kravitz Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 Powiem wprost..........zachorowalem na to auto Wersja silnikowa obojetna. Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki. Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Powiem wprost..........zachorowalem na to auto > Wersja silnikowa obojetna. > Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki. > Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena Mi tez sie podoba. Niska masa, maly silnik, swietne osiagi. Niby strzal w dziesiatke.. ale jakos nie widze tego na ulicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calavera Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Powiem wprost..........zachorowalem na to auto > Wersja silnikowa obojetna. > Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki. > Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena Ten jeździ od paru lat w Łodzi , strasznie małe auto jak przy nim stałem, taki gokart. Wnętrze ma też podobne jak w gokarcie Właściciel go już od dawna sprzedaje, ale coś mu nie idzie... chyba nie ma popytu Ogłoszenie wisi na allegro. Jak przejeżdżał w centrum Łodzi przez tory tramwajowe to wyglądało jakby jazda rowerem była bardziej komfortowa. Taki mały hardcore'k Myślę, że na ulicach tego nie ma, bo to jest już zupełna zabawka dla bogatych. Swoje kosztuje jednak, a jest totalnie niepraktyczne. Fun z jazdy i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 bo nie praktyczne, ja mam 150km 0-100 7s a wciaz mogw wiesc 5osob i troche bagazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > bo nie praktyczne, ja mam 150km 0-100 7s a wciaz mogw wiesc 5osob i > troche bagazu Ze sie spytam. Jakie auto porownujesz do Speedstera ? Tuningowana Corse ? To ja jak wywale fotele z tylu w HGT i wmontuje sportowy filtr, tez moge Punto porownac ? Zobacz na youtube jakie auta taki Speedster zjada na torze O durnych wyscigach na 400m juz nie wspomne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 >> Myślę, że na ulicach tego nie ma, bo to jest już zupełna zabawka dla > bogatych. Swoje kosztuje jednak, a jest totalnie niepraktyczne. > Fun z jazdy i tyle. Trzeba przyznac, ze z wycinaniem wyposazenia to jednak troche przesadzili Elektryka szyb, wspomaganie i klima powinny byc w opcji przynajmniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calavera Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Trzeba przyznac, ze z wycinaniem wyposazenia to jednak troche > przesadzili > Elektryka szyb, wspomaganie i klima powinny byc w opcji przynajmniej Czyli 'wyposażenie' taki Speedster ma jak u mnie w Matizie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Powiem wprost..........zachorowalem na to auto [...] Ile $$$ taka spartanska przyjemnosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > [...] > Ile $$$ taka spartanska przyjemnosc? Nie produkowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Trzeba przyznac, ze z wycinaniem wyposazenia to jednak troche > przesadzili > Elektryka szyb, wspomaganie i klima powinny byc w opcji przynajmniej Ile ludzi tyle opinii. Zgadzam sie co do wspomagania ale klima bez sensu. A korbki w tym aucie maja swoj urok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Powiem wprost..........zachorowalem na to auto > Wersja silnikowa obojetna. > Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki. > Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena kolega u nas w klubie FCKP ma takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 w Gliwicach jest gość co podjeżdża pod uczelnie speedsterem, co ciekawe raz przyjeżdża czarnym, raz srebrnym, raz pomarańczowym a na 100% jest to ten sam gość, nawet wszystkie maja tablice indywidualne z tym samym napisem tylko wyróżniki województwa maja różne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > [...] > Ile $$$ taka spartanska przyjemnosc? Jako nowe kosztowalo zdaje sie 160tys PLN. Teraz juz nie robia, ale z rok temu ktos wrzucal na forum info i zdjecie takiego Speedstera, ale z logo Daewoo. Moze nadal robia, ale na inne rynki i pod inna marka GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > kolega u nas w klubie FCKP ma takiego Naprawde koles z fantazja Najpierw F. Coupe, a teraz to Zazdroszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Ile ludzi tyle opinii. > Zgadzam sie co do wspomagania ale klima bez sensu. > A korbki w tym aucie maja swoj urok. Moze i korby tak. Jednak co do klimy sie nie zgodze niestety. Nikt biedny, ani pracujacy fizycznie tego nie kupi. Taka jest smutna rzeczywistosc. A kolo co jedzie do biura i ma zapewne jakies stanowisko wyzsze nie chce dojechac z plama pod pacha i mokrymi plecami na koszuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Naprawde koles z fantazja > Najpierw F. Coupe, a teraz to > Zazdroszcze masz cos do F. Coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Fun z jazdy i tyle. wnętrze powala HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > wnętrze powala > HanYs ale zabieg celowy - jak najwieksze zredukowanie wagi, to nie auto rodzinne a funcar pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > ale zabieg celowy - jak najwieksze zredukowanie wagi, to nie auto > rodzinne a funcar > pozdr. celowo jest brzydko ? takie auta na weekendy mogą być i ładne i szybkie HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > celowo jest brzydko ? a to o to ci chodzi ja nawet nie patrzylmem pod katem ladnosci, pierwsza mysl na widok tego auta to jak on sie w zakretach prowadzi, a nia jaka ma deske rozdzielcza pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > celowo jest brzydko ? > takie auta na weekendy mogą być i ładne i szybkie > HanYs z tym ze ono nie jest brzydkie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > a to o to ci chodzi ja nawet nie patrzylmem pod katem ladnosci, > pierwsza mysl na widok tego auta to jak on sie w zakretach > prowadzi, a nia jaka ma deske rozdzielcza > pozdr. to auto na ulicę czy na tor ? HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > z tym ze ono nie jest brzydkie .... to jest dopiero brzydkie .... jak i wiele aut z tego kontnentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > to jest dopiero brzydkie .... jak i wiele aut z tego kontnentu OOOOOOOOczywiście nie ma pokręteł na desce jak narkętki z PET-a HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > to auto na ulicę czy na tor ? > HanYs mysle ze smialo mogloby sluzyc jako 2-3cie auto w rodzinie do weekendowych wypadow na tor raczej nik nie kupilby tak drogiego, malego i spartanskiego auta jako jedyne w rodzinie pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > z tym ze ono nie jest brzydkie .... przepraszam ,że uraziłem uczucia kolegi HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > przepraszam ,że uraziłem uczucia kolegi > HanYs nie szkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > mysle ze smialo mogloby sluzyc jako 2-3cie auto w rodzinie do > weekendowych wypadow na tor raczej nik nie kupilby tak > drogiego, malego i spartanskiego auta jako jedyne w rodzinie > pozdr. skoro to kręci poniżej 5s do sety to szału nie ma ,bo tyle to robi Mitsu Lancer z małym modem za $1k http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/Followup/articleId=125372 no i masz wszystko co jest Ci niezbędne do jazdy na codzień pytanie ile kosztuje ten Opel HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > OOOOOOOOczywiście > nie ma pokręteł na desce jak narkętki z PET-a > HanYs też się ubawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > też się ubawiłem jeszcze mi powiedz ile trzeba za tę piękność zapłacić HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechootnik Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > jeszcze mi powiedz ile trzeba za tę piękność zapłacić > HanYs nie robia tego już ale z biegiem czasu zapewno coraz więcej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > nie robia tego już znaczy nie wiesz to Ci powiem Base price $30,000 > ale z biegiem czasu zapewno coraz więcej .... z takimi osiągami jako auto super sportowe to raczej nie sądzę http://www.autozone.be/auto/used-cars/used-cars-opel_speedster.html HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 Witam serdecznie. Świetne autko dla szalonych, prawdziwych automaniaków. Kompletny hardcore, hałas, wszystko skrzypi, trzeszczy, z nawiewu bije gorące powietrze (chłodnica z przodu i brak klimy), w deszczu szyby parują jak w saunie, kamyki uderzające w niewygłuszone nadkola itd. Za to kiedy sie wjedzie na tor albo rondo to już się nie chce zjeżdżać Można w nieskończoność. Nie trzeba być bogatym, autko w dobrym stanie kosztuje niewiele więcej niż przeciętny sedan. Trzeba za to mieć odwagę tym jeździć, bo jedyne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa to poduszka kierowcy i ABS a w przypadku dachowania szanse są nikłe. Przy najechaniu autko wbija sie pod spód itd. Dodatkowo rama z klejonego aluminium. Żadnych spawów czy śrub. Nawet niewielka stłuczka może skończyć się kasacją jeśli wahacz wyrwie aluminiowe mocowanie z ramy... Zainteresowanych zapraszam na forum w stopce. Chętnie odpowiem tez na wszelkie pytania tutaj. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > Powiem wprost..........zachorowalem na to auto > Wersja silnikowa obojetna. > Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki. > Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena i tak się nie zmieścisz to jest wóz dla ludzi o wzroście do 170cm pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > i tak się nie zmieścisz to jest wóz dla ludzi o wzroście do 170cm Dementuję. Mam 187cm. wzrostu, fotel mam podsunięty kilka cm. do przodu, nad głową około 6-7 cm. Kolega ze wzrostem 196 cm. też sie mieścił. Za to jeśli ktoś ma ponad 2m. powinien zapomnieć o tym autku i wszystkich Elise, Exige, Tesla itp. bo to ta sama rama i wyposażenie wnętrza. Przy okazji, fotele prawie się nie regulują. Jedynie fotel kierowcy przesuwa się i można podpompować wybrzuszenie na odcinek lędźwiowy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > Powiem wprost..........zachorowalem na to auto > Wersja silnikowa obojetna. > Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki. > Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena a skąd masz takie dane? z tego co wiem, to wersja 147KM robi 0-100 w 6.6 s i 1/4 w 15s (czyli szału nie ma) a wersja 200KM odpowiednio 5.4 s i 13.9s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > a skąd masz takie dane? > z tego co wiem, to wersja 147KM robi 0-100 w 6.6 s i 1/4 w 15s > (czyli szału nie ma) a wersja 200KM odpowiednio 5.4 s i 13.9s Ja znajdowalem dane 4.7-4.9 dla wersji Turbo i 5.6.5.9 dla wersji NA. Dlatego napisalem ze "ponizej" 5 i 6 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > Ja znajdowalem dane 4.7-4.9 dla wersji Turbo i 5.6.5.9 dla wersji NA. wydaje mi się, że te dane które znalazłeś są nierealne. > Dlatego napisalem ze "ponizej" 5 i 6 sekund. raczej poniżej 6 i 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > wydaje mi się, że te dane które znalazłeś są nierealne. > raczej poniżej 6 i 7. Nie bede sie spieral. Dla mnie te wartosci ktore podajesz tez sa ok. Ja szukalem tak. Wpisalem w google "opel speedster dane techniczne" I klikalem na jakies jedne z pierwszych linkow 5.9 dla wersji NA 4.9 dla Turbo Moze jakbym szukal dalej, to znalazlbym gorsze wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > wydaje mi się, że te dane które znalazłeś są nierealne. > raczej poniżej 6 i 7. Dane fabryczne czyli 5,9,/4,9 są realne. Potwierdzone pomiarami. Z dobrym airbox-em nawet 5,6 dla N/A. Turbo podkręcony do 250HP wykręca 4,2. Jednak bardzo wiele zależy od warunków, umiejętności i masy kierowcy Poza tym to nie ma żadnego znaczenia. Jeszcze raz Wam mówię. Zakręty, to jest to Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 A co lepsze do śmigania Speedster, Z3/z4 czy s2000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > A co lepsze do śmigania Speedster, Z3/z4 czy s2000? Sam musisz zdecydować. Speedster i familia, na pewno najlepiej sie prowadzi, chociaż N/A z powodu 17-tek z przodu ma tendencje do podsterowności. Taki to był zamysł GM, aby autko było "bezpieczniejsze". Wersje na 16-tkach, czyli Turbo oraz wszystkie Lotusa, są neutralne. Do tego dochodzi jeszcze ustawienie (zawieszenie jest w pełni regulowane) ale to już inna sprawa. Z-ki i S-ka są bardziej zaskakujące ze swoja tendencją do nagłej nadsterowności. Poszukaj na sieci, sam sie przekonasz. Przy okazji chciałbym jeszcze zniechęcić potencjalnych nabywców speedy-ego tym, że: powyżej 100-ki autko przyspiesza już niewiele lepiej niż bardziej wypasiona limuzyna (brak mocy potrzebnej do przezwyciężenia oporu powietrza), kompletny brak komfortu (trasa powyżej 200km. to mordęga), przednie opony 175/55R17 produkuje wyłącznie Bridgestone i wyłącznie w wersji Potenza RE040. Dla wersji 16" jest minimalnie lepiej i odrobinę taniej (450zł za szt. zamiast prawie 700), wsiadanie i wysiadanie to istne kuriozum (jeśli masz problemy z kręgosłupem - zapomnij, próg ma około pół metra szerokości a wysokość otworu z założonym dachem to około 60-70cm.), w środku jest wąsko jak w maluchu, nie ma koła zapasowego (bo nie ma na nie miejsca), kiedy zajedziesz do mechanika to zedrze z Ciebie jakbyś jeździł nowym Ferrari, większość części trzeba sprowadzać z UK albo płacić dziesięciokrotną przebitkę w ASO (na szczęście te eksploatacyjne są tanie i dostępne u nas poza ASO), autko nie jest trwałe, po 25kkm. wygląda jak moja służbowa CR-V po 250kkm., całe wnętrze jest z pianki poliuretanowej, kilku plastików i aluminium (wszystko klejone na dwustronna taśmę klejącą lub wciśnięte na zaczepy z tworzywa), silnik Z22SE w wersjach przed 2002r. miał wadę smarowania łańcucha co prowadziło do jego zerwania po około 60kkm. (za mała dysza olejowa do natrysku oleju na łańcuch, bezpłatna akcja serwisowa się już skończyła). Mam nadzieję, że zniechęciłem skutecznie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > Sam musisz zdecydować. Speedster i familia, na pewno najlepiej sie > prowadzi, chociaż N/A z powodu 17-tek z przodu ma tendencje do > podsterowności. Taki to był zamysł GM, aby autko było > "bezpieczniejsze". Wersje na 16-tkach, czyli Turbo oraz > wszystkie Lotusa, są neutralne. Do tego dochodzi jeszcze > ustawienie (zawieszenie jest w pełni regulowane) ale to już inna > sprawa. > Z-ki i S-ka są bardziej zaskakujące ze swoja tendencją do nagłej > nadsterowności. Poszukaj na sieci, sam sie przekonasz. > Przy okazji chciałbym jeszcze zniechęcić potencjalnych nabywców > speedy-ego tym, że: powyżej 100-ki autko przyspiesza już > niewiele lepiej niż bardziej wypasiona limuzyna (brak mocy > potrzebnej do przezwyciężenia oporu powietrza), kompletny brak > komfortu (trasa powyżej 200km. to mordęga), przednie opony > 175/55R17 produkuje wyłącznie Bridgestone i wyłącznie w wersji > Potenza RE040. Dla wersji 16" jest minimalnie lepiej i odrobinę > taniej (450zł za szt. zamiast prawie 700), wsiadanie i > wysiadanie to istne kuriozum (jeśli masz problemy z kręgosłupem > - zapomnij, próg ma około pół metra szerokości a wysokość otworu > z założonym dachem to około 60-70cm.), w środku jest wąsko jak w > maluchu, nie ma koła zapasowego (bo nie ma na nie miejsca), > kiedy zajedziesz do mechanika to zedrze z Ciebie jakbyś jeździł > nowym Ferrari, większość części trzeba sprowadzać z UK albo > płacić dziesięciokrotną przebitkę w ASO (na szczęście te > eksploatacyjne są tanie i dostępne u nas poza ASO), autko nie > jest trwałe, po 25kkm. wygląda jak moja służbowa CR-V po > 250kkm., całe wnętrze jest z pianki poliuretanowej, kilku > plastików i aluminium (wszystko klejone na dwustronna taśmę > klejącą lub wciśnięte na zaczepy z tworzywa), silnik Z22SE w > wersjach przed 2002r. miał wadę smarowania łańcucha co > prowadziło do jego zerwania po około 60kkm. (za mała dysza > olejowa do natrysku oleju na łańcuch, bezpłatna akcja serwisowa > się już skończyła). > Mam nadzieję, że zniechęciłem skutecznie. > Pozdrawiam. Sam byłem chętny na speeda w wersji Turbo, ale poczytałem forum internet, i doszedłem do wniosku że jednak chyba to nie dla mnie autko, gdyby to co piszesz nie było prawdą to bym już go miał Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 > Witam serdecznie. > Świetne autko dla szalonych, prawdziwych automaniaków. to ja chyba jestem nieprawdziwy automaniak auto typu dzwon=zgon to nie dla mnie ale zakręty brał super HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 > to ja chyba jestem nieprawdziwy automaniak > auto typu dzwon=zgon to nie dla mnie ale zakręty brał super W tym rzecz. Trzeba być szalonym ;-) Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Dokladnie ten egzemplarz. To moja teczka obok tylniego kola Auto raczej jednak nie dla mnie To ze nie ma wyposazenia to jeszcze bym przezyl, bo na zywo to auto wyglada jak milion dolarow Niestety ja nosze zwykle jasne spodnie i wlasnie te spodnie juz ubabralem sobie butami przy wsiadaniu. Przy wysiadaniu jest jeszcze gorzej. Noge trzeba zgiac w czterech miejcach, zeby wlazla miedzy "kszeslo" a kierownice. Te "krzesla" to za duzo powiedziane, bo one nie maja zadnych prowadnic, sa chyba polozone na stale na podlodze Podloga to tez duzo powiedziane, bo blacha sie wygiela jak tam stanalem. Brak wyposazenia ma swoj urok, czuc mozna sie troche jak na wyscigach. Ludzilem sie ze z przodu jest jakis bagaznik. Tam jest.........chlodnica. Lezy sobie poziomo Z tylu jest bagaznik na jedna walizke podrozna sredniej wielkosci, deko wieksza niz lotniczy bagaz podreczny Za fotelami mozna wrzucic jakies reklamowki luzem, ale tez nie za duzo. Jakbym codziennie nie musial dojezdzac do pracy, to bym pewno to kupil. Jako kolejne auto naprawde takie cos szkoda trzymac w garazu. Ja bym codziennie plakal ze to cudenko stoi w garazu, a ja wsiadam do czegos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 > Dokladnie ten egzemplarz. To moja teczka obok tylniego kola > Auto raczej jednak nie dla mnie a no widzisz, przez ciebie też zacząłem się za tym oglądać podobne odczucia miałem jak kupiłem barchette, nie było nawet gdzie telefonu w aucie położyć, ale przynajmniej do bagażnika wchodzą dwie zgrzewki piwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Z tym bagażnikiem nie jest tak źle, około 200l. dwie osoby na weekendowy wyjazd się spakują i jeszcze za siedzeniami na reklamówki zostaje, tylko otwór bagażnika za silnikiem malutki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 > a no widzisz, przez ciebie też zacząłem się za tym oglądać > podobne odczucia miałem jak kupiłem barchette, nie było nawet gdzie > telefonu w aucie położyć, ale przynajmniej do bagażnika wchodzą > dwie zgrzewki piwa... Barchetta to przy tym Beta serii 7 Proponuje Ci sprobowac tam wsiasc i wysiasc. Sprobuj wysiadac nie na czworaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 > Dokladnie ten egzemplarz. To moja teczka obok tylniego kola Ciekawe czy to ten sam egzemplarz (2.2NA), z którym spotkałem się kilka lat temu na zawodach na 400m... kierowca chyba był zdziwiony tym, że fabia dizel 160KM zrobiła taki sam czas ET (15.1) jak jego gokart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.