Arthur24 Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 witam z sąsiedniego kącika centomani zamierzam kupić fiata palio i tu mam pytanko na co zwracac uwage przy zakupie, jakie są najczęstsze usterki i jak spalanie w tym autku ? za wszelkie wskazówki z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 jaki silnik Cię interesuje? bo 1.2 to nie 1.6, 1.4 ani też 1.7td Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > jaki silnik Cię interesuje? bo 1.2 to nie 1.6, 1.4 ani też 1.7td jest okazja kupic 1.4 jako ze nie miałem stycznosci z tym autkiem to co polecacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > jest okazja kupic 1.4 Silnik stary, raczej bez wad, poza spalaniem > jako ze nie miałem stycznosci z tym autkiem to co polecacie Sprawdzić dokładnie i sie dokładnie zastanowić. Ato sporo większe, wygodniejsze, pakowniejsze nić CC/SC. W 1,2 pali około 6,5-8/100, dynamiką nie odbiega jakoś znacznie od podobnych w klasie, młodszych aut. Kufer spory, ustawny. Hamuje dość dobrze, ale na zakrętach mało stabilny się mi być wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 > jest okazja kupic 1.4 tak jak napisał kolega wyżej, dobry stary silnik fiata. ze spalaniem tragedi nie ma ale swoje chlapnie. na trasie spalanie min 6 w zależności od jazdy. części sporo. silnik kolizyjny więc na dzień dobry pasek. części do palio są tanie bo to na płycie podłogowej Uno, z tyłu wahacze. dla mało wymagających to dobry samochodzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 chodzi mi włąsnie o pakowny i nie drogi samochodzik bo rodzinka sie powieksza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > chodzi mi włąsnie o pakowny i nie drogi samochodzik bo rodzinka sie powieksza Sprawdź dobrze blache bo jak już zacznie gnić to będziesz miał później problemy. Do tego silnika od razu gaz zakładaj, przy tej cenie benzyny nawet się nie masz nad czym zastanawiać, 1.4 chyba żre więcej niż 1.2 więc pewnie z 8L pociągnie. Posprawdzaj sobie dobrze zawieszenie, auto w zakrętach jest stabilne jak się ma sprawne amorki i reszte zawieszenia Ceny części porównywalne jak w reszcie fiatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > jest okazja kupic 1.4 > jako ze nie miałem stycznosci z tym autkiem to co polecacie Silnik rodem z UNO. Jak auto w dobrym stanie, to założyć gaz i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 rozmyslałem nad gazem ale jakos nie przemawia do mnie no i butla troszke miejsca zajmuje a mnie własnie zalezy na duzym bagazniku ale dziekuje za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > rozmyslałem nad gazem ale jakos nie przemawia do mnie no i butla troszke miejsca zajmuje a mnie > własnie zalezy na duzym bagazniku > ale dziekuje za porady Butlę dajesz pod bagażnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 Butla w miejsce koła, a zamiast koła dojazdówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 najważniejsze by dostac egzemplarz ze zdrową budą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 to akurat powiedziałbym, ze graniczy z cudem. nawet najmłodszy egzemplarz ma juz 10 lat, no chyba ze kupisz palio ll, to zupełnie inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > rozmyslałem nad gazem ale jakos nie przemawia do mnie przemówi, jak zobaczysz ile bedziesz bulił na stacji > butla troszke miejsca zajmuje a mnie własnie zalezy na duzym bagazniku w sienie jest mniejszy bagaznik niz w palio, butle mam za tylnim siedzeniem a mimo to jest bardzo duzo miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 ja mam w miejscu koła. Butla 42 litry, wchodzi jakies 38 i spokojnieco 300 km przejechanych w miescie można tankowac. Na benzynie tankowałem chyba co 450 km do pełna, więc nie jest tak tragicznie z zasięgiem na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > ja mam w miejscu koła. Butla 42 litry, wchodzi jakies 38 i spokojnieco 300 km przejechanych w > miescie można tankowac. Na benzynie tankowałem chyba co 450 km do pełna, więc nie jest tak > tragicznie z zasięgiem na gazie. Ja mam 42 litry i wchodzi max 33l. Nie za dużo wchodzi Ci tego gazu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yacub Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 ja tez mam butle 41/42 (jakos tak) a wchodzi 36-38 litrów - specjalnie podgiety pływak aby wchodziło wiecej gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 26 Marca 2011 Udostępnij Napisano 26 Marca 2011 > Ja mam 42 litry i wchodzi max 33l. > Nie za dużo wchodzi Ci tego gazu ? Nie wiem nie znam się. Tak od początku wchodziło i nie przejmuję się tym. Zawór odbija, nic się nie rozszczelnia. W sumie powinno byc 80% pojemności butli. A może butle mam 45 litrów czy jakoś tak. Nawet już nie pamiętam dokładnie. Może w knidze gwarancyjnej gdzieś tam pisze bo wiek już nie ten, a i pamięc zawodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yacub Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 mnie sam gazownik 8 lat temu zaproponował aby podgiąc troche pływak bo tak to by weszło 32 litry a takim sposobem srednio 5litrów wiecej zawsze troche kilometrów wiecej na jednym baku max jaki mi sie udało srobic na jednym baku to 440km na 38,7litrach - spalanie wyszło 8,8 wiec rewelacja a jak bym miał nie podgiety to bym przejechał 360-370 wiec zawsze ciut wiecej kilometrów a co do zaworu to odbija normalnie od 8 lat a butla i tak jest przewidziana na conajmniej kilkanascie razy wieksze ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > ja mam w miejscu koła. Butla 42 litry, wchodzi jakies 38 i spokojnieco 300 km przejechanych w > miescie można tankowac. Na benzynie tankowałem chyba co 450 km do pełna, więc nie jest tak > tragicznie z zasięgiem na gazie. Mi też wchodzi jakieś 37-38 a nic nie podginałem. Tylko coś ostro jeździcie bo ja ponad 400 lekko robiłem - 8-8.5 mi palił. Teraz po 100kkm na gazie padły mi chyba membrany i pali 10 to przejeżdżam ok 370km na gazie, więc twoje przebiegi mnie dziwią troche. Oczywiście zimą się więcej na benzynie jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > Mi też wchodzi jakieś 37-38 a nic nie podginałem. > Tylko coś ostro jeździcie bo ja ponad 400 lekko robiłem - 8-8.5 mi palił. Teraz po 100kkm na gazie > padły mi chyba membrany i pali 10 to przejeżdżam ok 370km na gazie, więc twoje przebiegi mnie > dziwią troche. Oczywiście zimą się więcej na benzynie jeździ. ja się nauczyłem po 300km tankowac. Poprostu jak 300 stuknie to dla mnie już taka rezerwa. Ostatnio wyszło mi 8,9 litra gazu po tym jak sam zaczełem się mapami bawic bo po gaziarzach to i 12 łykał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > ja się nauczyłem po 300km tankowac. > Poprostu jak 300 stuknie to dla mnie już taka rezerwa. Ostatnio wyszło mi 8,9 litra gazu po tym > jak sam zaczełem się mapami bawic bo po gaziarzach to i 12 łykał. mi 1,2 pali ok 10litrów Najmniej 9,5 najwięcej 10,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > ja się nauczyłem po 300km tankowac. to tak jak ja. z tym, ze ja mam butle 45 i jak ja jezdze, to powiedzmy starcza na 300 km, a jak jezdzi żona, to i 350 zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > witam z sąsiedniego kącika centomani > zamierzam kupić fiata palio i tu mam pytanko na co zwracac uwage przy zakupie, jakie są najczęstsze > usterki? rdza i jeszcze raz rdza, to największy problem tego samochodu resztę da się przeżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > najważniejsze by dostac egzemplarz ze zdrową budą niestety nie jest to możliwe kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > niestety nie jest to możliwe kolego no ot mnie kolega nie pocieszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > rdza i jeszcze raz rdza, to największy problem tego samochodu resztę da się przeżyć. No nie no nie przesadzajmy, palio właśnie jak na te roczniki się dobrze trzyma. Jest tylko kilka miejsc zapalnych, chyba że ja jeszcze nie wiem wielu rzeczy o swoim złomku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 > rdza i jeszcze raz rdza, to największy problem tego samochodu resztę da się przeżyć. rdza jest najczęściej na podłodze i tylnych błotnikach z drzwiami i resztą auta naprawdę nie ma problemu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 > rdza jest najczęściej na podłodze i tylnych błotnikach z drzwiami i resztą auta naprawdę nie ma > problemu, jeszcze dodam progi, a co do podlogi to u mnie ruda jest tylko na wysokosci slupka b, zarowno z jednej jak i drugiej strony. Ogolnie nie jest zle, ale jak ktos oleje sprawe i nie pozabezpiecza tego to w koncu obudzi sie bez progow lub podlogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 > co do podlogi to u mnie ruda jest tylko na wysokosci slupka b, to zdejmij sobie zderzak i zobacz co tam siedzi, bo ja ostatnio ujrzałem taki widok: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 > najważniejsze by dostac egzemplarz ze zdrową budą made in Brasil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 > made in Brasil Mój jest made in nasz szary i smutny kraj i uwierz mi, że jak na 11 letnie auto wygląda bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > chyba że ja jeszcze nie wiem wielu rzeczy o swoim złomku... podłużnice wewnątrz, progi wewnątrz oraz pod błotnikami a także w okolicy mocowania kolumn pcmhersona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > rdza jest najczęściej na podłodze i tylnych błotnikach z drzwiami i resztą auta naprawdę nie ma > problemu, to zależy co mamy na myśli używając stwierdzenia "nie ma problemu" korozja w tych autach jest była i będzie ponieważ są to buble konstrukcyjne. A to że korozji nie widać to nie znaczy, że jej nie ma. Wszystko kwestia czasu kiedy ona wyjdzie Poza tym mocowanie pedałów zostało zaprojektowane przez jakiegoś debila mi kiedyś pękło (dobrze, że blisko domu) Jak dla mnie to nie licząc UNO jedno z najgorszych aut jakie popełnił fiat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Mój jest made in nasz szary i smutny kraj i uwierz mi, że jak na 11 letnie auto wygląda bardzo > dobrze cicho krzysiek mowi ze rdzewieje to rdzewieje, idz do jamki i sie nie odzywaj bo klamiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > cicho krzysiek mowi ze rdzewieje to rdzewieje, idz do jamki i sie nie odzywaj bo klamiesz No tak mniej więcej powinieneś się zachować Szkoda nawet wdawać się w polemikę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > cicho krzysiek mowi ze rdzewieje to rdzewieje, idz do jamki i sie nie odzywaj bo klamiesz Tak tak a moja karoserie niechcący wysłali do kataforezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Tak tak a moja karoserie niechcący wysłali do kataforezy zapraszam do mnie przebadamy auto pod kątem występowania korozji. W każdym aucie coś znajduję niestety we fiatach zawsze najwięcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > zapraszam do mnie przebadamy auto pod kątem występowania korozji. W każdym aucie coś znajduję > niestety we fiatach zawsze najwięcej. Nieodczuwam takiej potrzeby Auto było konserwowane co 2-3 lata i praktycznie od nowości jest w mojej rodzinie Po za drobną stłuczką parkingową jest w 100% bezwypadkowe Osobiście demontowałem oba zderzaki, listwy progowe, dywan i rdzy praktycznie nie ma. Oczywiście pojawiały sie bardzo drobne wykwity w kilku miejscach ale zostalo to zabezpieczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > zapraszam do mnie przebadamy auto pod kątem występowania korozji. W każdym aucie coś znajduję > niestety we fiatach zawsze najwięcej. Taa -a astry to genialne pojazdy bez rdzy... Chłopie porównując palio do astry z tego samego rocznika to fiat zrobił auto rewelacyjne. Astra 2ka potrafiła gnić po 2-3 latach Więc bym tak ostro nie jechał po fiacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Astra 2ka potrafiła gnić po 2-3 latach możliwe ale raczej tylko te robione przez brudasów w gliwicach. > Więc bym tak ostro nie jechał po fiacie. pod tym względem będę jechał i to ostro bo fiat miałby naprawdę dobre auta gdyby tylko popracował nad jakością blachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2011 > Taa -a astry to genialne pojazdy bez rdzy... a gdzie ja tu pisałem o astrach? > Chłopie porównując palio do astry z tego samego rocznika to fiat zrobił auto rewelacyjne. Nie zrozumiesz co mam na myśli, patrzysz na auto przez pryzmat marki a ja patrzę przez pryzmat rzeczywistości. Dla mnie nie ma znaczenia co to za marka, liczą się fakty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Nie zrozumiesz co mam na myśli, patrzysz na auto przez pryzmat marki a ja patrzę przez pryzmat > rzeczywistości. Dla mnie nie ma znaczenia co to za marka, liczą się fakty. No właśnie nie patrzę - napisałeś że to właśnie fiat robi gównianą blachę, a ja Ci odpisałem że to właśnie opel się od pewnego czasu znacznie szybciej sypie, o fordzie nie wspomne, choć ostatnio się poprawili. Biorąc pod uwagę cinque, które dalej jeżdżą i wcale zeżarte nie są, to można by prowadzić długą dyskusję na ten temat Dlatego właśnie napisałem, bo z tego co widzę jesteś kolejną osobą wyznającą dziadostwo fiata, podczas gdy są to auta w tej chwili o podobnej jakości do konkurencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Taa -a astry to genialne pojazdy bez rdzy... To samo mu kiedyś napisałem, ale ma klapy na oczach i nic na to nie poradzisz. Generalnie szkoda czasu na dyskusję, bo wie swoje i kropka Co gorsza, nie widać szans na poprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 nie czytałem od poczatku ale wątek na rdze zszedł .... więc co do fiatów to miałęm cinquecento z 92 i przez 12 lat nie zardzewiał w ogóle, seicento z 99 też bez problemu było teraz mam cienkiego z 97 czyli też już 14 lat i rdzy ogólnie brak .... a palio z 99 roku po 230 tys bezwypadkowe , garażowane , ogólnie dbane i zjadło mi progi pod nakładkami , przednie błotniki i jeszcze w paru miejscach bardzo nieciekawe ogniska rdzy były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Co gorsza, nie widać szans na poprawę to, że czegoś nie widzisz nie znaczy, że tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > nie czytałem od poczatku ale wątek na rdze zszedł .... więc co do fiatów to miałęm cinquecento z 92 > i przez 12 lat nie zardzewiał w ogóle, seicento z 99 też bez problemu było teraz mam > cienkiego z 97 czyli też już 14 lat i rdzy ogólnie brak .... ale to wszystko igły w stogu siana, znam bardzo wiele skorodowanych egzemplarzy które z zewnątrz wyglądają ok i są bezwypadkowe. To, że patrząc na auto nie widzisz rdzy nie oznacza, że nie jest ono przekorodowanym złomem. Zaglądałeś trochę w zakamarki? Proponuje zajrzeć w otowry rewizyjne w podłużnicach, w narożniku przy lampach, przy połączeniu podłużnic z progiem. Tam zwykle nie ma już blachy Fakt faktem, że cc z 92 roku nie wiem dokładnie do którego rocznika wyraźnie bardziej opiera się rdzy ale to może przypadek bo nie mogę formułować jakieś tezy tylko na podstawie jednego zadbanego egzemplarza. > a palio z 99 roku po 230 tys bezwypadkowe , garażowane , ogólnie dbane i zjadło mi progi pod > nakładkami , przednie błotniki i jeszcze w paru miejscach bardzo nieciekawe ogniska rdzy były niestety to był tani samochód przewidziany na rynek europy wschodniej oszczędzano na czym się tylko da, a na czym najlepiej zaoszczędzić? Na tym czego przez pierwsze lata eksploatacji i tak nikt nie zauważy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > a ja Ci odpisałem że to > właśnie opel się od pewnego czasu znacznie szybciej sypie opel momentu wprowadzenia astry g znacznie poprawił jakość zabezpieczenia antykorozyjnego, nie jest może tak perfekcyjnie jak w audi ale nie jest też źle. W tym temacie nie jest mowa o oplach czy fordach więc po co podajesz takie przykłady? Oceniamy pod względem blachy fiata palio i na tym się skupmy. Każdemu kto tylko chce zapraszam do mnie obejrzymy auto w każdym zakamarku. Gwarantuje smutne samopoczucie po zakończeniu oględzin i chusteczkę na otarcie łez , o fordzie nie wspomne, choć > ostatnio się poprawili. ciekawe gdzie się poprawił? Bo mondeo z 2005 roku ma już rudą w progach i drzwi przekorodowane. > Biorąc pod uwagę cinque, które dalej jeżdżą i wcale zeżarte nie są, na jakiej podstawie to stwierdzasz i jakie kroki poczyniłeś aby to stwierdzić? Jeśli ktoś chce mi wypominać, że się mylę proponuje zakupić taki sprzęt którego ja także używam. Takie przedłużone oko potrafi pokazać całą prawdę czasami niestety niezbyt miłą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Gwarantuje smutne samopoczucie po zakończeniu oględzin i chusteczkę na otarcie łez Bardzo chętnie - tylko że daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2011 > Bardzo chętnie - tylko że daleko Każde auto rdzewieje. Wcześniej czy później, ale określanie P/S/A jako wyjątkowo korodującego jest jakimś nieporozumieniem. Kolega chwali się endoskopem dla podkreślenia swoich racji ? Nieporozumieniem, to można nazwać UNO. To auto naprawdę ma kłopot, ze rdzą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.