Wolf_Lub Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 Wątek Wisiora był dla mnie bodźcem by też zadziałać na tym kąciku i postarać się go delikatnie rozruszać. No więc wrzucę instalację w swoim dupowozie - Fiat Bravo MY'07. Zdjęcie pacjenta: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisior Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > Wątek Wisiora był dla mnie bodźcem by też zadziałać na tym kąciku i postarać się go delikatnie > rozruszać. No więc wrzucę instalację w swoim dupowozie - Fiat Bravo MY'07. > Zdjęcie pacjenta: oby więcej autek i opisów !! ps. jaki motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 Na początek adaptacja autka do odsłuchu muzyki - było kilka miejsc z których dochodziło dużo szumów opływającego powietrza, szumy toczenia opon itp. Więc autko zostało kompleksowo wyciszone wewnątrz: Dach (maty stinger expert + gąbka STP splen) Podłoga - aż po grodź silnika (maty STP i Stinger EXPERT i na to pianki - dynamat i wynalazek nie znanej mi firmy, dostałem to od gościa który robił wytłumienie): Na dzisiaj tyle. Jutro instalacja - czyli kabelkologia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > oby więcej autek i opisów !! > ps. jaki motor? 1,9 MJ 8v po kuracji wzmacniającej u Masters'a. Ale coś czuję że wyląduję u Cinka na poprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisior Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > 1,9 MJ 8v po kuracji wzmacniającej u Masters'a. Ale coś czuję że wyląduję u Cinka na poprawę. cinek daje rade, brata croma 1.9 MJ 16V jest już "po" wrócmy do CA ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Punkt drugi to zadbanie o odpowiednie zasilanie i rozprowadzenie instalacji po samochodzie. Komponenty - od źródła zasilania: Alternator wymieniony na 125Ah. Akumulator wymieniony na żelowy HW Energetic SPV-60 Kable zasilające - Brax Power Trax 35mm^2 [image]http://forum.autokacik.pl/files/284410926-braxpowertrax.jpeg[/image] Rozeta zasilająca i klemy na akumulator od Audisona Sygnał - prowadzony od radia do procka światłowodem. W procku konwersja C/A i dalej sygnałowymi Eagle Cable MC3.1. Kable głośnikowe też od Eagle Cable - 2,5mm^2 do głośników średnio i wysokotonowych, 4mm^2 do midbasowych. Do subwoofer'a 6mm^2. W sumie wszystkie kable są poprowadzone progami razem z całą instalacją pojazdu. Wcześniej jak używałem radia bez zewnętrznego procesora to sygnały szły z radia do bagażnika środkiem samochodu - z dala od jakichkolwiek instalacji zasilających. Całość instalacji jest zasilana z jednego punktu w samochodzie. + i - z akumulatora poprowadziłem do bagażnika, gdzie jest rozdzielanie - i kablami 2,5mm^2 zasilanie idzie do radia, procka, modułu do obsługi i-pod'a, no i grubszymi do wzmacniaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 No to spadles mi z nieba, bo przez zime mam zamiar zbierac maty i temu podobne, a gdy tylko zrobi sie cieplo to wrzucam do Bravulca to co zostalo mi z Mondeo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > No to spadles mi z nieba, bo przez zime mam zamiar zbierac maty i temu podobne, a gdy tylko zrobi > sie cieplo to wrzucam do Bravulca to co > zostalo mi z Mondeo . Masz takie samo Bravo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Masz takie samo Bravo? Od trzech dni tak . Pakiet Sport, tylko ze ze 150 konnym t-jetem. Edyta: Oglądając zdjęcia na kompie, a nie na telefonie mogę jeszcze stwierdzić, że mój nie jest grafitowy, a czarny jak smoła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Od trzech dni tak . Pakiet Sport, tylko ze ze 150 konnym t-jetem. I jakie plany na muzykę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 Jak na ta chwile mam DLS'a A5, Rainbowy SAX'y 265.20 i suba na dwucewkowym Cerwinie Vega 104. Do tego Alpine 9855. Chcialbym jednak zostawic seryjne radio wyprowadzajac na wzmaka sygnal z przedwzmacniacza i zamiast suba wykombinowac jakas zabudowe w bagaznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Wątek Wisiora był dla mnie bodźcem by też zadziałać na tym kąciku i postarać się go delikatnie > rozruszać. No więc wrzucę instalację w swoim dupowozie - Fiat Bravo MY'07. > Zdjęcie pacjenta: Pamiętam (jeszcze z czasów mojego uczestnictwa w Polo Klub Polska) Twoje srebrne 6N2, teraz widzę, że będzie podobny albo i lepszy poziom CA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisior Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Jak na ta chwile mam DLS'a A5, Rainbowy SAX'y 265.20 i suba na dwucewkowym > Cerwinie Vega 104. Do tego Alpine 9855. Chcialbym jednak zostawic seryjne radio wyprowadzajac na > wzmaka sygnal z przedwzmacniacza i zamiast suba wykombinowac jakas zabudowe w bagaznik. nie kombinuj z tym radiem, gra nie warta świeczki będzie to ZDECYDOWANIE najsłabsze ogniwo instalacji ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > nie kombinuj z tym radiem, gra nie warta świeczki będzie to ZDECYDOWANIE najsłabsze ogniwo > instalacji ... Zaproponuj coś fajnie grającego i pasującego do zestawu w rozmiarze 2DIN, proszę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 Kolego nie wiedziałem, że aż tak grubo masz swoją brykę uzbrojoną Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisior Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > Zaproponuj coś fajnie grającego i pasującego do zestawu w rozmiarze 2DIN, proszę . kasa i co ma mieć (BT, navi ? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > kasa i co ma mieć (BT, navi ? ) i zeby jeszcze toster miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > kasa i co ma mieć (BT, navi ? ) Ma grać porównywalnie do 9855, ale nie musi mieć ani navi ani dvd. Idealnym by było jakby dało się to jakoś dogadać z Blue&Me i żeby jakoś bardzo nie wyróżniało się na konsoli. Budżet szeroki, myślę że 200-400e za używkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 > Ma grać porównywalnie do 9855, ale nie musi mieć ani navi ani dvd. Idealnym by było jakby dało się > to jakoś dogadać z Blue&Me i żeby jakoś bardzo nie wyróżniało się na konsoli. > Budżet szeroki, myślę że 200-400e za używkę . Z blue&me bedziesz mial problem, przerabialem to u siebie. Pewnie skonczy sie na recznym przelaczaniu radia na aux lub wybieranie trybu phone. Mam ta druga opcje u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 > Z blue&me bedziesz mial problem, przerabialem to u siebie. Pewnie skonczy sie na recznym > przelaczaniu radia na aux lub wybieranie trybu phone. Mam ta druga opcje u siebie. Trochę szkoda, ale myślę że przeżyję. Tak czy owak, jeszcze nie drążyłem tematu zbyt głęboko, to się dopiero pewnie zacznie wraz z rozebraniem drzwi i wybebeszeniem połowy auta . Edit: Przykukałem właśnie, że Fiat robi fajne zaślepki pod radia 1 DIN, aż chyba zostanę przy 9855 lub wymienię ją na mniej festyniarskiego DEH-P88RS II . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 Łał ale żeś go okleił prawie jak moje Stilo.... ja jeszcze podwozie w tunelu pod tłumikiem na całej długości Dlaczego żelowy wstawiłes akumulator? coś daje od strony muzy? Jakie głośniczki w drzwiach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > Łał ale żeś go okleił prawie jak moje Stilo.... ja jeszcze podwozie w tunelu pod tłumikiem na > całej długości > Dlaczego żelowy wstawiłes akumulator? coś daje od strony muzy? > Jakie głośniczki w drzwiach? Akku - większy prąd rozruchu. W sumie tylko na to patrzyłem. Odczuwalnie "gładziej" odpala silnik na nim. Na poprzednim akku zdarzało się że i dwa razy trzeba było kręcić przez chwilę a tu od strzała zawsze. W sumie gdybym nie miał problemów z poprzednim akumulatorem to bym nie zmieniał. Jak masz dobry akumulator, nie rozładowuje Ci się szybko przy słuchaniu na postoju - to nie ma po co zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > Na początek adaptacja autka do odsłuchu muzyki - było kilka miejsc z których dochodziło dużo szumów kiedyś zrywałem w jednym aucie to wygłuszenie a pod spodem wilgoć i korozja. Mam nadzieje, że w twoim wypadku ten scenariusz się nie sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > kiedyś zrywałem w jednym aucie to wygłuszenie a pod spodem wilgoć i korozja. Mam nadzieje, że w > twoim wypadku ten scenariusz się nie sprawdzi. Widocznie było źle położone. Maty trzeba kłaść na gorąco, i rolować wałkiem kawałek po kawałku żeby mieć pewność ze mata przylega do blachy w każdym miejscu. Uważam że nawet jak producent mat pisze że można kłaść bez podgrzewania to i tak lepiej to robić. W poprzednim aucie zrywałem maty dekarskie żeby zastąpić je matą dedykowaną do car audio - dwie osoby darły to przez pół dnia z dwojga drzwi. Masakra. I zero wilgoci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > Widocznie było źle położone. Maty trzeba kłaść na gorąco, i rolować wałkiem kawałek po kawałku żeby > mieć pewność ze mata przylega do blachy w każdym miejscu. Uważam że nawet jak producent mat > pisze że można kłaść bez podgrzewania to i tak lepiej to robić. > W poprzednim aucie zrywałem maty dekarskie żeby zastąpić je matą dedykowaną do car audio - dwie > osoby darły to przez pół dnia z dwojga drzwi. Masakra. I zero wilgoci. Przy zrywaniu "dekarki" też warto podgrzewać,ładnie schodzi, na koniec przetrzeć benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > Przy zrywaniu "dekarki" też warto podgrzewać,ładnie schodzi, na koniec przetrzeć benzyną. Dokładnie tak robiliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > W poprzednim aucie zrywałem maty dekarskie żeby zastąpić je matą dedykowaną do car audio - dwie > osoby darły to przez pół dnia z dwojga drzwi. Masakra. I zero wilgoci. Taki offtop trochę duża jest różnica między dekarką a profi matą? Jakie maty kleiłeś zamiast dekarki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Taki offtop trochę duża jest różnica między dekarką a profi matą? Jakie maty kleiłeś zamiast > dekarki? Troche jest napewno. Lepiej tłumi rezonanse, ma grubszą warstwę aluminium, lepiej się klei. Ale nie wydawałbym kasy na Dynamata. Cena w polsce jest delikatnie mówiąc wysoka. STP w tej chwili wg mnie robi najlepszy stosunek jakości do ceny. Widziałem że sklep essa wprowadził do oferty HWEnergetic maty do tłumienia i pianki do wygłuszania. Wg mnie warto rozważyć takie połaczenie. Te pianki stosowałem w poprzednim aucie - dają radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Troche jest napewno. Lepiej tłumi rezonanse, ma grubszą warstwę aluminium, lepiej się klei. Ale nie > wydawałbym kasy na Dynamata. Cena w polsce jest delikatnie mówiąc wysoka. Czyli rozumiem, że dekarkę zastąpiłeś STP tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Czyli rozumiem, że dekarkę zastąpiłeś STP tak? W poprzednim aucie - dekara została zastąpiona Stinger'em RoadKill Expert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.