maro_t Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Teraz silniki są bardziej zaawansowane. BTW: w TJetach macie wtrysk > bezpośredni czy jak on tam się zwie? Nie tzreba montowac V > generacji instalki LPG? W T-Jecie nie ma wtrysku bezpośredniego ani żadnych innych podobnych cudów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > W T-Jecie nie ma wtrysku bezpośredniego ani żadnych innych podobnych > cudów. Całe szczęście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > kawo a ze względu na gaz kazali Ci jakieś częstsze przeglądy auta > robić? Np. olej częściej wymieniać czy filtry jakieś? absoluntnie nie. wszyttsko idzie wg ksiązki, tak jak w normalnym aucie. przegląd gazu raz na 15 tysi lub rok. gwarancja pozostaje na auto, bo montowny w ASO. Zreszta ja mam gaz w pII sekwencjęi nie ma potrzeb robienia czegooliwek czesicej niz to wynika z rozpiski serwisowej. Posłuchajcie - bravka to nowe auta. najstarsze ma maks pwenie 2,5 roku. tam nie ma co wymienic po takim czasie, chyba ze przebieg jest już wysoki. po prostu jeździ sie, leje lpg i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Te auto co wymieniłeś to inna bajka. Tam LPG na dzien dobry mogłęs > wstawic wszedzie poza fordem i moze toyotowymi VVT. > Teraz silniki są bardziej zaawansowane. BTW: w TJetach macie wtrysk > bezpośredni czy jak on tam się zwie? Nie tzreba montowac V > generacji instalki LPG? I tak nikt w naszym kraju tego nie zrobi > z kilku powodów... > Tu ci przyznam rację sam się wahałem i nie kupiłbym diesla gdyby... > nie okazja cenowa na mój egzemplarz. Dopóki się nie posypie to > mogę sie wypowiadać w samych superlatywach > Wiesz mam kumpla który miał starą omege 2.5L na LPG sekwencji > (jednych z 1szych instalek), I powiedział tak "ja to pier...e. > Mam dosc ciagłych regulacji wymiany filtrów itp..." Kupił ile lat miała to padło jak monowano w nim gaz? znasz przebieg serwisowania dokłądny tego auta, jego usterki, naprawy, wymiany czy nie znasz? jak to instalka? gdzie montowana? gros tych zkładzików montuących gaz to niedousczeni oszuści, którzy liczą tylko na szybki zysk, a wiedzy nie mają wcale. stąd moje pytania. jak znam życie - nic nie wiesz o tym aucie i instalce, a gadasz i powielasz sterotypy. ile razy mam mówic, ze my w tym wątku mówimy o aucie nowym lub prawie nowym, bez wad i usterek elektromechanicznych. założenie gazu w takim aucie to zupełnie co innego niż założenie gazu w aucie o nieznanym pochodzeniu, historii serwisowej i naprwczej do tego chodzącym juz na wysłużonych latami elementach. wtedy wystaczy np. ze cewka zapłonowa bedzie miała juz swoje 150 tys. nalatane i po włażeniu gazu może to ine działac jak należy. a oszuci i niedouczeniu monteży bedą koesia naciągać na kolejne koszty, regulacje, naprawy i inne. wtedy cały czar z gazu pryska, zwałaszcza jak petent nie ma o tym pojecia co do czego. jawi sie to wtedy jako czarna magia, a bezsilność wobec probelmu osłabia. i właśnie wtedy pojaziwją si ete głupie gadki, ze gaz to zło, a mój kumpel to mówił, ze miało być tanio i bezprobelmowo, a wogole to czort z tym i diesel jest lepszy. ja założyłem w soiwjm aucie P II gaz przy przbiegu 67 tysi i od początku było spoko (z jednym wyjątkiem, bo założyli mi za długiewężyki dootolwe do kolektora i sam musiałem je skrócić) , ale ja wiem czym jeżdże, bo auto nowe kupiełem. nalatałemjuz ponad 30 tysi i nic sie nie dzieje złego. ciesze sie tańszą jazdą. i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > ile lat miała to padło jak monowano w nim gaz? znasz przebieg > serwisowania dokłądny tego auta, jego usterki, naprawy, wymiany > czy nie znasz? Po prostu "padło". Bral od Turasa za grosze 10letnie z kreconym licznikiem. jak to instalka? gdzie montowana? gros tych > zkładzików montuących gaz to niedousczeni oszuści, którzy liczą > tylko na szybki zysk, a wiedzy nie mają wcale. stąd moje > pytania. No zakład z Radomia ale tam nei ma dobrych gaziarzy jak kumpel powiedział (wtedy go ze 4tys kosztowala). Instalka to jakoś na O.... omegas może a może inna nie jestem pewien. Sluchaj to podam ci przykład nie majacy duzego zwiazku z całym tym wywodem. Dlaczego padły mu wtryski? Powiesz od jakosci LPG. Powiedz mi teraz ilu jest kolesi na STAGU ktorzy na wtryskach przejechali co najmniej 60tys (matrixy, planijety, realteki)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Po prostu padło > jak to instalka? gdzie montowana? gros tych > No zakład z Radomia ale tam nei ma dobrych gaziarzy jak kumpel > powiedział. Instalka to jakoś na O.... omegas może a może inna > nie jestem pewien. > Sluchaj to podam ci przykład nie majacy dozego zwiazku z całym tym > wywodem. Dlaczego padły mu wtryski? Powiesz od jakosci LPG. > Powiedz mi teraz ilu jets kolesi na STAGU ktorzy na wtryskach > przejechali conajmniej 60tys (matrixy, planijety, realteki)? nie wiem, bo ja niestety nie prowadze statystyki nie mam staga z takimi wtryskami. ale jesli nikt nie dojechał na takich wtryskach do 60 tysi to są po porsyu cienkie jak barszcz i nie warto ich monotwać. ja ostatnio wymieniałem filtry w instalcei powiem ci, ze były bardzo czyste, ale ja takjue na stacjach pewncyh. niekupuje najtańszego gazu gdziepopadnie, a prawda jest taka, ze ci co maja gaz lubią sobie o te 3 grosze taniej zatankowac, bo przecież musi być juz super najtańiej... yćmoże stąd te problemy. ja z kolei powiem ci, że wtryski do diesla, bezwzględu do starego czy nowego - są co najmiej kilkakrotnie droższe niż te do gazu czy beny, a padają jak muchy gdy tylko poczują smrodek nietrzymjącego norm dieselka. o co - jak sam wiesz - u nas nie trudno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 Jaka masz instalke na jakich wtryskach i ile km udało ci się już przejechac na nich. Sam mialem do Albei instalwoac Staga ale wyszlo Bravo z dieslem > ja z kolei powiem ci, że wtryski do diesla, bezwzględu do starego czy > nowego - są co najmiej kilkakrotnie droższe niż te do gazu czy > beny, Rzekłbym nawet że w ASO to i więcej nawet. Masz rację. >a padają jak muchy gdy tylko poczują smrodek > nietrzymjącego norm dieselka. o co - jak sam wiesz - u nas nie > trudno... Zgadza się trzeba się pilnować, Ale wygoda nieporównywalnei większa w dieslu . Nie jezdzisz na dodatkowe pzeglądy , nei tankujesz co 300km itp... Co do jednego sie zgadzam i tlumaczylem to kumplowi LPG wyjdzie cie taniej! Ale przy dozie szczescia diesel będzie mniej absorbujacy czasowo. Przy odrobinie pecha.... 10tysi w plecy za turbo wtryski i 2mase. W sumie wyjdzie mzoe niewiele drozej niz droga instalka LPG a w stos do wolnossacej benzyny przyjemniejsza jazda. Ale za wygode czasami trzeba drogo zpłacić... Powiem tak jesli LPG wTJetach sie sprawdzi to byłby to niemal idealny wybór gdyby nie..... mały bagażnik . Chyba ze z firmową instalka fabryczna tam chyba pod spodem auta montuja. BTW: zaobserwowales ze zmniejszyla sie ilosc stacj iLPG w Polsce. Statystyki to mowia a trend sie ma poglebic . Kolo mnie juz 1dna stacyjka poszla w niebyt.... Biezace ceny LPG moze zahamuja ten trend czego sobie i wam życze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Jaka masz instalke na jakich wtryskach i ile km udało ci się już > przejechac na nich. ja mam oryginalny "kit" tatrarinii - tylko taki zakładają w ASO bez utraty gwarancji. w całej polsce jak zaklądjaą to taki. na tym aucie przebieg to 15 tysi włąśnie. jedna regulacja byłakonieczna, ale to bardziej przez moją upierdliwość niz przez koinecznosć. > sie zgadzam i tlumaczylem to kumplowi LPG wyjdzie cie taniej! > Ale przy dozie szczescia diesel będzie mniej absorbujacy > czasowo. Przy odrobinie pecha.... 10tysi w plecy za turbo > wtryski i 2mase. W sumie wyjdzie mzoe niewiele drozej niz droga > instalka LPG a w stos do wolnossacej benzyny przyjemniejsza > jazda. Ale za wygode czasami trzeba drogo zpłacić... > Powiem tak jesli LPG wTJetach sie sprawdzi to byłby to niemal > idealny wybór gdyby nie..... mały bagażnik . Chyba ze z firmową > instalka fabryczna tam chyba pod spodem auta montuja. > BTW: zaobserwowales ze zmniejszyla sie ilosc stacj iLPG w Polsce. > Statystyki to mowia a trend sie ma poglebic . Kolo mnie juz 1dna > stacyjka poszla w niebyt.... Biezace ceny LPG moze zahamuja ten > trend czego sobie i wam życze. zgadzam sie zpowyższym, ale spoko-loko. w polsce jeszcze długo bedzie najbardziej gesta siec stacji gazu w europie i nie mabaw dco do takowania:) co do dwumasy. kumpel kupił naprwde ładnego mondeo w wersji ghia, zadbany i utrzmany klasa. padła włąsnie dwumasa przy przebiegu ok. 100 tys. km. nie wiemile naprawa wyjdzie, ale widziałem to auto rozebrane. masakra. skrzynia, zawieszenie z przodu , no pół auta rozebrane. mechaniro rzekła,ze to noramlne w tym modelu, dosć czesto się zdarza, ze dwumasa wytrzymuje ok. 100 km. w mondku. ale to tak na marginesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > co do dwumasy. kumpel kupił naprwde ładnego mondeo w wersji ghia, > zadbany i utrzmany klasa. padła włąsnie dwumasa przy przebiegu > ok. 100 tys. km. Nie wiadomo jak to było wcześniej (przed zakupem) używane.... Mi w serwisie Ital-Mot powiedzieli, że pad dwumasy w Bravo jest niezwykle rzadki..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Nie wiadomo jak to było wcześniej (przed zakupem) używane.... > Mi w serwisie Ital-Mot powiedzieli, że pad dwumasy w Bravo jest > niezwykle rzadki..... ja oczywiście nie twierdzę jak jest w bravce. po porstu podaję przykład tej dwumasy, bo sami widziałęm takie rozbebeszone monedeo. z bravka pewnie nie bedzie źle, bo jakoś nie łsyszy sie zeby fiatowskie diesle na to chronicznie cierpiały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > ja po doświadczeniach z gazem starszej generacji w fiacie palio > weekend 1.6 raczej nie montowałbym gazu w bravo, a tym bardziej > jeśli to t-jet ja w ogóle odradzam fiata, bo dziadek miał przed wojną i strasznie rdzewiał... doskonała rada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > bo jakoś nie łsyszy sie > zeby fiatowskie diesle na to chronicznie cierpiały. Fajnie by bylo ale ludzie ilez tych bravolcow zrobilo 100tys ba chociaz 70tys km? Poczekamy zobaczymy. PS: Lutek jak dbac o 2mase? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > Fajnie by bylo ale ludzie ilez tych bravolcow zrobilo 100tys ba > chociaz 70tys km? Poczekamy zobaczymy. > PS: Lutek jak dbac o 2mase? ale te silniki co są w bravo to chyba nie powstały równo z bravo, one juz chyba jeździły wcześniej w onnych modelach, nie? wiec problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
usrobo Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > ale te silniki co są w bravo to chyba nie powstały równo z bravo, one > juz chyba jeździły wcześniej w onnych modelach, nie? wiec > problemu nie ma. ale tu chodzi o turbinke .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbik1967 Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 nie wiem czy juz bylo, takie cos znalazlem odnosnie Bravo LPG: http://aftersales.fiat.com/elum/main.asp...rodID=198000000 A do wersji Tjet 120 nadaje sie instalacja firmy Vialle - wtrysk gazu w postaci plynnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > PS: Lutek jak dbac o 2mase? Najważniejsze to nie ruszać gwałtownie z piskiem opon i starać się nie szarpać przy zmianie biegów... odpuszczać sprzęgło bardzo łagodnie a dopiero po całkowitym puszczeniu sprzęgła "rura"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > nie szarpać przy zmianie biegów... a co mozna szarpac przy zmianie biegów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > a co mozna szarpac przy zmianie biegów ? Tak.. chodzi o sposób puszczania sprzęgła i dodawania gazu po zmianie biegu... szczególnie gdy przechodzi sie z 1 na 2 czy 2 na 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > nie wiem czy juz bylo, takie cos znalazlem odnosnie Bravo LPG: > http://aftersales.fiat.com/elum/main.asp...rodID=198000000 > A do wersji Tjet 120 nadaje sie instalacja firmy Vialle - wtrysk gazu > w postaci plynnej A musi byc w fazie plynnej? Wg mnie zwykla sekwencja da rade. Malo to takich pod turbo sie zaklada? P.S link cos nei teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbik1967 Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > A musi byc w fazie plynnej? Wg mnie zwykla sekwencja da rade. Malo to > takich pod turbo sie zaklada? > P.S link cos nei teges http://aftersales.fiat.com/elum/main.asp...amp;isExaminer= moze teraz bedzie teges. A co do instalacji to nie wiem czy musi byc plynna, ale na tym forum polecaja wlasnie taka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > plynna, ale na tym forum polecaja wlasnie taka. Aha jesli to prawda to zaczynają sie schody.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > Aha jesli to prawda to zaczynają sie schody.. Toz to T-Jet to zwykle turbo (no moze nie takie zwykle - bo bardzo udane ). Zaloze sie ze sekwencja da rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbik1967 Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 > Toz to T-Jet to zwykle turbo (no moze nie takie zwykle - bo bardzo > udane ). Zaloze sie ze sekwencja da rade. Byc moze tak, fabryczna do "zwyklego" 1,4 jest wlasnie sekwencja firmy Landi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 > a co mozna szarpac przy zmianie biegów ? dojedź 1 do 5000rpm wrzuc 2 bez gazu pusc sprzeglo i za sek dodaj gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 > dojedź 1 do 5000rpm wrzuc 2 bez gazu pusc sprzeglo i za sek dodaj > gazu ale to jest efekt po zmianie biegów a ja zadałem inne pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2009 > jak to instalka? gdzie montowana? Wracając do kumpla i jego przejść, teraz się nagle okazało że majstry od LPG w radomiu mówią ze jego reduktor to na 60tys kmów jest przewidziany. To chyba instalka omegas jakaś (sekwencja stara). Ktoś łyszał o czymś takim jak owe 60k km? Toż to żenuła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2009 > Wracając do kumpla i jego przejść, teraz się nagle okazało że majstry > od LPG w radomiu mówią ze jego reduktor to na 60tys kmów jest > przewidziany. To chyba instalka omegas jakaś (sekwencja stara). > Ktoś łyszał o czymś takim jak owe 60k km? Toż to żenuła. nie. nikt nie słyszał wiekszej bzdury. te machaniory to sie nadaja, ale do składania młotków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 > Swoje wiem na podstawie doświadczeń znajomych "zadowolonych" z faktu > posiadania gazu w aucie. Po rozmowach z mechanikami w ASO nt. No tak - to jest faktycznie wyrocznia w sprawach mechanicznych - mechanik z ASO > Gniazda zaworowe są delikatne i > szybko wypalają się. Jezusie - czy to pitolenie o wypalających sie gniazdach nie będzie miało końca ?? Jak w sekwencji ma zostać sztucznie zubożona mieszanka żeby temperatura spalania była na tyle wysoka żeby sie gniazdo wypaliło ?? Poza tym jestes świadom faktu że od jakiegoś czasu stosuje sie benzynę bezołowiową której parametry powodowały właśnie wypalanie sie gniazd w starych silnikach Jest dokładnie odwrotnie jak piszesz - i jak mówią twoi fachowscy z ASO - silnik dostosowany do benzyny bezołowiowej ma włąśnie wzmocnione gnaizda i jeśli może jeździć na bezołowiowej może także bez problemu na LPG Od czasu Poldka na gaźniku technika poszła do przodu troche !! > diesla i w życiu nie kupię benzyny Gaz to pseudo oszczędność, > chyba że auto robi 40.000 km rocznie i po 3 latach idzie na > sprzedaż z cofniętym licznikiem ze 120.000 km na 50.000 km. Gadaj zdrów z tym dieslem swoim. Co to za metoda w ogóle i pomysły z tym cofaniem licznika ?? Do tej pory max przebieg na LPG miałem w Bravie 1.6 i zrobiła 200 kkm bez żadnego problemu Sprawdzana była kompresja i stan komór spalania - z ciekawości - bez zużycia Odłacz sie od specjalistów z ASO. Albo ich przetestuj - zapytaj jednego z drugim co to jest spalanie stukowe, dlaczego warto go unikać i jak Ciekawym co Ci powiedzą - jeśli zaczną coś o regulacji zaworów bredzić - UCIEKAJ !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2009 > diesla. Chciałem Bravo i mam, a że akurat to co chciałem było w > dieslu, to stąd diesel. I odkąd go mam, to wiem że w życiu nie > kupię już benzyniaka Diesel przydaje się zwłaszcza zimą Sam się ze śniegu otrząsa przy porannym odpalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekbravo Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Diesel przydaje się zwłaszcza zimą > Sam się ze śniegu otrząsa przy porannym odpalaniu witam i pozdrawiam wszystkich,co do diesla to podtrzymuje zdanie kolegi ze diesel Sam się ze śniegu otrząsa przy porannym odpalaniu ja mam 1.4 t-jet 150km zalozona instalacja lpg zero problemow i opowiadanie ze gaz wypala gniazda zaworowe albo inne bzdury to poprostu niewiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 tomekbravo1 to pochwal się co to za instalka, od kiedy na niej śmigasz, ile km przejechałeś, fotexy jakieś by się przydały, jakie spalanie masz, ile kosztowała i w ogóle pisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekbravo Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > tomekbravo1 to pochwal się co to za instalka, od kiedy na niej > śmigasz, ile km przejechałeś, fotexy jakieś by się przydały, > jakie spalanie masz, ile kosztowała i w ogóle pisz w NB mam od niedawna ale w innych autkach mialem dlugo,teraz mam przejechane na gazie okolo 5tys,naprawde jestem zadowolony osiagi dalej te same spalanie zalezy od jazdy przy 200km/h na 36l gazu przejechalem 300km mysle ze to dobre spalanie przy takiej jezdzie,fotosy jak bede mial czas to porobie.instalka kosztowala mnie 2500zl i jest naprawde zrobiona profesjonalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > w NB mam od niedawna ale w innych autkach mialem dlugo,teraz mam > przejechane na gazie okolo 5tys,naprawde jestem zadowolony > osiagi dalej te same spalanie zalezy od jazdy przy 200km/h na > 36l gazu przejechalem 300km mysle ze to dobre spalanie przy > takiej jezdzie,fotosy jak bede mial czas to porobie.instalka > kosztowala mnie 2500zl i jest naprawde zrobiona profesjonalnie gdzie zakladałeś? i jak to instalka? jakie Ci wychodzi srednie spasalnie? wiadomo, ze przy 200 to każdy żłopie... spoko. wiec jest nas dwoch na kąciku z instalką. bezawaryjnej jazdy. aha jaki pojemny masz zbiornik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > przy 200km/h na > 36l gazu przejechalem 300km mysle ze to dobre spalanie przy > takiej jezdzie, 12l na 100km przy prędkości 200?? Niewierzę fotosy jak bede mial czas to porobie.instalka > kosztowala mnie 2500zl i jest naprawde zrobiona profesjonalnie taniutko, co to za instalka, jakie wtryski, gdzie robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekbravo Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > 12l na 100km przy prędkości 200?? Niewierzę > fotosy jak bede mial czas to porobie.instalka > taniutko, co to za instalka, jakie wtryski, gdzie robiłeś? nie mam powodu sciemniac ze mi pali malo czy duzo,tak pokazalo zycie,wszystko postaram ci sie opisac jutro,lpg zakladalem jawor,woj dolnoslaskie.znajomi prowadza warsztat lpg,to juz druga ktora mi zalozyli i jest oki,na pierwszej przejezdzilem 100tys i nic sie nie dzialo,a paliwo drozeje!!!i diesel drozszy w zakupie i tez nie jest tani na stacji,a osiagi bezyny turbo nawe nie ma co porownywac do diesla,oczywiscie bezyna jest lepsza,ale to moja opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 no trzeba było pisać że po znajomości założyli mi przy 195 zużycie chwilowe pokazywał 23l, ale powiedz, całe 300km przeleciałeś z prędkością ~ 200 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 napisz ile to pali gazu przy normalnej jeździe w trasie 90-110 km/h bo tak się znacznie częściej jeździ niż 200 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > nie mam powodu sciemniac ze mi pali malo czy duzo,tak pokazalo > zycie,wszystko postaram ci sie opisac jutro,lpg zakladalem > jawor,woj dolnoslaskie.znajomi prowadza warsztat lpg,to juz > druga ktora mi zalozyli i jest oki,na pierwszej przejezdzilem > 100tys i nic sie nie dzialo,a paliwo drozeje!!!i diesel drozszy > w zakupie i tez nie jest tani na stacji,a osiagi bezyny turbo > nawe nie ma co porownywac do diesla,oczywiscie bezyna jest > lepsza,ale to moja opinia słuchaj zużycie przy 200 nie jesst miarodajne. nam chodzi o zuzycie przy normalnych prędkościach 90-110. Niewątpliwie nieskie zużycie moze cieszyć, ale za niskie jest prze lpg zdradliwe, bowiem przy zbyt ubogiej miesznace temp. spalania wzrasta, co moze sie skończyc padem uszczelki pod głowica. mam nadziej, ze znajomi u ciebie nie ustawili zbyt ubogiej mieszanki. u mnie w 120 konnym t-jecie pali średnio ok. 10 l gazu plus cos tam beny na rozruch. myśle, ze to normalne zużycie. zuzycie obliczone w kalulatorze w necie z kilku tysi km. wiec wiarygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 Kolego tomekBravo1 konkrety poprosimy: jaki reduktor, jakie wtryski, jaki komputer? Czy bedzie super hiper to sie za kilkadziesiąt tys, kmów przekonamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekbravo Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > no trzeba było pisać że po znajomości założyli > mi przy 195 zużycie chwilowe pokazywał 23l, ale powiedz, całe 300km > przeleciałeś z prędkością ~ 200 ??? jezeli chodzi o ostatnia predkosc 200 to przelecialem praktycznie caly czas taka predkosci i czasami szybciej ale to nie polskie drog,jezeli chodzi o poruszanie sie po miescie okolo 10-12l gazu,kolkega tam wspominal jezeli chodzi o ustawienie mieszanki to jest jak ksiazka pisze czyli wszystko wzorowane do mapy benzyny i pozniej ustawiane,jezeli bedziesz mial odchyl powyzej 5 procent wywali ci odrazu tak zwany czek,a na trasie 90 100km/h przy oszczednej jezdzie spali okolo 8l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > jezeli chodzi o ostatnia predkosc 200 to przelecialem praktycznie > caly czas taka predkosci i czasami szybciej ,jezeli chodzi o poruszanie sie po miescie okolo 10-12l ,a na trasie 90 100km/h > przy oszczednej jezdzie spali okolo 8l Z tego co piszesz ta instalka to rewelka pali tyle samo gazu co benzyny a przy dużych prędkościach to nawet mniej. Czy to jest realne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekbravo Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Kolego tomekBravo1 konkrety poprosimy: jaki reduktor, jakie wtryski, > jaki komputer? Czy bedzie super hiper to sie za kilkadziesiąt > tys, kmów przekonamy. Reduktor firmy KNE do turbiny Wtryski MegicJet komputer Firmy STAG300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekbravo Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > ,jezeli chodzi o poruszanie sie po miescie okolo 10-12l > ,a na trasie 90 100km/h > Z tego co piszesz ta instalka to rewelka pali tyle samo gazu co > benzyny a przy dużych prędkościach to nawet mniej. Czy to jest Benzyny przy 200 na autostradzie pali okolo 10.5 ostatnio tak wyszlo jak zabraklo mi gazu j jechalem jeszcze 300km na benzynie,srednio na butli cykl mieszany przejezdze 300km butla miesci gazu 36l 34l zalezy gdzie tankuje > realne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > jezeli chodzi o ostatnia predkosc 200 to przelecialem praktycznie > caly czas taka predkosci i czasami szybciej ale to nie polskie > drog,jezeli chodzi o poruszanie sie po miescie okolo 10-12l > gazu,kolkega tam wspominal jezeli chodzi o ustawienie mieszanki > to jest jak ksiazka pisze czyli wszystko wzorowane do mapy > benzyny i pozniej ustawiane,jezeli bedziesz mial odchyl powyzej > 5 procent wywali ci odrazu tak zwany czek,a na trasie 90 100km/h > przy oszczednej jezdzie spali okolo 8l takie spalanie gazu przy 150 kuniach to super masz. normanlnie trudno byłoby takie miec na benie,a co dopiero na gazie, ale reki sobienie dam uciąć, może twoj tak pali. ja powtarzam auto mojego ojca, który ma lat 55 co nie pozostaje bez wpływu na siłe nacisku nogi na pedał przyspieszenia spala ok. 10 litrów gazu na 100 km. to różne trasy - od klasycznej trasy po miasto. ynik wiarygodny i sprawdzony w neci e na kalulatorze, gdzie co tankowanie wpisuje wszytko od ceny po ilość lpg i beny. wiec chyba mnie nie oszukuje. no nie wypalę wiecej niż wlałe, ani odwrotnie. byc może moja instalka jest zestojona bardziej zachowawczo, znaczy podaje bogatsza mieszkankę. nie wiem. twój wynik jest jednak chyba nie do pobicie. pisz od czasu do czasu jak sie sprawuje inestalka i auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Benzyny przy 200 na autostradzie pali okolo 10.5 ostatnio tak wyszlo > jak zabraklo mi gazu j jechalem jeszcze 300km na > benzynie,srednio na butli cykl mieszany przejezdze 300km butla > miesci gazu 36l 34l zalezy gdzie tankuje > > realne człowieku napisz jaką masz nominalną pojemność butli. 40 litrów? jesli wchodzi ci w butle srednio 35 litrów i na tym mykasz 300 km to znaczy, ze srednie spalanie masz na poziomie 11,6 litra lpg na 100 km w cyklu mieszanym. a to już róznica w stosunku do tego co pisałęś. ja niewiem moze napisanie, ze "pali mi ok. 10 litrów" oznacza, ze może 8 a może 12... dla nas tu piszących to różnice znaczące. jesli tobie wmiesznaje szosowo-miejeskiej jeździe pali 11,6 na setkę to ciekawe ile w rzeczywistości pali przy 200 km/h, bo niemożliwe, zeby ok. 10... chyba ze na 50 kilometów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bullseye Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > ,jezeli chodzi o poruszanie sie po miescie okolo 10-12l > ,a na trasie 90 100km/h > Z tego co piszesz ta instalka to rewelka pali tyle samo gazu co > benzyny a przy dużych prędkościach to nawet mniej. Czy to jest > realne oczywiście że realne. mój m-jet w takich warunkach jak opisuje kolega tomekbravo1 pali w mieście 3.2-3.6 litra a przy 200 km/h przybywa mi paliwa w zbiorniku nie mówię że instalacje gazowe są złe ale z tymi przykładami spalania to czsemi przegięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekbravo Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > oczywiście że realne. mój m-jet w takich warunkach jak opisuje > kolega tomekbravo1 pali w mieście 3.2-3.6 litra a przy 200 km/h > przybywa mi paliwa w zbiorniku zawsze przeliczam ile weszlo gazu i ile przejechalem na tym kilome.bo co stacja to inaczej zatankujesz jezeli chodzi o scislosc zawsze sa roznice w ilosci gazu,mowie o tankowaniu od zera do full Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Benzyny przy 200 na autostradzie pali okolo 10.5 ostatnio tak wyszlo > jak zabraklo mi gazu j jechalem jeszcze 300km na > benzynie,srednio na butli cykl mieszany przejezdze 300km butla > miesci gazu 36l 34l zalezy gdzie tankuje > > realne Takie bajki piszesz, że aż strach. Przy 200 km/h zobacz ile chwilowe podaje komp. Konczy sie skala na 25 l, a Ty mówisz, że jadąc stała predkościa min. 200 na 300 km spalił Ci 10,5 l To jest nie mozliwe, nie obraź się ale takich bajek to ja nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Takie bajki piszesz, że aż strach. Przy 200 km/h zobacz ile chwilowe > podaje komp. Konczy sie skala na 25 l, a Ty mówisz, że jadąc > stała predkościa min. 200 na 300 km spalił Ci 10,5 l To jest > nie mozliwe, nie obraź się ale takich bajek to ja nie słyszałem no ja mówie, że te 10,5 jest możliwe, ale na 50 kilosów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > nie mam powodu sciemniac ze mi pali malo czy duzo, jeszcze dodam że wyjechałem na autostrade z 1/4 baku, po 15 minutach rezerwa i za chwilę komunikat koniecznie zatankuj paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.