Skocz do zawartości

Opel Speedster


Rekomendowane odpowiedzi

Powiem wprost..........zachorowalem na to auto serduszka.gif

Wersja silnikowa obojetna.

Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki.

Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki zlosnik.gif Jak Ferrari 360 Modena cool.gif

281131724-opel.jpg

post-7124-1435249584665_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem wprost..........zachorowalem na to auto

> Wersja silnikowa obojetna.

> Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki.

> Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena

Mi tez sie podoba.

Niska masa, maly silnik, swietne osiagi.

Niby strzal w dziesiatke..

ale jakos nie widze tego na ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem wprost..........zachorowalem na to auto

> Wersja silnikowa obojetna.

> Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki.

> Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena

Ten jeździ od paru lat w Łodzi , strasznie małe auto jak przy nim stałem, taki gokart. Wnętrze ma też podobne jak w gokarcie grinser006.gif Właściciel go już od dawna sprzedaje, ale coś mu nie idzie... chyba nie ma popytu wink.gif Ogłoszenie wisi na allegro.

aa1wy0.jpg

aa2wf0.jpg

Jak przejeżdżał w centrum Łodzi przez tory tramwajowe to wyglądało jakby jazda rowerem była bardziej komfortowa.

Taki mały hardcore'k hehe.gifok.gif

Myślę, że na ulicach tego nie ma, bo to jest już zupełna zabawka dla bogatych. Swoje kosztuje jednak, a jest totalnie niepraktyczne. Fun z jazdy i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo nie praktyczne, ja mam 150km 0-100 7s a wciaz mogw wiesc 5osob i

> troche bagazu

Ze sie spytam. Jakie auto porownujesz do Speedstera ?

Tuningowana Corse ? zlosnik.gif

To ja jak wywale fotele z tylu w HGT i wmontuje sportowy filtr, tez moge Punto porownac ? zlosnik.gifhehe.gifok.gif

Zobacz na youtube jakie auta taki Speedster zjada na torze zlosnik.gif O durnych wyscigach na 400m juz nie wspomne grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> Myślę, że na ulicach tego nie ma, bo to jest już zupełna zabawka dla

> bogatych. Swoje kosztuje jednak, a jest totalnie niepraktyczne.

> Fun z jazdy i tyle.

Trzeba przyznac, ze z wycinaniem wyposazenia to jednak troche przesadzili oslabiony.gif

Elektryka szyb, wspomaganie i klima powinny byc w opcji przynajmniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba przyznac, ze z wycinaniem wyposazenia to jednak troche

> przesadzili

> Elektryka szyb, wspomaganie i klima powinny byc w opcji przynajmniej

Ile ludzi tyle opinii.

Zgadzam sie co do wspomagania ale klima bez sensu. crazy.gif

A korbki w tym aucie maja swoj urok. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Gliwicach jest gość co podjeżdża pod uczelnie speedsterem, co ciekawe raz przyjeżdża czarnym, raz srebrnym, raz pomarańczowym yikes.gif a na 100% jest to ten sam gość, nawet wszystkie maja tablice indywidualne z tym samym napisem tylko wyróżniki województwa maja różne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [...]

> Ile $$$ taka spartanska przyjemnosc?

Jako nowe kosztowalo zdaje sie 160tys PLN.

Teraz juz nie robia, ale z rok temu ktos wrzucal na forum info i zdjecie takiego Speedstera, ale z logo Daewoo. Moze nadal robia, ale na inne rynki i pod inna marka GM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile ludzi tyle opinii.

> Zgadzam sie co do wspomagania ale klima bez sensu.

> A korbki w tym aucie maja swoj urok.

Moze i korby tak. Jednak co do klimy sie nie zgodze niestety.

Nikt biedny, ani pracujacy fizycznie tego nie kupi. Taka jest smutna rzeczywistosc.

A kolo co jedzie do biura i ma zapewne jakies stanowisko wyzsze nie chce dojechac z plama pod pacha i mokrymi plecami na koszuli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale zabieg celowy - jak najwieksze zredukowanie wagi, to nie auto

> rodzinne a funcar

> pozdr.

celowo jest brzydko ? zlosnik.gif

takie auta na weekendy mogą być i ładne i szybkie wink.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> celowo jest brzydko ?

a to o to ci chodzi zlosnik.gif ja nawet nie patrzylmem pod katem ladnosci, pierwsza mysl na widok tego auta to jak on sie w zakretach prowadzi, a nia jaka ma deske rozdzielcza grinser006.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to o to ci chodzi ja nawet nie patrzylmem pod katem ladnosci,

> pierwsza mysl na widok tego auta to jak on sie w zakretach

> prowadzi, a nia jaka ma deske rozdzielcza

> pozdr.

to auto na ulicę czy na tor ?

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to auto na ulicę czy na tor ?

> HanYs

hmm.gif

mysle ze smialo mogloby sluzyc jako 2-3cie auto w rodzinie do weekendowych wypadow na tor ok.gif raczej nik nie kupilby tak drogiego, malego i spartanskiego auta jako jedyne w rodzinie zlosnik.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mysle ze smialo mogloby sluzyc jako 2-3cie auto w rodzinie do

> weekendowych wypadow na tor raczej nik nie kupilby tak

> drogiego, malego i spartanskiego auta jako jedyne w rodzinie

> pozdr.

skoro to kręci poniżej 5s do sety to szału nie ma ,bo tyle to robi Mitsu Lancer z małym modem za $1k wink.gif

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/Followup/articleId=125372

no i masz wszystko co jest Ci niezbędne do jazdy na codzień 893goodvibes.gif

pytanie ile kosztuje ten Opel hmm.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie robia tego już

znaczy nie wiesz zlosnik.gif to Ci powiem Base price $30,000

> ale z biegiem czasu zapewno coraz więcej ....

z takimi osiągami jako auto super sportowe to raczej nie sądzę blush.gif

http://www.autozone.be/auto/used-cars/used-cars-opel_speedster.html

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Świetne autko dla szalonych, prawdziwych automaniaków. Kompletny hardcore, hałas, wszystko skrzypi, trzeszczy, z nawiewu bije gorące powietrze (chłodnica z przodu i brak klimy), w deszczu szyby parują jak w saunie, kamyki uderzające w niewygłuszone nadkola itd.

Za to kiedy sie wjedzie na tor albo rondo to już się nie chce zjeżdżać grinser006.gif Można w nieskończoność.

Nie trzeba być bogatym, autko w dobrym stanie kosztuje niewiele więcej niż przeciętny sedan. Trzeba za to mieć odwagę tym jeździć, bo jedyne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa to poduszka kierowcy i ABS a w przypadku dachowania szanse są nikłe. Przy najechaniu autko wbija sie pod spód itd. Dodatkowo rama z klejonego aluminium. Żadnych spawów czy śrub. Nawet niewielka stłuczka może skończyć się kasacją jeśli wahacz wyrwie aluminiowe mocowanie z ramy...

Zainteresowanych zapraszam na forum w stopce. Chętnie odpowiem tez na wszelkie pytania tutaj.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem wprost..........zachorowalem na to auto

> Wersja silnikowa obojetna.

> Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki.

> Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena

i tak się nie zmieścisz hehe.gif to jest wóz dla ludzi o wzroście do 170cm

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak się nie zmieścisz to jest wóz dla ludzi o wzroście do 170cm

Dementuję. Mam 187cm. wzrostu, fotel mam podsunięty kilka cm. do przodu, nad głową około 6-7 cm.

Kolega ze wzrostem 196 cm. też sie mieścił. Za to jeśli ktoś ma ponad 2m. powinien zapomnieć o tym autku i wszystkich Elise, Exige, Tesla itp. bo to ta sama rama i wyposażenie wnętrza.

Przy okazji, fotele prawie się nie regulują. Jedynie fotel kierowcy przesuwa się i można podpompować wybrzuszenie na odcinek lędźwiowy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem wprost..........zachorowalem na to auto

> Wersja silnikowa obojetna.

> Bez turbo 150KM i niecale 6s do paczki.

> Z turbo 200KM i niecale 5s do paczki Jak Ferrari 360 Modena

a skąd masz takie dane? niewiem.gif

z tego co wiem, to wersja 147KM robi 0-100 w 6.6 s i 1/4 w 15s (czyli szału nie ma) a wersja 200KM odpowiednio 5.4 s i 13.9s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a skąd masz takie dane?

> z tego co wiem, to wersja 147KM robi 0-100 w 6.6 s i 1/4 w 15s

> (czyli szału nie ma) a wersja 200KM odpowiednio 5.4 s i 13.9s

Ja znajdowalem dane 4.7-4.9 dla wersji Turbo i 5.6.5.9 dla wersji NA.

Dlatego napisalem ze "ponizej" 5 i 6 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja znajdowalem dane 4.7-4.9 dla wersji Turbo i 5.6.5.9 dla wersji NA.

wydaje mi się, że te dane które znalazłeś są nierealne.

> Dlatego napisalem ze "ponizej" 5 i 6 sekund.

raczej poniżej 6 i 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydaje mi się, że te dane które znalazłeś są nierealne.

> raczej poniżej 6 i 7.

Nie bede sie spieral. Dla mnie te wartosci ktore podajesz tez sa ok.

Ja szukalem tak.

Wpisalem w google "opel speedster dane techniczne"

I klikalem na jakies jedne z pierwszych linkow

5.9 dla wersji NA

4.9 dla Turbo

Moze jakbym szukal dalej, to znalazlbym gorsze wyniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydaje mi się, że te dane które znalazłeś są nierealne.

> raczej poniżej 6 i 7.

Dane fabryczne czyli 5,9,/4,9 są realne. Potwierdzone pomiarami. Z dobrym airbox-em nawet 5,6 dla N/A. Turbo podkręcony do 250HP wykręca 4,2. Jednak bardzo wiele zależy od warunków, umiejętności i masy kierowcy wink.gif

Poza tym to nie ma żadnego znaczenia. Jeszcze raz Wam mówię. Zakręty, to jest to zlosnik.gif

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co lepsze do śmigania Speedster, Z3/z4 czy s2000?

Sam musisz zdecydować. Speedster i familia, na pewno najlepiej sie prowadzi, chociaż N/A z powodu 17-tek z przodu ma tendencje do podsterowności. Taki to był zamysł GM, aby autko było "bezpieczniejsze". Wersje na 16-tkach, czyli Turbo oraz wszystkie Lotusa, są neutralne. Do tego dochodzi jeszcze ustawienie (zawieszenie jest w pełni regulowane) ale to już inna sprawa.

Z-ki i S-ka są bardziej zaskakujące ze swoja tendencją do nagłej nadsterowności. Poszukaj na sieci, sam sie przekonasz.

Przy okazji chciałbym jeszcze zniechęcić potencjalnych nabywców speedy-ego tym, że: powyżej 100-ki autko przyspiesza już niewiele lepiej niż bardziej wypasiona limuzyna (brak mocy potrzebnej do przezwyciężenia oporu powietrza), kompletny brak komfortu (trasa powyżej 200km. to mordęga), przednie opony 175/55R17 produkuje wyłącznie Bridgestone i wyłącznie w wersji Potenza RE040. Dla wersji 16" jest minimalnie lepiej i odrobinę taniej (450zł za szt. zamiast prawie 700), wsiadanie i wysiadanie to istne kuriozum (jeśli masz problemy z kręgosłupem - zapomnij, próg ma około pół metra szerokości a wysokość otworu z założonym dachem to około 60-70cm.), w środku jest wąsko jak w maluchu, nie ma koła zapasowego (bo nie ma na nie miejsca), kiedy zajedziesz do mechanika to zedrze z Ciebie jakbyś jeździł nowym Ferrari, większość części trzeba sprowadzać z UK albo płacić dziesięciokrotną przebitkę w ASO (na szczęście te eksploatacyjne są tanie i dostępne u nas poza ASO), autko nie jest trwałe, po 25kkm. wygląda jak moja służbowa CR-V po 250kkm., całe wnętrze jest z pianki poliuretanowej, kilku plastików i aluminium (wszystko klejone na dwustronna taśmę klejącą lub wciśnięte na zaczepy z tworzywa), silnik Z22SE w wersjach przed 2002r. miał wadę smarowania łańcucha co prowadziło do jego zerwania po około 60kkm. (za mała dysza olejowa do natrysku oleju na łańcuch, bezpłatna akcja serwisowa się już skończyła).

Mam nadzieję, że zniechęciłem skutecznie. wink.gif

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam musisz zdecydować. Speedster i familia, na pewno najlepiej sie

> prowadzi, chociaż N/A z powodu 17-tek z przodu ma tendencje do

> podsterowności. Taki to był zamysł GM, aby autko było

> "bezpieczniejsze". Wersje na 16-tkach, czyli Turbo oraz

> wszystkie Lotusa, są neutralne. Do tego dochodzi jeszcze

> ustawienie (zawieszenie jest w pełni regulowane) ale to już inna

> sprawa.

> Z-ki i S-ka są bardziej zaskakujące ze swoja tendencją do nagłej

> nadsterowności. Poszukaj na sieci, sam sie przekonasz.

> Przy okazji chciałbym jeszcze zniechęcić potencjalnych nabywców

> speedy-ego tym, że: powyżej 100-ki autko przyspiesza już

> niewiele lepiej niż bardziej wypasiona limuzyna (brak mocy

> potrzebnej do przezwyciężenia oporu powietrza), kompletny brak

> komfortu (trasa powyżej 200km. to mordęga), przednie opony

> 175/55R17 produkuje wyłącznie Bridgestone i wyłącznie w wersji

> Potenza RE040. Dla wersji 16" jest minimalnie lepiej i odrobinę

> taniej (450zł za szt. zamiast prawie 700), wsiadanie i

> wysiadanie to istne kuriozum (jeśli masz problemy z kręgosłupem

> - zapomnij, próg ma około pół metra szerokości a wysokość otworu

> z założonym dachem to około 60-70cm.), w środku jest wąsko jak w

> maluchu, nie ma koła zapasowego (bo nie ma na nie miejsca),

> kiedy zajedziesz do mechanika to zedrze z Ciebie jakbyś jeździł

> nowym Ferrari, większość części trzeba sprowadzać z UK albo

> płacić dziesięciokrotną przebitkę w ASO (na szczęście te

> eksploatacyjne są tanie i dostępne u nas poza ASO), autko nie

> jest trwałe, po 25kkm. wygląda jak moja służbowa CR-V po

> 250kkm., całe wnętrze jest z pianki poliuretanowej, kilku

> plastików i aluminium (wszystko klejone na dwustronna taśmę

> klejącą lub wciśnięte na zaczepy z tworzywa), silnik Z22SE w

> wersjach przed 2002r. miał wadę smarowania łańcucha co

> prowadziło do jego zerwania po około 60kkm. (za mała dysza

> olejowa do natrysku oleju na łańcuch, bezpłatna akcja serwisowa

> się już skończyła).

> Mam nadzieję, że zniechęciłem skutecznie.

> Pozdrawiam.

Sam byłem chętny na speeda w wersji Turbo, ale poczytałem forum internet, i doszedłem do wniosku że jednak chyba to nie dla mnie autko, gdyby to co piszesz nie było prawdą zlosnik.gif to bym już go miał crazy.gif

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam serdecznie.

> Świetne autko dla szalonych, prawdziwych automaniaków.

to ja chyba jestem nieprawdziwy automaniak hehe.gifwink.gif

auto typu dzwon=zgon to nie dla mnie zlosnik.gif ale zakręty brał super rotfl.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie ten egzemplarz. To moja teczka obok tylniego kola grinser006.gif

281138692-opel.jpg

Auto raczej jednak nie dla mnie frown.gif

To ze nie ma wyposazenia to jeszcze bym przezyl, bo na zywo to auto wyglada jak milion dolarow zlosnik.gif

Niestety ja nosze zwykle jasne spodnie i wlasnie te spodnie juz ubabralem sobie butami przy wsiadaniu. Przy wysiadaniu jest jeszcze gorzej. Noge trzeba zgiac w czterech miejcach, zeby wlazla miedzy "kszeslo" a kierownice.

Te "krzesla" to za duzo powiedziane, bo one nie maja zadnych prowadnic, sa chyba polozone na stale na podlodze icon_eek.gif

Podloga to tez duzo powiedziane, bo blacha sie wygiela jak tam stanalem.

Brak wyposazenia ma swoj urok, czuc mozna sie troche jak na wyscigach.

Ludzilem sie ze z przodu jest jakis bagaznik. Tam jest.........chlodnica. Lezy sobie poziomo icon_eek.gif

Z tylu jest bagaznik na jedna walizke podrozna sredniej wielkosci, deko wieksza niz lotniczy bagaz podreczny zlosnik.gif

Za fotelami mozna wrzucic jakies reklamowki luzem, ale tez nie za duzo.

Jakbym codziennie nie musial dojezdzac do pracy, to bym pewno to kupil.

Jako kolejne auto naprawde takie cos szkoda trzymac w garazu. Ja bym codziennie plakal ze to cudenko stoi w garazu, a ja wsiadam do czegos innego beksa.gif

post-7124-14352495879231_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokladnie ten egzemplarz. To moja teczka obok tylniego kola

> Auto raczej jednak nie dla mnie

a no widzisz, przez ciebie też zacząłem się za tym oglądać smile.gif

podobne odczucia miałem jak kupiłem barchette, nie było nawet gdzie telefonu w aucie położyć, ale przynajmniej do bagażnika wchodzą dwie zgrzewki piwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym bagażnikiem nie jest tak źle, około 200l. dwie osoby na weekendowy wyjazd się spakują i jeszcze za siedzeniami na reklamówki zostaje, tylko otwór bagażnika za silnikiem malutki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a no widzisz, przez ciebie też zacząłem się za tym oglądać

> podobne odczucia miałem jak kupiłem barchette, nie było nawet gdzie

> telefonu w aucie położyć, ale przynajmniej do bagażnika wchodzą

> dwie zgrzewki piwa...

Barchetta to przy tym Beta serii 7 zlosnik.gif

Proponuje Ci sprobowac tam wsiasc i wysiasc. Sprobuj wysiadac nie na czworaka grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokladnie ten egzemplarz. To moja teczka obok tylniego kola

Ciekawe czy to ten sam egzemplarz (2.2NA), z którym spotkałem się kilka lat temu na zawodach na 400m... kierowca chyba był zdziwiony tym, że fabia dizel 160KM zrobiła taki sam czas ET (15.1) jak jego gokart hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.