asiek Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 roczniki 2005 w górę czy awararyjny? czy jesteście zadowoleni? co ogólnie myslicie na temat tego autka? jak Wam się spisuje? byłabym wdzięczna za jakieś małe co nieco na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Straszny komfort (a raczej jego brak) na dziurach: zawiecha twarda. Z drugiej strony - strasznie fajne prowadzenie na równej, krętej drodze: stosunkowo dobrze (jak na małe auto) się trzyma. Generalnie w swojej klasie autko godne polecenia - ale silnik 1,3/92 KM skrajnie... nieelastyczny: od ok. 4000 obr. (dopiero) dostaje i to nagle "kopa" i rusza. Do 4000 obr. muł, tylko do delikatnej jazdy - do tej wartości nie czuć tych blisko stu koni. A potem czuć, ale na CPNie... też czuć. Generalnie auto warte polecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > Straszny komfort (a raczej jego brak) na dziurach: zawiecha twarda. Z > drugiej strony - strasznie fajne prowadzenie na równej, krętej > drodze: stosunkowo dobrze (jak na małe auto) się trzyma. Ja odnoszę inne wrażenie. Zawieszenie wcale nie jest takie do końca twarde. Na poprzecznych nierównościach potrafi nim ostro zabujać, gorzej niż matizem. Co śmieszne auto prowadziło się lepiej przy pełnym załadunku i dużej v. > Generalnie w swojej klasie autko godne polecenia - ale silnik 1,3/92 > KM skrajnie... nieelastyczny: od ok. 4000 obr. (dopiero) dostaje > i to nagle "kopa" i rusza. Do 4000 obr. muł, tylko do delikatnej > jazdy - do tej wartości nie czuć tych blisko stu koni. A potem > czuć, ale na CPNie... też czuć. Co do elastyczności true. Ale spalanie nie jest wcale tragiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > Ja odnoszę inne wrażenie. Zawieszenie wcale nie jest takie do końca > twarde. Na poprzecznych nierównościach potrafi nim ostro > zabujać, gorzej niż matizem. Co śmieszne auto prowadziło się > lepiej przy pełnym załadunku i dużej v. syndrom krótkiego autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > roczniki 2005 w górę > czy awararyjny? > czy jesteście zadowoleni? > co ogólnie myslicie na temat tego autka? > jak Wam się spisuje? > byłabym wdzięczna za jakieś małe co nieco na temat polecam klubsuzuki.pl a z wlasnycgh doswiadczen silnik lepiej brac 1.5 bagaznika brak prowadzi sie to fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > roczniki 2005 w górę Stoi w garażu. 2006, 40kkm, GLX, wyprodukowany w Japonii (podobno te sa lepsze). > czy awararyjny? Sonda lambda (wymiana), gumy w zawieszeniu kwiczą jak dzikie świnie (ASO smaruje), głośna praca hamulców (ASO twierdzi, że TTTM). > czy jesteście zadowoleni? Z auta właścicielki zadowolone, z serwisu już nie. Serwis to dno i metr mułu. Prawdopodobnie skutecznie odstraszy naszą rodzinę od kupna następnego auta tej marki. > co ogólnie myslicie na temat tego autka? Mały bagażnik, nieelastyczny silnik, po 15kkm zaczął znośnie palić, potrafi być nieprzewidywany na drodze (poprzeczne nierówności + zakręt), dobrze wygląda, dobrze wyposażony, bardzo kiepski lakier. > jak Wam się spisuje? Ostatnio zaczął terkotać pedał sprzęgła. Nad autem wisi chyba jakieś fatum bo przez 3 lata były likwidowane 4 szkody. Pierwszy raz coś takiego u nas się dzieje. Gdybym porównywał do np puno II 1.2 16v to pali mniej ale ta elastyczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Mam krótsze i nie ma tego problemu. Po prostu jakoś dziwnie zestrojone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > Mam krótsze i nie ma tego problemu. Po prostu jakoś dziwnie > zestrojone. Dziwacznie - może i prawda: na zakrętach potrafi tak bujnąć (jak się ktoś postara i nie boi jeździć szybko), że przednim rogiem potrafi... o asfalt dotknąć. Ale jednocześnie jest strasznie twarde w sensie wybierania dziur... Jak ktoś ma ciężką nogę, to po mieście bez problemów do niecałych 10 l dojdzie - też raczej polecam 1,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > silnik lepiej brac 1.5 a byl w Polsce oferowany z manualna skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > a byl w Polsce oferowany z manualna skrzynia? Z tego co kojarzę, to tak. Chyba w drugą stronę to było - że tylko w 1,5 był wybór automat/ręczna, a w 1,3 tylko ręczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > a byl w Polsce oferowany z manualna skrzynia? oczywiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > oczywiscie ciekawe dlaczego w cenniku 1.5 wystepuje tylko z automatem poza tym nie bardzo chce wystepowac na rynku wtornym (mowie o krajowych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Stara łajba. Odnośnie spalania. Przez pierwszy rok użytkowania średnio 8,5. Dla porównania w matizie było 6 a w Pento II 1.2 16V około 7,5-8. Teraz Swift pali średnio 7-7,5. Jako kierowca testowy moja mama. Jeździ spokojnie nie rozwija dużych prędkości. Wracając do fujzuki. Jak się szuka tych 92 koni to i trzeba się przyzwyczaić do wiru w baku. Mi rzadko po Wawie palił mniej jak 9 a na trasie raz zdarzyło się 8l (goniłem za kolegą jadącym civiciem 1.5 z 1995 roku, jemu auto spaliło sporo mniej). Odnośnie jazdy. Strasznie głośno wyje skrzynia na pierwszych 2 biegach. Sprawdzone w 3 egzemplarzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecek Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > ciekawe dlaczego w cenniku 1.5 wystepuje tylko z automatem poza tym > nie bardzo chce wystepowac na rynku wtornym (mowie o krajowych) Bo ludziska uwierzyli, że "to tylko parę KM więcej". Poza tym podejście do kupna nowych aut jest takie: "Panie! Ja nie szaleję, nie potrzebuję tak dużego silnika: wariatem nie jestem!". A potem ten "nie wariat" przyjeżdża z reklamacją do serwisu, że "czemu ten mały silnik tak dużo pali" - i co ma serwis powiedzieć? Że słabo słaby silnik jedzie, więc tym bardziej go kierowca piłuje a ten tym więcej pali (a jedzie niewiele lepiej)? Nic nie mówią... A ten 1,5 ma zmienne fazy, czego nie ma 1,3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulluck Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > Z auta właścicielki zadowolone, z serwisu już nie. Serwis to dno i > metr mułu. Prawdopodobnie skutecznie odstraszy naszą rodzinę od > kupna następnego auta tej marki. Napisz jeszcze który dokładnie serwis, bo to co piszesz to nie jest reguła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > roczniki 2005 w górę W gore czyli...moze byc 2009. > czy awararyjny? 1 dzien i 19 km na drogomierzu, zero awarii. > co ogólnie myslicie na temat tego autka? Po jednym dniu to sie wyglupiam, ze pisze opinie, ale rownie "daleko" jezdzilem 1.3 manual (jazda probna) co 1.5 automat (z salonu do domu) i powiem, ze...manuala bym nie kupil. Automat natomiast upaja spokojem i delikatnoscia. Zwykly Swift jest - podobno super bezproblemowy - ale nudny. Wole Splasha. Srednie zuzycie paliwa na odcinku 10 km: 8,0 l/100 km. Jest dobrze bo instrukcja mowi "8,7". > byłabym wdzięczna za jakieś małe co nieco na temat Chetnie napisze...za jakis czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > ciekawe dlaczego w cenniku 1.5 wystepuje tylko z automatem poza tym > nie bardzo chce wystepowac na rynku wtornym (mowie o krajowych) a tego to nie wiem pisz do michal ostyr @ suzuki motor poland moze Ci rozjasni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 Auto porada, która przestała już być sprzedawcą suzuki. Miejmy nadzieję, że już wkrótce straci autoryzacje na naprawy. Byłem również w nieistniejącym już (w sieci suzuki) Dekarze. Generalnie wśród użytkowników aut tej marki, których spotykam, o serwisie panuje niezbyt dobra opinia. W listopadzie testuje serwis na Towarowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulluck Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > Auto porada, która przestała już być sprzedawcą suzuki. Miejmy > nadzieję, że już wkrótce straci autoryzacje na naprawy. To WSZYSTKO wyjaśnia, to jest (też mam nadzieję że już nie długo) najgorszy serwis Suzuki w polsce! Poziom ich niekompetencji przekracza wszelkie granice! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > To WSZYSTKO wyjaśnia, to jest (też mam nadzieję że już nie długo) > najgorszy serwis Suzuki w polsce! Poziom ich niekompetencji > przekracza wszelkie granice! Kiedyś mało nie kupiłem Swifta (w sumie to niePoradny sprzedawca w Auto Poradzie mnie zniechęcił do zakupu). Też o tym serwisie czytałem. Z tego co wiem, to ten dealer zmienił oferowane marki - teraz mają Ssang Yong i Tata - tam będą pasować idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 > Auto porada, która przestała już być sprzedawcą suzuki. ja tam lakierowałem kiedyś lanosa po małej przycierce, naprawa robiona była na jesieni...a na wiosne lakier zaczął spływać jak zrobiło się ciepło całe szczęście wywalczyłem u nich reklamacje i polakierowali jeszcze raz, póki co jest dobrze przez 3lata, za pierwszym razem pewnie lakiernik po pijaku to malował i jakiegoś utwardzacza nie dodał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 O ja pie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asiek Napisano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2009 WSZYSTKIM bardzo dziękuję za info uwagi zostaną wzięte pod uwagę przy wyborze autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 2 Września 2009 Udostępnij Napisano 2 Września 2009 Chciałbym jeszcze dodać, że z dniem wczorajszym auto się zepsuło. Znowu niestabilna praca, falujące obroty i check engin. W piątek idzie na naprawę i na przegląd po 45 tyś km do Gadimexu. O kosztach poinformuję. Jak dotąd koszty serwisowania to: ~200zł za OT 2000km. ~600zł za OT 15000km. ~600zł za OT 30000km. Ceny bez przeglądów lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.