Skocz do zawartości

mały kłopot


Raflik

Rekomendowane odpowiedzi

> a jaki bezpiecznik jest od pompy paliwa ??

mi też się masa urwała, u mnie jest na jednej ze śrub, na które jest mocowana blacha zakrywająca pompę...

co do przekaźnika pompy to ten za kompem, bliżej błotnika (w cc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bezpieczniki wporządku eh

> a może być przczyna że świeci mi kontrolka check czy jakoś tak ten kluczyk !! i moze dlateo pompa

> nie reaguje

jak kluczyk to immo wiec nie podaje sygnalu na pompe... zobacz immobilajzer... baziemu sie czesto wiesza wiec sprawdz przweody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jak zna ktoś jakiegoś elektryka który mógłby mi to zobaczyc co jest nie tak z ta elektryką ??

> najlepiej taki z komputerem

Jeśłi ci nie gaśnie żóły kluczyk Code to znaczy zę Immo nie działa poprawnie.

Albo padła centralka Immo, albo pierścień zczytujacy, spróbuj odłaczyć aku na 10 min i potem podpiąć,

A jak masz 2 kluczyk to też mozęsz próbować odpalać 2.

A przekaźnik od pompy w Seju jest po stronie kierowcy za kompem a nie za aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśłi ci nie gaśnie żóły kluczyk Code to znaczy zę Immo nie działa poprawnie.

> Albo padła centralka Immo, albo pierścień zczytujacy, spróbuj odłaczyć aku na 10 min i potem

> podpiąć,

A jak naprawić ta centralke lub ten pierścień ?? kto to naprawi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak naprawić ta centralke lub ten pierścień ?? kto to naprawi ??

A aku odpinałeś? Pierścień to można wymienić, ja mam swój, ale musiałbym zdemontować to ci moge oddać, moze to akurat nawaliło. Jak coś to PW. Ja immo nie mam seryjnego więc mi to nie potrzebne, moduł immo też mam i kluczyk z chipem, albo wyczyścisz immo z kompa i tak bedziesz jeździłm albo wyczyścisz i podłączysz nowy zestaw, ale trzeba wtedy pastylke przekładać, w przypadku seja najlepiej kupić kluczyk scyzoryk, dorobić grot i w niego wpakopwac pastylke.Być moze pomogło by wyczczyszczenie kompai ponowne zakodowanie immo twojego. trudno powiedzieć.

Ale wcześniej odepnij aku, posprawdzaj masy połączenia, może coś gdzieś nie łączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podczas przekrecania stacyjki i słysze pompy paliwa, a kiedy ja wyjąłem i podpiołem pod akumulator

> to działa, gdzie szukać problemu ??

a czy kolega sprawdził wyłącznik bezwładnościowy pompy? To takie coś na tunelu z tyłu "za radiem", coś co w przypadku wypadku odłącza pompę paliwa. Trzeba wcisnąć to coś i sprawdzić.

[edycja]

a kluczyk się świeci... pewnie imo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie to był mój błąd bo odpiołem aku na 2 tygodnie bo mnie nie było w polsce eh i od tego czasu takie problemy

a gdzie sie znajduje ten pierścień ??

tak sprawdzałem ten magiczny przycisk wyłącznik bezwładnościowy i o dziwo było go trzeba nacisnąć eh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam identyczny problem z pompa w cc. robie swap z 903 na 1,2 8v cala elektryke mam z 899 i na krotko pompa chodzi a normalnie sie nie zalancza sprawdzalem mase, kable czy nie sa gdzies przerwane wszystko jest dobrze i nie dziala jak mozna sprawdzic przekaznik czy to moze byc wina czy szukac gdzie indzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam mam identyczny problem z pompa w cc. robie swap z 903 na 1,2 8v cala elektryke mam z 899 i na

> krotko pompa chodzi a normalnie sie nie zalancza sprawdzalem mase, kable czy nie sa gdzies

> przerwane wszystko jest dobrze i nie dziala jak mozna sprawdzic przekaznik czy to moze byc

> wina czy szukac gdzie indzie?

Jak nie miałeś IMMO to problem z wiązką. A jak zmieniłeś kompa na tego z 1.2 to pewny jestes że on nie miał immo? Czysty był?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie miałeś IMMO to problem z wiązką. A jak zmieniłeś kompa na tego z 1.2 to pewny jestes że on

> nie miał immo? Czysty był?

Tak napewno byl czysty bo chodzil niedawno w sc sporting z ktorego silnik bralem. Wiazka sprawdzana od przekaznika az do pompy zielono czarny i wszedzie bylo przejscie frown.gif I teraz nie moge odpalic cc bo pompa nie dziala i stoje w miejscu frown.gif:( Co poradzicie kupic nowy przekaznik wrazie w? Czy co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak napewno byl czysty bo chodzil niedawno w sc sporting z ktorego silnik bralem. Wiazka sprawdzana

> od przekaznika az do pompy zielono czarny i wszedzie bylo przejscie I teraz nie moge odpalic

> cc bo pompa nie dziala i stoje w miejscu frown.gif Co poradzicie kupic nowy przekaznik wrazie w? Czy

> co

A próbowałeś na chwile na krótko zwierać tam gdzie przekaźnik od pompy? Spróbuj zewrzeć i bedziesz wiedział, moze przekaźnik sie zawiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co z czym mam zewrzec ? jakie kolorki? zebym zwarcia nie zrobil

Kurde nie pamietam, ale jak wymieniałem Bak to tak wypompowałem Paliwo, zdjałem wężyk z przepustnicy i wyjałem przekaźnik, zwarłem na krótko i pompa ruszyła.

Tylko teraz nie pamietam które styki :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak immo nie zaskoczy to nie ma iskry wiec to sprawdź a później zajmij sie pompa

komp nie ma immo wiec tym nie musze sie martwic no chyba ze jest taka mozliwosc ze jak komp jest rozkodowany i sie podlaczylo w sc gdzie bylo immo to sie sam zakodowal jest taka mozliwosc? bo ja nie sadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> komp nie ma immo wiec tym nie musze sie martwic no chyba ze jest taka mozliwosc ze jak komp jest

> rozkodowany i sie podlaczylo w sc gdzie bylo immo to sie sam zakodowal jest taka mozliwosc? bo

> ja nie sadze

ojj... chyba nikt nie pomoze frown.gif:(:( Pomocy plisss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwony kabel czyli + prądowy , jest luzem rozumie ?

powinien iść do bezpiecznika czy taj ,a jak to przy pompie wygląda ? oglądałeś ? Probowałeś podpiąć ten kabel ? pod bezpiecznik ,wybija czy co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ok a teraz nastepne pytanko przy listwie od wtryskow mam 4 kbelki nielony rozowy i 2 zolte ten

> zielony i rozowy wiem gdzie wpiac a te 2 zolte?

popatrz dokladnie na wtyczki, opisane sa + i -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.