Darek_mat Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 Przestroga dla wszystkich nie kupujcie tego badziewia !!!!!! Posrany Bosch wcisnoł oplowi gównowate pompy wtryskowe co padają jak muchy. Naprawa to koszt ponad dwa tysiące zeta. Na forum Vectry w ostatnim czasie normalnie plaga padajacych pomp. I mnie tez dopadło Dzisiaj pojechałem za zczytanie kodów i wyszło: 0725-Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika 1335- Pompa wtryskowa brak sygnału wejścia prędkości silnika z modułu sterującego 1631- pompa wtryskowa moduł sterujący Meches jak to zobaczył postawił diagnoze do wymiany sterownik pompy. Nawet niechciał nic grzebać ściemniać ..od razu dał namiary na warsztat gdzie mają stanowisko do naprawy tych pomp. ps. I teraz się zastanawiam czy winny jest czujnik i od niego szaleje pompa czy na odwrót. Koszt czujnika w interCars'ie to 220 zeta...kupić czy nie kupić oto jest pytanie?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prez8s Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > Przestroga dla wszystkich nie kupujcie tego badziewia !!!!!! > Posrany Bosch wcisnoł oplowi gównowate pompy wtryskowe co padają jak > muchy. Naprawa to koszt ponad dwa tysiące zeta. Na forum Vectry > w ostatnim czasie normalnie plaga padajacych pomp. I mnie tez > dopadło Dzisiaj pojechałem za zczytanie kodów i wyszło: > 0725-Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika > 1335- Pompa wtryskowa brak sygnału wejścia prędkości silnika z modułu > sterującego > 1631- pompa wtryskowa moduł sterujący > Meches jak to zobaczył postawił diagnoze do wymiany sterownik pompy. > Nawet niechciał nic grzebać ściemniać ..od razu dał namiary na > warsztat gdzie mają stanowisko do naprawy tych pomp. A ciekawe jak sie sprawują siniki isuzu w vectrach b? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > A ciekawe jak sie sprawują siniki isuzu w vectrach b? Wogóle 17 to inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prez8s Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > Wogóle 17 to inna bajka tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > tzn? Jest całkiem inna pompa wtryskowa wolna od wady fabrycznej jaka mają pompy do 20 .Dokładnie chodzi o sterownik elektroniczny który siedzi w pompie.i poprostu nie wytrzymuje drgań silnika i poprostu pada. ps Ty masz isuzu to możesz spać spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prez8s Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > ps Ty masz isuzu to możesz spać spokojnie No mam ale starego typu w astrze f, i mysle kupic sobie vectre b, albo astre g. Tylko nie wiem czy szukac z silnikiem isuzu czy oplowskim. No ale skoro narzekacie na pompy w 2L TD to taki sobie odpuszcze. A jak sprawa wygląda z 2,2L? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > No mam ale starego typu w astrze f, i mysle kupic sobie vectre b, > albo astre g. Tylko nie wiem czy szukac z silnikiem isuzu czy > oplowskim. No ale skoro narzekacie na pompy w 2L TD to taki > sobie odpuszcze. A jak sprawa wygląda z 2,2L? To zależy jaką ma pompe wtryskową jak VP44 Boscha to sobie daruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodoH Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > To zależy jaką ma pompe wtryskową jak VP44 Boscha to sobie daruj. ja mam taką pompę ...jezdze klika latek zjezdziłem prawie Europę jak dotad nie narzekam......chyba są wyjatki od zasady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolny Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > ja mam taką pompę ...jezdze klika latek zjezdziłem prawie Europę > jak dotad nie narzekam......chyba są wyjatki od zasady Nie można mówić że wszystkie diesle 2.0 to badziewie, ale fakt że Opel z nich zrezygnował i przejął diesla Fiata też o czymś świadczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > ja mam taką pompę ...jezdze klika latek zjezdziłem prawie Europę > jak dotad nie narzekam......chyba są wyjatki od zasady Zasada jest taka że nie kupuje się auta Opla z 2 litrowym dieslem które miało dzwon. Tę mądrość posiadłem gdy chciałem kupić Vectrę 2,0 diesla. Nie wdając się w szczegóły usłyszałem tylko cyt: "To sam będziesz ją sobie naprawiał" Wtedy regeneracja pompy kosztowała ok 4000 poza ASO. Ten silnik uchodzi za wyjątkowo nieudany i drogi w naprawie. Dlatego Opel do Astry III wsadził przerobiony silnik 1.9 z Fiata a swoją konstrukcję olał. Niestety fakty są takie że sterowniki w 2.0 padają stosunkowo często. Pocieszające jest to że pada ich na tyle dużo że coraz więcej zakładów je naprawia i ceny napraw są niższe niż 3 lata temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevinek Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 Hmm. pomyslec ze jeszcze nie dawno przymierzalem sie do Y20DTH w Vectrze combi.......i wybralem- Sony Bravia LCD 40 zoll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prez8s Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > Hmm. pomyslec ze jeszcze nie dawno przymierzalem sie do Y20DTH w > Vectrze combi....... No wlasnie ja tez sie przymierzam do takiego ale skoro tak zle z tymi silnikami to ja podziękuje. Dobrze ze ten temat został podjęty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > Jest całkiem inna pompa wtryskowa wolna od wady fabrycznej jaka mają > pompy do 20 .Dokładnie chodzi o sterownik elektroniczny który > siedzi w pompie.i poprostu nie wytrzymuje drgań silnika i > poprostu pada. > ps Ty masz isuzu to możesz spać spokojnie Masz racje ,dokładnie chodzi o sterownik pompy tylko że przyczyna nie jest w drganiach lecz w wtym że zostaje przegrzany gdy pompa nie ma smarowania . Niestety mnóstwo warsztatów nie ma pojęcia jak odpowietrzać te silniki i robi to w tradycyjny sposób poprzez popuszczenie rórek i kręcenie rozrusznikiem i wtedy własnie sterownik dostaje w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > Przestroga dla wszystkich nie kupujcie tego badziewia !!!!!! > Posrany Bosch wcisnoł oplowi gównowate pompy wtryskowe co padają jak > muchy. Naprawa to koszt ponad dwa tysiące zeta. Na forum Vectry > w ostatnim czasie normalnie plaga padajacych pomp. I mnie tez > dopadło Dzisiaj pojechałem za zczytanie kodów i wyszło: > 0725-Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika > 1335- Pompa wtryskowa brak sygnału wejścia prędkości silnika z modułu > sterującego > 1631- pompa wtryskowa moduł sterujący > Meches jak to zobaczył postawił diagnoze do wymiany sterownik pompy. > Nawet niechciał nic grzebać ściemniać ..od razu dał namiary na > warsztat gdzie mają stanowisko do naprawy tych pomp. > ps. I teraz się zastanawiam czy winny jest czujnik i od niego szaleje > pompa czy na odwrót. Koszt czujnika w interCars'ie to 220 > zeta...kupić czy nie kupić oto jest pytanie?????? Czy błędy były odczytane z kompa silnika czy ze sterownika pompy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotruch Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 Też miałem taką awarię. Mechanior wymienił czujnik - nie zadziałało, potem wymienił cały sterownik pompy. Sterownik mozna zdobyć z zatartej pompy ;-) Auto smiga już drugi sezon bez problemów, pali też dobrze. Jednego to mnie nauczyło - podstawa to dobry mechanik ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotruch Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > Masz racje ,dokładnie chodzi o sterownik pompy tylko że przyczyna nie > jest w drganiach lecz w wtym że zostaje przegrzany gdy pompa nie > ma smarowania . Niestety mnóstwo warsztatów nie ma pojęcia jak > odpowietrzać te silniki i robi to w tradycyjny sposób poprzez > popuszczenie rórek i kręcenie rozrusznikiem i wtedy własnie > sterownik dostaje w Mój się zesrał w czasie jazdy ;-). Gnojówy miał dość. A co do wiedzy warsztatów - masz rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > Mój się zesrał w czasie jazdy ;-). domyślam sie ale w czasie odpowietzania zostaje poważnie nadwyrężony > Gnojówy miał dość. i to jest druga wada bo kiepskie paliwo to kiepskie chłodzenie > A co do wiedzy warsztatów - masz rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotruch Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > domyślam sie ale w czasie odpowietzania zostaje poważnie nadwyrężony > i to jest druga wada bo kiepskie paliwo to kiepskie chłodzenie To dobra gnojówka z shella była ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2005 > To dobra gnojówka z shella była ;-) Czort jeden wie cona naszych stacjach lejemy Wujas ma ten sam motorek i jak narazie pompa nie siada choc asterka była tak walona że filtr oleju ciężko wyjąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Czy błędy były odczytane z kompa silnika czy ze sterownika pompy?? Z kompa silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > ja mam taką pompę ...jezdze klika latek zjezdziłem prawie Europę > jak dotad nie narzekam......chyba są wyjatki od zasady Nie znasz dnia ani godziny......... chociaz są wyjatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Zasada jest taka że nie kupuje się auta Opla z 2 litrowym dieslem > które miało dzwon. Moja nie miała dzwona >Tę mądrość posiadłem gdy chciałem kupić > Vectrę 2,0 diesla. Nie wdając się w szczegóły usłyszałem tylko > cyt: "To sam będziesz ją sobie naprawiał" Ja nie mialem takiego szczęścia. A tu na forum nikt nie zgłaszał takich problemów, kilka asterek przecież jeździ z takimi silnikami > Wtedy regeneracja pompy kosztowała ok 4000 poza ASO. Teraz 2000 .......poczekam rok moze będzie jeszcze taniej > Ten silnik uchodzi za wyjątkowo nieudany i drogi w naprawie. Dlatego > Opel do Astry III wsadził przerobiony silnik 1.9 z Fiata a swoją > konstrukcję olał. Niestety fakty są takie że sterowniki w 2.0 > padają stosunkowo często. Sterownik silnika i sam silnik jest Tylko sterownik pompy jest do > Pocieszające jest to że pada ich na > tyle dużo że coraz więcej zakładów je naprawia i ceny napraw są > niższe niż 3 lata temu. No tak to więcej to aż dwa zakłady w polsce jeden w Sochaczewie a drugi gdzieś na śląsku ceny fakt o połowe niższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > > A co do wiedzy warsztatów - masz rację No właśnie zastanawia mnie fakt że kontrolka zapala się po uruchomieniu tylko zimnego silnika (po nocy, i postoju pod robotą 8h) i po chwili gaśnie sama. Pozatym mozna palić gasic 100000 razy i wszystko gra. Wczoraj poruszałem wtyczką przy pompie i dzisiaj rano zapaliła bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > No właśnie zastanawia mnie fakt że kontrolka zapala się po > uruchomieniu tylko zimnego silnika (po nocy, i postoju pod > robotą 8h) i po chwili gaśnie sama. Pozatym mozna palić gasic > 100000 razy i wszystko gra. Wczoraj poruszałem wtyczką przy > pompie i dzisiaj rano zapaliła bez problemu 3a było od tego zacząć może podjedx na diagnostyke do Bosha - ostatnio chyba za darmo diagnozowali - zapytaj kol. Beast BTW - ja to w ogóle boje się diesli ze względu właśnie na brak kompetentnych mechaników i ewentualne wysokie koszty napraw ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > 3a było od tego zacząć > może podjedx na diagnostyke do Bosha - ostatnio chyba za darmo > diagnozowali - zapytaj kol. Beast Byłem w serwisie Boscha....60 wzieli > BTW - ja to w ogóle boje się diesli ze względu właśnie na brak > kompetentnych mechaników i ewentualne wysokie koszty napraw ... Zaczynam już żałowac....zawsze zostaje możliwośc zamiany na inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotruch Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > BTW - ja to w ogóle boje się diesli ze względu właśnie na brak > kompetentnych mechaników i ewentualne wysokie koszty napraw ... Dlatego gdyby finanse pozwoliły nie pchałbym się w takie wynalazki, tylko kupiłbym coś z normalnym TDI. Tam większość rzeczy daje się naprawić młotkiem ;-) Te wszystkie nowoczesne technologie dobrze wyglądają na papierze. A klekocący, 8 zaworowy TDI i tak jest lepszy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktmb36 Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 Powod przejscia na silniki Fiata byl inny ... Jak ktos jezdzil Oplem z DTH, DTL lub DTR to wie ze to muly i slabo sie wkrecaja na obroty w porownaniu z silnikami let's say dzisiejszymi troszke inaczej przyspieszaja itd. Opell po prostu stwierdzil ze nie warto inwestowac w nowy development i dal sobie spokoj majac pod reka Fiata (przeraza mnie coraz bardizej ta spolka!!!) Problem w silnikach a wlasnie zwlasza 2 litrowych jest duzy pobor oleju (parszywy simering). Zdazalo np mnostwo napraw lub wymian silnika (na gwarancji). Znam kilka osob ktore jezdza z tym silniekiem i sobie chwala ... OK ja tez a niby kazdy chwali swoje ale w moim przypadku to byl swiadomy wybor od kwetnia zrobilem 17tys i jestem zadowolony (pobor oleju w normie tzn jakies 0,7 litra na 14tys. pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodoH Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Byłem w serwisie Boscha....60 wzieli > Zaczynam już żałowac....zawsze zostaje możliwośc zamiany na inny i jaki jest koncowy efekt tej dyskusji ...chodzi vectra czy nie.? DTL padł czy zmartwychwstał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VadeRsky Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 uzywam ponad 10 miesiacy i nie nazekam i oby tak zostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alvpol Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 Sprowadzilem Astre G 2.0 Di z Niemiec 4 miesiace temu i jak do tej pory bez rzadnych problemow i oby tak dalej... Natomiast widze, ze pompa juz zostala wymienona przez poprzedniego wlasciciela i jest praktycznie nowa. Mam tylko nadzieje, ze mi dlugo posluzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Byłem w serwisie Boscha....60 wzieli Warto by było sprawdzić błędy w samej pompie .to znaczy podłączyć sie bezpośrednio pod nią bo TECH czasami nie odczyta prawidłowo błedów z pompy . Napewno każdy serwis BOSCHa może się pod nią podpiąć i zczytać . > Zaczynam już żałowac....zawsze zostaje możliwośc zamiany na inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > No właśnie zastanawia mnie fakt że kontrolka zapala się po > uruchomieniu tylko zimnego silnika (po nocy, i postoju pod > robotą 8h) i po chwili gaśnie sama. Pozatym mozna palić gasic > 100000 razy i wszystko gra. Wczoraj poruszałem wtyczką przy > pompie i dzisiaj rano zapaliła bez problemu Trzeba wykluczyć wszelkie połączenia ,czy nie są lużne lub zabrudzone , wymiana lub naprawa pompy to ostateczność . Jakiś czas temu w omedze 2,2 wymieniałem klijentowi pompe załatwił sobie urzywke za 700zł z mozliwościa wymiany jak by coś nie grało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Warto by było sprawdzić błędy w samej pompie .to znaczy podłączyć sie > bezpośrednio pod nią bo TECH czasami nie odczyta prawidłowo > błedów z pompy . > Napewno każdy serwis BOSCHa może się pod nią podpiąć i zczytać . No właśnie ale ten gosć umnie chyba sie przestraszył bo do końca tak nie wiadomo co jest i odbił piłke. Bał sie wmoczyć 200zeta lub co gorsze 2000 Bo jka by wymienił czujnik a by nie było to to ma w plecy. tak samo z pompą. A tak kazał kontaktować sie z sochaczewem niech oni się martwia......tak ja to odebrałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > i jaki jest koncowy efekt tej dyskusji ...chodzi vectra czy nie.? > DTL padł czy zmartwychwstał Jak narazie to caly czas jeździ tylko problem z rozruchem rano lub po dłuzszym postoju. Jutro ryzykuje i wymieniam czujnik predkości obrotowej. Jeżeli to nie pomoże to pojade do Sochaczewa bo inny meches powiedział że może to być kwestia regulacji samej pompy a sterownik jest OK!! ale i tak muszę skontaktować sie z Bosch'em w Sochaczewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviu Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Trzeba wykluczyć wszelkie połączenia ,czy nie są lużne lub zabrudzone > , wymiana lub naprawa pompy to ostateczność . Jakiś czas temu w > omedze 2,2 wymieniałem klijentowi pompe załatwił sobie urzywke > za 700zł z mozliwościa wymiany jak by coś nie grało . A jak juz jestesmy przy pompach to dzisiaj u brata regulowałem obroty (1,7 D) i odziwo dziala tylko regulacja w góre (zmniejszyc obrotów sie nieda, wkreciłem srube do oporu a obroty sie nie zmieniły). Na pompie jest jeszcze taka dzwigienka podparta sruba (mozna ja regulowac), jak sie ruszy ta dzwigienka to silnik gasnie, co to ? Jakis przyspieszacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryjeks Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Przestroga dla wszystkich nie kupujcie tego badziewia !!!!!! > Posrany Bosch wcisnoł oplowi gównowate pompy wtryskowe co padają jak > muchy. Naprawa to koszt ponad dwa tysiące zeta. Na forum Vectry > w ostatnim czasie normalnie plaga padajacych pomp. I mnie tez > dopadło Dzisiaj pojechałem za zczytanie kodów i wyszło: > 0725-Brak sygnału obwodu wejścia sensora prędkości silnika > 1335- Pompa wtryskowa brak sygnału wejścia prędkości silnika z modułu > sterującego > 1631- pompa wtryskowa moduł sterujący > Meches jak to zobaczył postawił diagnoze do wymiany sterownik pompy. > Nawet niechciał nic grzebać ściemniać ..od razu dał namiary na > warsztat gdzie mają stanowisko do naprawy tych pomp. > ps. I teraz się zastanawiam czy winny jest czujnik i od niego szaleje > pompa czy na odwrót. Koszt czujnika w interCars'ie to 220 > zeta...kupić czy nie kupić oto jest pytanie?????? 250kkm na budziku z czego ponad 100kkm w moich i ojca rękach, na razie bezproblemowo! Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > A jak juz jestesmy przy pompach to dzisiaj u brata regulowałem obroty > (1,7 D) i odziwo dziala tylko regulacja w góre (zmniejszyc > obrotów sie nieda, wkreciłem srube do oporu a obroty sie nie > zmieniły). Na pompie jest jeszcze taka dzwigienka podparta sruba > (mozna ja regulowac), jak sie ruszy ta dzwigienka to silnik > gasnie, co to ? Jakis przyspieszacz ? Ogólnie wszelkie regulacje pomp powinno sie robić na specjalnym stole , dokładnie to nie pamietam jak tam jest bo juz dawno nie widziałem tych starszych pomp, sprawdż może w jakiejś instrukcji . Być moze jest to jakis przyspieszacz ale może jak bym zobaczył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2005 > Jak narazie to caly czas jeździ tylko problem z rozruchem rano lub po > dłuzszym postoju. Jutro ryzykuje i wymieniam czujnik predkości > obrotowej. Jeżeli to nie pomoże to pojade do Sochaczewa bo inny > meches powiedział że może to być kwestia regulacji samej pompy a > sterownik jest OK!! ale i tak muszę skontaktować sie z Bosch'em > w Sochaczewie O ile pamiętam to oni maja tam stół do naprawy tych pomp bo coś mi tak świta że gadałem ostatnio na szkoleniu z kolesiem od nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 8 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2005 > O ile pamiętam to oni maja tam stół do naprawy tych pomp bo coś mi > tak świta że gadałem ostatnio na szkoleniu z kolesiem od nich. Jako nieliczni w Polsce mają tak mi powiedział meches z Bosch'a w Płocku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2005 > Jako nieliczni w Polsce mają tak mi powiedział meches z Bosch'a w > Płocku. Bo to straaaasznie drogie jest ale wiem że jeszcze kilka serwisów BOSZCHa jest tym sprzętem poważnie zainteresowanych więc myśle że naprawy tych pomp będą troszke tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 Viki zdrowa już i nie muszę naprawiać pompy Pomogła wymiana czujnika prędkości obrotowej wału za jedyne 160 zeta Tak rano jaki i po robocie odpał od pierwszego jak benzyniak i bez zadnej kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > Viki zdrowa już i nie muszę naprawiać pompy > Pomogła wymiana czujnika prędkości obrotowej wału za jedyne 160 zeta > Tak rano jaki i po robocie odpał od pierwszego jak benzyniak i bez > zadnej kontrolki I po co tyle krzyku hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodoH Napisano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > Viki zdrowa już i nie muszę naprawiać pompy > Pomogła wymiana czujnika prędkości obrotowej wału za jedyne 160 zeta > Tak rano jaki i po robocie odpał od pierwszego jak benzyniak i bez czyli zmartwychwstała........i tak mają sie zachowywac dtl-e i Dth-ki jest gut > zadnej kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodoH Napisano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > czyli zmartwychwstała........i tak mają sie zachowywac dtl-e i Dth-ki > jest gut > > zadnej kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > I po co tyle krzyku hehe Niestety faktem jest że pompy VP 44 sa awaryjne w 80% przypadków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > Viki zdrowa już i nie muszę naprawiać pompy > Pomogła wymiana czujnika prędkości obrotowej wału za jedyne 160 zeta > Tak rano jaki i po robocie odpał od pierwszego jak benzyniak i bez > zadnej kontrolki gratulować Wracając do BOSCHA wiecie że te niekture z tych serwisów mają darmowe przeglądy przed zimą trzeba sobie tylko gazetke wcześniej załatwić i można jechać PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > Viki zdrowa już i nie muszę naprawiać pompy > Pomogła wymiana czujnika prędkości obrotowej wału za jedyne 160 zeta > Tak rano jaki i po robocie odpał od pierwszego jak benzyniak i bez > zadnej kontrolki no i pozytywnie teraz lać dobrej gnojówki i jeździć nie taki opel zły jak go malują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodoH Napisano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > Niestety faktem jest że pompy VP 44 sa awaryjne w 80% przypadków a po czym wyciagasz takie wnioski...z tego co widzę i wiem to disle jak kazdy pojazd są awaryjne.. chyba aż tak żle to nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > a po czym wyciagasz takie wnioski...z tego co widzę i wiem to > disle jak kazdy pojazd są awaryjne.. > chyba aż tak żle to nie ma... Poczytaj www.forum.vectraklub.pl to zobaczysz ile jest postów na temat problemów z dieslami. Tu na WOA niema za wiele asterek z tymi silnikami więc tego nie widać.Dzisiaj przed godziną zadzwonił do mnie koleś z forum vectry bo miał takie same objawy jak ja tylko ze jemu juz padła na amen i niechce zapalić. Naprawde przez miesiąc jak tam zagladam było sporo wątków o padnietych pompach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2005 > gratulować > Wracając do BOSCHA wiecie że te niekture z tych serwisów mają darmowe > przeglądy przed zimą trzeba sobie tylko gazetke wcześniej > załatwić i można jechać PZDR Po mojej przygodzie z serwisem Bosch,a w Płocku napewno nie wstawie tam samochodu nawetna wymiane klocków. To co zaprezentował pan Chlebny właściciel tego zakładu jak dlamnie jest poniżej krytyki. To że ma KTS'a nie znaczy że sie jest fachowcem trzeba jeszcze umieć interpretować odpowiednio to co wykarze ten KTS. W dodatku jego wiedza na temat sąsiednich serwisów Boscha jest porównywalna do wiedzy z zakresu diagnostyki komputerowej. W Sochaczewie wcale nie naprawiają tych pomp jak się okazało po rozmowie telefonicznej jedyne miejsce w polsce to Krotoszyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.