Raflik Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 Podczas przekrecania stacyjki i słysze pompy paliwa, a kiedy ja wyjąłem i podpiołem pod akumulator to działa, gdzie szukać problemu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makers_bb Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 > Podczas przekrecania stacyjki i słysze pompy paliwa, a kiedy ja wyjąłem i podpiołem pod akumulator > to działa, gdzie szukać problemu ?? Jak urwala mi sie masa ostatnio, to tez nie bylo slychac pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemkoss Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 Bezpieczniki sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 > Bezpieczniki sprawdzałeś? a jaki bezpiecznik jest od pompy paliwa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemkoss Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 > a jaki bezpiecznik jest od pompy paliwa ?? Za aku jest bezpiecznik odpowiadający za układ wtrysku 30A - jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 > a jaki bezpiecznik jest od pompy paliwa ?? mi też się masa urwała, u mnie jest na jednej ze śrub, na które jest mocowana blacha zakrywająca pompę... co do przekaźnika pompy to ten za kompem, bliżej błotnika (w cc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Za aku jest bezpiecznik odpowiadający za układ wtrysku 30A - jeśli się mylę to niech ktoś mnie > poprawi... 40A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > 40A bezpieczniki wporządku eh a może być przczyna że świeci mi kontrolka check czy jakoś tak ten kluczyk !! i moze dlateo pompa nie reaguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Zna kotos moze jakiegoś elektryka z bytomia co mógłby mi to sprawdzić co jest nie tak bo już sam nie wiem a dalej nie mam prądu na tej pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > bezpieczniki wporządku eh > a może być przczyna że świeci mi kontrolka check czy jakoś tak ten kluczyk !! i moze dlateo pompa > nie reaguje jak kluczyk to immo wiec nie podaje sygnalu na pompe... zobacz immobilajzer... baziemu sie czesto wiesza wiec sprawdz przweody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > jak kluczyk to immo wiec nie podaje sygnalu na pompe... zobacz immobilajzer... baziemu sie czesto > wiesza wiec sprawdz przweody a gdzie go znajde jak on wyglada ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 To jak zna ktoś jakiegoś elektryka który mógłby mi to zobaczyc co jest nie tak z ta elektryką ?? najlepiej taki z komputerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > To jak zna ktoś jakiegoś elektryka który mógłby mi to zobaczyc co jest nie tak z ta elektryką ?? > najlepiej taki z komputerem Jeśłi ci nie gaśnie żóły kluczyk Code to znaczy zę Immo nie działa poprawnie. Albo padła centralka Immo, albo pierścień zczytujacy, spróbuj odłaczyć aku na 10 min i potem podpiąć, A jak masz 2 kluczyk to też mozęsz próbować odpalać 2. A przekaźnik od pompy w Seju jest po stronie kierowcy za kompem a nie za aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > A przekaźnik od pompy w Seju jest po stronie kierowcy za kompem a nie za aku. za kompem tam gdzie sa takie 2 lub 3 tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > za kompem tam gdzie sa takie 2 lub 3 tak ?? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > Jeśłi ci nie gaśnie żóły kluczyk Code to znaczy zę Immo nie działa poprawnie. > Albo padła centralka Immo, albo pierścień zczytujacy, spróbuj odłaczyć aku na 10 min i potem > podpiąć, A jak naprawić ta centralke lub ten pierścień ?? kto to naprawi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > A jak naprawić ta centralke lub ten pierścień ?? kto to naprawi ?? A aku odpinałeś? Pierścień to można wymienić, ja mam swój, ale musiałbym zdemontować to ci moge oddać, moze to akurat nawaliło. Jak coś to PW. Ja immo nie mam seryjnego więc mi to nie potrzebne, moduł immo też mam i kluczyk z chipem, albo wyczyścisz immo z kompa i tak bedziesz jeździłm albo wyczyścisz i podłączysz nowy zestaw, ale trzeba wtedy pastylke przekładać, w przypadku seja najlepiej kupić kluczyk scyzoryk, dorobić grot i w niego wpakopwac pastylke.Być moze pomogło by wyczczyszczenie kompai ponowne zakodowanie immo twojego. trudno powiedzieć. Ale wcześniej odepnij aku, posprawdzaj masy połączenia, może coś gdzieś nie łączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 > Podczas przekrecania stacyjki i słysze pompy paliwa, a kiedy ja wyjąłem i podpiołem pod akumulator > to działa, gdzie szukać problemu ?? a czy kolega sprawdził wyłącznik bezwładnościowy pompy? To takie coś na tunelu z tyłu "za radiem", coś co w przypadku wypadku odłącza pompę paliwa. Trzeba wcisnąć to coś i sprawdzić. [edycja] a kluczyk się świeci... pewnie imo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 No własnie to był mój błąd bo odpiołem aku na 2 tygodnie bo mnie nie było w polsce eh i od tego czasu takie problemy a gdzie sie znajduje ten pierścień ?? tak sprawdzałem ten magiczny przycisk wyłącznik bezwładnościowy i o dziwo było go trzeba nacisnąć eh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2010 Witam mam identyczny problem z pompa w cc. robie swap z 903 na 1,2 8v cala elektryke mam z 899 i na krotko pompa chodzi a normalnie sie nie zalancza sprawdzalem mase, kable czy nie sa gdzies przerwane wszystko jest dobrze i nie dziala jak mozna sprawdzic przekaznik czy to moze byc wina czy szukac gdzie indzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2010 > Witam mam identyczny problem z pompa w cc. robie swap z 903 na 1,2 8v cala elektryke mam z 899 i na > krotko pompa chodzi a normalnie sie nie zalancza sprawdzalem mase, kable czy nie sa gdzies > przerwane wszystko jest dobrze i nie dziala jak mozna sprawdzic przekaznik czy to moze byc > wina czy szukac gdzie indzie? Jak nie miałeś IMMO to problem z wiązką. A jak zmieniłeś kompa na tego z 1.2 to pewny jestes że on nie miał immo? Czysty był? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raflik Napisano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 Zna ktos kogoś kto mi ściagnie imo z kompa ?? aha najlepiej jak był z okolic bytomia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 znam tylko ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > Jak nie miałeś IMMO to problem z wiązką. A jak zmieniłeś kompa na tego z 1.2 to pewny jestes że on > nie miał immo? Czysty był? Tak napewno byl czysty bo chodzil niedawno w sc sporting z ktorego silnik bralem. Wiazka sprawdzana od przekaznika az do pompy zielono czarny i wszedzie bylo przejscie I teraz nie moge odpalic cc bo pompa nie dziala i stoje w miejscu Co poradzicie kupic nowy przekaznik wrazie w? Czy co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > Tak napewno byl czysty bo chodzil niedawno w sc sporting z ktorego silnik bralem. Wiazka sprawdzana > od przekaznika az do pompy zielono czarny i wszedzie bylo przejscie I teraz nie moge odpalic > cc bo pompa nie dziala i stoje w miejscu Co poradzicie kupic nowy przekaznik wrazie w? Czy > co A próbowałeś na chwile na krótko zwierać tam gdzie przekaźnik od pompy? Spróbuj zewrzeć i bedziesz wiedział, moze przekaźnik sie zawiesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > A próbowałeś na chwile na krótko zwierać tam gdzie przekaźnik od pompy? Spróbuj zewrzeć i bedziesz > wiedział, moze przekaźnik sie zawiesza. A co z czym mam zewrzec ? jakie kolorki? zebym zwarcia nie zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > A co z czym mam zewrzec ? jakie kolorki? zebym zwarcia nie zrobil Kurde nie pamietam, ale jak wymieniałem Bak to tak wypompowałem Paliwo, zdjałem wężyk z przepustnicy i wyjałem przekaźnik, zwarłem na krótko i pompa ruszyła. Tylko teraz nie pamietam które styki :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > A co z czym mam zewrzec ? jakie kolorki? zebym zwarcia nie zrobil jak immo nie zaskoczy to nie ma iskry wiec to sprawdź a później zajmij sie pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > jak immo nie zaskoczy to nie ma iskry wiec to sprawdź a później zajmij sie pompa komp nie ma immo wiec tym nie musze sie martwic no chyba ze jest taka mozliwosc ze jak komp jest rozkodowany i sie podlaczylo w sc gdzie bylo immo to sie sam zakodowal jest taka mozliwosc? bo ja nie sadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > komp nie ma immo wiec tym nie musze sie martwic no chyba ze jest taka mozliwosc ze jak komp jest > rozkodowany i sie podlaczylo w sc gdzie bylo immo to sie sam zakodowal jest taka mozliwosc? bo > ja nie sadze ojj... chyba nikt nie pomoze :( Pomocy plisss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 Kupilem nowy przekaznik i nic pompa nadal nie zaskakuje co mozna podejrzewac komp czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 > ojj... chyba nikt nie pomoze Pomocy plisss Znalazlem przyczyne czeu pompa nie dziala do bezpiecznika ktory jest obok przekaznika nie dochodzil prad na czerwony kabel i teraz pytanie gdzie on idzie i gdzie sie laczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niera19 Napisano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2010 czerwony kabel czyli + prądowy , jest luzem rozumie ? powinien iść do bezpiecznika czy taj ,a jak to przy pompie wygląda ? oglądałeś ? Probowałeś podpiąć ten kabel ? pod bezpiecznik ,wybija czy co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 standard jak masz 1.2 to od razu go zmień na większy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > standard > jak masz 1.2 to od razu go zmień na większy Wlasnie prad tym kablem do bezpiecznika nie dochodzi przy przekaznikach i musze teraz poszukac czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 już nie pamiętam jak tam było w 900 - sprawdź na schematach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > już nie pamiętam jak tam było w 900 - sprawdź na schematach Sprawdzalem i niby bezposrednio do aku ma isc A teraz drugie pytanko jak jest przepustnica z 1,2 na tylach sa 3 cycki cotam wchodzi bo juz nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 foto poglądowe daj woda , pochłaniacz par paliwa i coś jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > foto poglądowe daj > woda , pochłaniacz par paliwa i coś jeszcze No dobra foto prosze I czy to musi byc podpiete aby odpalic silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 woda tak pochłaniacz zaślepić ale nie wiem co było na 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > woda tak > pochłaniacz zaślepić > ale nie wiem co było na 3 Ale da rade auto odpalic bez podlczenia tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > tak no ok a teraz nastepne pytanko przy listwie od wtryskow mam 4 kbelki nielony rozowy i 2 zolte ten zielony i rozowy wiem gdzie wpiac a te 2 zolte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 Panie ja już nie pamiętam takich rzeczy, pytaj gdzie indziej, co śmieszne niedługo będe musiał sobie to przypomnieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > no ok a teraz nastepne pytanko przy listwie od wtryskow mam 4 kbelki nielony rozowy i 2 zolte ten > zielony i rozowy wiem gdzie wpiac a te 2 zolte? popatrz dokladnie na wtyczki, opisane sa + i - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > popatrz dokladnie na wtyczki, opisane sa + i - no i co z nimi dalej? gdzie wpiac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stawik9 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 > no i co z nimi dalej? gdzie wpiac?? Dzieki za wszystko juz dziala i pali na dotyk :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.