ejhab Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 ...jest niemiecki a co za tym idzie jest "zwyczajny"... ...jest w nim jednak coś takiego że dał bym za niego ostatnie pieniądze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pa_nowakowski Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Czysta moc, Stare dobre konie mechaniczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 ewidentnie to auto męczy się na tym torze gokartowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 > Czysta moc, Stare dobre konie mechaniczne. Drobna uwaga: miedzy Evo 500 a Lotusem jest subtelna roznica 150 KM i 290 Nm. A gdzies miedzy nimi siedzial 4-litrowy Irmscher Omega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 > ...jest w nim jednak coś takiego że dał bym za niego ostatnie > pieniądze... Nie tylko Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 omega lotus, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 > omega lotus, Patrz dwa posty wyzej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 ojciec mojej ex miał coś w ten deseń. Nie było to EVO 500 ale też jakaś wypas wersja. Silnik miał 3.0 R6 z taką pokrywą zaworów w czerwone paski. Nadwozie było ciemnozielone i miało czerwony paseczek taki delikatny dookoła. W środku skórzane fotele kubełkowe z takim samym czerwonym paseczkiem i dodatkowo miał ELEKTRONICZNY DASHBOARD szkoda ze sie tym wtedy nie interesowałem, bo jestem teraz ciekaw co to takiego było no ale... za późno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pa_nowakowski Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 Coś w ten deseń? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10244569 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasko1888 Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasko1888 Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 > Coś w ten deseń? > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10244569 w tym samym czasie ten sam link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 > w tym samym czasie ten sam link ale jak pokrywa zaworów w paski to raczej 12v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > Drobna uwaga: miedzy Evo 500 a Lotusem jest subtelna roznica 150 KM i > 290 Nm. > A gdzies miedzy nimi siedzial 4-litrowy Irmscher Omega. Zależy między którymi, bo niektóre "500" wyposażone były właśnie w ten Irmscherowski silnik. Co warto zaznaczyć jest to auto rzadsze od szybszego co prawda Lotusa, bo wyprodukowano ich tylko 500 a lotków prawie dwa razy tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 I tak wole Omegę Lotus - 377KM, 3.6l R6 - no jest czym pośmigać. Jeden z najszybszych rodzinnych sedanów do tej pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 Mój brat ma taki silnik w omedze A kombi, zbiera się rewelacyjnie, mówi że kierowcy w nowoczesnych autach z mocnymi motorami maja problemy aby dorównać jego omedze z 1992 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > I tak wole Omegę Lotus - 377KM, 3.6l R6 - no jest czym pośmigać. > Jeden z najszybszych rodzinnych sedanów do tej pory. Maluch z silnikiem Corvetty na 1/4 mili też gdzieś jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 Ale co to ma do rzeczy? Rzeźba z fabrycznym samochodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > Ale co to ma do rzeczy? Rzeźba z fabrycznym samochodem? W/g mojej wiedzy (kiedyś toto w Motorze było opisywane) Lotus Omega miała fabrycznie silnik Corvetty wstawiony - czyli profesjonalna rzeźba, a maluch to rzeźba amatorska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > Coś w ten deseń? > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10244569 nie, pokrywa zaworów była ciemna i ryflowana, na górze każdego żeberka była czerwnona kreska (wzdłóż) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > klik fotele w środku były takie same, ale gdzie elektroniczne zegary? w ogóle szukałem po necie i nie znalazłem nic o elektronicznych zegarach w Omedze, ktoś coś moze o tym wie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > W/g mojej wiedzy (kiedyś toto w Motorze było opisywane) Lotus Omega > miała fabrycznie silnik Corvetty wstawiony - czyli profesjonalna > rzeźba, a maluch to rzeźba amatorska. coś dziwne gazety czytasz, Corvette ma trochę inny silnik chyba skrzynia jest z tego samochodu, ale mogę się mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ill_baztardo Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > fotele w środku były takie same, ale gdzie elektroniczne zegary? w > ogóle szukałem po necie i nie znalazłem nic o elektronicznych > zegarach w Omedze, ktoś coś moze o tym wie??? Z tego co się orientuję to w Senatorze A i B były montowane LCD-ki. W Omedze raczej nie. LCD w Oplach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasko1888 Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 klik A tu masz dużo o omegach klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasko1888 Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > Zależy między którymi, bo niektóre "500" wyposażone były właśnie w > ten Irmscherowski silnik. Co warto zaznaczyć jest to auto > rzadsze od szybszego co prawda Lotusa, bo wyprodukowano ich > tylko 500 a lotków prawie dwa razy tyle. Nie nie które tylko wersa Evo500 to właśnie 4.0 24V jest to rozwiercony silnik 3.0 24v, lotus tez rozwiercił tego 3.0 do 3.6 ale uzyskał moc dwoma turbawkami, klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > Nie nie które tylko wersa Evo500 to właśnie 4.0 24V ze wszystkich wypuszczonych omeg EVO500 tylko 36 sztuk miało 4,0 24V... reszta to "trzylitrówki" > jest to > rozwiercony silnik 3.0 24v, zgadza się > lotus tez rozwiercił tego 3.0 do 3.6 > ale uzyskał moc dwoma turbawkami, też się zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > coś dziwne gazety czytasz, Corvette ma trochę inny silnik chyba > skrzynia jest z tego samochodu, ale mogę się mylić Dawno to już było, więc mogę się mylić, ale i Motor był wtedy o kilka poziomów wyżej Po wygooglaniu faktycznie, skrzynia była z corvette...Mea culpa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > Silnik miał 3.0 R6 z taką pokrywą zaworów w > czerwone paski. zapewne taki > Nadwozie było ciemnozielone i miało czerwony > paseczek taki delikatny dookoła. W środku skórzane fotele > kubełkowe z takim samym czerwonym paseczkiem może wersja SPORTIVE... >i dodatkowo miał > ELEKTRONICZNY DASHBOARD co do zegarów to nie jestem pewny ale te LCD były chyba w opcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > I tak wole Omegę Lotus - 377KM, 3.6l R6 - no jest czym pośmigać. taaa...? ale pomyśl.... takie 4,0 pod "dwumetrową" maską... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > klik > A tu masz dużo o omegach > klik dokładnie takie miał zegary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 > Mój brat ma taki silnik w omedze A kombi, zbiera się rewelacyjnie, > mówi że kierowcy w nowoczesnych autach z mocnymi motorami maja > problemy aby dorównać jego omedze z 1992 roku. To znaczy, ze nie maja na prawde mocnych motorow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 17 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 > Z tego co się orientuję to w Senatorze A i B były montowane LCD-ki. W > Omedze raczej nie. > LCD w Oplach dokładnie, ale nie było większych problemów zeby przełożyć digitala z Senatora B do Omegi A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 17 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 > nie, pokrywa zaworów była ciemna i ryflowana, na górze każdego > żeberka była czerwnona kreska (wzdłóż) to napewno było 3.0 12V :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 > to napewno było 3.0 12V :-) normalnie podjade tam i zrobie zdjęcia jak jeszcze stoi. Znalazłem w necie fotki auta które ma czerwony pasek dookoła, była to wersja firmy Mantzel... I tu by sie nawet zgadzały 3 rzeczy: 1) zawsze uparcie twierdził że auto ma ok 6s do paczki, ja zawsze jako "przyszły zięć" grzecznie przytakiwałem a myslałem wiadomo co 2) wersja Mantzel ma 4.0 12V powstałe z rozwiertu 3.0 12V... ma coś ok 280KM i 6,3s do paczki 3) auto kupił na początku lat 90 i zapłacił za nie drożej niz za E32 730 które również wtedy kupił, zresztą zawsze twierdził że BMW to muł przy tej Omedze... hmmmm... musze tam podjechać jak jeszcze stoi i zrobic foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 17 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 > normalnie podjade tam i zrobie zdjęcia jak jeszcze stoi. Znalazłem w > necie fotki auta które ma czerwony pasek dookoła, była to wersja > firmy Mantzel... > I tu by sie nawet zgadzały 3 rzeczy: > 1) zawsze uparcie twierdził że auto ma ok 6s do paczki, ja zawsze > jako "przyszły zięć" grzecznie przytakiwałem a myslałem wiadomo > co > 2) wersja Mantzel ma 4.0 12V powstałe z rozwiertu 3.0 12V... ma coś > ok 280KM i 6,3s do paczki > 3) auto kupił na początku lat 90 i zapłacił za nie drożej niz za E32 > 730 które również wtedy kupił, zresztą zawsze twierdził że BMW > to muł przy tej Omedze... > hmmmm... musze tam podjechać jak jeszcze stoi i zrobic foto to może być rarytas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasko1888 Napisano 19 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2010 Tu troche Lotusów klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 19 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2010 > Tu troche Lotusów klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy007cc Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > ...jest niemiecki a co za tym idzie jest "zwyczajny"... > ...jest w nim jednak coś takiego że dał bym za niego ostatnie > pieniądze... W Gdańsku byl ( a moze jeszcze jest ) EVO 500 i dwa Lotusy - znam nawet własiciela Prawdziwy pasjonata tych samochodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.