robertgarage Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 bardzo fajne autko mam wcześniejszą PHASE II i jestem z niej bardzo zadowolony zawieszenie wielowachaczowe z przodu jest trwałe (zbiór elementów z r25 i r30) silnik J7R 2,0 ccm trochę za słaby ale wystarcza zapraszam na forum espace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > bardzo fajne autko mam wcześniejszą PHASE II i jestem z niej bardzo zadowolony zawieszenie > wielowachaczowe z przodu jest trwałe (zbiór elementów z r25 i r30) silnik J7R 2,0 ccm trochę > za słaby ale wystarcza > zapraszam na forum espace o właśnie Ty mi się przydasz możesz porównać Marysie do Espejsa ? - awaryjność, ceny części, komfort jazdy itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > o właśnie Ty mi się przydasz > możesz porównać > Marysie do Espejsa ? > - awaryjność, ceny części, komfort jazdy itp nie da się porównać marysi do espasa gdyż to są różne auta , marysia ma sportowy sznyt , espas wygodny do bólu dyliżans moja phII jest z 1994r , i kupiłem ją "zarżniętą" , sam wyremontowałem wtrysk , zawieszenie , sprzęgło , klima mi została do uruchomienia , ale to zrobię po naprawie "blacharskiej" przodu bo rok temu wpadłem w poślizg i poszłem do rowu , by nie bić w innych ceny .... tu kupuję cząstki , np kpl simmerbloków do zawiasu przedniego to 700zł , kpl amorków 400zł(francuski gabriel)... jak umiesz dłubać to oszczędzasz na robociźnie bo auto jest proste jak kij przepis na vana po francusku: weź płyte podłogową furgonetki(traffic ) "zmiękcz" zawias , i ustaw 7 foteli pod laminatową budą no i te obracane 360* fotele przednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 a ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 fajny v6 też mam 2 szyberdachy i uchylne tylne okna czego nie ma żaden "dojczwagen" trzeba w nim uważać na czujnik temperatury w chłonicy i styki wentylatorów, bo on włącza wentylatory , i jak nie włączy na czas to 2 głowice szlag trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > a ten A ten jest 3.0 V6 i pali jak smok. (może Cię stac) Ale żeby wymienic w nim świece trzeba wyciągac silnik, rozrząd to samo, kosztuje to kilka razy tyle co w 2.0 gdzie nie ma problemu. Jest w automacie ... żaden automat w espace III nie przeżył więcej niż 200 tyś. km(forum espace) Koszt remontu kilka tyś. Musisz byc przyzwyczajony do ciągłych awarii elektryki , elektroniki, nagrzewnic itp. Co nowszy Espace to bardziej skomplikowany, bardziej awaryjny a jego naprawy droższe. Na forum Espace jest gościu co jeździł długo Espace II potem nabył III i IV by po jakimś czasie wrócic do II Jestem posiadaczem Espace, ale w rodzinie jest kilka japończyków (Accord, Rav 4, Space Star, Colt, Mazda 323, Civic). I pod żadnym względem nie kupię nigdy żadnej francy, bo dzieli je przepaśc pod względem awarii i kosztów napraw, natomiast niedawno otworzyłem auto serwis i się zastanawiam czy nie specjalizowac się w Espace, bo naprawdę da się zarobic i jest co naprawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 żyjesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > żyjesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > A ten jest 3.0 V6 i pali jak smok. (może Cię stac) Ale żeby wymienic w nim świece trzeba wyciągac > silnik, rozrząd to samo, kosztuje to kilka razy tyle co w 2.0 gdzie nie ma problemu. > Jest w automacie ... żaden automat w espace III nie przeżył więcej niż 200 tyś. km(forum espace) > Koszt remontu kilka tyś. > Musisz byc przyzwyczajony do ciągłych awarii elektryki , elektroniki, nagrzewnic itp. Co nowszy > Espace to bardziej skomplikowany, bardziej awaryjny a jego naprawy droższe. > Na forum Espace jest gościu co jeździł długo Espace II potem nabył III i IV by po jakimś czasie > wrócic do II > Jestem posiadaczem Espace, ale w rodzinie jest kilka japończyków (Accord, Rav 4, Space Star, Colt, > Mazda 323, Civic). I pod żadnym względem nie kupię nigdy żadnej francy, bo dzieli je przepaśc > pod względem awarii i kosztów napraw, natomiast niedawno otworzyłem auto serwis i się > zastanawiam czy nie specjalizowac się w Espace, bo naprawdę da się zarobic i jest co naprawiac od 4 lat śmigam toyotką nigdy nie byłem z żadną awarią u mechanika, teraz nawet nie wiem gdzie mam skrzynkę z narzędziami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > od 4 lat śmigam toyotką nigdy nie byłem z żadną awarią u mechanika, teraz nawet nie wiem > gdzie mam skrzynkę z narzędziami I koniecznie chcesz to zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > I koniecznie chcesz to zmienić? przyzwyczaiłem się do bezawaryjności i myślałem że wszystkie są takie jak moja toyotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > przyzwyczaiłem się do bezawaryjności i myślałem że wszystkie są takie jak moja toyotka rozglądnij się za Previą lub Sienną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > rozglądnij się za Previą lub Sienną cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > a ten odradzam tego ktos z forum espace byl ogladac ponoc mocno bity w tyl i zle poskladany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 a rodzinka "ulysse-evansione-806-zeta" ? kolega do sprzedania ma srebrnego 806 2,1 td , do 1 rejestracji w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAKO Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > a rodzinka "ulysse-evansione-806-zeta" ? > kolega do sprzedania ma srebrnego 806 2,1 td , do 1 rejestracji w PL Przejechałem 806 (2,0 benzyna) ponad 150kkm do łącznych 300kkm i powiem tak - spodziewałem się wizyt u mechanika co 2 m-ce a okazało się że się widujemy na wymianach oleju, klocków. Jeśli trafisz na bezwypadkowy i dobrze utrzymany egzemplarz powinien jeszcze trochę pojeździć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > chyba to Ty nie zrozumiałeś slangu ... To nie slang tylko mowa niedouczonych prymitywow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 kochanie - to prosta droga do zdobycia przez Ciebie nowego fachu - elektryk/elektronik samochodowy - frustrat. To mówiłem ja - posiadacz reno PS - Reno - przykład jak można wymyślić i zbudowac genialne auto i jednocześnie całkowicie zye..ć ten pomysł skandalicznie zaprojektowaną i wykonaną elektyką/-niką - no żal.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > kochanie - to prosta droga do zdobycia przez Ciebie nowego fachu - elektryk/elektronik samochodowy > - frustrat. > To mówiłem ja - posiadacz reno > PS - Reno - przykład jak można wymyślić i zbudowac genialne auto i jednocześnie całkowicie zye..ć > ten pomysł skandalicznie zaprojektowaną i wykonaną elektyką/-niką - no żal.pl Dobrze prawisz Napisz takiego posta na francowatych, to powiedzą, że nie umiesz jeździc, nie dbasz o auto, a reno jest tak samo dobre jak japoński i niemieckie tylko tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > kochanie - to prosta droga do zdobycia przez Ciebie nowego fachu - elektryk/elektronik samochodowy > - frustrat. > To mówiłem ja - posiadacz reno > PS - Reno - przykład jak można wymyślić i zbudowac genialne auto i jednocześnie całkowicie zye..ć > ten pomysł skandalicznie zaprojektowaną i wykonaną elektyką/-niką - no żal.pl parę postów wcześniej już mi przeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > Dobrze prawisz > Napisz takiego posta na francowatych, to powiedzą, że nie umiesz jeździc, nie dbasz o auto, a reno > jest tak samo dobre jak japoński i niemieckie tylko tańsze Chyba zależy jak się trafi W służbowym Clio II mam już 190000 km i w sumie bez poważnej awarii ( uszczelniacz wałka rozrządu poszedł i raz przetarł się kabel od kierunku i było zwarcie do masy ). W prywatnym Scenicu też jak na razie ( odpukać ) wszystko ok. Może zależy jak się trafi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > Może zależy jak się trafi ? Zależy, W służbowym Espace 2.0 silni był do remontu przed 100kkm przebiegu. Kolega wydał na remont diesla 2.2 kole 6kzł przy przebiegu 180kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > kochanie - to prosta droga do zdobycia przez Ciebie nowego fachu - elektryk/elektronik samochodowy > - frustrat. > To mówiłem ja - posiadacz reno > Gdzie Mrarek - ten to zeby zjadl na Scenicu - co usterka to zna odpowiedz ja juz naszczescie nie musze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > Może zależy jak się trafi ? Jest w tym sporo racji - trzy szt. renuarów w rodzince, raczej nie narzekają. Z kolei w fabryce na jednego renuara firma leasingowa sama skróciła umowę, bo auta zastępcze (zagwarantowane w umowie) kosztowały krocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2011 > No u mnie radia nie ma pod ta klapa bo jest gdzies zabudowane, a do sterowania sluzy pilot pod > kierownica a do ustawien radia sluzy osobny pilot normalny na baterie W moim Espace pod klapą była zmieniarka a radio w sumie nie wiem gdzie, podobno gdzieś pod fotelem pasażera Genialne auto ale diesel 2.2 był upierdliwy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.