WoWo001 Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 Ostatnio przy przeglądzie wymienione wachacze, końcówki, zrobiona zbieżność. Sprawdzone w Aso, wszystko sztywne i zero luzow. Jednak jadac po kocich lbach tlucze cos z przodu. Przy jeździe po łuku jakby ciszej. Aso mówi ze przekladnia ale cos ktoś pisal o Jakis śrubach/lozyskach. Gdzie jeszcze szukac źródła stukania? Czy regeneracja przekładni to dobry pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > Gdzie jeszcze szukac źródła stukania? > Czy regeneracja przekładni to dobry pomysł? Jak śruba przykręcona, to pozostaje jeszcze sprawdzenie rury nad tą półośką ( rura wchodząca w rurę ) lubi się ona wyrabiać. Regeneracja z gwarancją roczną i kosztem rzędu 400 zł to poroniony pomysł, za 850 zł można kupić na alledrogo nową przekładnię od akuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > Jak śruba przykręcona, to pozostaje jeszcze sprawdzenie rury nad tą półośką ( rura wchodząca w rurę > ) lubi się ona wyrabiać. > Regeneracja z gwarancją roczną i kosztem rzędu 400 zł to poroniony pomysł, za 850 zł można kupić na > alledrogo nową przekładnię od akuki. Mocno nie telepie ale mnie nawet najcichsze szukanie wapienia niemilosiernie. A co to za marka tej przekładni? W Aso proponowali mi chyba zamiennik da niecały 1000. Czyli to bank przekladnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelb15 Napisano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 sprawdź łączniki stabilizatora 70 PLN z wymianą. U mnie pomogło na stuki z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 > sprawdź łączniki stabilizatora 70 PLN z wymianą. U mnie pomogło na stuki z przodu Laczniki nowe i markowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalszklarz Napisano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 Na Twoim miejscu sprawdziłbym sobie jeszcze górne mocowanie amortyzatorów. Prosty test: na asfalcie skręc delikatnie kierą, jesli usłyszysz coś jakby trzaskanie czy jakiś podejrzany dźwięk moze to być łozysko czy też właśnie górne mocowanie. > Laczniki nowe i markowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 > Na Twoim miejscu sprawdziłbym sobie jeszcze górne mocowanie amortyzatorów. > Prosty test: na asfalcie skręc delikatnie kierą, jesli usłyszysz coś jakby trzaskanie czy jakiś > podejrzany dźwięk moze to być łozysko czy też właśnie górne mocowanie. > > Laczniki nowe i markowe Z tego co zauważyłem, to na skręconych kołach, jadąc po bruku jest o wiele ciszej... Można rzec, że przestaje stukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Z tego co zauważyłem, to na skręconych kołach, jadąc po bruku jest o wiele ciszej... Można rzec, że > przestaje stukać zobacz końcówki drążka kierowniczego, to one poza łącznikami stabilizatora najczęściej stukają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejotgrzes Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Ja też mam luz na maglownicy z prawej strony. Stuka ,odkrecilem drazek od zwrotnicy i ruszałem bylo to wyraznie czuć i słychać. Zastanawiam sie co robić regenerować czy kupić nową?? http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-fiat-stilo-nowa-oryginal-i1653707741.html Jak myslicie jest szansa kupić ją troche taniej bo 960 zł to dużo kasy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Ja też mam luz na maglownicy z prawej strony. ale na czym masz ten luz? na walku czy po prostu tylko na drazku kierowniczym? bo moze najpierw isc w wymiane drazka kierowniczego niz calej maglownicy, skoro koncowki drazka dobre to szedl bym w wymiane drazka niz odrazu calej przekladni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > ale na czym masz ten luz? na walku czy po prostu tylko na drazku kierowniczym? bo moze najpierw isc > w wymiane drazka kierowniczego niz calej maglownicy, skoro koncowki drazka dobre to szedl bym > w wymiane drazka niz odrazu calej przekladni Zamiast wymieniać te elementy po kolei, lepiej jest dokonać prawidłowej diagnozy w jakimś porządnym zakładzie. Fiatowskie przekładnie sprzedawane są z kompletnymi drążkami, oraz koncówkami jako cały zestaw. Kupując osobno dobre końcówki 80 zł za szt x 2 = 160 zł Drążki kierownicze: 60 zł x 2 = 120 zł Daje to sumę +/- 300 zł Nowa przekładnia: ok. 800 zł ( ASO: 1200 zł ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 i co lepiej wydac 800 - 1200zl niz te 300zl ktore podajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > i co lepiej wydac 800 - 1200zl niz te 300zl ktore podajesz? A gdy okaże się że walnięta jest maglownica nie warto zaoszczędzić te 300 zł ? Stąd mówię że warto sprawdzić przyczynę stuków dokładnie, niż wymieniać po kolei z nadzieją że problem się rozwiąże sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > A gdy okaże się że walnięta jest maglownica nie warto zaoszczędzić te 300 zł ? to zostana Ci czesci na zapas > Stąd mówię że warto sprawdzić przyczynę stuków dokładnie, niż wymieniać po kolei z nadzieją że > problem się rozwiąże sam. a to chyba logiczne jest.. bo jak bys zaczal wymieniac wszystko przy kazdej usterce to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Ja bym się przychylił. Jeśli diagności orzekli że to nie końcówka lub drążek to bez sensu to wymieniać, luz musi być na listwie i szkoda pakować kasę. Do Twoich wyliczeń trzeba by było wziąć ceny oryginałów bo takie przecież są z kompletną nową przekładnią a sama końcówka w oryginalne to coś koło 160zł/szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Ja bym się przychylił. Jeśli diagności orzekli że to nie końcówka lub drążek to bez sensu to > wymieniać, luz musi być na listwie i szkoda pakować kasę. Do Twoich wyliczeń trzeba by było > wziąć ceny oryginałów bo takie przecież są z kompletną nową przekładnią a sama końcówka w > oryginalne to coś koło 160zł/szt. u mnie też specjaliści z ASO stwierdzili luz na listwie... więc któregoś wieczora wyjąłem maglownice i pojechałem z nią do ASO pokazać zużyty lewy drążek temu geniuszowi od listwy... za 100 zł ( TRW) jest cisza a drążek jest tam taki http://allegro.pl/febi-drazek-kierowniczy-fiat-stilo-2001-l-p-i1680170295.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejotgrzes Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Tzn teraz daliscie mi do myslenie. Otóz mówie jak bylo. Odkrecilem koło ,i drazek ze zwrotnicy.Złapałem za niego i probowałem szarpac.Gdy ja szarpałem to zaczelo stukać. Tyle więc doszedłem do wniosku że przekladnia. BO gałka napewno nie. Ewentualnie mowicie że drązek by tak stukał?? A w ktorym miejscu miał by hałasować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejotgrzes Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > przekładnią a sama końcówka w > u mnie też specjaliści z ASO stwierdzili luz na listwie... > więc któregoś wieczora wyjąłem maglownice i pojechałem z nią do ASO pokazać zużyty lewy drążek temu > geniuszowi od listwy... > za 100 zł ( TRW) jest cisza > a drążek jest tam taki > http://allegro.pl/febi-drazek-kierowniczy-fiat-stilo-2001-l-p-i1680170295.html Co masz na mysli pisząc "zużyty lewy drążek " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario1979 Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Co masz na mysli pisząc "zużyty lewy drążek " do maglownicy z dwóch stron przykręcane są drążki kierownicze a na nie z kolei końcówki drążka które są mocowane do zwrotnicy. Od strony maglownicy drążek ma taki kulowy "przegub" i tam stuka.... w oryginale nie można kupić drążków tylko samą maglownice to tam jest ona cała traktowana jak 1 cześć razem z drążkami i końcówkami, ale TRW i inne firmy produkują zamienniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejotgrzes Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Ok dziekuje. Sprawdze to. I oby to był drązek. A jak sciągne oslonę(gume) i zaczne szarpac to czy gołym okiem to zauważe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Ja przechodziłem podobną historię w palio. Jak zdejmiesz osłony i zaczniesz ruszać drążkiem to luz wyszujesz albo na "jabłku" a jeśli tam będzie sztywno to niestety luz na listwie. U mnie był na listwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 > Ja przechodziłem podobną historię w palio. Jak zdejmiesz osłony i zaczniesz ruszać drążkiem to luz > wyszujesz albo na "jabłku" a jeśli tam będzie sztywno to niestety luz na listwie. U mnie był > na listwie. W wszyscy oczywiście przykręcili śrubę mocującą kolumnę do przekładni ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > W wszyscy oczywiście przykręcili śrubę mocującą kolumnę do przekładni ?? jak masz zużyte teflonowe ślizgi na prowadnicy "grzebienia" to dokrecanie nic ci nie da są dwa magiczne bądź mniej magiczne sposoby na pozbycie sie łomotu magla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > jak masz zużyte teflonowe ślizgi na prowadnicy "grzebienia" to dokrecanie nic ci nie da są dwa > magiczne bądź mniej magiczne sposoby na pozbycie sie łomotu magla Jakie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > Jakie - wymycie i nawalenie świeżego smaru do magla i do tych gumowych osłon (często magiel jest prawie suchy z czasem smar sie poprostu wysusza) zabieg ten całkowicie lub znacząco redukuje wkurzajace odgłosy - stukniecie tu i tam cięższym przedmiotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Ja dziś przy wymianie oleju wykryłem luz. Pytanie na czym ? Jak chwyciłeś drążek kierowniczy od strony pasażera i ruszałem przód/tył, to wyczuwalny był luz i słychać było stuknięcia jakby w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 > Ja dziś przy wymianie oleju wykryłem luz. Pytanie na czym ? Jak chwyciłeś drążek kierowniczy od > strony pasażera i ruszałem przód/tył, to wyczuwalny był luz i słychać było stuknięcia jakby w > środku. Zrób ten sam test ale poproś kogoś aby trzymał koło kierownicy. Zobacz gdzie występuje stukanie, sprawdź kolumnę kierowniczą, czy rura nie przenosi stuków, śrubę pod pedałami, zdejmij gumowe osłony na drążkach kierowniczych. Jeśli tutaj wszystko będzie okay - pozostaje nieszczęsna przekładnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Jakiś czas temu w serwisie Fiata wykryto delikatny luz na końcówce drążka. Dziś jak patrzyłem, to końcówka nie drgnęła a jedynie drążek wydawał delikatne stuknięcia w środku. Na samej kierownicy nie mam odczuwalnych luzów i jadąc prosto nie słyszę stuknięć, jedynie czasem coś usłyszę na skręconych kołach, ale to na ogól jest pojedyncze stuknięcie, bardzo ciche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 O ile to nie łącznik u mnie, to po dodaniu gazu i puszczeniu, jest pewien zakres obrotów, gdzie słychać tak jakby coś rezonowało w samym silniku. Zaglądałem dzisiaj i nic takiego nie dostrzegłem. Rura od klimy jest blisko bloku, ale to nie ona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 A ktoś wie gdzie jest dokładnie śruba do regulacji luzów w maglownicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > A ktoś wie gdzie jest dokładnie śruba do regulacji luzów w maglownicy ? KWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Jedno to śruba mocujaća kolumnę kierowniczą do przekładni a drugie to śruba regulacyjna luzy. Śruba od luzów listwy powinna być od spodu maglownicy po drugiej stronie wyjścia do kolumny - może być zaklepana jakimś korkiem - nie wiem jak w stilo ale bynajmnie tak jest w palio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Jedno to śruba mocujaća kolumnę kierowniczą do przekładni a drugie to śruba regulacyjna luzy. Śruba > od luzów listwy powinna być od spodu maglownicy po drugiej stronie wyjścia do kolumny - może > być zaklepana jakimś korkiem - nie wiem jak w stilo ale bynajmnie tak jest w palio. Dziś "fachowcy" wykryli mi luz na listwie, powiedzieli, że jest duży ale jakoś nic nie wali. Powiedziałem im o śrubie regulacyjnej to mnie zlali i powiedzieli, że nie ma czegoś takiego. Ta śruba jest chyba schowana i trzeba trochę sanki zrzucić ? i czy ona jest to kasowania luzów na listwie ? dużo jest w stanie skasować i czy trzeba ją na maksa skręcić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Dziś "fachowcy" wykryli mi luz na listwie, powiedzieli, że jest duży ale jakoś nic nie wali. > Powiedziałem im o śrubie regulacyjnej to mnie zlali i powiedzieli, że nie ma czegoś takiego. > Ta śruba jest chyba schowana i trzeba trochę sanki zrzucić ? i czy ona jest to kasowania luzów > na listwie ? dużo jest w stanie skasować i czy trzeba ją na maksa skręcić ? Śruba jest umieszczona wewnątrz okrągłego odlewu aluminiowego, jest to trochę schowane, jednak można dojść bez problemu. U mnie ta śruba potrafiła się sama odkręcić! Zaznaczyłem ukrytą śrubę na zielono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Śruba jest umieszczona wewnątrz okrągłego odlewu aluminiowego, jest to trochę schowane, jednak > można dojść bez problemu. U mnie ta śruba potrafiła się sama odkręcić! > Zaznaczyłem ukrytą śrubę na zielono druga śruba jest z drugiej strony, przy prawym drążku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Dziś "fachowcy" wykryli mi luz na listwie, powiedzieli, że jest duży ale jakoś nic nie wali. > Powiedziałem im o śrubie regulacyjnej to mnie zlali i powiedzieli, że nie ma czegoś takiego. > Ta śruba jest chyba schowana i trzeba trochę sanki zrzucić ? i czy ona jest to kasowania luzów > na listwie ? dużo jest w stanie skasować i czy trzeba ją na maksa skręcić ? to ty zlej tych fachowcow jak mnie pamiec nie myli to nawet byly jakies wezwania serwisowe na ta wlasnie srubke ( tylko nie taka masówka jak z pekajacymi sprezynami ) ale cos mi sie kojarzy ze ludzie jezdzili na "przykrecenie srubki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 Z tego co się dowiadywałem w Fiacie to moje autko brało udział w akcji "śrubka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Z tego co się dowiadywałem w Fiacie to moje autko brało udział w akcji "śrubka" no to widocznie znow popuscilo .. dokrecic i bedzie git ( na kolejny interwal czasu do nastepnego odkrecenia ) Tylko z czuciem tam bo widzisz jak wazna ta srubelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > no to widocznie znow popuscilo .. dokrecic i bedzie git ( na kolejny interwal czasu do nastepnego > odkrecenia ) Tylko z czuciem tam bo widzisz jak wazna ta srubelka Kurdę! Podjazd, kanał!!! Pragnę! Ileż rzeczy możnaby samemu sprawdzić... EDIT: kurdę zapomniałem że to techniczny, więc zadam pytanie: czy ta wspominana śrubka to jest osobna rzecz niż szpilki trzymające maglownicę w saniach? Bo u mnie dokręcano tylko chyba 2 albo 4 takie cienkie i długie śruby. Nic to nie dało. Chętnie bym sprawdził te regulacyjne, ale nie mam cholewcia jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Kurdę! Podjazd, kanał!!! Pragnę! Ileż rzeczy możnaby samemu > sprawdzić... > EDIT: kurdę zapomniałem że to techniczny, więc zadam pytanie: > czy ta wspominana śrubka to jest osobna rzecz niż szpilki trzymające > maglownicę w saniach? Bo u mnie dokręcano tylko chyba 2 albo > 4 takie cienkie i długie śruby. Nic to nie dało. Chętnie bym sprawdził > te regulacyjne, ale nie mam cholewcia jak. to o co ty pytasz to jest tuz obok na lewo tej "zielonej" . Druga mocujaca jest po prawej stronie . I te dwie sa srubami mocujacymi do reszty wozu, a zielona "skreca/usztywnia" mechanizm "sam w sobie " Polonista ze mnie zaden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stillo140 Napisano 17 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 tak sobie czytam ten wątek,archiwum także i wydaje sie,ze i u mnie przekładnia padła.. tzn poza zgrzypieniem na wszelakich nierownościach bezobjawowo sie sprawuje..wyjazd sie szykuje i tak zastanawiam sie czy cos z tym robic.. opcje: nowa przekładnia z ale. prawie 1000 ,sporo bo i przekładka dochodzi ..ale czy ona taka nowa czy regenerowana?? Regeneracja..najpierw zastanawiałem sie nad nią ..ale wywalic 500zł i roczna gwarancja i mozliwoscią szybkiej powtorki... za 800 zł TRW JRM407 tez regenerowana acz tu juz bardziej wierzyłbym w fabryke no i 24 msc gwary ..acz wydaje sie,iz mozna ja kupic nieco taniej /może ktos jakie namiary ma??) zostaje stara przekładnia i pewnie można ja sprzedać i tu pytanie za ile realnie skupuja przekładnie generalnie ..zamienników w zasadzie brak,regeneracja mimo wszystko kosztowna i wątpliwa..jesli obiecuja np 100 tys to powinni dac min 2 lata gwarancji w rok to ja z 15 przejade ,ale może ktos regenerował i jeżdzi zadowolony juz dłużej?? pisac moja przekładnia 120 tysiecy km ,diesel ale wydaje sie,iz to bardzo mało..czy przyczyna tego moga byc siadające spreżyny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubasan Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 witam,trafił mnie ten sam problem.. przy kręceniu kierownica na postoju słychać stukanie, oczywiście przy jeździe po większych nierównościach jest tak samo, dzisiaj mechanik oznajmił mi że wysrało się jakieś teflonowe coś z lewej i chyba prawej strony.. układ kierowniczy trzeba oddać do regeneracji lub kupić nowy..jest sens dawać 500zł za regenerację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > witam,trafił mnie ten sam problem.. przy kręceniu kierownica na postoju słychać stukanie, > oczywiście przy jeździe po większych nierównościach jest tak samo, dzisiaj mechanik oznajmił > mi że wysrało się jakieś teflonowe coś z lewej i chyba prawej strony.. układ kierowniczy > trzeba oddać do regeneracji lub kupić nowy..jest sens dawać 500zł za regenerację? wg mnie nie. Bo za 500 zł masz tylko zregenerowaną przekładnię. Za 850 kupiłem nową kompletną przekładnię ( z drążkami i końcówkami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejotgrzes Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Tylko gdzie kupić przekładnie za 850 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 > Tylko gdzie kupić przekładnie za 850 zł? Na Allegro, chyba akuki użytkownik, ma wszystko. Chyba pracuje w ASO i sprzedaje na "lewo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 > Tylko gdzie kupić przekładnie za 850 zł? do 1.2 to powinna być tańsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Mnie też dopadł minimalny luz w każdym zakresie obrotu kierownicą oraz stukanie przy kręceniu kierownicą. Stuki są wyczuwalne na drążku w kabinie oraz kierownicy. Sprawdziłem już tego torxa dokręcony na maxa. W kolejce jest ta śruba regulująca luzy na maglownicy. I tu pytanie: po rozmowach z mechanikami odradzili mi ten sposób ponieważ można "ukręcić ślimaka", Ci którzy dokręcali jak wygląda sytuacja z tą śrubą czy czuć że jest nie dokręcona, i ile ją dokręcić. Boję sie trochę kombinować z układem kierowniczym. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Spokojnie pół obrotu zrób i zobacz jaki będzie efekt. Jak skręcisz za mocno to Ci kierownica będzie ciężko chodzić i nie powracać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 > Spokojnie pół obrotu zrób i zobacz jaki będzie efekt. Jak skręcisz za mocno to Ci kierownica będzie > ciężko chodzić i nie powracać. Jak dobrze się wczytałem są dwie takie śruby z przodu i z tyłu rozumiem że obydwie mam dokręcić. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Jest jedna śruba likwidująca luz na listwie. Jak dobrze wyciągniesz rękę i bedziesz miał przedłużkę to zrobisz to bez kanału i podnoszenia auta. Śruba jest skierowana w stronę przeciwną do kierunku jazdy + skosem do dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.