fendt180 Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 Panowie jak to ustrojstwo wymienic, zaopatrzylem sie w nowe opaski i nowa oslone ale nigdy tego nie robilem i wole sie zapytac Trzeba cala polos wyciagac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Panowie jak to ustrojstwo wymienic, zaopatrzylem sie w nowe opaski i > nowa oslone ale nigdy tego nie robilem i wole sie zapytac > Trzeba cala polos wyciagac? wystarczy odkrecic od piasty. tarcza z zaciskiem na bok. sciagnac przegub z polosi, wymienic gume, zalozyc przegub i poskładac reszte;) chyba ze niechce ci sie pod autem lezec to wyciagasz cala polos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Panowie jak to ustrojstwo wymienic, zaopatrzylem sie w nowe opaski i > nowa oslone ale nigdy tego nie robilem i wole sie zapytac > Trzeba cala polos wyciagac? powodzonka w sciaganiu przegubu bez dobrych cienkich kombinerek sie nawet nie zabieraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > powodzonka w sciaganiu przegubu bez dobrych cienkich kombinerek sie > nawet nie zabieraj obstawiam ze sam nie ściągnie tego ustrojstwa co blokuje przegub, nie wiem jak to sie fachowo nazywa, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > obstawiam ze sam nie ściągnie tego ustrojstwa co blokuje przegub, > nie wiem jak to sie fachowo nazywa, seger go blokuje. Wszystko sie da samemu tylko trzeba miec wprawe i cierpliwosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Panowie jak to ustrojstwo wymienic, zaopatrzylem sie w nowe opaski i > nowa oslone ale nigdy tego nie robilem i wole sie zapytac > Trzeba cala polos wyciagac? Jak jeszcze tego nie robiłeś lub nawet nie widziałeś to nie zabieraj się za to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Jak jeszcze tego nie robiłeś lub nawet nie widziałeś to nie zabieraj > się za to... Why? Seger wiem jak wyglada, kiedys sciagalem tylko musze znalesc kleszcze do segerow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 Ostatnio przerabiałem ten temat Najpierw musisz odkręcić i wybić końcówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicy, najlepiej użyć do tego ściągacza bo sam młotek może nie wystarczyć Potem odkręcasz śruby mocujące kolumnę zawieszenia do zwrotnicy.Tarcze z całą resztą dajesz na bok i jakimiś cienkimi kombinerkami musisz rozchylić seger mocujący przegub do półosi i wyciągasz przegub Na pewno trochę się na wk...asz przy tym segerze ale jest to do zrobienia Ściągasz starą gumę, zakładasz nową, przegub umyj np ropą i nasmaruj go.Wciskasz przegub i w odwrotnej kolejności składasz Zaciskasz opaski i osłona wymieniona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 tez musze jedna u siebie wymienic bo pekla ale chyba oddam auto bo nie bedzie mi sie chcialo tego samemu robic potrzebujesz cos z gieldy bo znowu jutro jade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > tez musze jedna u siebie wymienic bo pekla ale chyba oddam auto bo > nie bedzie mi sie chcialo tego samemu robic > potrzebujesz cos z gieldy bo znowu jutro jade Szczerze powiedziawszy to roboty nie ma aż tak wiele ale jak się nie ma odpowiednich narzędzi to trochę z tym zchodzi Sam na początku chciałem zrezygnować z naprawy i oddać auto do mechanika ale zaparłem się i skończyłem co zacząłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Why? > Seger wiem jak wyglada, kiedys sciagalem tylko musze znalesc kleszcze > do segerow to jak sciągałes to spoko, dla laika temat ciężki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > to jak sciągałes to spoko, dla laika temat ciężki z tym ze w przegubach sa dosc specyficzne segery i zwykle szczypce maga sie kompletnie nie przysdac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Ostatnio przerabiałem ten temat Najpierw musisz odkręcić i wybić > końcówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicy, najlepiej użyć do > tego ściągacza bo sam młotek może nie wystarczyć a po co? wystarczy odkrecic amor od zwrotnicy i spokojnie przegub wyskoczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > tez musze jedna u siebie wymienic bo pekla ale chyba oddam auto bo > nie bedzie mi sie chcialo tego samemu robic > potrzebujesz cos z gieldy bo znowu jutro jade ze tak powiem sie podłącze, ja poszukuje alu dystansów 4x szt. badz 2x2 rozmiary od 10-15, jest szansa obadac czy coś sie znajdzie, oczywiscie za symboliczną cene jak tak to priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Ostatnio przerabiałem ten temat Najpierw musisz odkręcić i wybić > końcówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicy [ciach] Końcówki ruszać nie musi Reszta jak pisałeś. Jeśli nie pokona pierścienia rozprężnego przy przegubie zewnętrznym, to zawsze pozostaje rozprucie wewnetrznego i wymiana osłony "od kuchni" tudzież doopy strony Ostatnio tak zrobiliśmy z Devem, bo nawet mając szczypce typowo do zabezpieczeń przegubów, trafiliśmy na prywaciarskie i nerwa chwycilismy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 > Końcówki ruszać nie musi > Reszta jak pisałeś. Jeśli nie pokona pierścienia rozprężnego przy > przegubie zewnętrznym, to zawsze pozostaje rozprucie > wewnetrznego i wymiana osłony "od kuchni" tudzież doopy strony > Ostatnio tak zrobiliśmy z Devem, bo nawet mając szczypce typowo do > zabezpieczeń przegubów, trafiliśmy na prywaciarskie i nerwa > chwycilismy To nie wiedziałem, że nie trzeba ruszać końcówki drążka Przynajmniej teraz jestem mądrzejszy Co do zabezpieczenia przegubu to faktycznie różnie to może być...Ja też spaliłem przy tym trochę nerwów ale udało się Ale jak się nie spróbuje to się nie dowie Jak się nie uda to można zrobić tak jak mówisz czyli od "doopy strony" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 > Panowie jak to ustrojstwo wymienic, zaopatrzylem sie w nowe opaski i > nowa oslone ale nigdy tego nie robilem i wole sie zapytac > Trzeba cala polos wyciagac? da sie to zrobic samemu tylko duzo cierpliwosci trzeba bo szczypce do zdejmowania segerow potrafja czesto zeskoczyc ale da sie to zrobic na aucie ztara gume scinasz a pozniej meczysz sie w pozostalym smarze ale warto troszke kasy zaoszczedzisz pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 > tez musze jedna u siebie wymienic bo pekla ale chyba oddam auto bo > nie bedzie mi sie chcialo tego samemu robic > potrzebujesz cos z gieldy bo znowu jutro jade nie poddawaj sie sam sobie napewno poradzisz pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 > Panowie jak to ustrojstwo wymienic, zaopatrzylem sie w nowe opaski i > nowa oslone ale nigdy tego nie robilem i wole sie zapytac > Trzeba cala polos wyciagac? Pany zrobilem, tego durnego segera chyba z godzine meczylem i dalem rade Wyczyscilem przegub, nacislem nowego smaru i poskladalem tylko jest jeden problem, auto chwile jezdzilo z rozwalona oslona i przegub juz huczal, zrobilem to, wyczyscilem, nasmarowalem i dalej huczy tylko troche ciszej. Mam sie szykowac na wymiane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 > Pany zrobilem, tego durnego segera chyba z godzine meczylem i dalem > rade > Wyczyscilem przegub, nacislem nowego smaru i poskladalem tylko jest > jeden problem, auto chwile jezdzilo z rozwalona oslona i przegub > juz huczal, zrobilem to, wyczyscilem, nasmarowalem i dalej huczy > tylko troche ciszej. > Mam sie szykowac na wymiane? tak, naszlo brudu i tyle. Koszt niewielki, mogles od razu zakupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 > Wyczyscilem przegub, czym wyczyścileś? > nacislem nowego smaru i poskladalem dokładnie nawaliłeś do środka, tak że kulkami powyłaziło? > tylko jest > jeden problem, auto chwile jezdzilo z rozwalona oslona i przegub > juz huczal, zrobilem to, wyczyscilem, nasmarowalem i dalej huczy > tylko troche ciszej. > Mam sie szykowac na wymiane? Jeśli dobrze naładowałes smaru między kulki i dalej stuka, to raczej szykuj sie na nowy przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Pany zrobilem, tego durnego segera chyba z godzine meczylem i dalem rade malo cierpliwosci chyba miales to jest denerwujace ale mozna szybciej go zdjac > Mam sie szykowac na wymiane? to sie okarze ale narazie smigaj ja kiedys tez chwile polatalem bez ale w pore sie zorientowalem zdiolem dziada wyczyscilem go benzynka do czysta nawet topilem go w benzynce co by wszystkie brudy wyplynely i nic nie zostalo a sposob na smarowanie mam taki ze zakladam gume i wale od gory smar a pozniej skladam do kupy i jazda i nic sie z nim nie dzieje zlego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > czym wyczyścileś? Benzynka ekstrakcyjna > dokładnie nawaliłeś do środka, tak że kulkami powyłaziło? Yep > Jeśli dobrze naładowałes smaru między kulki i dalej stuka, to raczej > szykuj sie na nowy przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.