sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Pany za kilka dni oddaje Seja do mechanika w celu kapitalnego remontu silnika. Mam do was pytanko jak najlepiej dotrzeć silnik, ile km trzeba go docierać, z jakimi vmax śmigać i jakich obrotów nie przekraczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Pany za kilka dni oddaje Seja do mechanika w celu kapitalnego remontu > silnika. Mam do was pytanko jak najlepiej dotrzeć silnik, ile km > trzeba go docierać, z jakimi vmax śmigać i jakich obrotów nie > przekraczać. Jak ja robilem tuning czyli prawie jak kapitalka bo wymienielem pierscienie itp tid to przez pierwse 500-800km nie przekraczac 3000RPM pozniej do 1500km spokonjie nie deptajac podciagac do 4000RPM nastepnie stopniowo zwiekszac co 500RPM tak to 2000km, najawazniejsze zeby w pierwszych 2000km od remontu nie pracowal silnik z duzym obciarzeniem. teraz autko ma juz z 15000 przejechane i jak narazie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 jak zaczalem jezdzic po swapie 1.4 z 0 km to kierowalem sie pewnym tematem w ktorym tommi i inne fachury pilaly ze nie trzymac z byt dlugo silnika na tych samych obrotach bylo jeszcze cos o tym zeby ze jak jezdzisz jak kapelusz to silnik z czasem bedzie gorzej jezdzij przy palowaniu na wysokich obrotach wiec czasem trzeba go troche no i wiadomo nie palujemy zimnego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Pany za kilka dni oddaje Seja do mechanika w celu kapitalnego remontu > silnika. Mam do was pytanko jak najlepiej dotrzeć silnik, ile km > trzeba go docierać, ...powiedzmy ze po 1500 max nalezalo by zmienic olej nie piszesz co obejmuje ta kapa wiec trudno dokladniej podpowiedziec > z jakimi vmax śmigać i jakich obrotów nie > przekraczać. ..2/3 maxymalnych sie zaleca i nie obciazac na niskich obrotach...lepiej wkrecic na 4000 niz ciagnac od dolu z 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Jak ja robilem tuning czyli prawie jak kapitalka bo wymienielem > pierscienie itp tid to przez pierwse 500-800km nie przekraczac > 3000RPM pozniej do 1500km spokonjie nie deptajac podciagac do > 4000RPM nastepnie stopniowo zwiekszac co 500RPM tak to 2000km, > najawazniejsze zeby w pierwszych 2000km od remontu nie pracowal > silnik z duzym obciarzeniem. teraz autko ma juz z 15000 > przejechane i jak narazie jest ok Kurcze ja mam skrzynkę 14/57 czyli czeka mnie fajna jazda. Myślałem żeby odpalić SC i zostawiać go przez kilka dni tak na 30min na jałowym biegu, co wy na to ?? CO do remontu to wymieniam pierścienie, panewki, jak trzeba bedzie to szlif, ale myślę ze nie bo silnik ma przelatane 85tyś km od nowości, i ogólnie to co się wymienia robiąc silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Kurcze ja mam skrzynkę 14/57 czyli czeka mnie fajna jazda. Myślałem > żeby odpalić SC i zostawiać go przez kilka dni tak na 30min na > jałowym biegu, co wy na to ?? To chyba nie jest dobre rozwiązanie.Silnik musi mieć jakieś obciążenie a na luzie to raczej za dużego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > To chyba nie jest dobre rozwiązanie.Silnik musi mieć jakieś > obciążenie a na luzie to raczej za dużego nie ma No to pozostaje mi docieranie tak jak koledzy piszą wyżej. Licząc co dziennie po 20km do pracy i z powrotem to silnik bede docierał jakieś 3 miesiące O matko ale sie ludzie będą dziwili widząc mnie jadącego 50km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > No to pozostaje mi docieranie tak jak koledzy piszą wyżej. Licząc co > dziennie po 20km do pracy i z powrotem to silnik bede docierał > jakieś 3 miesiące O matko ale sie ludzie będą dziwili widząc > mnie jadącego 50km/h heh mialem tak samo, dziennie OK 40km robie tylko dasz rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Kurcze ja mam skrzynkę 14/57 czyli czeka mnie fajna jazda. Myślałem > żeby odpalić SC i zostawiać go przez kilka dni tak na 30min na > jałowym biegu, co wy na to ?? > CO do remontu to wymieniam pierścienie, panewki, jak trzeba bedzie to > szlif, ale myślę ze nie bo silnik ma przelatane 85tyś km od > nowości, i ogólnie to co się wymienia robiąc silnik. jak juz masz wyjety silnik i bedziesz go robil to warto dolozyc i splanowac sobie glowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > No to pozostaje mi docieranie tak jak koledzy piszą wyżej. Licząc co > dziennie po 20km do pracy i z powrotem to silnik bede docierał > jakieś 3 miesiące O matko ale sie ludzie będą dziwili widząc > mnie jadącego 50km/h nie chcesz mi powiedziec ze na 5 biegu przy 3000RPM masz 50 na budzilu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > jak juz masz wyjety silnik i bedziesz go robil to warto dolozyc i > splanowac sobie glowice pod T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > jak juz masz wyjety silnik i bedziesz go robil to warto dolozyc i > splanowac sobie glowice A co niby samo splanowanie glowicy ma dac? Poza tym akurat ten silnik ma T, wiec trafiles z tym planowaniem, jak kula w plot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > A co niby samo splanowanie glowicy ma dac? > Poza tym akurat ten silnik ma T, wiec trafiles z tym planowaniem, jak > kula w plot wybaczamy mu, może nie wiedział co do głowicy to bedzie tylko minimalnie liźnięta żeby ładnie leżała. Pany a jak to jest z tym zalewaniem olejem, bo kupiłem MOBIL1 5w50 i co teraz zalać nim silnik czy zalać jakimś 10w40 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > A co niby samo splanowanie glowicy ma dac? > Poza tym akurat ten silnik ma T, wiec trafiles z tym planowaniem, jak > kula w plot kolega nie pisal ze pod T ma byc motor, dac moze nie wiele ale gdyby nie T to napewno nie zaszkodzi. Myslalem ze kolega na dalsze mody szykuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > wybaczamy mu, może nie wiedział co do głowicy to bedzie tylko > minimalnie liźnięta żeby ładnie leżała. > Pany a jak to jest z tym zalewaniem olejem, bo kupiłem MOBIL1 5w50 i > co teraz zalać nim silnik czy zalać jakimś 10w40 ?? na pierwszy 1000-1500km to lej nawet selenie mineralna zeby wszystko wyplukac potem cos konkretnego u mnie siedzi vavoline 10w60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > na pierwszy 1000-1500km to lej nawet selenie mineralna zeby wszystko > wyplukac potem cos konkretnego u mnie siedzi vavoline 10w60 Czyli jak zaleje jakims CASTROLEM 15w40 to bedzie lux ?? czy szukać jakiegoś MOBILA ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Czyli jak zaleje jakims CASTROLEM 15w40 to bedzie lux ?? czy szukać > jakiegoś MOBILA ?? ogolnie marka nie wazna poprostu szukaj wyczynowych olejow a czy to bedzie mobil castrol czy vavoline to juz nie wazne wszystko praktycznie to samo byle syntetyk pelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Pany za kilka dni oddaje Seja do mechanika w celu kapitalnego remontu > silnika. Mam do was pytanko jak najlepiej dotrzeć silnik, ile km > trzeba go docierać, z jakimi vmax śmigać i jakich obrotów nie > przekraczać. trzeba unikac wysokich obrotrow jak i niskich (zwlaszcza pod obciazeniem) spokojna , normalna jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Kurcze ja mam skrzynkę 14/57 czyli czeka mnie fajna jazda. Myślałem > żeby odpalić SC i zostawiać go przez kilka dni tak na 30min na > jałowym biegu, co wy na to ?? nie - normalnie uzytkujesz , tylko bez pałowania i jezdzenia np pod gorke przy 50km/h na 4 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 jak nie będziesz zmieniał panewek tylko pierścienie to nie pałować przez 300km i dalej ognień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > nie - normalnie uzytkujesz , tylko bez pałowania i jezdzenia np pod > gorke przy 50km/h na 4 biegu na abarthowej skrzyni 50km/h na 4 to jest jakieś 3000 rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > na abarthowej skrzyni 50km/h na 4 to jest jakieś 3000 rpm wy i wasze krótkie skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > No to pozostaje mi docieranie tak jak koledzy piszą wyżej. Licząc co > dziennie po 20km do pracy i z powrotem to silnik bede docierał > jakieś 3 miesiące O matko ale sie ludzie będą dziwili widząc > mnie jadącego 50km/h i tak nie wytrzymasz tydzien bedziesz jeździc spokojnie - a pozniej bedziesz sie zapominac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > wy i wasze krótkie skrzynie fajne som Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hexen Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > i tak nie wytrzymasz > tydzien bedziesz jeździc spokojnie - a pozniej bedziesz sie zapominac Oj tu sie zgodze to jest chyba najgorsze podczas robienia tiunow lub remontow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Kurcze ja mam skrzynkę 14/57 czyli czeka mnie fajna jazda. ...ktos Cie goni ?? docieraj poki chlodno, wieczorkami lekki przelot po paredziesiat km > Myślałem > żeby odpalić SC i zostawiać go przez kilka dni tak na 30min na > jałowym biegu, co wy na to ?? jak znajdziesz hamownie silnikowa i tam zapniesz silnik do hamulca wodnego to spoko tylko zeby nie przesadzic z obciazeniem > CO do remontu to wymieniam pierścienie, panewki, jak trzeba bedzie to > szlif, ale myślę ze nie bo silnik ma przelatane 85tyś km od > nowości, i ogólnie to co się wymienia robiąc silnik. ...po co ruszac silnik co ma 85kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > ...po co ruszac silnik co ma 85kkm kompresja poszła w las Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > kompresja poszła w las ...z powodu ? bo nie znam przypadku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > ...z powodu ? > bo nie znam przypadku... z tego co pamietam pierscieniami uciekała powody moga byc rozne - od niewlasciwego uzytkowania przez wady fabryczne po przekrecony licznik (185 a nie 85tys ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > z tego co pamietam pierscieniami uciekała > powody moga byc rozne - od niewlasciwego uzytkowania przez wady > fabryczne po przekrecony licznik (185 a nie 85tys ) silnik leżał prawie rok pod zadaszeniem :/ Licznik nie jest cofany, ja go kupiłem jak miał 60kkm nalatane, udokumentowane pochodzenie i stan. No ale cóż jaki jest to jest, zrobie remont i bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Pany za kilka dni oddaje Seja do mechanika w celu kapitalnego remontu > silnika. Mam do was pytanko jak najlepiej dotrzeć silnik, ile km > trzeba go docierać, z jakimi vmax śmigać i jakich obrotów nie > przekraczać. generalnie pierwsze 200km do 3 tyś, kolejne 200km do 4 tyś, następne 200km do 5 tyś i końcówka 400km do 6 tyś, po pierwszych i drugich 200km wymień olej i filtr oleju, co jakiś czas daj mu buta po pierwszych 200km i nie będzie żadnego problemu z silnikiem pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 A jak to jest z tym olejem bo gość mi mówił że generalnie to nei powinno się zmieniać oleju gorszego na lepszy, ale tez nie widzi si sie 3x kupować olej po 130zł Faktycznie zalać go jakimś 15w40 czy 10w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > A jak to jest z tym olejem bo gość mi mówił że generalnie to nei > powinno się zmieniać oleju gorszego na lepszy, ale tez nie widzi > si sie 3x kupować olej po 130zł > Faktycznie zalać go jakimś 15w40 czy 10w40 zalac jakims tanim syttetykiem (zgodnie z normami) i po 2tys km wymienic na normalny , pełen syntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > A jak to jest z tym olejem bo gość mi mówił że generalnie to nei > powinno się zmieniać oleju gorszego na lepszy, ale tez nie widzi > si sie 3x kupować olej po 130zł > Faktycznie zalać go jakimś 15w40 czy 10w40 najlepiej to zrób tak, zalewasz minerałem Lotosa i zostawiasz na luzie na jakieś 30-40 min, gasisz, czekasz aż ostygnie zlewasz syf (wrzuć magnes to zobaczysz fajny efekt), wymieniasz filtr i olej i dalej jak już ci napisałem, do twojego silnia polecał bym Valvoline 10w60 lub Motula 10w40, w najgorszym wypadku Mobil Super-S 10w40 pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > najlepiej to zrób tak, zalewasz minerałem Lotosa i zostawiasz na > luzie na jakieś 30-40 min, gasisz, czekasz aż ostygnie zlewasz > syf (wrzuć magnes to zobaczysz fajny efekt), wymieniasz filtr i > olej i dalej jak już ci napisałem, do twojego silnia polecał bym > Valvoline 10w60 lub Motula 10w40, w najgorszym wypadku Mobil > Super-S 10w40 > pzdr Już mam kupiony MOBIL1 5w50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu_67 Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Już mam kupiony MOBIL1 5w50 A to jest dobry olej do pałowania silnika? Bo też nad takim się zastanawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > najlepiej to zrób tak, zalewasz minerałem Lotosa i zostawiasz na > luzie na jakieś 30-40 min, gasisz, czekasz aż ostygnie ..olej sie zlewa rozgrzany!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > najlepiej to zrób tak, zalewasz minerałem Lotosa i zostawiasz na > luzie na jakieś 30-40 min, gasisz, czekasz aż ostygnie zlewasz > syf (wrzuć magnes to zobaczysz fajny efekt), wymieniasz filtr i > olej i dalej jak już ci napisałem, do twojego silnia polecał bym > Valvoline 10w60 lub Motula 10w40, w najgorszym wypadku Mobil > Super-S 10w40 > pzdr a ja tam sobie na dotarcie zalałem swego czasu castrolem 505.01 bo miałem ponad 8 literków zalegających a docelowo po dotarciu poszedł RS 10W60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > a ja tam sobie na dotarcie zalałem swego czasu castrolem 505.01 bo > miałem ponad 8 literków zalegających > a docelowo po dotarciu poszedł RS 10W60 <ok> pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Pany za kilka dni oddaje Seja do mechanika w celu kapitalnego remontu > silnika. Mam do was pytanko jak najlepiej dotrzeć silnik, ile km > trzeba go docierać, z jakimi vmax śmigać i jakich obrotów nie > przekraczać. odpal na mineralu, na jakieś 15-25 minut na obroty ok 2-2.5tyś zmień olej na syntetyk zmień filtr i pełną pizzzzzzz przez 500km, wymień olej i pełną pizzzzzzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > wy i wasze krótkie skrzynie przed chwilą sprawdziłem dokładnie i przy 3000 rpm jest trochę ponad 60km/h... co i tak nie zmienia faktu ze można jechać pod lekką górkę na 4 przy 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > odpal na mineralu, na jakieś 15-25 minut na obroty ok 2-2.5tyś > zmień olej na syntetyk zmień filtr i pełną pizzzzzzz przez 500km, > wymień olej i pełną pizzzzzzz Uuu to jakaś inna szkołą docierania silnika, piszesz to seryjnie czy sobie jaja robisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Uuu to jakaś inna szkołą docierania silnika, piszesz to seryjnie czy > sobie jaja robisz ja tak swoje 1,2 bez turbo docierałem, jeszcze wydech nie był założony a silnik parę razy odcinkę zobaczył, i nic złego przez 40 tyś km nie działo olej brał w normie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adhell Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Pany za kilka dni oddaje Seja do mechanika w celu kapitalnego remontu > silnika. Mam do was pytanko jak najlepiej dotrzeć silnik, ile km > trzeba go docierać, z jakimi vmax śmigać i jakich obrotów nie > przekraczać. Ja jak robięm remont to przede wszystkim mechanoir polecił mi najdalej po 2000km wymienić olej. W tamtym aucie trzeba było tez dociągnąć głowicę kluczem dynamometrycznym- tez po 2000km. Olej - to pozbycie się prawie całości mikro opiłków tworzących sie w pierwszym okresie docierania. Co do obrotów to na początku trzeba jeździć delikatnie nie wkręcać i pilnować temp. płynu żeby silnik sie nie przegrzał. Pozdrawiam, Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Uuu to jakaś inna szkołą docierania silnika, piszesz to seryjnie czy > sobie jaja robisz tak sie dociera silniki które mają znieść nie jedno pałowanie i mają generować max mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > tak sie dociera silniki które mają znieść nie jedno pałowanie i mają > generować max mocy. byl gdzies chyba nawet taki artykul, toyoty w TRD chyba tak docieraja chyba ze mi sie cos pomylio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > tak sie dociera silniki które mają znieść nie jedno pałowanie i mają > generować max mocy. Trzymam cię za słowo w takim razie wybieram twój sposób docierania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > byl gdzies chyba nawet taki artykul, toyoty w TRD chyba tak docieraja > chyba ze mi sie cos pomylio mało tego większość amerykańskich fur do sportu się tak dociera pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > mało tego większość amerykańskich fur do sportu się tak dociera > pzdr wiedzialem ze gdzies o tym trabili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Tommi a co masz dokładniej na myśli pisząc "pizzzzzzzz" ??? Czyli jak wkręcac na obroty ?? Jakich nie przekraczać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.