CINEK_ Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 Auto forumowego kolegi po następujących modyfikacjach: - wydech przelot by Stan - IC frontowy by Stan u mnie zaś: - nowe turbo - nowe mocniejsze przeniesienie napędu - większe wtryski - remap Wykres auto ma prawie 3setki przebiegu Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > - wydech przelot by Stan > - IC frontowy by Stan > u mnie zaś: > - nowe turbo > - nowe mocniejsze przeniesienie napędu > - większe wtryski > - remap > Wykres auto ma prawie 3setki przebiegu Opłacało się ładować kasę w takiego parcha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Opłacało się ładować kasę w takiego parcha? nawet przez myśl nie przejdzie Ci jakie ludzie pieniądze pakują w tzw. parchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > nawet przez myśl nie przejdzie Ci jakie ludzie pieniądze pakują w tzw. parchy Przez myśl przechodzą mi różne rzeczy i to jestem w stanie sobie z łatwością wyobrazić... Ja pytam o sens tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Przez myśl przechodzą mi różne rzeczy i to jestem w stanie sobie z łatwością wyobrazić... Ja pytam > o sens tego. sensem jest zbudowanie auta wyjątkowego i jedynego a kasa przy takiej zabawie się nie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > sensem jest zbudowanie auta wyjątkowego i jedynego a kasa przy takiej zabawie się nie liczy Od tego są kit cary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > Od tego są kit cary Kolega kiedyś miał kitcara... teraz ma mocniejszego od serii dupowoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 Ja pytam > o sens tego. Ktoś kto zadaje takie pytania nigdy tego nie zrozumie. U Cinka w lato była Alfa, której modyfikacje przekroczyły sporo jej wartość rynkową. To po prostu trzeba czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Ktoś kto zadaje takie pytania nigdy tego nie zrozumie. Cóż za filozoficzne podejście o tematu. > U Cinka w lato była Alfa, której modyfikacje przekroczyły sporo jej wartość rynkową. > To po prostu trzeba czuć. Co czuć? Widzę, że schemat podobny jak w centomanii. Kupujesz samochód w cenie porządnego roweru i ładujesz w niego kasę za którą miałbyś Maybacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Co czuć? Widzę, że schemat podobny jak w centomanii. Kupujesz samochód w cenie porządnego roweru i > ładujesz w niego kasę za którą miałbyś Maybacha. No nie tak do końca. Kupujesz samochód za 20 kpln i ładujesz w niego kolejne 25 kpln, po to, żeby mieć jedyny w swoim rodzaju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > No nie tak do końca. > Kupujesz samochód za 20 kpln i ładujesz w niego kolejne 25 kpln, po to, żeby mieć jedyny w swoim > rodzaju. Wlewając szklankę wody do rzeki g.wna nie zrobisz z niej krystalicznie czystego potoku. To będzie nadal ta sama rzeka g.wna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 Co właściciel robi ze swoim samochodem i ile pakuje w niego pieniędzy z całym szacunkiem to nie Twój problem... zaglądanie ludziom do portfela delikatnie mówiąc nie jest na miejscu. Żaden samochód nie jest z ekonomicznego punktu widzenia opłacalny, do każdego trzeba pakowac $ zależnie od modelu i awarii są one większe lub mniejsze... W przypadku tego auta chodziło o zrobienie czegoś wyjątkowego i uruchomienie auta które przez ponad pół roku nie jeździło. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Co właściciel robi ze swoim samochodem i ile pakuje w niego pieniędzy z całym szacunkiem to nie > Twój problem... Masz rację. W nosie to mam. > zaglądanie ludziom do portfela delikatnie mówiąc nie jest na miejscu. Przewrażliwiony jesteś. Nie wiem w jaki sposób odniosłeś takie wrażenie, ale to też nie jest moją brochą... > Żaden samochód nie jest z ekonomicznego punktu widzenia opłacalny, do każdego trzeba pakowac $ > zależnie od modelu i awarii są one większe lub mniejsze... Oczywiście, że są samochody które są opłacalną inwestycją. Dziwne, że jeszcze tego nie wiesz. > W przypadku tego auta chodziło o (...) uruchomienie auta które przez ponad > pół roku nie jeździło. Moje gratulacje. Udało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Wlewając szklankę wody do rzeki g.wna nie zrobisz z niej krystalicznie czystego potoku. To będzie > nadal ta sama rzeka g.wna. jeździsz na nartach, skaczesz na bunge, nie wiem... cokolwiek na co wydajesz kasę tylko i wyłącznie dla własnej przyjemności i satysfakcji?? no to powiedzmy, że to jest coś w tym stylu... nie płacisz za części do samochodu, tylko spełnienie pewnego rodzaju marzeń/kaprysu/zachcianek... jedni grają w bierki inni przerabiają sobie samochody a jeszcze inni tasują się nad butelką wina w cenie dobrego samochodu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > jedni grają w bierki inni przerabiają sobie samochody a jeszcze inni tasują się nad butelką wina w > cenie dobrego samochodu.... A jeszcze inni piszą pierdoły w internecie . . . i negują wszystko to, co inni napiszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > A jeszcze inni piszą pierdoły w internecie . . . Po co to napisałeś? Przecież wiadomo, że chodzi o Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Po co to napisałeś? Przecież wiadomo, że chodzi o Ciebie A Ty to co ? Cwaniak w necie, [motyla noga] w świecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Auto forumowego kolegi po następujących modyfikacjach: > - wydech przelot by Stan > - IC frontowy by Stan > u mnie zaś: > - nowe turbo > - nowe mocniejsze przeniesienie napędu > - większe wtryski > - remap > Wykres auto ma prawie 3setki przebiegu > Pozdro Pomijając wcześniejsze wypowiedzi. wielkie gratki. Jak już z żoną dojdę do ładu czym chce jeździć to się odezwę. W celu zrealizowania jakiegoś projektu oczywiście. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Opłacało się ładować kasę w takiego parcha? Jedni montują chińskie ksenony, inni zwiększają moc silnika. Każdy robi to na co ma ochotę, za swoje pieniądze i na swoją odpowiedzialność. Zachowujesz się jak zgorzkniały emeryt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Jedni montują chińskie ksenony, inni zwiększają moc silnika. Każdy robi to na co ma ochotę, za > swoje pieniądze i na swoją odpowiedzialność. > Zachowujesz się jak zgorzkniały emeryt Prawiąc takie morały sam wychodzisz na wapniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > A Ty to co ? > Cwaniak w necie, [motyla noga] w świecie? To przecież ty robisz w usługach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Te ......Nie czepiaj się, ja mam chińskie xenony i ładuję pieniądze w parcha... Skąd wiedziałeś? A tak poważnie, tak jak Cinek napisał, samochód to generalnie najmniej udana i opłacalna inwestycja, cokolwiek kupisz będzie to skarbonka, jak nie na naprawy to na paliwo, ubezpieczenia itp. Pozdrwiam. > Jedni montują chińskie ksenony, inni zwiększają moc silnika. Każdy robi to na co ma ochotę, za > swoje pieniądze i na swoją odpowiedzialność. > Zachowujesz się jak zgorzkniały emeryt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Prawiąc takie morały sam wychodzisz na wapniaka. mistrzu ciętej riposty Wesołych świąt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > To przecież ty robisz w usługach Dobre, dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iontorsp Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Opłacało się ładować kasę w takiego parcha? Silnik 2.4 5 cylindrów nie wykazuje symptomów, jak na typowe polskie warunków, jak to stwierdziłeś parcha.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Silnik 2.4 5 cylindrów nie wykazuje symptomów, jak na typowe polskie warunków, jak to stwierdziłeś > parcha.... A co to są typowe polskie warunki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iontorsp Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > A co to są typowe polskie warunki? Doradzanie komuś kupowania i montowania stożka do np fabii htp. Koszt 200 zł efekt +0,7 km, - 5 Nm..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > Auto forumowego kolegi po następujących modyfikacjach: > - wydech przelot by Stan > - IC frontowy by Stan > u mnie zaś: > - nowe turbo > - nowe mocniejsze przeniesienie napędu > - większe wtryski > - remap > Wykres auto ma prawie 3setki przebiegu > Pozdro Raz jeszcze dzięki Marcin za dobrą robotę Auto wczoraj odebrałem od Cinka i na dzień dobry przejechałem ponad 300km. Elastyczność i ciąg auta już od 1600-1700 rpm powala na kolana Testy auta na gierkówce wiązaały się z utratami trakcji nawet w okolicach 100km/h (było ślisko). Dziś zrobiłem koło 100km. Auto do jazdy na codzień jest genialne z płuca idzie jak dzikie i równo ciągnie do końca 4200-4300 rpm. Dymienia w tylnim lusterku nie odnotowano i kolega jadący w aucie z tyłu również nie zauważył nadmiernego dymienia W skrócie mówiąc przyspiesza bardzo miło + orgia dźwięków wewnątrz i na zewnątrz, tylko trakcji brak Ps. prostując tylko do 300kkm przynajmniej wg licznika jeszcze 30kkm brakuje, a auto stało koło miesiąca (żadne pół roku - nie wiem Cinek skąd to info wziąłeś) w oczekiwaniu na regenerowaną turbinę po czym nastąpiła zmiana planów i finalnie w końcu auto trafiło w Twoje ręce No chyba że nie jeździło w sensie nie odpychało się tak jak należy to w takim razie przez ostatnie parę lat od nowości nie jeździło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Opłacało się ładować kasę w takiego parcha? Zapewniam, że potrafię liczyć i jestem ciekawy jakim parchem kolega jeździ? Biorąc pod uwagę szereg niezbędnych dla mnie czynników, tjun i porzadny przeglad silnika u Cinka byl dla mnie jak najbardziej opłacalny Wartosc czesci jak do maybacha o ktorych kolega tu ladnie pisze to np. duze wtryski sprawne uzywki sprawdzone u Cinka kosztowały 300pln, nowe turbo zalatwione przez Cinka w cenie niewiele przekraczjacej losowej trwalosci regenerowane wyroby rodzimych rzemieslnikow o równie losowej wydajności i charakterystyce. Nowe mocne sprzeglo/2mas to cena porownywalna do fabrycznych odpowiednikow, ktore jakbym zamontowal do auta w obecnym setupie obstawiam, ze w krotkim czasie by sie wysypaly, a niestety ta czesc w dieslach tez sie zuzywa i jest drogim elementem. Wymiana tych elementów tj. turbo, sprzeglo/2mas i tak byla niezbedna u mnie i nawet hipotetyczna proba sprzedazy auta z tymi juz zuzytymii elemntami zamiast ich wymiany jest rowna z wolaniem symbolicznej kasy za takie auto, ktore pomijajac takie zuzyte elementy eksploatacyjne jest w dobrej kondycji o którą staram się dbać jak najlepiej mogę. A co do przywołanej przez kolege centomanii to wcześniej przez kilka lat jeździłem przerobionym sejem i w momencie odsprzedaży tjunerskie graty o sumarycznej wartości maybacha cudem jakims odsprzedalem innym milionerom i auto useryjnione w dobrym stanie z przerobionym silnikiem bez problemu sprzedalem (tjun silnika polaczony z gruntownym przegladem na ktorym jezdzilem 5 lat kosztowal kolo 1,5k pln w 2004 z tego co jeszcze kojaze - fakt kasy niestety nie odzyskalem ). A takie graty jak dolot z FMIC i przerobiony wydech (popyt na takie czesci jest, a majątku zdecydowanie też nie kosztowały), można wyjac i wlozyc z powrotem seryjne graty + seria program, czysto hipotetycznie tak dywagując o tym ładowaniu kasy w auto jak w studnie bez dna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Zapewniam, że potrafię liczyć i jestem ciekawy jakim parchem kolega jeździ? Biorąc pod uwagę szereg > niezbędnych dla mnie czynników, tjun i porzadny przeglad silnika u Cinka byl dla mnie jak > najbardziej opłacalny Wartosc czesci jak do maybacha o ktorych kolega tu ladnie pisze to np. > duze wtryski sprawne uzywki sprawdzone u Cinka kosztowały 300pln, nowe turbo zalatwione przez > Cinka w cenie niewiele przekraczjacej losowej trwalosci regenerowane wyroby rodzimych > rzemieslnikow o równie losowej wydajności i charakterystyce. Nowe mocne sprzeglo/2mas to cena > porownywalna do fabrycznych odpowiednikow, ktore jakbym zamontowal do auta w obecnym setupie > obstawiam, ze w krotkim czasie by sie wysypaly, a niestety ta czesc w dieslach tez sie zuzywa > i jest drogim elementem. Wymiana tych elementów tj. turbo, sprzeglo/2mas i tak byla niezbedna > u mnie i nawet hipotetyczna proba sprzedazy auta z tymi juz zuzytymii elemntami zamiast ich > wymiany jest rowna z wolaniem symbolicznej kasy za takie auto, ktore pomijajac takie zuzyte > elementy eksploatacyjne jest w dobrej kondycji o którą staram się dbać jak najlepiej mogę. > A co do przywołanej przez kolege centomanii to wcześniej przez kilka lat jeździłem przerobionym > sejem i w momencie odsprzedaży tjunerskie graty o sumarycznej wartości maybacha cudem jakims > odsprzedalem innym milionerom i auto useryjnione w dobrym stanie z przerobionym silnikiem bez > problemu sprzedalem (tjun silnika polaczony z gruntownym przegladem na ktorym jezdzilem 5 lat > kosztowal kolo 1,5k pln w 2004 z tego co jeszcze kojaze - fakt kasy niestety nie odzyskalem > ). A takie graty jak dolot z FMIC i przerobiony wydech (popyt na takie czesci jest, a > majątku zdecydowanie też nie kosztowały), można wyjac i wlozyc z powrotem seryjne graty + > seria program, czysto hipotetycznie tak dywagując o tym ładowaniu kasy w auto jak w studnie > bez dna. Fajne masz auto. Gratuluję. A koledze i tak nie wytłumaczysz, ponieważ On w tym o czym pisze jest najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Ps. prostując tylko do 300kkm przynajmniej wg licznika jeszcze 30kkm brakuje, a auto stało koło > miesiąca (żadne pół roku - nie wiem Cinek skąd to info wziąłeś) Pół roku w znaczeniu zanim zaczęło jeździc jak seryjne lub lepiej z powodu złych turbosprężarek Niemniej cieszy mnie, że auto spełnia Twoje oczekiwania Pozdro P.S 27x to prawie 3 setki przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Fajne masz auto. > Gratuluję. > A koledze i tak nie wytłumaczysz, ponieważ On w tym o czym pisze jest najlepszy. Dzięki No właśnie widze, ze tamten kolega jest fanem kitcarów, a inne auta są be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Pół roku w znaczeniu zanim zaczęło jeździc jak seryjne lub lepiej z powodu złych turbosprężarek > Niemniej cieszy mnie, że auto spełnia Twoje oczekiwania > Pozdro > P.S 27x to prawie 3 setki przebiegu to to się zgadza i turbo to był największy problem auta, które teraz w tym setupie jak najbardziej spełnia oczekiwania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pio84 Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Raz jeszcze dzięki Marcin za dobrą robotę Auto wczoraj odebrałem od Cinka i na dzień dobry > przejechałem ponad 300km. Elastyczność i ciąg auta już od 1600-1700 rpm powala na kolana > Testy auta na gierkówce wiązaały się z utratami trakcji nawet w okolicach 100km/h (było > ślisko). Dziś zrobiłem koło 100km. Auto do jazdy na codzień jest genialne z płuca idzie jak > dzikie i równo ciągnie do końca 4200-4300 rpm. Dymienia w tylnim lusterku nie odnotowano i > kolega jadący w aucie z tyłu również nie zauważył nadmiernego dymienia W skrócie mówiąc > przyspiesza bardzo miło + orgia dźwięków wewnątrz i na zewnątrz, tylko trakcji brak > Ps. prostując tylko do 300kkm przynajmniej wg licznika jeszcze 30kkm brakuje, a auto stało koło > miesiąca (żadne pół roku - nie wiem Cinek skąd to info wziąłeś) w oczekiwaniu na regenerowaną > turbinę po czym nastąpiła zmiana planów i finalnie w końcu auto trafiło w Twoje ręce No chyba > że nie jeździło w sensie nie odpychało się tak jak należy to w takim razie przez ostatnie parę > lat od nowości nie jeździło musimy sie spotkac i pogadac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > musimy sie spotkac i pogadac... no w końcu trzeba będzie się ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > No nie tak do końca. > Kupujesz samochód za 20 kpln i ładujesz w niego kolejne 25 kpln, po to, żeby mieć jedyny w swoim > rodzaju. ja kupiłem za 22kpln i dołożyłem 15kpln i za 38kpln mam prawie nowe auto (teraz ma już 2 lata) ze sportowymi osiągami. Niech kolega Patre wskaże mi nowe auto na polskim rynku (może być miejskie) które będzie tańsze niż 40tysięcy i będzie miało 7 sekund do setki, 4x tarczowe hamulce, no może jeszcze hydrołapę, zawias bilsteina fotele recaro i mnóstwo innych dupereli o których nie chce mi się pisać bo by miejsca tutaj brakło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 Gratuluję autka dźwięk 5 cylindrowca robi robotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Pozwolę sobie zrobić update i wrzucić nowy wykres po sobotnich upgrejdach. Mocniejsza góra między 3500-4500rpm robi robotę i jest wyraźnie na plus. Jeszcze raz dzięki Marcin WYKRES 200,8km/422,7nm Ciekawostka: spalanie z niecałych 500km na upgrejdowanym programie to 6,9/100km (większość na trasie dość dynamicznej, testy 0-160 itp,) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 a priv sie zapelnil i napisac nie moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Auto forumowego kolegi po następujących modyfikacjach: > - wydech przelot by Stan > - IC frontowy by Stan > u mnie zaś: > - nowe turbo > - nowe mocniejsze przeniesienie napędu > - większe wtryski > - remap > Wykres auto ma prawie 3setki przebiegu > Pozdro ładnie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 To ta czarna 156 SW z tym tak fajnei brzmiacym tlumikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > To ta czarna 156 SW z tym tak fajnei brzmiacym tlumikiem? inna, wpadła tylko na chwile na update tamta czarna to nowsze jtd cf3 150km w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 brawo, powinno byc trochę latania w tym sezonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > To ta czarna 156 SW z tym tak fajnei brzmiacym tlumikiem? Ta czarna SW to obecnie po finalnym strojeniu: wykres Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Ta czarna SW to obecnie po finalnym strojeniu: wykres > Pozdro +100 KM w stosunku do serii. Chciałbym zobaczyć jak się spektakularnie wysra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > +100 KM w stosunku do serii. Chciałbym zobaczyć jak się spektakularnie wysra Jak się wysra to się naprawi i upalac będzie się dalej, w czym problem? Auto z przebiegiem 200kkm czy większym ma się prawo wysrac i na serii tak więc nie dramatyzuj - jeździ na mocnym setupie juz kilkanaście kkm i nic jeszcze nie odpadło... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 > Jak się wysra to się naprawi i upalac będzie się dalej, w czym problem? Auto z przebiegiem 200kkm > czy większym ma się prawo wysrac i na serii tak więc nie dramatyzuj - jeździ na mocnym setupie > juz kilkanaście kkm i nic jeszcze nie odpadło... > Pozdro nie dramatyzuje. po prostu stwierdzam fakt, że zwiększenie mocy o 80% to proszenie się o kłopoty, niezależnie od tego jak duże rezerwy przewidział producent a to, że auto jeździ już kilkanaście tys km potwierdza tylko fakt, że ludzie często robią hardcore'owy setup a potem obchodzą się z silnikiem jak z jajkiem i jeżdżą wolniej niż serią. To takie poprawianie ego - mam 230 KM pod maską, choć na co dzień korzystam jedynie z 70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 > nie dramatyzuje. po prostu stwierdzam fakt, że zwiększenie mocy o 80% to proszenie się o kłopoty, > niezależnie od tego jak duże rezerwy przewidział producent > a to, że auto jeździ już kilkanaście tys km potwierdza tylko fakt, że ludzie często robią > hardcore'owy setup a potem obchodzą się z silnikiem jak z jajkiem i jeżdżą wolniej niż serią. > To takie poprawianie ego - mam 230 KM pod maską, choć na co dzień korzystam jedynie z 70 ciekawe teorie - robić mody żeby potem jeździć wolniej a tamta 236km to nowsze jtd cf3 150km w serii, więc przyrost ~ 55% do tego duży IC zamiast śmiesznej serii oraz wydech przelotowy + wskaźnik egt i można kontrolować temp. spalin... nie ma dramatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 > nie dramatyzuje. po prostu stwierdzam fakt, że zwiększenie mocy o 80% to proszenie się o kłopoty, > niezależnie od tego jak duże rezerwy przewidział producent > a to, że auto jeździ już kilkanaście tys km potwierdza tylko fakt, że ludzie często robią > hardcore'owy setup a potem obchodzą się z silnikiem jak z jajkiem i jeżdżą wolniej niż serią. > To takie poprawianie ego - mam 230 KM pod maską, choć na co dzień korzystam jedynie z 70 Nie trzeba z takim autem obchodzic się jak z jajkiem, przestrzeganie kilku zasad wystarczy + monitorowanie jednostki. Moje jtd po zastrzyku +100% dostawało w dupę przeokrutnie i popsuc się nie chciało, to że pewne elementy robione były w nim często to wynik tylko i wyłączenie mojego zboczenia. Obecny setup z 80 na ponad 200ps też jakoś specjalnie oszczędzany nie będzie... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 > Nie trzeba z takim autem obchodzic się jak z jajkiem, przestrzeganie kilku zasad wystarczy + > monitorowanie jednostki. > Moje jtd po zastrzyku +100% dostawało w dupę przeokrutnie i popsuc się nie chciało, to że pewne > elementy robione były w nim często to wynik tylko i wyłączenie mojego zboczenia. Obecny setup > z 80 na ponad 200ps też jakoś specjalnie oszczędzany nie będzie... > Pozdro A jak się coś sypnie, to będzie wiadomo, co trzeba poprawić. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.