Skocz do zawartości

jaką mieszanke slicków brać?


Kooboosh

Rekomendowane odpowiedzi

> nie mam doświadczenia, więc pytam,

> miękką/średnią/twardą??

> opona tylko do startów, ewentualnie krótkie streety pojeżdżawki po okolicy

Na allegro są przeważnie do dostania slicki w mieszance miękkiej. Ja mam takie teraz zakupione i na razie będę na takich jeździł, chociaż będe chciał na lato kupić na przód slicki w średniej mieszance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na allegro są przeważnie do dostania slicki w mieszance miękkiej. Ja mam takie teraz zakupione i na

> razie będę na takich jeździł, chociaż będe chciał na lato kupić na przód slicki w średniej

> mieszance

Jakie dokładnie masz te opony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mam doświadczenia, więc pytam,

> miękką/średnią/twardą??

> opona tylko do startów, ewentualnie krótkie streety pojeżdżawki po okolicy

kup micheliny markgumy to zło... a jak juz to s1 miekkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mam doświadczei nia, więc pytam,

> miękką/średnią/twardą??

> opona tylko do startów, ewentualnie krótkie streety pojeżdżawki po okolicy

lato idzie wiec ja bym bral srednia.

miekka szybko Ci zniknie, a jak sie zrobo cieplej to bedzie plywac na zakretach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie mieszanka srednia jest chyba najfajniejszym rozwiazaniem. W upaly bez wiekszego rozgrzewania sie w miare dobrze klei, a jak jest 10-20 stopni to wystarczy rozgrzac przed startem i jest ok. Miekka mieszanka w upaly nie dosc ze nie zdaje egzaminu bo jak kolega wyzej napisal zaczyna sie plywac, to jeszcze slicki znikaja w blyskawicznym tepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie mieszanka srednia jest chyba najfajniejszym rozwiazaniem. W upaly bez wiekszego

> rozgrzewania sie w miare dobrze klei, a jak jest 10-20 stopni to wystarczy rozgrzac przed