Miras_MM Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 Witam. Powie mi ktos po czym rozpoznac silnik 1,2 75 od 60 ? Zalozmy ze silnik goly bez osprzetu a numery silnika wyszly Wiem ze kiedys bylo cos takiego ale nie umie tego znalesc. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 > Wiem ze kiedys bylo cos takiego ale nie umie tego znalesc. > Pozdro. Też swojego czasu szukałem... bodajże temat był Orlika więc jak ktoś ma zapisanego linka do tego to podsyłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 Oba MPI-jak masz możliwość odkręcić pokrywę zaworów to po wałku 866 np. Chociaż 100% pewności nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 > Oba MPI-jak masz możliwość odkręcić pokrywę zaworów to po wałku 866 np. Chociaż 100% pewności nie > ma No chyba że z punto 1 to SPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > No chyba że z punto 1 to SPI też 60KM P1 od P2 MPI to chyba jeszcze idzie poznać po mocowaniach? @P2 zdaje się poduszka przy rozrządzie jest na głowicy nie na bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Oba MPI-jak masz możliwość odkręcić pokrywę zaworów to po wałku 866 np. Chociaż 100% pewności nie > ma no wlasnie z tym walkiem to takie wiesz... nawet u mnie w 1,1 jest taki walek a jakies wymiary ,wysokosci glowicy czy cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Witam. > Powie mi ktos po czym rozpoznac silnik 1,2 75 od 60 ? Zalozmy ze silnik goly bez osprzetu a numery > silnika wyszly Wiem ze kiedys bylo cos takiego ale nie umie tego znalesc. > Pozdro. Jeśli dobrze kombinuję to po filtrze oleju. Nowsze silniki FIRE mają mniejszą średnicę filtra czyli mały to będzie 60KM a duży filtr to 75. Przynajmniej w 1.4 tak jest ale widziałem kilka 1.2 jak kupowałem swój i też miały mały filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Jeśli dobrze kombinuję to po filtrze oleju. > Nowsze silniki FIRE mają mniejszą średnicę filtra czyli mały to będzie 60KM a duży filtr to 75. > Przynajmniej w 1.4 tak jest ale widziałem kilka 1.2 jak kupowałem swój i też miały mały filtr. Co lepsze, te filtry są ponoć zamienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 po głowicy porównanie głowic - fotorelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > po głowicy > porównanie głowic - fotorelacja ?? odwazne stwierdzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Co lepsze, te filtry są ponoć zamienne Też tak mi się wydawało... Założyłem podstawkę na duży filtr do silnika z małym i pół uszczelki było na zewnątrz i wypchnęło ją od razu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Jeśli dobrze kombinuję to po filtrze oleju. > Nowsze silniki FIRE mają mniejszą średnicę filtra czyli mały to będzie 60KM a duży filtr to 75. > Przynajmniej w 1.4 tak jest ale widziałem kilka 1.2 jak kupowałem swój i też miały mały filtr. Kumpel w 1.2 16v miał mały filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > po głowicy > porównanie głowic - fotorelacja Ooo właśnie, po żółtym CC w avatarze myślałem że to temat Orlika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Kumpel w 1.2 16v miał mały filtr No to by się zgadzało wszystko, mimo że pisałem o 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Bo kolektor wydechowy z katem jest przeszkodą w zastosowaniu fabrycznie dużego filtra,ale do spi pasi mały i duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > po głowicy > porównanie głowic - fotorelacja ooo dzieki o to mi chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 > Bo kolektor wydechowy z katem jest przeszkodą w zastosowaniu fabrycznie dużego filtra,ale do spi > pasi mały i duży. Ale do silnika, w którym fabrycznie był mały nie założysz dużego i nie chodzi o kolektor tylko o uszczelkę - wyjdzie poza płaszczyznę. Tak na marginesie - mały/duży to ja rozumiem średnicę a tu chyba mowa o długości.... trzeba to doprecyzować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2011 Srednica i dlugosc Jest bodajrze Fiama filtr tzw. duzy,ktory zakladalem do PII 1.2 8V z kolektorem 4,2,1.Tak samo u siebie w spi mialem mniejszy i wszysko pasowalo. Albo fiam albo mann. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 > Bo kolektor wydechowy z katem jest przeszkodą w zastosowaniu fabrycznie dużego filtra,ale do spi > pasi mały i duży. W mojej 16v miałem duży filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 > W mojej 16v miałem duży filtr Ale duży po średnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 w 60 jest czujnik spalania stukowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 > Ale duży po średnicy? chodzi o wysokosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2011 > w 60 jest czujnik spalania stukowego ? W MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.