Tschoob Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 Na centomanie juz wrzucilem , moze tutaj sie ktos z tym spotkal... Silnik pracuje tak : czyli odpala ok , rowne obroty a po paru sekundach gasnie...pompa ok, krokowy tez , wszystkie masy sprawdzone....kable i swiece tez...ma ktos jakies pomysly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 koleżanka miała identyczny problem w golfie, winna była sonda lambda, która dawała niewłaściwe pomiary, przez co silnik głupiał... odpiąć ją i spróbować bez niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > koleżanka miała identyczny problem w golfie, winna była sonda lambda, która dawała niewłaściwe > pomiary, przez co silnik głupiał... odpiąć ją i spróbować bez niej odpinalismy ja...nic sie nie zmienilo....map sensor zostal rowniez odpiety i tez nic to nie dalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > ...ma ktos jakies pomysly ? to nie jest silnik do tej budy a na serio to jak bateria i klemy ? był w ogóle podłączany pod kompa ? jakieś błędy wyszły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > to nie jest silnik do tej budy > a na serio to jak bateria i klemy ? był w ogóle podłączany pod kompa ? jakieś błędy wyszły ? bateria i klemy jak najbardziej idealne....do kompa nie byl podlaczany bo nie mam jak podjechac na diagnostyke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 Może immobiliser w komputerze go w ten sposób dusi ? Albo czujnik zderzeniowy, odłączający po wypadku pompę paliwa ? Popodłączałeś wszystko dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > bateria i klemy jak najbardziej idealne....do kompa nie byl podlaczany bo nie mam jak podjechac na > diagnostyke może gdzieś jest jakieś przebicie na kablach w wiązce ? najlepiej byłoby go podpiąć pod kompa i wtedy byłoby widać co go boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 co w nim tak rzęzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > Na centomanie juz wrzucilem , moze tutaj sie ktos z tym spotkal... > Silnik pracuje tak : > czyli odpala ok , rowne obroty a po paru sekundach gasnie...pompa ok, krokowy tez , wszystkie masy > sprawdzone....kable i swiece tez...ma ktos jakies pomysly ? na pierwszy rzut oka to wyłącza się pompa paliwa... może coś z przekaźnikiem wtrysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > co w nim tak rzęzi? wydech niejest podiweszony i uderza jeszcze o plyte... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > na pierwszy rzut oka to wyłącza się pompa paliwa... > może coś z przekaźnikiem wtrysku? po tym jak zgasnie to pompa paliwa dalej przez sekunde pracuje....przekazniki cykaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > Może immobiliser w komputerze go w ten sposób dusi ? Albo czujnik zderzeniowy, odłączający po > wypadku pompę paliwa ? Popodłączałeś wszystko dobrze ? brak czujnika uderzenia i brak jakiegokolwiek immobilasera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > brak czujnika uderzenia i brak jakiegokolwiek immobilasera... A po zgaśnięciu da się go normalnie odpalić ponownie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > A po zgaśnięciu da się go normalnie odpalić ponownie? bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > bez problemu A końcówka tego gaśnięcia sama takie odgłosy wydaje czy tam jest ratowany dodawaniem gazu? Sondę odpinałeś przy wtyczce od kompa czy gdzieś po drodze? EDIT: Wydaje mi się, że jest to ten problem co czytałem o nim na centomanii... tylko kilka osób na forum wie co jest przyczyną, ale nie chcieli podać tego publicznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > i brak jakiegokolwiek immobilasera... Wbudowanego w samochód... ale może komputer sterujący silnikiem oczekuje na kod od nieistniejącego immo ? Nie mogąc się doczekać, wyłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 Jeśli miał by immo to wogóle by nie odpalił. Tak to w Fiacie jest. A tu jak widać silnik pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 Zainteresuj się czujnikiem na wale, sprawdź odległość czujnika od koła fonicznego. Rozumiem że sprawdzone zostało paliwo a dokładnie czy w momencie gaśnięcia dochodzi do listwy wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > Zainteresuj się czujnikiem na wale, sprawdź odległość czujnika od koła fonicznego. > Rozumiem że sprawdzone zostało paliwo a dokładnie czy w momencie gaśnięcia dochodzi do listwy > wtryskowej tyle ze dzien wczesniej zanim zaczely sie te jazdy auto normalnie pracowalo...poprostu zostalo na odpalonym i dzialaljacym normalnie silniku wyprowadzone na noc na dwor...i rano przysypal snieg i dowalil mroz....i juz sie normalnie nie daje odpalic....pod koniec nie ma dodawanego gazu , wszystko jest na luzie... @lordfalcon - to na centomanii to tyrkolenie ale tam chodzi o to ze jak jedziesz i depniesz przy 1,5 tys obrotow to sie dusi i prycha i dopiero po chwili zaczyna normalnie plynnie przyspieszac...to zupelnie inna sprawa niestety edit : paliwo dochodzi do listwy w momencie gasniecia bo odpialem przewod w ostatniej chwili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 komp jest rozkodowany , brak jakiegokolwiek immo , poza tym ten silnik jezdzil wczesniej u djo , potem w moim poprzednim uniaku a ai w tym juz odpalal normalnie tylko po wystawieniu na mroz tak sie stalo...teraz stoi w cieplym i sie nie naprawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > czyli odpala ok , rowne obroty a po paru sekundach gasnie...pompa ok, krokowy tez , wszystkie masy > sprawdzone....kable i swiece tez...ma ktos jakies pomysly ? skoro jest paliwo i są iskry, to co nam pozostało: powietrze. nie przytyka cuś dolotu? tak sobie gdybam... silnik prędko gaśnie i robi to podobnie, jak przy braku paliwa - wiem, bo zatykałem dolot powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > skoro jest paliwo i są iskry, to co nam pozostało: powietrze. nie przytyka cuś dolotu? tak sobie > gdybam... silnik prędko gaśnie i robi to podobnie, jak przy braku paliwa - wiem, bo zatykałem > dolot powietrza Tak mi to przypomina trochę mojego jak za długo chodzi na wolnych na benzynie jak sobie szyby drapię, w pewnym momencie ECU uznaje, że już jest wystarczająco ciepły i zmniejsza obroty do ~900, niestety spadają gdzieś do 700 i wtedy zaczyna się męczyć silnik i końcówka jest dokładnie taka jak w tej fefnastce... U mnie na 100% winne jest rozjechanie kompa, bo mało co na PB jeżdżę, zresztą podczas jazdy na PB są odczuwalne skutki rozjechanego ECU. Może trzeba by sprawdzić jeszcze raz połączenia z czujnikami, zwłaszcza tam gdzie były cięte i lutowane kabelki, szczególnie od czujnika temp silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > skoro jest paliwo i są iskry, to co nam pozostało: powietrze. nie przytyka cuś dolotu? tak sobie > gdybam... silnik prędko gaśnie i robi to podobnie, jak przy braku paliwa - wiem, bo zatykałem > dolot powietrza filmik jest nagrany bez stozka...jest tylko samam rura...ze stozkiem bylo tak samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > Tak mi to przypomina trochę mojego jak za długo chodzi na wolnych na benzynie jak sobie szyby > drapię, w pewnym momencie ECU uznaje, że już jest wystarczająco ciepły i zmniejsza obroty do > ~900, niestety spadają gdzieś do 700 i wtedy zaczyna się męczyć silnik i końcówka jest > dokładnie taka jak w tej fefnastce... > U mnie na 100% winne jest rozjechanie kompa, bo mało co na PB jeżdżę, zresztą podczas jazdy na PB > są odczuwalne skutki rozjechanego ECU. > Może trzeba by sprawdzić jeszcze raz połączenia z czujnikami, zwłaszcza tam gdzie były cięte i > lutowane kabelki, szczególnie od czujnika temp silnika... no to jestes druga osoba ktora powiedziala o rozjechaniu sie map pierwszy byl kolega zdziarek...no nic , chyba trzeba bedzie go podpiac pod kompa i przepatrzec wiazke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > (...)no nic , chyba trzeba bedzie go podpiac pod kompa i przepatrzec wiazke Jaki masz tam komputer ? Jeżeli jakiś obsługiwany przez FIAT ECUSCAN, to tak chyba będzie najtaniej i najprościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > Jaki masz tam komputer ? Jeżeli jakiś obsługiwany przez FIAT ECUSCAN, to tak chyba będzie > najtaniej i najprościej. od punto I 1.2 16V wiec nie mam obd tylko te 3 piny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > filmik jest nagrany bez stozka...jest tylko samam rura... no to raczej mało prawdopodobne jest, by cuś siedziało w samej rurze... a odpowietrzenie baku? drożne? ale skoro paliwo leci do samego końca, to też raczej nie to... poddaję się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > od punto I 1.2 16V wiec nie mam obd tylko te 3 piny Sprawdź dokładnie połączenie czujnika temp. silnika do kompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 > Sprawdź dokładnie połączenie czujnika temp. silnika do kompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 zobacz styki na komputerze czy nie są wilgotne . Ja miałem w meganie tak ze płyn od spryskiwaczy dostał się do wtyczki od kompa i auto zapalało i gasło . Psikłem WD pomogło odrazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 sprawdzone , to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2011 Na początek pod kompa i zczytać błędy a potem reset autokalibracji. Jeśli nie pomoże to szukać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 problemem byla pompa paliwa ktora podawala jedynie 0,9 bara....po wymianie pompy wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 po wymianie pompy wszystko ok. cieszy mnie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > po wymianie pompy wszystko ok. > cieszy mnie to tak , a wsteczny nie wszedl bo sie wodzik od biegow rozpial...auto juz w garazu i teraz trzeba wszystko poskrecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > tak , a wsteczny nie wszedl bo sie wodzik od biegow rozpial...auto juz w garazu i teraz trzeba > wszystko poskrecac to pracuj, i jakieś fotki poka w końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > to pracuj, i jakieś fotki poka w końcu no dzisiaj cos powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > no dzisiaj cos powinno byc Ja w przyszłym tygodniu biorę się za reaktywację mojej czerwonej fajerki Stosowny wątek też będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Ja w przyszłym tygodniu biorę się za reaktywację mojej czerwonej fajerki > Stosowny wątek też będzie a jak tam turbo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > a jak tam turbo ?? No właśnie? bo kupiłeś i nawet fotki nie wkleisz, nie napiszesz czy to jeździ itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Jedzi , skreca i jest naprawde przyjemnie Fotki moze dzisiaj uda mi sie jakies strzelic Ale wracajac do tematu ja chcialbym sie dowiedziec czy w pavla turbo nie ma zadnych mankamentow wartych opisania na forum technicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > Jedzi , skreca i jest naprawde przyjemnie Fotki moze dzisiaj uda mi sie jakies strzelic Ale > wracajac do tematu ja chcialbym sie dowiedziec czy w pavla turbo nie ma zadnych mankamentow > wartych opisania na forum technicznym wiem że stoi w szopie czy w innym syfie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 na ten temat możecie sobie podyskutować na UKP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > tak , a wsteczny nie wszedl bo sie wodzik od biegow rozpial...auto juz w garazu i teraz trzeba > wszystko poskrecac jakoś wyjechałem z hali. Dobrze że nie korciło mnie pojechać na próbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 > jakoś wyjechałem z hali. Dobrze że nie korciło mnie pojechać na próbę zanim dojechalem na spota to spadl do konca i do domu wrocilem tylko na 3 i 4 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.