Skocz do zawartości

Euroscanowcy hilfe hilfe


POKS

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszła w końcu dziś ta paczka jakiś Viaken na atmelu + zabytek P33 8Mb RAM biglaugh.gif

Kurna włączam te wynalazki i d.....pa

po 1,5 h walki i odpaleniu visy z nortona comandera

sukces. Udało mi sie połączyć z ECU i nawet skasowałem marchewkę z poważnego błędu "Fuel. rail. pressure"(1) .Pełnia szczęścia by była gdyby połączenie było powtarzalne. Ale nie tera to mi wywala taki tekst " Connect the ecu reader then check the power" . nic sie nie zmieniło to o co bangla?.

A teraz pytanie biglaugh.gif czy mam p..........dnąć tym viakenem o ścianę.

Czy tym zabytkowym laptokiem. Może ktoś się borykał z takimi problemami i cóś podpowie blagam.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdź czy się nie gryzą albo co...

> lampka się świeci?

Nic się kurna nie gryzą skasowałem błeda wchodzę w parametry a on mi gaworzy że on to z ECU nie może .i od tej pory qpa

Jednorazówka jakaś czy cóś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chwila

> masz przy wyborze centralki zielony czy czerwony ekran?

Spoko bo juz zgłupiałem bawiłem się tym chwilę i nie zwracałem na takie pierdoły uwagi,

Dziś to chyba za późno. Ale jutro jak wrócę o przyzwoitej porze z roboty to zajmę sie tym systematycznie.

To mój pierwszy raz z tą zabawką i niewiedza u mnie duża biglaugh.gif

Tylko dla czego raz się udało? hmm.gif Fizycznie połączeń nie zmieniałem

Aha i o co tej visie chodzi żebym potwierdzał kluczykiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byś się zdziwił jak w niektórych autach kasuje się błędy

> 4-6 razy trzeba cykać żeby skasować błędy w kompie...

Na razie wielkie dzięki 20.GIF

Chrzanię to jutro też jest dzien to się pobawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To mój pierwszy raz z tą zabawką i niewiedza u mnie duża

> Tylko dla czego raz się udało? Fizycznie połączeń nie zmieniałem

A wybrałeś za kolejnym razem dobry silnik w menu ?

Do twojego powinien być Brava JTD105 , na wersji Brava JTD 99 nie pójdzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o swietny temat - tez sie wkrotce dopisze bo wlasnie skladam swojego scana

wczoraj wyprodukowalem plytki do PonyProga zeby sobie zapodac soft na przecydnym procku i pamieci Atmela smile.gif

dzis trawienie i lutowanko

bo padaka ma chyba bledow jak Vista i adaptacje do spalania kociego lajna (made by Tesco czerwona.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Piszcie, piszcie, z chęcią poczytam, właśnie zabieram się za

> produkcję swojego euroscana. BTW, czy nie wiecie jak to jest z

> uniscanem 3.5?

Słychać o nim od dłuższego czasu , nawet był dostępny soft już jakiś rok temu rzekomo do niego , ale nie słyszałem żeby ktoś miał osobiście tego fejsa .

Ale jest ponoć taki do kupienia tutaj .

Jest nawet wersja demo softu do niego wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz to mogę się pochwalić pełnym sukcesem.

Wczoraj to chyba za szybko chciałem to ustrojstwo odpalić.

Pewnie zasilanie euroscana było niechlujnie podłączone .

Dzisiaj połączyłem się z trzema wtykami tj. ECU , ABS i AIR BAG.

Skasowałem marchewę i poduchę biglaugh.gif pare zika w kieszeni biglaugh.gif.

Żebym se musiał przypominać komendy DOS-owe to nawet bym nie pomyślał spineyes.gif

I tak z wiersza polecenia DOS to Visa tylko wyświetla TCB not found.

Cóż to jest to tajemnicze TCB?

Z Nortona Comandera jest oki.

Jedno mam tylko pytanko tongue.gifrzy diagnostyce ECU wybieranie parametrów do śledzenia jest jakieś chore.

Może ktoś mógł by mi wytłumaczyć tą pokrętną logikę. screwy.gif

Bardzo był bym wdzięczny za wskazówki.

Wiem ze spacją zmieniam parametr ale mam wrażenie ,że dzieje się to w sposób jakoś mało kontrolowany.

Moze by mnie ktoś oswiecił bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No teraz to mogę się pochwalić pełnym sukcesem.

> Wczoraj to chyba za szybko chciałem to ustrojstwo odpalić.

> Pewnie zasilanie euroscana było niechlujnie podłączone .

> Dzisiaj połączyłem się z trzema wtykami tj. ECU , ABS i AIR BAG.

> Skasowałem marchewę i poduchę pare zika w kieszeni .

To miałeś mnóstwo failurów , a dalszej perspektywie pewnie doprowadzisz ASO w twojej okolicy do bankructwa zlosnik.gif

> Żebym se musiał przypominać komendy DOS-owe to nawet bym nie

> pomyślał

Ja uruchamiam w trybie MS-DOS, zanim się uruchomi W98 .

> I tak z wiersza polecenia DOS to Visa tylko wyświetla TCB not found.

> Cóż to jest to tajemnicze TCB?

hmm.gif

> Jedno mam tylko pytanko rzy diagnostyce ECU wybieranie parametrów do

> śledzenia jest jakieś chore.

> Może ktoś mógł by mi wytłumaczyć tą pokrętną logikę.

> Bardzo był bym wdzięczny za wskazówki.

> Wiem ze spacją zmieniam parametr ale mam wrażenie ,że dzieje się to w

> sposób jakoś mało kontrolowany.

Wszystko jest pod kontrolą , spacją zmieniasz parametry które chcesz podglądać , F2 zatwierdzasz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To miałeś mnóstwo failurów

Zaraz mnóstwo. poducha była ale to ten passenger sensor się chrzani . Wiedziałem o tym bo już raz kasowałem na egzaminerze ,po znajomości. A marchewkę to se sam zrobiłem sprawdzając czy charakterystyka czujnika ciśnienia paliwa którą podałeś jest właściwa. Wyobraź sobie że się wkłułem igłą z przylutowanym przewodem od multimetra w przewód od czujnika ciśnienia na szynie i podczas pomiarów coś na chwilę zakłóciło ECU silnik zgasł i wywaliło marchewę.

> Wszystko jest pod kontrolą , spacją zmieniasz parametry które chcesz

> podglądać , F2 zatwierdzasz

To wiem tylko one się zmieniają w nielogiczny sposób i zależny od wiersza w ,którym jesteśmy. Kto to wymyśił?

PS. masz jakieś standardowe parametry co by se można porównać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wiem tylko one się zmieniają w nielogiczny sposób i zależny od

> wiersza w ,którym jesteśmy. Kto to wymyśił?

Jest w tym pewna logika , zwróć uwagę że część parametrów jest dostępna tylko w górnej połowie ekranu , a część w dolnej , są parametry podane w jednostkach rzeczywistych oraz ich odpowiednik napięciowy w V , są też niektóre wartości oczekiwane oraz mierzone .

> PS. masz jakieś standardowe parametry co by se można porównać?

Jedynie na podstawie porównania z innymi JTD wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety to g..... znowu nie działa. Mam prośbę mógłby ktos sprawdzić pobór prądu przez euroscana . Coś dziwnego mam albo na zasilaniu albo na portach. A i jedno pytanko czy euroscan moze byc zasilany z aku razem z laptopem (laptop 12V) po podłączyłem i nie działa. Po powrocie do zasilacza sieciowego niestety też. Coś się bbq.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety to g..... znowu nie działa. Mam prośbę mógłby ktos

> sprawdzić pobór prądu przez euroscana .

Wystarczy ci po podłączeniu do zasilacza , czy po podpięciu dodatkowo do laptopa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy do zasilania ale jak by było drugie to też by było ok.

Przy Uz = 12,7V pobiera koło 35mA .

Pobór podpiętego do auta sprawdzę przy najbliżej nadarzającej się okazji waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> o swietny temat - tez sie wkrotce dopisze bo wlasnie skladam swojego

> scana

> wczoraj wyprodukowalem plytki do PonyProga zeby sobie zapodac soft na

> przecydnym procku i pamieci Atmela

> dzis trawienie i lutowanko

> bo padaka ma chyba bledow jak Vista i adaptacje do spalania kociego

> lajna (made by Tesco )

w niedziele zwalczylem ponyproga i zaprogramowalem atmele - dorobilem kabelki i dizs w DEMO ruszylo

zaniolslem na dol caleko kompa z monitorem (taki poreczny laptop schwarzeneggera wink.gif i z 1,5h walczylem jak to badziewie podpiac - przy czym po pierwszych 15 min zorientowalem sie ze 3 pin wtycznka do ktorej sie dobieralem to ABS a nie ECU

jak wrocilem z latarka to zaczelo sie od nowa - latanie po kluczyk on/off i trwa czytanie ecu albo brak polaczenia

dziwna sprawa - ale po wybraniu ECU zeby nie wyskoczylo na czerwono "connect ECUReader or check power" to musze wystartowac z wpietym jedynm kabelkiem (bodajze L) jak wpiete oba to nici

wiec mam ekranik z wyborem opcji i zagwozdka - kaze wlaczyc kluczyk i ze czeka na ECU i......kupa - trwa to grubo ze 2min

jak podepne drugi kabelek to zapala sie dioda srodkowa - co jest normalne bo zwarcie lini K lub L do masy ma taki objaw

ale zeby uniscan zaskoczyl trzeba posmyrac go tym zwieraniem do masy kilka razy i nagle voila zaczyna czytac (miga dioda obok srodkowej (nie czerwona +Vcc) (jeszcze nie dorobilem sie obudowy i opisu diodek i kabelkow smile.gif

prawdopodobnie schemat z elektrody ma male kuku - cos z przewodzeniem sciezek ( slaba masa) lub za slabe rezystory dalem - w oryginale dawali 1M - na elektodzie chlopaki zdjeli na 470k - zapytam tam o to - bo tam to temat nie umierajacy wink.gif

ale do rzeczy : mam Iddle 1 position error, iddle 2 i autoadaptation cos tam (brak miejsca na autoadaptacje) - te byly z czerownym wykrzyknikiem

byl tez KEY z symbolem procesorka zamiast wykrzyknika WTF ? co to jest do cholery ?

skasowalo sie wszystko ale iddle 1&2 wrocily frown.gif

czyli cos nie teges z czujnikiem przepustnicy

testu atuatorow sie nie da zrobic - pisze mi ze mam wymienic czesci 31143 lub 31172 - yyyy ale o co chodzi ? (chyba chodzi o krokowca)

do czego jest engine unlock ? odblokuje sobie dodatkowa moc jak cache olowkiem na amdeku ? smile.gif

z parametrow - kat wyprzedzenia zaplonu od 15 do 40st (900-3300obr)

czas wtrysku na wolnych obrotach 1.9ms -2,30ms to dobrze czy zle ? (brak porownania)

o2 sensor w sumie pokazuje wartosci 0,2 i 0,8 - za wolno chyba reaguje - z kompa gazowego wiem ze jako tako tam szpilki lataja - ale nie idelana sinusoida

wspolczynnik lambda ni ch..olery nie chce stac na zielonym - czerowone to uboga a zolte bogata ?- trzyma mi sie w wartosciach seledynowych po prawej lub lewej zielonego (ale jak mam problemy z sterowaneim wtrysku to sie nie dziwie ze ECU nie wyrabia z korektami)

minimalny kat przepustnicy 7st (podkrecony srubka bo inaczej zgasnie - na zimno zapalac musze z wcisnieta przepustnica i trzymac noga te 1,5 -2tys obr - nie ma ssania - jak puszcze to zgasnie - pow 1,2obr pracuje rowno

tak mi sie widzi ze kupie caly zespol przepustnicy z silownikiem, wtryskiem i czujnikami - bo u mnie to chyba nie teges - silnik padl a i wtrysk po zalaniu tescokupiastympaliwem moze swirowac

do czego sa te ikonki po prawej ? mozna przejsc TAB i f2 wlaczac wylaczac z czarnego na bialo/zielono ? o co kaman?

do ABS z marszu sie podlaczylem - ale nudy - zadnego bledu - a nie wiem jak sprawdzac predkosc czujnikow kol - w czasie jazdy ciezko wytrzasnac 220V dla kompa smile.gif

i zac sa 3 biale ikonki po prawej - ale nie dzialaja

patre ? ktokolwiek wie - niech powie - bo nie kumam niektorych ficzersow tego softu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byl tez KEY z symbolem procesorka zamiast wykrzyknika WTF ? co to

> jest do cholery ?

Te z symbolem procesora to błędy które występowały, ale obecnie nie występują.

Błąd który cały czas występuje jest zaznaczony właśnie wykrzyknikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakim cudem podłączyłeś się do absu?? z tego co sysałem to tylko

> nowsze marejki mogą.....

a wybralem sobie Marejka ABS - i pojawil sie BOSCH 5.1 no to cyk bo mam boscha

ducatto ma Lucasa

dziwisz sie ? poloneziacy z monowtryskiem boscha monomotronic 1.7 wybieraja bravo 1.4 wink.gif

tak wogle to wtrysk z poloneza boschowski kosztuje 150zl max- do naszych padak jakis kmiot na allegro za uzywany chce 250 bo zobaczyl ze jakis gostek sprzedaje nowy za 560

cala pzepustnica kosztuje 250/300zl - tylko niektore cwane sepy demontuja silniczek (jakby uzywany byl bog wie ile warty)

jak mi sie zachce to nastepnym razem podlacze sie do airbaga - zrobie sobie probna detonacje zeby.GIF ( na elektrodzie nie znalazl sie odwazny ktory by to wyprobowal milutki komunikacik ACTIVATE DETONATORS zeby.GIF - ja sie nie boje 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wybralem sobie Marejka ABS - i pojawil sie BOSCH 5.1 no to cyk bo

> mam boscha

> ducatto ma Lucasa

> dziwisz sie ? poloneziacy z monowtryskiem boscha monomotronic 1.7

> wybieraja bravo 1.4

> tak wogle to wtrysk z poloneza boschowski kosztuje 150zl max- do

> naszych padak jakis kmiot na allegro za uzywany chce 250 bo

> zobaczyl ze jakis gostek sprzedaje nowy za 560

> cala pzepustnica kosztuje 250/300zl - tylko niektore cwane sepy

> demontuja silniczek (jakby uzywany byl bog wie ile warty)

> jak mi sie zachce to nastepnym razem podlacze sie do airbaga - zrobie

> sobie probna detonacje ( na elektrodzie nie znalazl sie odwazny

> ktory by to wyprobowal milutki komunikacik ACTIVATE DETONATORS

> - ja sie nie boje

z którego roku masz to bravo v12 i ile poduch masz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z którego roku masz to bravo v12 i ile poduch masz??

97 a poduch bylo 2 - eine pasazera ktorej na oczy nie widizalem - ale jest nalepka ze jak dzieciuch z prozdu to kluczem odlaczac jaska

a w kierze sprzedajacy szaty darl ze jest - tylko po roku jak robilem audio - ooo a od czego ten gruby zolty kabelek ? no i kiera popekala - bo jest szpachlowana i malowana (nie do odroznienia od tworzywa - jakis arytsa proszkowo malowal i gabeczka fakture tapicerki robil

wiec ja sie nie boje - niech sie detonatory aktywuja wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 97 a poduch bylo 2 - eine pasazera ktorej na oczy nie widizalem - ale

> jest nalepka ze jak dzieciuch z prozdu to kluczem odlaczac jaska

> a w kierze sprzedajacy szaty darl ze jest - tylko po roku jak robilem

> audio - ooo a od czego ten gruby zolty kabelek ? no i kiera

> popekala - bo jest szpachlowana i malowana (nie do odroznienia

> od tworzywa - jakis arytsa proszkowo malowal i gabeczka fakture

> tapicerki robil

> wiec ja sie nie boje - niech sie detonatory aktywuja

hmm.......da się wyłączyć jaśka pasażera kluczykiem?? bo siakoś nie wiem gdzie to można przekręcić..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po wysadzeniu napinacza nie dziala pas ? u mnie sie blokuja bezwladnosciowo

...pasy po wybuchu są do wymiany... niszczą się sprężyny napinające bo w momencie zadziałania napinacza są wykręcane w drugą stronę i odwijane na maksa...

pzdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śrubka na przepustnicy jest ustawiana w fabryce i nigdy potem nie powinna być dotykana...

błąd idle to za dużo stopni albo uszkodzony sam potencjometr i komp go olewa...

możesz go rozpiąć i sprawdzić czy coś się zmieni...

ważnym czynnikiem jest tem wody i później temp powietrza

TPS w tej przustnicy ma spore znaczenie bo na tej podstawie komp ustala mape

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> śrubka na przepustnicy jest ustawiana w fabryce i nigdy potem nie

> powinna być dotykana...

to wiem zawsze bylo tak ze na jalowym nie dotykalo tej srubki

teraz dotyka i silnik nie jest w stanie utryzmac jalowych

teraz podkrecilem - przynajmniej na rozgrzanym silniku mam wolne obroty

> błąd idle to za dużo stopni albo uszkodzony sam potencjometr i komp

> go olewa...

a co to za opcje te po prawej (ikonki) ?

> możesz go rozpiąć i sprawdzić czy coś się zmieni...

silnik mi zgasnie 270751858-jezyk.gif

> ważnym czynnikiem jest tem wody i później temp powietrza

bez czujnika temperatury wody jest mi bardzo ciezko zapalic - zalewa silnik :/

> TPS w tej przustnicy ma spore znaczenie bo na tej podstawie komp

> ustala mape

tps i actuator - ale u mnei jescze wtrysk sie przytyka - wszystko razem - mowielm ze fiat to zlom :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co to za opcje te po prawej (ikonki) ?

ten procesorek to jakiś stary błąd

wykrzyknik to błędy obecne

> tps i actuator - ale u mnei jescze wtrysk sie przytyka - wszystko

> razem - mowielm ze fiat to zlom :-D

idź z tym w... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten procesorek to jakiś stary błąd

> wykrzyknik to błędy obecne

nie to - to na ekranie parametrow - po prawej przepustnica ? , procesorek, silnik z kluczykiem, idt - jest ich tam z 7

w ABS tylko 3 - ale piktogramy nie zawsze mowia co to - szczegoleni ze brak jakiejs reakcji jak to wybrac - niema zadnego nowego okna etc

i co to u licha jest Unlock engine ? 20kuni wiecej ? szczipowanie na ekranie ? 270751858-jezyk.gif

> idź z tym w...

na razie tym jezdze - ale jak nei naprawie to piechta bede chodzil frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielonego pojęcia nie wiem co to

w każdym silniku co innego się pojawia

tylko raz udało mi się to odpalić przy abeesie gdzie diagnozował jakieś układy i światełka... np naciśniecie stopu zapalało mi lampkę abs na konsolecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświeżam trochę temat. Po wielu perypetiach udało mi sie odpalic euroscana. Poprzednio uwędziłem interface. Naprawa w Viakenie 78 PLN cóż eksperymenty kosztują.

Przestrzegam następnych przed moim błędem. old.gif Ponieważ posiadam lapka zasilanego 12 Voltami to wpadłem na pomysł zasilić go bezposrednio z aku samochodu razem z interfacem.

Niestety nie zabanglało laptop pociągnął sobie zasilanie przez coma i usmiercił viakena old.gif Moze to wina lapka nie mam pojęcia.

Ale wracając do sprawy, dziś w firmie podłączyłem zestaw do prób drogowych rozwiązując problem dodatkowym aku w bagażniku,( docelowo uruchomię przetwornicę do lapka ze starego UPS-a biglaugh.gif). Wklikałem parametry do odczytu wybrałem kilka i w drogę. Pierwsza sprawa róznica w prędkości pojazdu licznik zawyza ok. 10% TTTM czy tylko mój? Ciśnienie turbiny ok. Ciśnienie paliwa przy pełnym bucie wzrasta do 1270 Bar.

Trochę mnie to zdziwiło bo myślałem ze CR rzadko wystawia takie ciśnienie. I teraz kilka niezrozumiałych parametrów np. Total fuel Qanity niewiem.gif i cóz to za jednostka mg/i tajemnicze i. albo Malf.indicato light? lub boost control/sol.

Pozostałe raczej zrozumiałe. Pełną listę parametrów do śledzenia w JTD 105 walę do załącznika może sie komuś przyda.

Może ktoś mi może wyjaśnić cóż to jest te Qanity (miligramach na i )cóż to jest te i?(może jednorazowy wtrysk?) prosze o pomoc.

A moze ktoś ma jakieś typowe parametry coby się wymienić doświadczeniami? pub2.gif

280428585-Parametrydoodczytu.doc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsza sprawa róznica w prędkości pojazdu licznik zawyza ok.

> 10% TTTM czy tylko mój? Ciśnienie turbiny ok. Ciśnienie paliwa

> przy pełnym bucie wzrasta do 1270 Bar.

Mnie zawyża około 5 - 8 % , względem GPS-a też to widać

Ciśnienie na maxa osiągnąłem 1350 bar , czyli górny limit waytogo.gif

> Trochę mnie to zdziwiło bo myślałem ze CR rzadko wystawia takie

> ciśnienie. I teraz kilka niezrozumiałych parametrów np. Total

> fuel Qanity i cóz to za jednostka mg/i tajemnicze i. albo

> Malf.indicato light? lub boost control/sol.

Chyba chodzi ci o Total Fuel Quantity zlosnik.gif

To całkowite zużycie paliwa ( masowe ) - pewnie ilość na wszystkie wtryski podawana najwyraźniej w mg/wtrysk

Malfunction indicator light - wskazuje na wykrycie usterki sygnalizowane przez kontrolkę silnika , czyli u nas popularną "marchewę"

Boost control solenoid - określa stan zaworka regulującego ciśnienie doładowania , ale w JTD 105 takiego nie ma .

> Pozostałe raczej zrozumiałe. Pełną listę parametrów do śledzenia w

> JTD 105 walę do załącznika może sie komuś przyda.

Dawaj , to najwyżej coś jeszcze dopiszę , jak tylko będę wiedział wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba chodzi ci o Total Fuel Quantity

Ja to ostatnio bardziej po nemecku biglaugh.gif

> To całkowite zużycie paliwa ( masowe ) - pewnie ilość na wszystkie

> wtryski podawana najwyraźniej w mg/wtrysk

tak sie domyślałem tylko czy na jeden wtrysk czy cykl pracy silnika nie wiem.

Śledząc ten parametr mozna sie uczyć ekonomicznej jazdy. swiety.gif

> Boost control solenoid - określa stan zaworka regulującego ciśnienie

No to mnie nurtowało bo ni mam takiego w cf2

> Dawaj , to najwyżej coś jeszcze dopiszę , jak tylko będę wiedział

Takie sie wyswietliło tylko przepisałem. Większość chyba nie wymaga specjalnego tłumaczenia. Pressure to pressure itd.

A jeszcze jedno pytanko jak często się odświezają u ciebie parametry bo mam wrażenie że u mnie za wolno. Może laptok gó....niaty P 33Mhz

8 Mb RAM.

Dzieki za przesyłkę pub2.gif

PS. zona.gif mnie polubiła za przesiadywanie w garazu. zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Troche z innej beczki zapytam:

Ostatnio moja dziewczyna nabyła Brvo jtd 100 cf3 z grudnia 2000 a zaraz późnij jej siostra tez Bravo jtd tyle, że z 99r (105 kucy)- i tu mam pytanko - bo potrzebuje kupic jakis interfejsik do zczytywania/kasowania błędów silnika - co moge kupic, żeby odsługiwało te dwa autka?. Znalazłem na allegro euroscana ale w opisie Fiat jest tylko do 99r - będzie to chodziło w tym nowszym Bravku?

Ewentualnie ma ktoś jakies propozycje?

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a taki z innej beczki to skąd wy takie laptopki z dwoma portami COM

> wyczarowujecie ? bo nawet Allegro wymięka

Wystarczy laptop z jednym comem i do tego pcimcia z drugim ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a taki z innej beczki to skąd wy takie laptopki z dwoma portami COM

> wyczarowujecie ? bo nawet Allegro wymięka

Tez mam z dwoma z allegro .Musisz polować biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.