poziomek Napisano 26 Maja 2010 Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 Na pokrewnym forum padł blady strach Ubywające "lamele" skraplacza Więc narodzie w kapciach , pidżamce, samych slipach pełna mobilizacja i pęd do Bravolota na wizję lokalną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 26 Maja 2010 Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 U mnie wsio OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > U mnie wsio OK Jeżeli chłodnica klimy to ta pierwsza chłodnica to u mnie kilka jest wyrwanych. Ale ja zrobiłem to sam podczas brutalnego ataku myjką ciśnieniową. Przejeżdżałem w ubiegłym roku wielką kałużę i niestety woda okazała się być bardzo zamulona. Żeby nie zostało nic na chłodnicy to szybko podjechałem na jakąś myjnie i wypłukałem chłodnicę z brudu i jak się okazało również z lameli. W dwóch miejscach okazało się to być za mocne. Lamele nie urwały się do końca, tylko w dwóch miejscach zostały wypchnięte i oparły się na kolejnym płacie chłodnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 do wymiany ale jak sie slicznie lamele ulozyly i oparly na chlodnicy wody ze klima nadal smiga pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > do wymiany Czyje to? Twoje? Bo wygląda jak u mnie, tylko w większej ilości. U mnie klima też dobrze działa... Nie wymieniam na razie raczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > do wymiany ale jak sie slicznie lamele ulozyly i oparly na chlodnicy wody ze klima nadal smiga > pieknie U mnie niestety to samo co u Optiego, pomiędzy dwoma chłodnicami leżą patrząc od góry wysunięte lamele. No cóż zdwonię do ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Czyje to? Twoje? no a czyje ma byc, >Bo wygląda jak u mnie, tylko w większej ilości. > U mnie klima też dobrze działa... Nie wymieniam na razie raczej... tez dziala, jednak lamele maja byc na zeberkach a nie na chlodnicy wody, bede na przegledzie 60k to sie temat ruszy i wymieni, dobrze ze nie ma upalow jeszcze takich to nie stresowalem ukladu klima za duzo ostatnio wiec podaje na wadliwa partie skraplaczy, cos ala tuleje, bo: 12539 - NOWY KONDENSATOR Z ZINTEGROWANYM FILTREM I WSPORNIKIEM (DAT 04-2008) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 Opti: Dzwoniłem do ASO, zapraszają, nie znają tematu z lamelami i powiedzieli, że jak nie ma wycieków z układu chłodzenia to nie ma sensu ruszać układu. Tym sposobem jak nie ruszę teraz a lamele się wysypią do końca po gwarancji to zostanę z ręką w nocniku, więc jak ich zmusić do wymiany chłodnicy jak będą się burzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Opti: Dzwoniłem do ASO, zapraszają, nie znają tematu z lamelami i powiedzieli, że jak nie ma > wycieków z układu chłodzenia to nie ma sensu ruszać układu. to jest rozmowa telefoniczna, wiec skoro nie mieli takiego przyapdku, a wychodzi w praniu to dopiero teraz to nic innego Ci nie mogli przez telefon powiedziec, zobacza na zywo i bedzie jasne ze lamele maja byc na zeberkach w skraplaczu a nie na chlodnicy wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Na pokrewnym forum padł blady strach > Ubywające "lamele" skraplacza > Więc narodzie w kapciach , pidżamce, samych slipach pełna mobilizacja i pęd do Bravolota na wizję > lokalną No nie pięknie to wygląda.... ubytkami bym tego nie nazwał bo to jest kompetna ruina... Dzisiaj zalookam u siebie jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > to jest rozmowa telefoniczna, wiec skoro nie mieli takiego przyapdku, a wychodzi w praniu to > dopiero teraz to nic innego Ci nie mogli przez telefon powiedziec, zobacza na zywo i bedzie > jasne ze lamele maja byc na zeberkach w skraplaczu a nie na chlodnicy wody Opti: to co podałeś: wiec podaje na wadliwa partie skraplaczy, cos ala tuleje, bo: 12539 - NOWY KONDENSATOR Z ZINTEGROWANYM FILTREM I WSPORNIKIEM (DAT 04-2008) To jest element z którego sypia się lamele? pierwsza chłodnica patrząc od przodu? Pytam bo chcę im podac jakby co element, który powinni mi wstawić. Z tego co rozumiem są dwie chłodnice: pierwsza klima a druga układ chłodzenia silnika i to własnie z tej pierwszej się sypią lamele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Opti: to co podałeś: > wiec podaje na wadliwa partie skraplaczy, cos ala tuleje, bo: > 12539 - NOWY KONDENSATOR Z ZINTEGROWANYM FILTREM I WSPORNIKIEM (DAT 04-2008) > To jest element z którego sypia się lamele? ta, lamele wypadaja z kondesatora klimy, potocznie zwanego chlodniczka klimy itp > pierwsza chłodnica patrząc od przodu? 1 to IC nad IC masz ten kondensator klimy za nim jest chlodnica wody Pytam bo chcę im > podac jakby co element, który powinni mi wstawić. Z tego co rozumiem są dwie chłodnice: > pierwsza klima a druga układ chłodzenia silnika i to własnie z tej pierwszej się sypią lamele. j.w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > 1 to IC > nad IC masz ten kondensator klimy > za nim jest chlodnica wody > Pytam bo chcę im > j.w czyli skraplacz jest przed chłodnicą w górnej części.. tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > ta, lamele wypadaja z kondesatora klimy, potocznie zwanego chlodniczka klimy itp > 1 to IC > nad IC masz ten kondensator klimy > za nim jest chlodnica wody > Pytam bo chcę im > j.w Dzięki jutro się wszystko okaże, wyszło na przeglądzie w marcu że mam problem z prawym łożyskiem przedniego koła, jutro wymienią mi parę, a chłodnicę zamówią. Dobrze by było bowiem wymieniając chłodnicę na gwarancji wymienią też płyn w układzie i może odgrzybią. Jak myślisz ile im ta robota (chłodnica) może zająć, na poczekaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 No proszę, może to coś stało się u mnie. Mój przypadek może jest właśnie tym spowodowany Dobrze, że mam jeszcze gwarancję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > czyli skraplacz jest przed chłodnicą w górnej części.. tak? ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > No proszę, może to coś stało się u mnie. sprawdz jak wyglada chlodniczka i bedziesz wiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 Dobrze by było bowiem > wymieniając chłodnicę na gwarancji wymienią też płyn w układzie i może odgrzybią. odgrzybic ta watpie, ale sciagnac gaz z ukladu itp a pozniej nabic od nowa to tak >Jak myślisz > ile im ta robota (chłodnica) może zająć, na poczekaniu? ok 1,5h max pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > ta Czy jest możliwość, ze w aucie z 10.2008 jest jeszcze ten stary, felerny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Czy jest możliwość, ze w aucie z 10.2008 jest jeszcze ten stary, felerny? tylko po numerze czesci raczej to sprawdzic mozna, ale z 10.08 powinnien juz byc skraplacz z ta modyfikacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > tylko po numerze czesci raczej to sprawdzic mozna, ale z 10.08 powinnien juz byc skraplacz z ta > modyfikacja Czy ta modyfikacja to kwestia mocowania lameli? Jak czytałem na forum fiata to pisali, że te lamele sa na wcisk! W nowym są lutowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > tylko po numerze czesci raczej to sprawdzic mozna, ale z 10.08 powinnien juz byc skraplacz z ta > modyfikacja A da się ten numer odczytać bez demontażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Czy ta modyfikacja to kwestia mocowania lameli? Jak czytałem na forum fiata to pisali, że te lamele > sa na wcisk! W nowym są lutowane? takie informacje zawiera tylko dokumentacja techniczna fap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > A da się ten numer odczytać bez demontażu? raczej nie, ew. tylko po epku i po vinie mozna sprawdzic jesli pokaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > raczej nie, ew. tylko po epku i po vinie mozna sprawdzic jesli pokaze jakbyś znał numery Vin OD KTORYCH zaceli montowac te prawidlowe to byłoby bosko.... (no i nam to przekazał w tajemnicy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > jakbyś znał numery Vin OD KTORYCH zaceli montowac te prawidlowe to byłoby bosko.... (no i nam to > przekazał w tajemnicy ) a skad jak Ci cala baze vinow aut wezme od ktorych jest skraplacz z numerem 51826520 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Na pokrewnym forum padł blady strach > Ubywające "lamele" skraplacza > Więc narodzie w kapciach , pidżamce, samych slipach pełna mobilizacja i pęd do Bravolota na wizję > lokalną he to już wiem dlaczego mi wymienili... ale nie powiedzieli dlaczego ...po prostu był niesprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 U mnie poza kilkoma owadami na chłodnicy wszystko gra a samochód z listopada 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlo79 Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 U mnie jeden rządek się już wysunął. Znając życie zaraz za nim polecą następne. Auto z marca 2008. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 obejrzałem właśnie to wszystko dokładnie u siebie. Auto z 2007 roku, przebieg 37 tys. Patrzyłem przez kratkę obok znaczka Fiat, przez kratkę dolną pod zderzakiem i od góry pomiędzy chłodnice. Wygląda na to, że wszystko jest OK. Nie brakuje żadnych lameli, wszystko jest równo, nic się wysuwa, patrząc od góry jest równa szpara i nie widać, żeby jakiś rządek lameli się wysuwał. Jedynie stwierdziłem obecność dużej ilości martwych owadów i trochę małych kamyczków powciskanych w lamele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 auto Durexa, na blacie pewno z 50tys km, auto z konca 08, chlodnica klimy wyglada jak nowa auto innego znajomka, sport mj z lipca 08, chlodniczna do wymiany, lamele w identycznym stanie jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > auto Durexa, na blacie pewno z 50tys km, auto z konca 08, chlodnica klimy wyglada jak nowa > auto innego znajomka, sport mj z lipca 08, chlodniczna do wymiany, lamele w identycznym stanie jak > u mnie Może to wyłącznie od myjki cisnieniowej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Może to wyłącznie od myjki cisnieniowej, nigdy nie myje myjka po chlodnicach, wiec to napewno nie od tego, widac wada fabryczna mocowania lamelek miedzy zeberkami jakas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > auto Durexa, na blacie pewno z 50tys km, auto z konca 08, chlodnica klimy wyglada jak nowa > auto innego znajomka, sport mj z lipca 08, chlodniczna do wymiany, lamele w identycznym stanie jak > u mnie może duzy wpływ na to ma czeste mycie myjką cisnieniową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > może duzy wpływ na to ma czeste mycie myjką cisnieniową j.w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > nigdy nie myje myjka po chlodnicach, wiec to napewno nie od tego, widac wada fabryczna mocowania > lamelek miedzy zeberkami jakas Jakos mi to sie nie widzi, aby wypadaly przez pęd powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Jakos mi to sie nie widzi, aby wypadaly przez pęd powietrza skoro tych przypadkow juz jest z 10 to podaje na wadliwe mocowanie do zeberek, jak zle zostaly zamocowane to wypchalo je i sa efekty by myjka takie cos zrobil to nie tylko na chlodnicy klimy ale i pozostale chlodnice by mialy efekty myjki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > skoro tych przypadkow juz jest z 10 to podaje na wadliwe mocowanie do zeberek, jak zle zostaly > zamocowane to wypchalo je i sa efekty Tak zgadza sie ale coś je wypchnelo > by myjka takie cos zrobil to nie tylko na chlodnicy klimy ale i pozostale chlodnice by mialy efekty > myjki Nie, poniewaz tylko od klimy jest wadliwa..oby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Tak zgadza sie ale coś je wypchnelo > Nie, poniewaz tylko od klimy jest wadliwa..oby Wiecie co, samochód za 70koła i taką gównianą chłodnicę dali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Tak zgadza sie ale coś je wypchnelo powietrze? czy duchy? >Nie, poniewaz tylko od klimy jest wadliwa..oby nie ma zadnych zmian na pozostalych chlodnicach w epku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > U mnie poza kilkoma owadami na chłodnicy wszystko gra a samochód z listopada 2007 Moje auto jest z 10.2008 a używam je od 28.02.2009 i przejechałem jakieś 20400km Sprawdzałem dzisiaj i nie mam żadnych ubytków... są ze 2 rozwalone muchy i jedno wgniecenie od kamienia... i to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzikpl Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > Moje auto jest z 10.2008 a używam je od 28.02.2009 i przejechałem jakieś 20400km > Sprawdzałem dzisiaj i nie mam żadnych ubytków... są ze 2 rozwalone muchy i jedno wgniecenie od > kamienia... i to wszystko. Moje auto z sierpnia 2008, zakup na drodze od kwietnia 2009, przepędziło 31kkm, brakuje ze trzech rzędów lamel.. pzdr Tadzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > nigdy nie myje myjka po chlodnicach, wiec to napewno nie od tego, widac wada fabryczna mocowania > lamelek miedzy zeberkami jakas U mnie wsje ok, auto z ... 2008 ale dokładnei to nie . POpatrze na opony z którego są tygodnia , może dojdę? Coś mi świta że październik 2008 Aha ja ostatnio karcherem napierdzielałem w kratki , więc to raczej nie myjka jest powodem a wada fabryczna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > może duzy wpływ na to ma czeste mycie myjką cisnieniową wątpię - bardzo często ciśnieniową myję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > wątpię - bardzo często ciśnieniową myję Cholera, zajrzałem do tej chłodnicy a tam spustoszenie. Brakuje całkiem sporych odcinków już w kilku rzędach, a w dwóch miejscach lamele są wypchnięte i opierają się na tej drugiej chłodnicy. Najprawdopodobniej te wcześniejsze uszkodzenia o których pisałem, nie były spowodowane myjką, tylko miałem je już wcześniej i dopiero po myciu chłodnicy je zauważyłem... Już się umówiłem na wizytę kontrolną w serwisie. Tego im nie odpuszczę, bo w listopadzie byłem na przeglądzie i zleciłem im dodatkowo serwis klimatyzacji, a oni nawet nie spojrzeli na chłodnicę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > Cholera, zajrzałem do tej chłodnicy a tam spustoszenie. pokaz foty jak bardzo tragicznie jest u Ciebie, bo pamietam ze ok 70tys km na blacie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 30kkm od 2007/12 i czysto wiec chyba tylko jakas partia byla felerna... a moze w manualu i automacie jest inny model tej chlodnicy i leci tylko jeden jej typ? (jakas statystyka? czy ci co maja wydmuchane chlodnice maja tylko automaty? czy sa tez manuale?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > pokaz foty jak bardzo tragicznie jest u Ciebie, bo pamietam ze ok 70tys km na blacie masz Masakra. Nie miałem zdjęć, więc zrobiłem spacer na parking (zahaczając o sklep z Kasztelanem Niepasteryzowanym) i cyknąłem kilka fotek. Zdjęcia nie oddają prawdziwego obrazu. Na blacie 71 033km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 (...) czy sa tez manuale? Ja mam manualną klimatyzację u siebie w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > 30kkm od 2007/12 i czysto nie wiem czy dobrze zauważyłem ale userzy NB rocznik 2007 skraplacz mają w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.