ppmarian Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 ...seryjnie wkaldany do fiata 125/125p/FSO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > ...seryjnie wkaldany do fiata 125/125p/FSO Nie licząc 1,8(bo czy to seryjne jest to trudno powiedzieć) to zdaje się że ME byłą najmocniejszą wersją, 82KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > Nie licząc 1,8(bo czy to seryjne jest to trudno powiedzieć) prosze o wiecej informacj to bylo DOHC? > to zdaje się że ME byłą najmocniejszą > wersją, 82KM. malo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > ...seryjnie wkaldany do fiata 125/125p/FSO w 125 silnik 1.6 mial 90 i 101KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > w 125 silnik 1.6 mial 90 i 101KM We włoskich dodaj 125. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > prosze o wiecej informacj > to bylo DOHC? ZTCW mniejszy brat 2.0 DOHC > malo... na tamte czasy wystarczało by ladnie zamiatać ogonem. Oczywiście zdrowe ME. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > We włoskich dodaj 125. no skoro 125 to wiadomo ze wloski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > ...seryjnie wkaldany do fiata 125/125p/FSO U nas w FSO 1,6 z Poloneza w modelach z końca produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > ZTCW mniejszy brat 2.0 DOHC mniejszy, lepszy, droższy, ciężki do skombinowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > ...seryjnie wkaldany do fiata 125/125p/FSO A czy Monte Carlo i Akropolis łapią się na seryjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meme Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 Tak jak napisał WaWeR 1,8 DOHC i występował chyba jako Monte Carlo tu co nie co o silniku http://forum.fsoptk.pl/viewtopic.php?t=18443 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meme Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > A czy Monte Carlo i Akropolis łapią się na seryjne? pewnie że tak bo trochę ich wyszło tylko mało się ostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Tak jak napisał WaWeR 1,8 DOHC > i występował chyba jako Monte Carlo > tu co nie co o silniku http://forum.fsoptk.pl/viewtopic.php?t=18443 na 100% mój ojciec miał Monte Carlo z 1,8 DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > A czy Monte Carlo i Akropolis łapią się na seryjne? mozna bylo normalnie kupic (pomijam cene) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > na 100% > mój ojciec miał Monte Carlo z 1,8 DOHC Jak z 1,8 DOHC to raczej był Akropolis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Jak z 1,8 DOHC to raczej był Akropolis Monte Carlo miał 1.6 DOHC. Jesli chodzi o 125/FSO to były również wersje 2,0DOHC. Mój znajomy jak był w latach 80tych kierowcą w wojsku to takim polonezem woził generałów. Od tego czasu zbudował już całą chmarę 125/polonezów z takim silnikiem. Za kilka tygodni startuje rajd Monte Carlo aut zabytkowych. Wtedy zapodam szersze info na temat budowanego obecnie 125 MC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Monte Carlo miał 1.6 DOHC. > Jesli chodzi o 125/FSO to były również wersje 2,0DOHC. Mój znajomy jak był w latach 80tych kierowcą > w wojsku to takim polonezem woził generałów. > Od tego czasu zbudował już całą chmarę 125/polonezów z takim silnikiem. > Za kilka tygodni startuje rajd Monte Carlo aut zabytkowych. Wtedy zapodam szersze info na temat > budowanego obecnie 125 MC W Polonezie były montowane 2.0 DOHC Fiata i 2.0 SOHC Forda, ale w 125p najmocniejszym silnikiem było 1.8 DOHC Natomiast w 125 były montowane tylko 1.6 DOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > W Polonezie były montowane 2.0 DOHC Fiata i 2.0 SOHC Forda, ale w 125p najmocniejszym silnikiem > było 1.8 DOHC Była też wydumka OBRu 125p 2.0 GTJ ale nie jako seryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.