grand1 Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Już mi ręce opadają sonda dobra filtry oleje nowe świece katalizator ok nowy tłumik wtrysk ok i auto ciągle pali 7-7,4 l miasto i 7 trasa 100-130km/h. Nie ma że auto zejdzie do 6l obojętne jakbym jeździł czy do9l skoczy ciągle 7l . Wg mnie to nie jest normalne żeby tyle kłapało . NA pełnym baku ok 40l licząc w to pompę i przewody jest ok 40l zrobię tylko ok 540 km . Da się coś jeszcze zrobić by auto paliło mniej? jak niektórzy piszą mają max 6l miasto 5 trasa jeźdże ekonomicznie a spalanie ciągle 7l . Powiem szczerze te spalanie już mnie przeraża tyle samo spali clio 1,4 90 km, może i wymagam za dużo ale na 46km engin to coś nie tak . 1.0 fire 2000 90kkm nie katowany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Zrób se tak, w wolny piekny dzień np: zatankuj bak do pełna i wyskocz na A4 zrób min te 100km przy predkości 90-100(np: do Opola i z powrotem) i zatankuj znów do pełna i zobaczysz jakie masz spalanie, może się miło zdziwisz. Bo tak jak masz zmieszaną jazde z miastem to skąd mamy wiedzieĆ jaką masz technikę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > Już mi ręce opadają sonda dobra filtry oleje nowe świece katalizator ok nowy tłumik wtrysk ok i > auto ciągle pali 7-7,4 l miasto i 7 trasa 100-130km/h. Nie ma że auto zejdzie do 6l obojętne > jakbym jeździł czy do9l skoczy ciągle 7l . > Wg mnie to nie jest normalne żeby tyle kłapało . > NA pełnym baku ok 40l licząc w to pompę i przewody jest ok 40l zrobię tylko ok 540 km . > Da się coś jeszcze zrobić by auto paliło mniej? jak niektórzy piszą mają max 6l miasto 5 trasa > jeźdże ekonomicznie a spalanie ciągle 7l . > Powiem szczerze te spalanie już mnie przeraża tyle samo spali clio 1,4 90 km, może i wymagam za > dużo ale na 46km engin to coś nie tak . > 1.0 fire 2000 90kkm nie katowany . Ech ludzie to mają problemy Mi spadło z 18 do 14 i jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prizoner Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 7 trasa 100-130km/h. Nie ma że auto zejdzie do 6l obojętne > jakbym jeździł czy do9l skoczy ciągle 7l . 120 -130 km/h na Fire to już wysokie obroty, ja bym się nie dziwił. Wrzuć piątke i jedź 80-90 wtedy sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 przy prędkościach 130 km/h fire pali właśnie 7 litrów, a co do miasta... w krk w zimie w korkach osiągnąłem ponad 10 litrów dla mnie spalanie fire na poziomie 7 litrów jest akceptowalne, biorąc pod uwagę bardzo krótką skrzynię biegów (u mnie średnie wychodzi około 6,2; gdzie trasa-miasto to tak 50-50) a jak chcesz uzyskać mniejsze spalanie załóż sobie obrotek i jeździł z obrotami w przedziale 2000-3000, i uzyskasz niski wynik a i trzecie pytanie, jak stan hamulców, ciśnienie w oponach, zbieżność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > Już mi ręce opadają sonda dobra filtry oleje nowe świece katalizator ok nowy tłumik wtrysk ok i > auto ciągle pali 7-7,4 l miasto i 7 trasa 100-130km/h. Nie ma że auto zejdzie do 6l obojętne > jakbym jeździł czy do9l skoczy ciągle 7l . > Wg mnie to nie jest normalne żeby tyle kłapało . > NA pełnym baku ok 40l licząc w to pompę i przewody jest ok 40l zrobię tylko ok 540 km . > Da się coś jeszcze zrobić by auto paliło mniej? jak niektórzy piszą mają max 6l miasto 5 trasa > jeźdże ekonomicznie a spalanie ciągle 7l . > Powiem szczerze te spalanie już mnie przeraża tyle samo spali clio 1,4 90 km, może i wymagam za > dużo ale na 46km engin to coś nie tak . > 1.0 fire 2000 90kkm nie katowany . albo jeździj 100km/h albo załóż fefnastkę z 6 skrzynką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prizoner Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > a jak chcesz uzyskać mniejsze spalanie załóż sobie obrotek i jeździł z obrotami w przedziale > 2000-3000, i uzyskasz niski wynik > a i trzecie pytanie, jak stan hamulców, ciśnienie w oponach, zbieżność ? ooo to to, polecam niskim kosztem od poloneza zegarki, fajny efekt w nocy (podświetlane od wewnątrz), manualka znajdziesz na FU.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > ooo to to, polecam niskim kosztem od poloneza zegarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > a i trzecie pytanie, jak stan hamulców, ciśnienie w oponach, zbieżność ? zbieżność ok hamulce żyleta, opony 4 2,2-2,4 bara lekko ponad stan bo zawsze tak pompuję . hamulce nigdzie nie łapią wszystko proste . A jak jeżdżę na mieście i trasie staram się nie przekraczać połowy gazu a już tymbardziej 3/4 na obojetnie jakim biegu . Ze świateł ruszam tak 1 bieg ok 26kmh i zaraz 3 biego do 50kmh i 4 bieg więc można powiedzieć oszczędnie nie dodaje gazu bez potrzeby .Wiadomo czasami kręce go ze świateł na Kubicę ale rzadko zwykle jeżdzę ekonomicznie ale większymi stałymi prędkościami po jego rozpedzeniu, miasto 80-90 tam gdzie się da trasa 110-130 kmh . NA pełnym baku tak że aż się wylewa lekko z kranu zrobię ok 530 -540 max km, a liczmy jeszcze z 2l pompa i przewody więc na 40l zrobię max 540 km . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prizoner Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > zbieżność ok hamulce żyleta, opony 4 2,2-2,4 bara lekko ponad stan bo zawsze tak pompuję . > hamulce nigdzie nie łapią wszystko proste . > A jak jeżdżę na mieście i trasie staram się nie przekraczać połowy gazu a już tymbardziej 3/4 na > obojetnie jakim biegu . > Ze świateł ruszam tak 1 bieg ok 26kmh i zaraz 3 biego do 50kmh i 4 bieg więc można powiedzieć > oszczędnie nie dodaje gazu bez potrzeby .Wiadomo czasami kręce go ze świateł na Kubicę ale > rzadko zwykle jeżdzę ekonomicznie ale większymi stałymi prędkościami po jego rozpedzeniu, > miasto 80-90 tam gdzie się da trasa 110-130 kmh . > NA pełnym baku tak że aż się wylewa lekko z kranu zrobię ok 530 -540 max km, a liczmy jeszcze z 2l > pompa i przewody więc na 40l zrobię max 540 km . no mi też tak wychodzi, a komu pali 5 litrów na trasie, musze to zobaczyc na własne oczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > no mi też tak wychodzi, a komu pali 5 litrów na trasie, musze to zobaczyc na własne oczy... Tyle mi paliło gazu 899 jak jechałem ultra emeryt style. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 jazda na trasie 80-100 spalanie na poziomie 5,2-5,4 jazda 100-120 - ok 6,0 jazda za ciezarowym 70-90 (trzymalem sie ok 15-20m za nim) spalanie 4,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 Ae możliwe ? a koło zapasowe i kanapę wozisz ? ile na mieście wychodz 6? . Fajnie by było gdybyś mogł zapodać typ silnika wybite zaraz nad pompą wody pod głowicą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 No i może w tym leży Twój problem... Ja mam od pewnego czasu stały wynik 8,2l LPG / 100km (odkąd jest cieplej i można po odpaleniu od razu na LPG przejść), jeżdżę po mieście raczej w 70%, nie wyznaję techniki but i hebel... ale jak ruszam ze świateł i mam pusto to deptam do osiągnięcia 60km/h w podłogę, na każdym biegu do 4,5krpm a te pozostałe 30% to kawałek A4 i mniejszych dróg lokalnych... na A4 but do osiągnięcia 130 a lokalnie to koło 70km/h i nie używam wtedy 5 biegu... aaa, no i na autostradzie 5 to wbijam dopiero mając ponad 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 > A jak jeżdżę na mieście i trasie staram się nie przekraczać połowy gazu a już tymbardziej 3/4 na > obojetnie jakim biegu . > Ze świateł ruszam tak 1 bieg ok 26kmh i zaraz 3 biego do 50kmh i 4 bieg więc można powiedzieć > oszczędnie nie dodaje gazu bez potrzeby .Wiadomo czasami kręce go ze świateł na Kubicę ale > rzadko zwykle jeżdzę ekonomicznie ale większymi stałymi prędkościami po jego rozpedzeniu, > miasto 80-90 tam gdzie się da trasa 110-130 kmh . > NA pełnym baku tak że aż się wylewa lekko z kranu zrobię ok 530 -540 max km, a liczmy jeszcze z 2l > pompa i przewody więc na 40l zrobię max 540 km . i tutaj pies pogrzebany jest, bo nie je3ździsz wogole ekodrajwingiem. Podstawowa zasada ekodrajwingu to maxymalnie szybkie osiągnięcie zadanej stałej prędkości, i jej utrzymywanie uno 1.0 fire ma najmniejsze zużycie paliwa na 5-tym biegu w obrotach z zakresu max momentu (około 2500-3500) i przyspieszając w tym zakresie obrotami z butem w podłodze, i (na trasie po osiągnięciu 90 i wbiciu 5 lub w mieście dobijając 50-60 i wbijając 4) wtedy osiągniesz najmniejsze spalanie (mój rekord na trasie pełnym autem z uwalonym wydechem za katalizatorem to 4,2 litra (leciałem autostradą z wrocławia do domu stale 90 itp)... a rekord w mieście (kraków i korki, czywiście z stosowaniem również w ruchu miejskim zasady stop-go) uzyskałem 5,4 litra technika jazdy i jeszcze raz technika ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 Bardzo ładnie wytłumaczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 mi benzyny w jeździe 50%miasto/50%trasa palił 6,4l/ Raz na trasie zszedłem do 5,9 ale to męczące. Wg mnie za dużo ciśniesz po gazie. Dla silnika 1.0 jazda 130km/h to za dużo. Zejdź do 100km/h to ci spadnie spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 Własnie jeżdże tak rozpędze go szybko i utrzymuję stałą prędkość miasto na 4 biegu ok 60 stale jak się da wiadomo korki, trasa może za dużo wale te 130 kmh. Ale staram się utrzymywac te 90- 120kmh . I ciągle mam spalanie 7- 7,5l . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > Własnie jeżdże tak rozpędze go szybko i utrzymuję stałą prędkość miasto na 4 biegu ok 60 stale jak > się da wiadomo korki, trasa może za dużo wale te 130 kmh. Ale staram się utrzymywac te 90- > 120kmh . > I ciągle mam spalanie 7- 7,5l . Jakie ciśnienie w oponach? Kiedy filtry wymieniane? Jama przerwa na świecach? W jakim stanie układ zapłonowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > Jakie ciśnienie w oponach? Kiedy filtry wymieniane? Jama przerwa na świecach? W jakim stanie układ > zapłonowy? Opony 2,2-2,4 filtry na jesień przaerwa 0,8 - 0,9mm układ ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 wszystko zalezy od stylu jazdy i korkow, jazda w miare dynamiczna ale nie butowanie, w miescie 6-7l (zima do 10 lyknal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 w zimie jest ok ok 7l. lato ok 7l miasto jak w instrukcji trasa też ok 7l . Dziwię się tym osobą którym 1.0 fire pali max 6l miasto 5 trasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > w zimie jest ok ok 7l. > lato ok 7l miasto jak w instrukcji trasa też ok 7l . > Dziwię się tym osobą którym 1.0 fire pali max 6l miasto 5 trasa. U mnie miasto w 100%, jeżdżę różnie, bardzo często w korkach stoje a spalanie na poziomie 7,2 - 7,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 No i? Mi pali między 7 a 9l/100km w mieście i między 4.3 a 10l/100km w trasie. Wszystko zależy od sposobu jazdy i długości trasy Nie bez znaczenia jest też stan silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 racja... wszyscy tutaj zapomnieliśmy o kondycji samego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > racja... wszyscy tutaj zapomnieliśmy o kondycji samego silnika Czyli trzeba by przynajmniej zadać pytanie ile kkm ma nalatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 mój ma 90 kkm ale był szanowany zero wycieków wymienione płyny oleje filtry jak już pisałem pali mi ok 7l miasto trasa też ok 7 ( 110-130 kmh) . No i podtrzymuję na miasto 7 jest stanowczo za dużo chce zejść tak jak niektórzy miasto 6 l max co dalej robić? . W papierach mi pisze 999 może sie walneli i jest to silnik 994 a on pali na mieście ok 7,5 troszku więcej niż 999 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > mój ma 90 kkm ale był szanowany zero wycieków wymienione płyny oleje filtry jak już pisałem pali mi > ok 7l miasto trasa też ok 7 ( 110-130 kmh) . > No i podtrzymuję na miasto 7 jest stanowczo za dużo chce zejść tak jak niektórzy miasto 6 l max co > dalej robić? . > W papierach mi pisze 999 może sie walneli i jest to silnik 994 a on pali na mieście ok 7,5 troszku > więcej niż 999 . Różnice w budowie zewnętrznej jednostki 999 (FIRE) i 994 (CLIP) są tak wielkie, że po zdjęciach możesz poznać który to silnik... zresztą po roczniku też pewnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 ja nigdy nie zszedłem w mieście do 6l/100 km. Skoro uważasz, że nie jest to wina samochodu bo wszystko jest ok ani twojej specyfiki prowadzenia pojazdu to zaproponuję jeszcze inną teorię Jeden całe miasto przejedzie w ciągu pół godziny prawie jak na trasie a inny wlecze się półtorej godziny stojąc w korkach. Uno na postoju około 1l na godzinę łyknie. Jeśli jeździsz po zakorkowanym mieście i dużo stoisz to może stąd wynikać ta różnica w spalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 A nie były silniki 994 fire tylko clip? . Oznaczenie z bloku cyl silnika to 146D8000 czyli który to engin? Co do miasta to korek jest max gdy jadę ok 4 min świkatła w godz które jeźdżę także postoju nie ma za dużo a puźniej powoli się toczę po mieście ok 60kmh głównie na 4 biegu 60 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > A nie były silniki 994 fire tylko clip? . > Oznaczenie z bloku cyl silnika to 146D8000 czyli który to engin? To jest FIRE 999cm^3 występujący w Uno składanym w Polsce. Ja bym się jeszcze zastanowił nad czujnikiem temp. silnika... czy nie jest walnęty... bo może za dużo podaje paliwa centralka? no i czy sonda działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > mój ma 90 kkm ale był szanowany zero wycieków wymienione płyny oleje filtry jak już pisałem pali mi > ok 7l miasto trasa też ok 7 ( 110-130 kmh) . > No i podtrzymuję na miasto 7 jest stanowczo za dużo chce zejść tak jak niektórzy miasto 6 l max co > dalej robić? . > W papierach mi pisze 999 może sie walneli i jest to silnik 994 a on pali na mieście ok 7,5 troszku > więcej niż 999 . Pali Ci normalnie Ten silnik ma już 25 lat Dodaj sobie jeszcze to, że wtrysk wtłacza paliwo pompą elektryczną a gaźnikowa fajerka ma pompę paliwową napędzaną walkiem rozrządu Innymi słowy czego nie zrobisz, to i tak nie zredukujesz spalania Mój gaźnikowy ostatnio w korkach spala 8l/120 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 w sumie słusznie pisze Ci kolega Kordek... jak Ci tylko nie przekracza spalania 10-15 litrów w mieście to nie masz się co martwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 Tak troszq OT Czy jest pompa mechaniczna, czy elektryczna - to jest coś takiego jak powrót nadmiaru paliwa do zbiornika, więc nie qmqm o co Ci chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 A może jest deczko zamulony i potrzebuje małego przegonienia na trasie... np. Gliwice > Katowice via A4 z prędkością 120-140kmh ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > A może jest deczko zamulony i potrzebuje małego przegonienia na trasie... > np. Gliwice > Katowice via A4 z prędkością 120-140kmh ?? Tak publicznie namawiać Kolegę do łamania przepisów - chyba, ten przepis nie przeszedł, co go ostatnio ktoś obiecywał o V max na autostradzie A co do pomysłu to - mój padlak zawsze chodził szybciej i lepiej niż inne - no chyba, że aqrat stał gdzieś na kanale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > Tak publicznie namawiać Kolegę do łamania przepisów - chyba, ten przepis nie przeszedł, co go > ostatnio ktoś obiecywał o V max na autostradzie > A co do pomysłu to - mój padlak zawsze chodził szybciej i lepiej niż inne - no chyba, że aqrat > stał gdzieś na kanale hmmm na autostradzie można do 130 kmh.... nie powiedziałem żeby jechał 150.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > hmmm > na autostradzie można do 130 kmh.... > nie powiedziałem żeby jechał 150.... Fakt - ale 150 to chyba na Obwodnicy w Gdyni by wydusił z niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > Fakt - ale 150 to chyba na Obwodnicy w Gdyni by wydusił z niego Trochę miałby daleko... bo jest z Gliwic... więc lepiej mu na A4 albo A1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > Trochę miałby daleko... bo jest z Gliwic... To miałby szansę się rozpędzić ] > więc lepiej mu na A4 albo A1... No jasne -dobra koniec spamu z mej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > hmmm > na autostradzie można do 130 kmh.... > nie powiedziałem żeby jechał 150.... Ale 140 powiedziałeś No chyba, że od razu bierzesz pod uwagę, że licznik w uno przeważnie te 10 zawyża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 A goniłem go ostatnio Zabrze kończyce - Pławniowice A4 110 - 140kmh raz go przeciągnąłem do 156 kmh naweet ale z lekkiej górki . ale od 145- 156 kmh rozpędzał się równo z minutę hee ale głownie trasa nie przekraczam tych 130kmh . Więc to odpada bo lubię go czasami też przegazować. A może coś wspólnego ma osadnik par paliwa z węglem aktywnym nie zwraca oparów spowrotem do mieszanki czy cos ?. Może się coś z tym osadnikiem zwaliło i ma wpływ na spalanie i na czym wogóle polega jego kontrola jak pisze w instrukcji?? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 on tylko łapie opary paliwa i podaje je zaraz po zapłonie silnika do spalania... na stałe spalanie podczas jazdy nie ma wpływu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 Więc to chyba normalne że ok 7l bo w instrukcji też pisze miasto 7l dużo . A ci co im pali 6l to jazda chyba typowo enerycka do 1/4 gazu bo to raczej nie osiągalne . A jak je zmniejszyć co podkręcić co zamocować co wywalić? Co myslicie o magnetyzerach shit ? chyba przejde na gaz . Gdyby lambda była walnieta to by pił z 10l na mieście więc odpada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 zrobiłem na magnetyzerach 50 kkm, polecam, ale nie jakieś super hiper za kosmiczne pieniądze... a najtańsze, najprostsze, zamontowane odpowiednio i zawsze komplet paliwo i powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 Czyli na cały bak ile dodatkowo zrobisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > Czyli na cały bak ile dodatkowo zrobisz? ze spalaniem schodze o jakieś 0,7 litra w mieście i 0,5 trasa... nie liczę tego na bak ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.