Skocz do zawartości

Moje Bravo


Wolf_Lub

Rekomendowane odpowiedzi

> Wątek Wisiora był dla mnie bodźcem by też zadziałać na tym kąciku i postarać się go delikatnie

> rozruszać. No więc wrzucę instalację w swoim dupowozie - Fiat Bravo MY'07.

> Zdjęcie pacjenta:

claps.gif oby więcej autek i opisów !!

ps. jaki motor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek adaptacja autka do odsłuchu muzyki - było kilka miejsc z których dochodziło dużo szumów opływającego powietrza, szumy toczenia opon itp. Więc autko zostało kompleksowo wyciszone wewnątrz:

Dach (maty stinger expert + gąbka STP splen)

284409824-02-Wyt%B3umieniedachu-06.JPG

Podłoga - aż po grodź silnika (maty STP i Stinger EXPERT i na to pianki - dynamat i wynalazek nie znanej mi firmy, dostałem to od gościa który robił wytłumienie):

284409824-03-Wyt%B3umieniematamibaga%BFnikaipod%B3ogi-21.JPG

284409824-03-Wyt%B3umieniematamibaga%BFnikaipod%B3ogi-09.JPG

284409824-03-Wyt%B3umieniematamibaga%BFnikaipod%B3ogi-03.JPG

284409824-03-Wyt%B3umieniematamibaga%BFnikaipod%B3ogi-12.JPG

284409824-05-Wyt%B3umieniebaga%BFnikaipod%B3ogi-07.JPG

Na dzisiaj tyle. Jutro instalacja - czyli kabelkologia. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt drugi to zadbanie o odpowiednie zasilanie i rozprowadzenie instalacji po samochodzie.

Komponenty - od źródła zasilania:

Alternator wymieniony na 125Ah.

Akumulator wymieniony na żelowy HW Energetic SPV-60

284410926-10-Instalacjaakumulatora-10.JPG

Kable zasilające - Brax Power Trax 35mm^2

[image]http://forum.autokacik.pl/files/284410926-braxpowertrax.jpeg[/image]

Rozeta zasilająca i klemy na akumulator od Audisona

284410926-audisonconnection.JPG

Sygnał - prowadzony od radia do procka światłowodem. W procku konwersja C/A i dalej sygnałowymi Eagle Cable MC3.1. Kable głośnikowe też od Eagle Cable - 2,5mm^2 do głośników średnio i wysokotonowych, 4mm^2 do midbasowych. Do subwoofer'a 6mm^2.

W sumie wszystkie kable są poprowadzone progami razem z całą instalacją pojazdu. Wcześniej jak używałem radia bez zewnętrznego procesora to sygnały szły z radia do bagażnika środkiem samochodu - z dala od jakichkolwiek instalacji zasilających.

Całość instalacji jest zasilana z jednego punktu w samochodzie. + i - z akumulatora poprowadziłem do bagażnika, gdzie jest rozdzielanie - i kablami 2,5mm^2 zasilanie idzie do radia, procka, modułu do obsługi i-pod'a, no i grubszymi do wzmacniaczy.

284410926-04-Instalacja-06.JPG

284410926-04-Instalacja-24.JPG

284410926-04-Instalacja-22.JPG

post-16058-14352510513687_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz takie samo Bravo?

Od trzech dni tak smile.gif. Pakiet Sport, tylko ze ze 150 konnym t-jetem.

Edyta:

Oglądając zdjęcia na kompie, a nie na telefonie mogę jeszcze stwierdzić, że mój nie jest grafitowy, a czarny jak smoła smile.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na ta chwile mam DLS'a A5, Rainbowy SAX'y 265.20 i suba na dwucewkowym

Cerwinie Vega 104. Do tego Alpine 9855. Chcialbym jednak zostawic seryjne radio wyprowadzajac na wzmaka sygnal z przedwzmacniacza i zamiast suba wykombinowac jakas zabudowe w bagaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wątek Wisiora był dla mnie bodźcem by też zadziałać na tym kąciku i postarać się go delikatnie

> rozruszać. No więc wrzucę instalację w swoim dupowozie - Fiat Bravo MY'07.

> Zdjęcie pacjenta:

Pamiętam (jeszcze z czasów mojego uczestnictwa w Polo Klub Polska) Twoje srebrne 6N2, teraz widzę, że będzie podobny albo i lepszy poziom CA. waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak na ta chwile mam DLS'a A5, Rainbowy SAX'y 265.20 i suba na dwucewkowym

> Cerwinie Vega 104. Do tego Alpine 9855. Chcialbym jednak zostawic seryjne radio wyprowadzajac na

> wzmaka sygnal z przedwzmacniacza i zamiast suba wykombinowac jakas zabudowe w bagaznik.

nie kombinuj z tym radiem, gra nie warta świeczki będzie to ZDECYDOWANIE najsłabsze ogniwo instalacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kasa i co ma mieć (BT, navi ? )

Ma grać porównywalnie do 9855, ale nie musi mieć ani navi ani dvd. Idealnym by było jakby dało się to jakoś dogadać z Blue&Me i żeby jakoś bardzo nie wyróżniało się na konsoli.

Budżet szeroki, myślę że 200-400e za używkę waytogo.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma grać porównywalnie do 9855, ale nie musi mieć ani navi ani dvd. Idealnym by było jakby dało się

> to jakoś dogadać z Blue&Me i żeby jakoś bardzo nie wyróżniało się na konsoli.

> Budżet szeroki, myślę że 200-400e za używkę .

Z blue&me bedziesz mial problem, przerabialem to u siebie. Pewnie skonczy sie na recznym przelaczaniu radia na aux lub wybieranie trybu phone. Mam ta druga opcje u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z blue&me bedziesz mial problem, przerabialem to u siebie. Pewnie skonczy sie na recznym

> przelaczaniu radia na aux lub wybieranie trybu phone. Mam ta druga opcje u siebie.

Trochę szkoda, ale myślę że przeżyję. Tak czy owak, jeszcze nie drążyłem tematu zbyt głęboko, to się dopiero pewnie zacznie wraz z rozebraniem drzwi i wybebeszeniem połowy auta zeby.GIF.

Edit:

Przykukałem właśnie, że Fiat robi fajne zaślepki pod radia 1 DIN, aż chyba zostanę przy 9855 lub wymienię ją na mniej festyniarskiego DEH-P88RS II smile.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łał ale żeś go okleił zlosnik.gif prawie jak moje Stilo.... ja jeszcze podwozie w tunelu pod tłumikiem na całej długości ok.gif

Dlaczego żelowy wstawiłes akumulator? coś daje od strony muzy?

Jakie głośniczki w drzwiach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Łał ale żeś go okleił prawie jak moje Stilo.... ja jeszcze podwozie w tunelu pod tłumikiem na

> całej długości

> Dlaczego żelowy wstawiłes akumulator? coś daje od strony muzy?

> Jakie głośniczki w drzwiach?

Akku - większy prąd rozruchu. W sumie tylko na to patrzyłem. Odczuwalnie "gładziej" odpala silnik na nim. Na poprzednim akku zdarzało się że i dwa razy trzeba było kręcić przez chwilę a tu od strzała zawsze. W sumie gdybym nie miał problemów z poprzednim akumulatorem to bym nie zmieniał. Jak masz dobry akumulator, nie rozładowuje Ci się szybko przy słuchaniu na postoju - to nie ma po co zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na początek adaptacja autka do odsłuchu muzyki - było kilka miejsc z których dochodziło dużo szumów

kiedyś zrywałem w jednym aucie to wygłuszenie a pod spodem wilgoć i korozja. Mam nadzieje, że w twoim wypadku ten scenariusz się nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kiedyś zrywałem w jednym aucie to wygłuszenie a pod spodem wilgoć i korozja. Mam nadzieje, że w

> twoim wypadku ten scenariusz się nie sprawdzi.

Widocznie było źle położone. Maty trzeba kłaść na gorąco, i rolować wałkiem kawałek po kawałku żeby mieć pewność ze mata przylega do blachy w każdym miejscu. Uważam że nawet jak producent mat pisze że można kłaść bez podgrzewania to i tak lepiej to robić.

W poprzednim aucie zrywałem maty dekarskie żeby zastąpić je matą dedykowaną do car audio - dwie osoby darły to przez pół dnia z dwojga drzwi. Masakra. I zero wilgoci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widocznie było źle położone. Maty trzeba kłaść na gorąco, i rolować wałkiem kawałek po kawałku żeby

> mieć pewność ze mata przylega do blachy w każdym miejscu. Uważam że nawet jak producent mat

> pisze że można kłaść bez podgrzewania to i tak lepiej to robić.

> W poprzednim aucie zrywałem maty dekarskie żeby zastąpić je matą dedykowaną do car audio - dwie

> osoby darły to przez pół dnia z dwojga drzwi. Masakra. I zero wilgoci.

Przy zrywaniu "dekarki" też warto podgrzewać,ładnie schodzi, na koniec przetrzeć benzyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W poprzednim aucie zrywałem maty dekarskie żeby zastąpić je matą dedykowaną do car audio - dwie

> osoby darły to przez pół dnia z dwojga drzwi. Masakra. I zero wilgoci.

Taki offtop trochę duża jest różnica między dekarką a profi matą? Jakie maty kleiłeś zamiast dekarki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taki offtop trochę duża jest różnica między dekarką a profi matą? Jakie maty kleiłeś zamiast

> dekarki?

Troche jest napewno. Lepiej tłumi rezonanse, ma grubszą warstwę aluminium, lepiej się klei. Ale nie wydawałbym kasy na Dynamata. Cena w polsce jest delikatnie mówiąc wysoka. STP w tej chwili wg mnie robi najlepszy stosunek jakości do ceny. Widziałem że sklep essa wprowadził do oferty HWEnergetic maty do tłumienia i pianki do wygłuszania. Wg mnie warto rozważyć takie połaczenie. Te pianki stosowałem w poprzednim aucie - dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Troche jest napewno. Lepiej tłumi rezonanse, ma grubszą warstwę aluminium, lepiej się klei. Ale nie

> wydawałbym kasy na Dynamata. Cena w polsce jest delikatnie mówiąc wysoka.

Czyli rozumiem, że dekarkę zastąpiłeś STP tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.