patre Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 ...czy jakoś tak to się nazywa... w skrócie: Czy we Fiacie jest taki luksus jak natychmiastowy nadmuch ciepłego powietrza pomimo nierozgrzanego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Nie. Przynajmniej w bravo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bigosss Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 > ...czy jakoś tak to się nazywa... > w skrócie: Czy we Fiacie jest taki luksus jak natychmiastowy nadmuch > ciepłego powietrza pomimo nierozgrzanego silnika? w dieslach jest coś takiego jak: Dodatkowy ogrzewacz dla wersji z silnikiem Diesla, ale chyba opinie co do użyteczności tego ustrojstwa są rożne, może się wypowie jakiś użytkownik który to ma bo w sumie sam jestem zainteresowany czy warto to dokładać przy konfigurowaniu sobie bolida ale czegoś typowego jak Webasto to nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 > ...czy jakoś tak to się nazywa... > w skrócie: Czy we Fiacie jest taki luksus jak natychmiastowy nadmuch > ciepłego powietrza pomimo nierozgrzanego silnika? nie ma takich luksusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbik1967 Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 > nie ma takich luksusów. Luksusów może nie ma, ale ten dogrzewacz jest dla wersji z silnikiem diesla. Wg cennika to coś 800 zeta kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 > nie ma takich luksusów. Czy dla wersji z klimatyzacją nadmuch powietrza ciepłego zaczyna się po osiągnięciu temp silnika (nagrzewnicy) czy dmucha zimnym od razu (przechodząc do ciepłego)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 > Czy dla wersji z klimatyzacją nadmuch powietrza ciepłego zaczyna się > po osiągnięciu temp silnika (nagrzewnicy) czy dmucha zimnym od > razu (przechodząc do ciepłego)? kolega ma na myśli klimatyzacje automatyczną? domyślam się że tak, nadmuch właściwy jest uruchamiany po nagrzaniu silnika/nagrzewnicy, do tego momentu automat ustawia nawiem na szybę, po rozgrzaniu na nogi i zwiększa znacznie prędkość wentylatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 > kolega ma na myśli klimatyzacje automatyczną? > domyślam się że tak, nadmuch właściwy jest uruchamiany po nagrzaniu > silnika/nagrzewnicy, do tego momentu automat ustawia nawiem na > szybę, po rozgrzaniu na nogi i zwiększa znacznie prędkość > wentylatora dzięki, już wszystko wiem w bbm było tak jak piszesz, tylko tam był pół automat... natomiast u kolegi w sx (też półautomat) dmuchał zimnym aż zrywało beret... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 ale możesz dowolnie regulowąc przy klimie automatycznej ... jak silnik zacznie łapać temperaturę to zaczyna cieplejszym powietrzem dmuchać tam gdzie ustawisz ... normalne ciepłe zaczyna dmuchać dopiero po osiągnięciu temp optymalnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NikoBellic Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Luksusów może nie ma, ale ten dogrzewacz jest dla wersji z silnikiem > diesla. Wg cennika to coś 800 zeta kosztuje A nie jest to ustrojstwo które kiedyś było (a może i jest dalej montowane) w Fabii, Mercedesach - grzałka, zdaje się w nagrzewnicy, która po uruchomieniu zimnego silnika pozwala na szybsze osiągnięcie płynu chłodzącego temperatury pracy? Jak wiadomo, dieslem można przejechać nawet kilka km i przy delikatnej jeździe nie osiągnie swojej temperatury. A taka grzałka podniesie temperaturę - czyli z nagrzewnicy też szybciej uzyskamy ciepłe powietrze do nagrzania wnętrza samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > A nie jest to ustrojstwo które kiedyś było (a może i jest dalej > montowane) w Fabii, Mercedesach - grzałka, zdaje się w > nagrzewnicy, która po uruchomieniu zimnego silnika pozwala na > szybsze osiągnięcie płynu chłodzącego temperatury pracy? Miałem coś takiego w 307 i mam teraz w Cromie. Podgrzewa płyn w układzie chłodzenia dzięki czemu stosunkowo szybko zaczyna być ciepło w samochodzie. Bardzo przydatna opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Jest coś takiego dostępne tylko w silnikach diesla. Wygląda to tak Oczywiście bez tel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Jest coś takiego dostępne tylko w silnikach diesla. Wygląda to tak > Oczywiście bez tel Ale widzę, nie ma przeciwskazań do montażu tego w benzynie. Kwestia tylko jak to jest sterowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Ale widzę, nie ma przeciwskazań do montażu tego w benzynie. Kwestia > tylko jak to jest sterowane. jeżeli alternator da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Ale widzę, nie ma przeciwskazań do montażu tego w benzynie. Kwestia > tylko jak to jest sterowane. Niestety jest z tym duży problem, do sterowanie tą nagrzewnicą potrzebny jest klimatronic, to warunek konieczny. U mnie mimo posiadania klimatronica nie było oryginalnych wiązek do sterowania tym cudem a niestety elektryk nie chciał się podjąć zrobienie tego. Dużym problemem jest też doprowadzenie prądu, jest to grzałka 750W i kable zasilające mają około 3 mm grubości. U mnie dołożenie tej el. nagrzewnicy nie powiodło się głównie przez brak okablowana do sterowania tym cudem. A jak już by się wszystko udało połączyć to jeszcze trzeba aktywować a kompie że takie el. ogrzewanie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > jeżeli alternator da rade To akurat najmniejszy problem, przynajmniej jeżeli chodzi o diesla. W wersji z fabrycznym el. nagrzewnicą był dokładnie taki sam alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 No to uściślij czy problemem był leworęki elektryk czy po prostu brak jakiegoś kabelka? Zasilanie to kawałek kabla i jeden przekaźnik, betka. Pytanie tylko czy każda autoklima ma taką funkcję czy to kwestia różnych sterowników? Jeśli nie to montaż tego będzie wyglądał mi na pociągnięcie sterowania do ww przekaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > No to uściślij czy problemem był leworęki elektryk czy po prostu brak > jakiegoś kabelka? Zasilanie to kawałek kabla i jeden przekaźnik, > betka. Pytanie tylko czy każda autoklima ma taką funkcję czy to > kwestia różnych sterowników? Jeśli nie to montaż tego będzie > wyglądał mi na pociągnięcie sterowania do ww przekaźnika. Elektryk który się temu przyglądał jest raczej typem dłubaka, który za szybko się nie poddaje. Zakładał mi tempomat przy całkowitym braku instalacji do niego. Powiedział mi tylko tyle że nie ma u mnie w samochodzie okablowania do sterowania tą el. nagrzewnicą. Dałem sobie spokój z tym bo nie mam nikogo innego z odpowiednią wiedzą komu bym chciał oddać samochód. Można było szukać rozwiązania i rozbierać po kolei rzeczy, (panel klimatronica, sterowanie nawiewami i nagrzewnica) ale wymagało to rozebrania dużej części samochodu i darowałem sobie. Czekam aż ktoś inny przetrze ten szlak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 jeśli masz możliwość to sprawdź numer sterowników klimy czy dla obu wersji silnikowych jest on taki sam albo czy któryś posiada adnotację o dodatkowym sterowaniu grzejnikiem, bo ja takiej możliwości nie mam. Od tego w ogóle należałoby zacząć. No chyba że jest już taka unifikacja, że wystarczy w kompie kliknąć i zamienić zero na jeden... Dla mnie ten luksus to bomba i warto byłoby to mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > jeśli masz możliwość to sprawdź numer sterowników klimy czy dla obu > wersji silnikowych jest on taki sam albo czy któryś posiada > adnotację o dodatkowym sterowaniu grzejnikiem, bo ja takiej > możliwości nie mam. Od tego w ogóle należałoby zacząć. No chyba > że jest już taka unifikacja, że wystarczy w kompie kliknąć i > zamienić zero na jeden... Dla mnie ten luksus to bomba i warto > byłoby to mieć. Ja się na to najarałem jak szczerbaty na suchary dlatego cały czas mimo że nie udało się zamontować trzymam na wszelki wypadek a może ktoś się tego podejmie. W dieslach coś takiego w zimę to wybawienie bo jak wiadomo w dobre mrozy temp pracy silnika się pojawia po kilku dobrych kilometrach. Według eper inne są wiązki kabli i dodatkowo w wersji z el. ogrzewaniem jest centralka elektroniczna. Jak masz dostęp do eper to zobacz jak to wygląda: 46723655 - ZESPÓŁ KABLI z nagrzewnicy bez elektrycznego grzania 46723656 - ZESPÓŁ KABLI z nagrzewnicy co ma el. grzanie 71736005 - CENTRALKA ELEKTRONICZNA dodatkowa centralka. Cenowo robi się to mało opłacalne jak by chciał to wymienić dołożyć. Chyba że z jakiegoś rozbitka ale nie widziałem u żadnego dodatkowego ogrzewania. Sam sterownik klimy jest jeden do wszystkich wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Według eper inne są wiązki kabli i dodatkowo w wersji z el. > ogrzewaniem jest centralka elektroniczna. Jak masz dostęp do > eper to zobacz jak to wygląda: No właśnie nie mam dostępu do epera obejmującego obecnie sprzedawane wyroby Jak znasz coś takiego online albo torrent to chętnie przyjmę Skoro jest tam centralka to znaczy, że w ASO mają schemat tego cuda Będzie wiadomo czy to komputer czy jakiś prosty układ do samodzielnego montażu... Sama wiązka to pryszcz i nawet sobie nie warto nią zawracać głowy. > Cenowo robi się to mało opłacalne jak by chciał to wymienić dołożyć. nagrzewnica koło 200 plus tajemnicze pudełko... nieopłacalne? > Chyba że z jakiegoś rozbitka ale nie widziałem u żadnego > dodatkowego ogrzewania. pasi ze stilo? 71736005 numer się zgadza? > Sam sterownik klimy jest jeden do wszystkich wersji. to już ponad połowa sukcesu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Jak by nie patrzeć bravo to stilo tylko trochę w innym opakowaniu. Ja tą nagrzewnicę co mam to była kupiona ze stilo i sama z siebie pasuje idealnie. Jak to już dokładnie jest to nie wiem nie przyglądałem się jak elektryk rozbierał. Kombinuj i dziel się informacją jak to uruchomić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 A ja mam pytanie gdzie to cudo maswoje fabryczne miejsce? Gzie w aucie go chowają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > A ja mam pytanie gdzie to cudo maswoje fabryczne miejsce? Gzie w > aucie go chowają? Przy filtrze przeciw pyłkowym, montuje się to od strony pasażera. Znaczy fabrycznie powinien być tam. Tutaj zaznaczyłem strzałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Jak by nie patrzeć bravo to stilo tylko trochę w innym opakowaniu. Ja > tą nagrzewnicę co mam to była kupiona ze stilo i sama z siebie > pasuje idealnie. > Jak to już dokładnie jest to nie wiem nie przyglądałem się jak > elektryk rozbierał. Kombinuj i dziel się informacją jak to > uruchomić Na ten moment potrzeba czaru i uroku osobistego aby miły Pan z aso dał zapuścić żurawia na jedną stronę instrukcji serwisowej Nie wydaje mi się, żeby to był mikroprocesor, bardziej układ załączający świece żarowe montowany przed nagrzewnicą. No chyba, że klub stilo już coś takiego posiada. To na cd teraz jest czy nadal na papierze? Zdjęcie, które wkleiłeś różni się od jakiś tekst tej nagrzewnicy. Tam grzeją wszystkie grzałki, tutaj sterownik odpala każdą spiralę oddzielnie... Przydałby się też schematy elektryczne sterownika klimy. Posiadasz takowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Przy filtrze przeciw pyłkowym, montuje się to od strony pasażera. > Znaczy fabrycznie powinien być tam. > Tutaj zaznaczyłem strzałka przed czy za wirnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Jak by nie patrzeć to jest XXI wiek i wszystko jest na stronie www. Wszystkie schematy z jakich elektryk korzystał brał z tego portalu. Jak mi opiszesz co chcesz to mogę się zacząć szeroko uśmiechać do elektryka aby mi pomógł. Ta nagrzewnica co wkleiłeś to jest dokładnie taka sama jak ta co ja mam. Z tego co się dowiedziałem to są trzy poziomy grzania, pełna moc i cała grzałka grzeje, tylko dwie grzałki lub tylko jedna. Uzależnione jest to od temp silnika jak i od napięcia jakie jest w instalacji elektrycznej samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > przed czy za wirnikiem? Za, dokładnie postarałem się to opisać: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Jak by nie patrzeć to jest XXI wiek i wszystko jest na stronie www. > Wszystkie schematy z jakich elektryk korzystał brał z tego > portalu. Jak mi opiszesz co chcesz to mogę się zacząć szeroko > uśmiechać do elektryka aby mi pomógł. Chodzi o tą centralkę. Czy to jest mikroprocesor czy zwykły układ, który można samemu zlutować. W serwisie na pewno mają schemat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 > Chodzi o tą centralkę. Czy to jest mikroprocesor czy zwykły układ, > który można samemu zlutować. W serwisie na pewno mają schemat. Podpytam zobaczę co dostanę, ale mam wrażenie że będzie centralka i nie będzie do niej schematu. Jak coś już się dowiem to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 > Podpytam zobaczę co dostanę, ale mam wrażenie że będzie centralka i > nie będzie do niej schematu. > Jak coś już się dowiem to dam znac dobra już nie szukaj... wszystko jest w elernie... układ nie potrzebuje żadnego dodatkowego sterownika, bo opornikami steruje bezpośrednio centrala klimatyzacji. Dwa przekaźniki plus kilka bezpieczników i ot cały system Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karollNB Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 > dobra już nie szukaj... wszystko jest w elernie... > układ nie potrzebuje żadnego dodatkowego sterownika, bo opornikami > steruje bezpośrednio centrala klimatyzacji. Dwa przekaźniki plus > kilka bezpieczników i ot cały system z relacji kolegi bullseye dziala to automatycznie jesli ustawi sie nawiew na szybe, po okolo 40 sek ma leciec cieple powietrze, nie ma zadnych przelacznikow i innych tego typu badziewi. reasumujac skoro cala el. nagrzewnica steruje klimatronik to w czym jest problem ? da sie czy sie nie da ? nie wystarczy w ta dziure wsadzic tego ustrojstwa pospinac kable i włala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 > nie wystarczy w ta dziure > wsadzic tego ustrojstwa pospinac kable i włala ? wystarczy... schody zaczynają się przy manualnej klimie... tam trzeba dostawić układ elektroniczny (centralka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karollNB Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 dtech co ty na to ? ty masz klimatronik czy pokretla ? bo skoro u mnie klimatronik siedzi to moze ja bym sie zainteresowal jak znalazl na zime, ktora moze nadedzie... btw wedlug epera to cos takiego... nie wiem czy 11 czy 7 , ale sadzac po wygladzie to 11 i jest opisane jako grzejnik nagrzewnicy niemniej 518 zl to hmmm sporo... i ciekawe czy wystarczy tylko to wrzucic zeby dzialalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > wystarczy... > schody zaczynają się przy manualnej klimie... > tam trzeba dostawić układ elektroniczny (centralka) to jak to się ma do tego co dtech pisze? ma klime automatyczna a kabli nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > to jak to się ma do tego co dtech pisze? ma klime automatyczna a > kabli nie ma a co to za problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 Mam klimę automatyczną mam nawet zakupioną nagrzewnicę ale teraz nie mam jak tego zamontować. Nie mam kabli i nie mam nikogo kto mi to zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > a co to za problem? A możesz to trochę rozwinąć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > A możesz to trochę rozwinąć ?? Trochę kabla trzeba położyć i masz opcję luksusu... Nic więcej... Generalnie auta różnią się tylko kablem z końcówkami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Trochę kabla trzeba położyć i masz opcję luksusu... Nic więcej... > Generalnie auta różnią się tylko kablem z końcówkami... Sam tego nie zrobię a nie mam nikogo kto mi to zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Sam tego nie zrobię a nie mam nikogo kto mi to zrobi ja mam to fabrycznie i sie zawsze zastanawiam czy to dziala czy wywalilem 800 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 > ja mam to fabrycznie i sie zawsze zastanawiam czy to dziala czy > wywalilem 800 zl Napisz coś więcej bo ja się najarałem na to cudo na razie to ciepło i marny pożytek z tego, ale jak będzie -10 to już powinno fajnie działać . Chyba że jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Czyżby Cestena miała być doposażona ? ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 > Napisz coś więcej bo ja się najarałem na to cudo na razie to > ciepło i marny pożytek z tego, ale jak będzie -10 to już powinno > fajnie działać . Chyba że jest inaczej. nie wiem jak jest bez tego ustrojstwa czyli po jakim czasie leci cieple powietrze trzeba by chyba testy zrobic ze stoperem jak beda mrozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karollNB Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 > nie wiem jak jest bez tego ustrojstwa czyli po jakim czasie leci > cieple powietrze > trzeba by chyba testy zrobic ze stoperem jak beda mrozy bulsseye pisze ze na zimnie po okolo 40 50 sekundach cieple juz daje, u mnie to hmmm kilka dobrych minut zanim sie rozgrzeje.. wiec jak ktos by sie pokusil o jakiegos turtoriala to bylo by super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 > bulsseye pisze ze na zimnie po okolo 40 50 sekundach cieple juz daje, > u mnie to hmmm kilka dobrych minut zanim sie rozgrzeje.. wiec > jak ktos by sie pokusil o jakiegos turtoriala to bylo by super Miałeś instalację do tempomatu tą fabryczną ? jeżeli nie to raczej bardzo marne szanse że uda się to zrobić u ciebie na zasadzie plug&play . Ja temat pilnuje i jak uda się zamontować to się pochwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 > bulsseye pisze ze na zimnie po okolo 40 50 sekundach cieple juz daje, > u mnie to hmmm kilka dobrych minut zanim sie rozgrzeje.. wiec > jak ktos by sie pokusil o jakiegos turtoriala to bylo by super hmm az zobacze jutro ale wydaje mi sie ze dluzej to trwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 > Czyżby Cestena miała być doposażona ? ??? cestina zakończyła swój rozwój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > hmm > az zobacze jutro ale wydaje mi sie ze dluzej to trwa hmm sprawdzilem i faktycznie cieple powietrze leci po minucie, po 2 juz nawet w miare gorace przy wlaczonej automatycznej klimie nie zauwazylem tego bo wtedy nawiew jest na poczatku praktycznie wylaczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bullseye Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 bulls nigdy nie kłamie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.