie ucisza . Nie jest niebezpiecznie, osobiście przy takich objawach nie ruszał bym wariatora (no chyba że koniecznie musisz rozrząd zmieniać) > Pewno zanim pojade do serwisu przejade jeszcze z 500km i odpale auto > z kilkanascie razy Zrobisz duzo dużo więcej i nic się nie stanie przy objawach które opisujesz. > Druga sprawa to spalanie > Jechalem naprawde spokojnie, idealnie delikatnie, maks 110km/h (no > dobra, raz sprawdzilem ile pojdzie ). > Srednia na kompie wyszla 12,9km/l na odcinku ponad 150km. To daje > prawie 8l/100km > To ile to auto wychla jak sie jezdzi normalnie ? Wychla ?? A Ty myślałeś, że 130 koni będzie jeździć na 5 litrach PB ?? Ciesz się, że to 8 litrów a nie 10-11 (bo i tak zima) Bo ja normalnie > delikatnie nie jezdze > Moze cos jest zepsute ? Nic nie jest zepsute, te samochody muszą spalić nieco PB. > Po pojezdzeniu troche po miescie (okolo 40km) spalanie srednie > wzroslo delikatnie, do rownych 8l/100km Amen. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > Jak juz pisalem, mialem auto z osiagami mniej wiecej jak HGT a jaralo > nawet znosnie > No, ale bardziej mi chodzilo, czy to normalne spalanie dla HGT, czy > tez mam sie czym martwic Wiesz, opowieści to już wiele było na forum. Jakie to auto miałeś z osiągami HGT i ile spalało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 > Wiesz, opowieści to już wiele było na forum. Jakie to auto miałeś z > osiągami HGT i ile spalało? To byl Lanos z silnikiem od Astry GSI. 2.0 16V 150KM. Palil 8/100, ale przy normalnej jezdzie, a nie "emeryt" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2008 Witam nowego maniaka HGTy U mnie rozrząd robiony w ASO wychodził koło 2000zł razem z gratami. Dużo, bo wariator w ASO około 600zł, roboty też tam trochę i sporo kosztów naokoło z duperelek. W to wliczona oczywiście wymiana oleju i filtr. Spalanie, jak na silnik 1.8 i raczej dynamiczną jazde to w normie. Miasto 9-11litrów z czego 9 to naprawde spokojna bez korków a 11 to mozne korki z klimą. Na trasie 7,5-8 jadąc 130-140. Choć raz, przy mocno dynamicznej jeździe, bardzo dużo wyprzedzań spalanie zbliżyło sie do 10! IMO spalanie w mieście w silniku 1.8 czy 2.0 na poziomie 8 litrów jest niemożliwe chyba że w kapeluszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 > tak to u mnie wygladalo. ceny hurt. z tym ze ja wymienialem > wariator zmiennych faz OE FIAT 55202772 250 cena szokujaca jeszcze 20-25% nizsza niz w najlepszych zrodlach czy dostep do tej hurtowni jest bardzo limitowany, czy tez moza sie tam zaopatrywac w rozne roznosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 aso po mocnej znajmosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.