Keryp_ Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > Naprawdę lepiej by było dla wszystkich, gdybyś się wypowiadał na tematy, o których nie masz bladego pojęcia. > A ciągle to robisz. No to się zdecydyj, czy ma się wypowiadać, czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > daje się to wyłączyć I nie wraca? O, to jestem pozytywnie zaskoczony. A co do Twojego opisu jazdy Focusem ST- oj, ryje przodem i to strasznie Jak nim jeździłem, to nie wiedziałem co robić, bo z włączonym ESP nie czułem w nim że żyję, a z wyłączonym rył jak dziki. Było około 0 st a on na letnich oponach co prawda, no ale to uwydatniło tylko problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szywka Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > LEON CUPRA > Troszkę droższe A3 3,2 > 3 MPS > GOLF V GTI Ten bialy MPS byl jakies pare miechow temu za 55 tys lekko uszkodzony (nie pamietam dokladnie ale na zdjeciach to nie wygladalo groznie) Niedawno byl jeszcze taki sam ale z 2008 roku z symbolicznym przebiegiem z czeskiego komisu za jakies 70 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > No to się zdecydyj, czy ma się wypowiadać, czy nie. upps poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 31 Marca 2010 Udostępnij Napisano 31 Marca 2010 > I nie wraca? O, to jestem pozytywnie zaskoczony wraca po wyłączeniu i włączeniu zapłonu - imho wystarczy > A co do Twojego opisu jazdy Focusem ST- oj, ryje przodem i to strasznie > Jak nim jeździłem, to nie wiedziałem co robić, bo z włączonym ESP nie czułem w nim że żyję, > a z wyłączonym rył jak dziki. Było około 0 st a on na letnich oponach co prawda, > no ale to uwydatniło tylko problem. jeździłem latem na letnich a i tak byłem rozczarowany, ale z ty mi oponami ewidentnie było cos nie tak, bo nawet hamulce nie dawały rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > to może taki sedanik ?? > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12033142 no niby fajne, spełnia większość kryteriów, ale cos mi w Imprezach i Evo nie leży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > to może taki sedanik ?? > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12033142 To zupelnie inne koszty utrzymania niz hot hatch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > no niby fajne, spełnia większość kryteriów, ale cos mi w Imprezach i Evo nie leży. i tej wersji się trzymaj chyba że możesz przeznaczyć na utrzymanie auta worek pieniędzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 Szkoda, że w PL nie dostępny ale Hyundai Genesis Coupe to jedno z najlepszych aut pod wzgledem cena/RWD/dynamika http://www.hyundaiusa.com/genesis-coupe/ ale moze warto sprowadzic z US - nie powino wyjsc wiecej niz 85-90kPLN z wszystkimi opałatami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > no jeszcze siedzenia Recaro były lepsze w Focusie za to te w MPSie pozwalają spokojnie dojechać z > Warszawy nad Balaton jak te w Focusie tego nie wiem IMO źle - miałem takiego Focusa przez parę miesięcy (5D), uległ niestety szkodzie całkowitej. Głównym argumentem na nie dla zakupu takiego samego auta po raz drugi były fotele - trzymanie boczne było całkiem niezłe, ale na kilkusetkilometrowych trasach spisują się kiepsko: zaczynają uwierać w różnych dziwnych miejscach i trudno jest znaleźć sobie taką pozycję, by było OK. Generalnie najwieksze wrażenie w tym samochodzie robił dźwięk silnika, również na pasażerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Szkoda, że w PL nie dostępny ale Hyundai Genesis Coupe to jedno z najlepszych aut pod wzgledem > cena/RWD/dynamika > http://www.hyundaiusa.com/genesis-coupe/ > ale moze warto sprowadzic z US - nie powino wyjsc wiecej niz 85-90kPLN z wszystkimi opałatami. Jest dostępny przez salon Hyundai w Warszawie Hyundai Motortest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Szkoda, że w PL nie dostępny ale Hyundai Genesis Coupe to jedno z najlepszych aut pod wzgledem > cena/RWD/dynamika > http://www.hyundaiusa.com/genesis-coupe/ > ale moze warto sprowadzic z US - nie powino wyjsc wiecej niz 85-90kPLN z wszystkimi opałatami. dzięki, naleśnikom dziękuję 4-5d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Przychodzi wiek, ze człowiek chce mieć bardzo szybkie autko, ma już rodzinę, dzieci, psa i stałą > kobietę > Chętnie przytuliłbym tylny napęd, w końcu lepiej dawać w p.... niż jechać na ręcznym > Na M5 mnie nie stać, M3 nie dają w 4-5 drzwiowym nadwoziu poza E90, na które tez mnie nie stać > Normalnie wziąć i się rozpłakać. > Wypatrzyłem ostatnio Mazde 3 MPS i Forda Focusa ST, powiedzcie coś na temat tych aut, albo dajcie > sugestie czegoś równie mocnego lub mocniejszego. > Saab z 230 kucami niestety nie wystarcza, za miękkie zawieszenie, hamulce mimo upgrade'u też nie > dają rady. ooo moj ulubiony segment... Focus ST - jeden z najtanszych w zakupie w klasie, silnik bardzo mocny od dołu + z potencjałem, ale zawieszenie do wymiany w serii... jeden z bardziej paliwozernych (5 cylindrow wypije swoje). Mazda 3 MPS - no scisla czolowka jesli chodzi o moc i osiagi.... ale ceną straszy vs konkurencja. no i spalanie tych 2.3l jest juz dosc znane na swiecie... poza tym rozwazylbym Opel Insignia z 2.0l turbo (220 KM) - zaczyna sie w okolicach 110 k pln (wersja najwyzsza: cosmo), czyli taniej niz mazda. Wieksze i (IMHO) ladniejsze od mazdy. DO tego mozna dobrac totalne multum wyposazenia (Flex ride itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Mazda 3 MPS - no scisla czolowka jesli chodzi o moc i osiagi.... ale ceną straszy vs konkurencja. > no i spalanie tych 2.3l jest juz dosc znane na swiecie... no ba 8 litrów w rozsądnej trasie, no żłopie jak smok i 9 w z grubsza zgodnej z przepisami autostradowej jeździe w Warszawie od 10 w górę Górna granica zależy od fantazji kierownika, ale to jak w każdym turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > ooo moj ulubiony segment... > poza tym rozwazylbym > Opel Insignia z 2.0l turbo (220 KM) - zaczyna sie w okolicach 110 k pln (wersja najwyzsza: cosmo), > czyli taniej niz mazda. Wieksze i (IMHO) ladniejsze od mazdy. DO tego mozna dobrac totalne > multum wyposazenia (Flex ride itp). No rzeczywiscie hot hatch pelna geba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Przychodzi wiek, ze człowiek chce mieć bardzo szybkie autko, ma już rodzinę, dzieci, psa i stałą > kobietę > Chętnie przytuliłbym tylny napęd, w końcu lepiej dawać w p.... niż jechać na ręcznym > Na M5 mnie nie stać, M3 nie dają w 4-5 drzwiowym nadwoziu poza E90, na które tez mnie nie stać > Normalnie wziąć i się rozpłakać. > Wypatrzyłem ostatnio Mazde 3 MPS i Forda Focusa ST, powiedzcie coś na temat tych aut, albo dajcie > sugestie czegoś równie mocnego lub mocniejszego. > Saab z 230 kucami niestety nie wystarcza, za miękkie zawieszenie, hamulce mimo upgrade'u też nie > dają rady. Miałem S4 w budzie B6 i była to jedyna słuszna decyzja jeśli chodzi o mocne 4 drzwiowe auto, oczywiście pomijam pseudo mocne GTI, MPS-y Rs-y itp... bo to już inna znacznie nizsza liga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > ST, RS jest tylko 3d ST był 5d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > ST był 5d a napisałem gdzieś inaczej? pytanie brzmiało: który był w 5 drzwiach? ST, RS czy oba? a odpowiedź na pytanie "który był w 5 drzwiach?" ST, (przecinek, rozwinięcie) RS jest tylko 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > a napisałem gdzieś inaczej? > pytanie brzmiało: > który był w 5 drzwiach? ST, RS czy oba? > a odpowiedź na pytanie "który był w 5 drzwiach?" > ST, (przecinek, rozwinięcie) RS jest tylko 3d Ok żle przeczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > No rzeczywiscie hot hatch pelna geba no raczej nie... ale kolega tym samym okreslil swoj budzet... a insignia sie w nim miesci, a jest segmencik wyzej... to chyba mozna zaproponowac/rozwazyc, jak napisalem? masz wlasne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Przychodzi wiek, ze człowiek chce mieć bardzo szybkie autko, ma już rodzinę, dzieci, psa i stałą > kobietę > Chętnie przytuliłbym tylny napęd, w końcu lepiej dawać w p.... niż jechać na ręcznym > Na M5 mnie nie stać, M3 nie dają w 4-5 drzwiowym nadwoziu poza E90, na które tez mnie nie stać > Normalnie wziąć i się rozpłakać. > Wypatrzyłem ostatnio Mazde 3 MPS i Forda Focusa ST, powiedzcie coś na temat tych aut, albo dajcie > sugestie czegoś równie mocnego lub mocniejszego. > Saab z 230 kucami niestety nie wystarcza, za miękkie zawieszenie, hamulce mimo upgrade'u też nie > dają rady. Mam już doświadczenia z kilkoma w miarę szybkimi autami, niektórymi jeździłem dłużej, niektórymi tylko chwilę. Moja rada: jeśli nie zamierzasz się tym autem ścigać, jeździć na tor, mocno tuningować (kosztem min. komfortu), tylko zależy Ci na szybkim, komfortowym aucie, w którym jak piszesz mają na codzień jeździć wygodnie 4 osoby, to albo zostaw sobie swojego Saab'a (nie będzie idealnie, ale będzie bez kosztów), albo poszukaj czegoś typu audi s4. Odpuść sobie hot-hatcha, a w szczególności odpuść sobie fwd. Pozdrawiam i życzę przemyślanego wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 zastanawiam się, dlaczego nikt nie zaproponował takiego: megane sport według testów z tego co pamiętam był to jeden z lepiej prowadzących się hot hatchów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Przychodzi wiek, ze człowiek chce mieć bardzo szybkie autko, ma już rodzinę, dzieci, psa i stałą > kobietę > Chętnie przytuliłbym tylny napęd, w końcu lepiej dawać w p.... niż jechać na ręcznym > Na M5 mnie nie stać, M3 nie dają w 4-5 drzwiowym nadwoziu poza E90, na które tez mnie nie stać > Normalnie wziąć i się rozpłakać. > Wypatrzyłem ostatnio Mazde 3 MPS i Forda Focusa ST, powiedzcie coś na temat tych aut, albo dajcie > sugestie czegoś równie mocnego lub mocniejszego. > Saab z 230 kucami niestety nie wystarcza, za miękkie zawieszenie, hamulce mimo upgrade'u też nie > dają rady. A czemu nie zrobisz po prostu zawiasu + hamulcow + programu w SAABie ? IMO to najrozsadniejsza opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > poszukaj czegoś typu audi s4. Odpuść sobie > hot-hatcha, a w szczególności odpuść sobie fwd. Bo? Bo nie ma Haldexu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 > A czemu nie zrobisz po prostu zawiasu + hamulcow + programu w SAABie ? > IMO to najrozsadniejsza opcja. rozważam i tą opcje. program juz mam, heble tez. zostaje zawias, szpera i nowe koła - bo trakcji to ja nie mam. z drugiej strony co fabryka to fabryka, kilku inżynierów myślało dlaczego tak a nie inaczej. w przypadku tuningu nie mam takiej pewności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 > zastanawiam się, dlaczego nikt nie zaproponował takiego: > megane sport > według testów z tego co pamiętam był to jeden z lepiej prowadzących się hot hatchów może się autorowi nie podobał? R26 to rządziła a ta zwykła jest taka napewno wolna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > może się autorowi nie podobał? R26 to rządziła a ta zwykła jest taka > napewno wolna czym się różni R26 od sporta? Przecież obie mają te same silniki a różnią się tylko kolorem i naklejkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > czym się różni R26 od sporta? Przecież obie mają te same silniki a różnią się tylko kolorem i > naklejkami Chociazby LSD, wieksza moca, fotelami Recaro, innymi nastawami zawieszenia, oponami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamaican Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 a czemu nikt nie zaproponowal wrx/sti ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Chociazby LSD, wieksza moca, fotelami Recaro, innymi nastawami zawieszenia, oponami. aa nie wiedziałem, choć z tą mocą, to chyba nie bardzo, każde ma 225-230 km (przy takiej ilości to właściwie są różnice w kategori błędu pomiarowego). LSD to szpera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mugen Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > LSD to szpera? Tak Sperrdifferenzial to to samo co Limited Slip Differential Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > a czemu nikt nie zaproponowal wrx/sti ? 70kPLN za normalny stan STI to malo a za WRX dać 70kPLN nie warto wiec albo 80kPLN i wtedy STI albo 60k PLN i WRX poza tym WRX i STI to nie klasa hot hatch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Tak Sperrdifferenzial to to samo co Limited Slip Differential i megane sport w odróżnieniu do RS26 dyfra nie mają? Dziwi mnie to. Testowali sporta (chyba nawet top gear) a nie rs26 z tego co pamiętam i na okrążeniu był najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.