Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Moja walka z X16XEL: szarpanie, niemoc, gaśnięcie

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich których xel-ka zgubiła część koni!

Moja historia zaczęła się od zaników mocy na benzynie, szarpania, sporadycznych wejść na 2500 rpm, chaotycznemu zaniku spalania w cylindrach, a po zainstalowaniu gazu (STAG300) - gaśnięcia po wysprzęgleniu. Usterka niekiedy zabierała mi mnóstwo zdrowia i psuła humor a najgorsze było to że zdarzała się dziwnie nieregularnie. Jeżdżę Astrami od 8 lat więc mniej więcej wiem co im przeważnie dolega a więc zbrałem się do dzieła:

1) czyszczenie EGR ( niewiem.gif)

2) wymiana świec ( niewiem.gif)

3) wymiana pompki paliwa ( niewiem.gif)

4) wymiana kabli zapłonowych ( niewiem.gif)

5) wymiana akumulatora bo resetował się sterownik gazowy ( niewiem.gif)

6) czyszczenie krokowca (bez demontażu przepustnicy) i przepustnicy ( niewiem.gif)

7) podmiana DISa z X16SZ (żony zlosnik.gif) ( icon_eek.gif) - i oto prawdopodobnie winowajca!

Wydawało mi się że auto żony jest trochę mulaste i niewiele pomagała regulacja gazu ale po założeniu DISa z jej auta okazało się że moje WOGÓLE nie ciągnie tylko buczy!!!

Wizyta w składzie części importowanych, z wysp przeważnie, zaowocowała montażem DISa z jakiejś Vectry 2.0 która podobno przyjechała samodzielnie. Zamieniłem, komp się do niego przyzwyczaił, złapał mapę.