GreenCC Napisano 17 Maja 2009 Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 17 Maja 2009 Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 > Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje > lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że > kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i > tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ? Zniosa pod warunkiem zalozenia dobrej sekwencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 > Zniosa pod warunkiem zalozenia dobrej sekwencji. dobrej w sensie jakaś konkretna marka i model instalacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 17 Maja 2009 Udostępnij Napisano 17 Maja 2009 > dobrej w sensie jakaś konkretna marka i model instalacji ? 1. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28755 2. http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 > Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje > lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że > kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i > tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ? Bardzo sobie chwalę KME Diego G3 BTW dizle wychodzą z mody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 > Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje > lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że > kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i > tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ? stag300 w passacie 150KM po ok 60 tyś narobił niezłe spustoszenie w silniku może lepiej sie zastanowic nad 2,8 V6 wolnossącym i tego zagazować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 > stag300 w passacie 150KM po ok 60 tyś narobił niezłe spustoszenie w > silniku tzn. co konkretnie ? bo z tego co mi wiadomo silnik albo będzie chodził na gazowni albo odrazu będą problemy a jak coś wyjdzie po dłuższym użytkowaniu to chyba tylko wina źle ustawionej (zbyt ubogiej mieszanki) instalacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 > tzn. co konkretnie ? bo z tego co mi wiadomo silnik albo będzie > chodził na gazowni albo odrazu będą problemy a jak coś wyjdzie > po dłuższym użytkowaniu to chyba tylko wina źle ustawionej (zbyt > ubogiej mieszanki) instalacji ? wiem tyle że skończyło się na wymianie całego słupka silnika oraz wtryskiwaczy w samym silniku pierścionki powiedziały papa, szybciej było wymienić cały słupek bo te nie są drogie z tego też co wiem to instalacja była robiona u polecanego na śląsku gazownika i tam też serwisowana wiem też że auto na 100proc nie było katowane bo właściciel to straszny żyd i jeździł mega wolno aby spalanie było niskie (może to był powód usterki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JJ85 Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 To po co wogole kupowac auto o takiej mocy i je gazowac to juz lepiej kupic zwyklego benzyniaka o malej pojemnosci , albo sie ma na utrzymanie albo nie , ja juz wiem ze gazu nie wrzuce do auta.. Ps. i bynamniej nie jestem z tych co maja duzo kasy i wala takimi pomyslami poprostu jak mnie nie bylo stac to nie kupowalem duzej pojemnosci.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 > To po co wogole kupowac auto o takiej mocy i je gazowac to juz > lepiej kupic zwyklego benzyniaka o malej pojemnosci , albo sie > ma na utrzymanie albo nie , ja juz wiem ze gazu nie wrzuce do > auta.. > Ps. i bynamniej nie jestem z tych co maja duzo kasy i wala takimi > pomyslami poprostu jak mnie nie bylo stac to nie kupowalem duzej > pojemnosci.. a z jakim mniejszym silnikiem chcesz kupić passata 2004 rok ? 1,6 tam już o ile się nie myle nie było, podobnie jak 1,8 wolnossących a do diesli facet się zraził i chciał benzynę PS: ostatecznie wrócił do diesli i jeździ nowym Audi A6 2,0TDI OT: ja osobiście też nie lubie gazu ale wolałbym upalać 1,8T lub coś jeszcze mocniejszego na gaz niż jeździć marnym 1,4-1,6 w benzynie i wywyższać się że benzyna jest lepsza od ON i LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JJ85 Napisano 18 Maja 2009 Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 ja to bym z mila checia przyjal diesla tylko ze sa drozsze i z mniejszym wyposazeniem to ten bol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 zdecydowanie profanacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > ja to bym z mila checia przyjal diesla tylko ze sa drozsze i z > mniejszym wyposazeniem to ten bol że z gorszym wyposażeniem to się nie zgodzę bo są tak samo wyposażone jak benzyniaki. Cały problem w tym, że klekot jest znacznie droższy od benzyniaka a co do kosztów spalania to jednak lpg wychodzi znacznie korzystniej niż ropa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 19 Maja 2009 Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > zdecydowanie profanacja a to tez jest profanacja? http://www.bristolcars.co.uk/Blenheim3G.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 > Czy ktoś użytkuje taki silnik (150 lub 180km) na lpg? Jak się spisuje > lpg z tym silnikiem? LPG jest teraz w tak niskiej cenie, że > kupić gnojowoza sie nie opłaca a takie 1.8T jakoś by jechało i > tanio. Tylko czy te silniki dobrze znoszą zatrucie przez lpg ? żadna profanacja... bez przesady, to nie jest żadna sportowa maszyna i w dzisiejszych czasach nikt się temu nie dziwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 Kolega ma 3gen w Octavi 1,8T i juz dwa lata smiga bezawaryjnie. Niewiem jakie robi przebiegi ale przez te da lata nic nie robil oprocz wymiany swiec. Jesli chodzi o profanacje to nie jest to Porsche zeby glupio wygladalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 Profanacją byłoby założenie gazu do Mustanga 6.0L Zakładaj i jeździj... Dobierz tylko dobrą instalkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris Napisano 20 Maja 2009 Udostępnij Napisano 20 Maja 2009 > a to tez jest profanacja? > http://www.bristolcars.co.uk/Blenheim3G.htm Nie chce mi sie czytac ale z tego co widze to nie profanacja w tym przypadku jest trafnym okresleniem tylko fanaberia ? Gosc po prostu chcial byc slynny, Napewno Clarcsson odpowiendnio go opisze w TG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiql Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 Jeżdżę drugi rok (1,8 T, 150km) i problemów żadnych nie było. Instalacja Stag 300. Nie polecam tylko wtrysków Valteka, są za delikatne na nasz gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiql Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > żadna profanacja... bez przesady, to nie jest żadna sportowa maszyna > i w dzisiejszych czasach nikt się temu nie dziwi Dokładnie, ani sportowy ten silnik ani żaden wymiatacz. Normalny w miarę odpychający się samochód.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 aaaa skoro tak mowisz to moze facio mogl sobie sam cos nagrzebac, zeby mniej auto paliło, juz slyszalem o takich przypadkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > Dokładnie, ani sportowy ten silnik ani żaden wymiatacz. Normalny w > miarę odpychający się samochód.... hmm 180 albo 225km w leonie to już w miare jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiql Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > hmm 180 albo 225km w leonie to już w miare jedzie No to tak, ja pisałem o zwykłej 150. S3 też daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > Nie chce mi sie czytac ale z tego co widze to nie profanacja w tym > przypadku jest trafnym okresleniem tylko fanaberia ? Gosc po > prostu chcial byc slynny, > Napewno Clarcsson odpowiendnio go opisze w TG a to co profanacja czy fanaberia? http://www.subaru-ecomatic.de/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JJ85 Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 zle napisalem wlasnie chodzilo mi o to ze sa drozsze a za ta cene dostanie sie benzyniaka z niezlym wyposazeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > hmm 180 albo 225km w leonie to już w miare jedzie tak, ale 150KM w Passacie to już się tak średnio odpycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > a to co profanacja czy fanaberia? > http://www.subaru-ecomatic.de/ ekonomia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > ekonomia albo kryzys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > hmm 180 albo 225km w leonie to już w miare jedzie Forumowy passat i tez jedzie az milo. allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > albo kryzys no to kryzys w VW jest od blisko 30 lat.... i nazywa sie "diesel" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > no to kryzys w VW jest od blisko 30 lat.... i nazywa sie "diesel" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiql Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 Tak, tak. Gnojówka to zło, gaz to zło, wodór zło, prąd zło Liczy się tylko benzyna i to tylko od V6 w górę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > no to kryzys w VW jest od blisko 30 lat.... i nazywa sie "diesel" wydawanie milionów euro na coroczne ulepszanie diesli raczej nie nazwał bym podejściem kryzysowym ale spoko twoje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > wydawanie milionów euro na coroczne ulepszanie diesli raczej nie > nazwał bym podejściem kryzysowym > ale spoko twoje zdanie nie lepiej te miliony spalic w postaci benzyny w V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemos Napisano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2009 Witam W moim Superbie 1.8T 150 KM mam zamontowane BRC 24SQ reduktor do 190 KM. Przez 10 kkm wymieniłem jedną cewkę ale to norma, podobno należy wymienić wszystkie przy montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.