lenyyy Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 Panowie, macie jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia gdzie regenerować pompę paliwa VP44 ? Ktoś miał kontakt >> KLIKEN << Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/37521-gdzie-i-za-ile-naprawimy-pompe-wtryskowa Kobiór, Ludwik Śmietana albo Chipcar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 > http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/37521-gdzie-i-za-ile-naprawimy-pompe-wtryskowa > Kobiór, Ludwik Śmietana albo Chipcar Dzięki, ale nie robią dwuwtyczkowych PSG 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 > Dzięki, ale nie robią dwuwtyczkowych PSG 16 http://www.wolinski.com.pl/ http://www.vayer.pl/pompy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 15 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 > http://www.wolinski.com.pl/ > http://www.vayer.pl/pompy.html Ale to chyba się tyczy tych starych nieżelowanych kompów, nie? Bo AFAIR vp44 z psg16 w 2.2dti zregenerować się nie da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 16 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 > Panowie, > macie jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia gdzie regenerować pompę paliwa VP44 ? > Ktoś miał kontakt >> KLIKEN zadzwon i zapytaj tu: naprawa sterownikow w aukcji pisza o naprawie PSB16 Koniecznie daj znac czy robia i ile ...jestem posiadaczem 2.2dti i nie mialem jeszcze robionej pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > zadzwon i zapytaj tu: > naprawa sterownikow 1. http://www.wolinski.com.pl/ - nie robią PSG16 2. "naprawa sterownikow " czyli użytkownik lizek_2007 z allegro - firma ELTRONIC Cieszy się złą sławą w sieci. Można przysłać sam sterownik, ale nic nie gwarantują. Nie diagnozują auta, 3 miesiące gwarancji na sterownik. 3. http://www.vayer.pl/pompy.html - nie naprawia tych sterowników, bo nie chciały działać [układy hybrydowe nie chcą współpracować]. Może "nową używkę" za 1500 zł sprzedać bez gwarancji, że pomoże. Jakieś sugestie/namiary ? Zdam raport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > Jakieś sugestie/namiary ? Zdam raport Daj znać jakie postępy, rozbieracze na Załęskiej Hałdzie mają kilka tych pomp, ale u nich żadna gwarancja, że ruszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > Daj znać jakie postępy, rozbieracze na Załęskiej Hałdzie mają kilka tych pomp, Omijaj ten pseudo warsztat i sklep z daleka. Ceny z kosmosu, obsługa niemiła, bardziej to przypomina dziuplę niż jakiś warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > Omijaj ten pseudo warsztat i sklep z daleka. > Ceny z kosmosu, obsługa niemiła, bardziej to przypomina dziuplę niż jakiś warsztat. Zgadza się, ale mają działające (czasem) rzeczy od ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 Podjedz do sklepu na opalińskiego i zapytaj co oni myślą w tym temacie. Podjedz też na ceglaną i zapytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 >Na Załęskiej Hałdzie mają kilka tych pomp, ale u nich żadna > gwarancja, że ruszy. Wersja ceglanej-wymienić pompę za 10 tyś. , opalińskiego-nie mają i najwcześniej w sierpniu będzie dostawa części. Konkretne namiary na Załęską Hałdę proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > Wersja ceglanej-wymienić pompę za 10 tyś. , opalińskiego jutro. Konkretne namiary na Załęską Hałdę proszę. http://www.opelczesciuzywane.pl/ Ale to rzeźnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > http://www.opelczesciuzywane.pl/ > Ale to rzeźnicy... A no widzisz, nie skojarzyłem ... oczywiście znani ... negatywnie znani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > Omijaj ten pseudo warsztat i sklep z daleka. > Ceny z kosmosu, obsługa niemiła, bardziej to przypomina dziuplę niż jakiś warsztat. Widzę, że opinia o tym sklepie identyczna jak moja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > Wersja ceglanej-wymienić pompę za 10 tyś. , opalińskiego-nie mają i najwcześniej w sierpniu będzie > dostawa części. Konkretne namiary na Załęską Hałdę proszę. nowa kosztuje 5000 netto. troche przegieli. w sterowniku w zasadzie da sie tylko wymienic czujnik wałka bo zazwyczaj to pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 > Widzę, że opinia o tym sklepie identyczna jak moja. Ja tam kupiłem silniczek do poziomowania reflektora i o dziwo działał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 > Ja tam kupiłem silniczek do poziomowania reflektora i o dziwo działał Było kupon lotto jeszcze wtedy wysłać. Ja tam raz byłem i ceny zabójcze, a obsługa mega niemiła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 28 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2011 > macie jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia gdzie regenerować pompę paliwa VP44 ? Jak tam sprawa się skończyła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2011 > Jak tam sprawa się skończyła? In progress O finale poinformuję [mam nadzieję] niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2011 > In progress > O finale poinformuję [mam nadzieję] niebawem. al co ..pompe regenerujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > al co ..pompe regenerujesz? Na ten moment jestem po podmianie sterownika pompy. Auto jeździło bez zastrzeżeń 2 dni i objawy wróciły. Obecnie wymieniana jest cała pompa wraz ze sterownikiem na "nową używkę". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > Obecnie wymieniana jest cała pompa wraz ze sterownikiem na "nową używkę". ile taka zabawa kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 > ile taka zabawa kosztuje? Obecnie wynegocjowałem warunki 2,5tyś za całość razem z wymianą i wyciągnięciem urwanej świeczki 2 cylindra. P.S.: Przy okazji zrobiłem doktorat z tematu. Mam też w domu sterownik, na którym będę robił testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Jakie miałeś problemy z pompą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Zaczęły się "wreszcie" u mnie dziwne zachowania obrotomierza, chwilowe spadki obrotów, raz zgasł na postoju na wolnych obrotach. Strzelam oczywiście, że to w końcu pompa. 240kkm, ponoć autentyczne, jutro trzeba będzie podpiąć OP-COMa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > Obecnie wynegocjowałem warunki 2,5tyś za całość razem z wymianą i wyciągnięciem urwanej świeczki 2 > cylindra. > P.S.: Przy okazji zrobiłem doktorat z tematu. Mam też w domu sterownik, na którym będę robił testy za tyle to masz pompe po regeneracji z roczna gwarancja bez limitu km a nie uzywke. padnie za miesiac i bedziesz plakal. nie baw sie w uzywki - nie warto. wyslij swoja pompe tu www.diesel-technika.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > Zaczęły się "wreszcie" u mnie dziwne zachowania obrotomierza, chwilowe spadki obrotów, raz zgasł na > postoju na wolnych obrotach. Strzelam oczywiście, że to w końcu pompa. 240kkm, ponoć > autentyczne, jutro trzeba będzie podpiąć OP-COMa... jak obrotomierz przysiada to nie pompa a czujnik walu. oryginal bosch kolo 130 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > jak obrotomierz przysiada to nie pompa a czujnik walu. oryginal bosch kolo 130 pln Ja już wymieniałem czujnik Boscha 60kkm temu, wtedy jak padł to objawy były ZUPEŁNIE inne... Anyway, pod OP-COMem nie wyszło nic ciekawego, parametry pracy silnika takie same jak 2 lata temu, z błędów takie coś: P1220 - <Nieznany kod błędu> (0B) - Nie występuje - W sumie jeszcze nie sprawdzałem co to, nie wiem też kiedy mógł wystąpić... P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego (0A) - Nie występuje - To akurat stary błąd, wiem że mam świecę do roboty Może i faktycznie jest to ponownie czujnik, kto wie. I tak się muszę umówić na wymianę filtra paliwa (nie chce mi się znowu pieprzyć z odpowietrzaniem samemu), to może jakiś pompiarz rzuci okiem przy okazji na te przypadłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > P1220 - > (0B) - Nie występuje - W sumie jeszcze nie sprawdzałem co to, nie wiem też kiedy mógł wystąpić... Wadliwe działanie układu krytycznego 1 z powodu: Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem. Informacja: Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy wykonywać z zachowaniem dużej czystości i ostrożności. Powietrze w układzie paliwowym może spowodować uszkodzenia pompy paliwowej. Z tego powodu nie wolno dopuścić do całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa. Kontrola zawartości prawidłowego rodzaju paliwa w zbiorniku Sprawdź czy nie ma przecieków w odnośnym systemie Kontrola poprawności mocowania złączy i uszczelnień (używać wyłącznie uszczelek zatwierdzonych przez producenta pojazdu) Zatkanie, wycieki, powietrze lub woda w systemie paliwowym Wskazówka: Odpowietrzyć układ paliwowy za pomocą KM-948 i odpowiednich reduktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Właśnie przeglądam zapisane zakładki w przeglądarce i o kodzie P1220 już parę lat temu czytałem na forum Vectry. Widocznie też już wtedy musiałem ten błąd mieć kilka razy wygenerowany. Dużo przypadków z tym błędem kończyło się na jej regeneracji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > za tyle to masz pompe po regeneracji Zanim będziesz się w ten deseń rozpisywał, prześledź moje wątki, a będziesz wiedział, że pompy ze sterownikiem psg-16 się nie regeneruje. Mimo ogłoszeń w sieci, nikt w Polsce tego się nie chwyta. Podaną przez Ciebie firmę też miałem na tapecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > sterownikiem psg-16 się nie regeneruje mam pytanie, planuje zakup vectry c z silnikiem 2.0 DTI jak sprawdzić jaki sterownik pompy tam siedzi? OP-Comem się uda? Bo liczę się z wymianą za jakiś czas zapewne i wolałbym jednak coś co da się regenerować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Vectra C tylko PSG-16 (dwuwtykowa), zarówno 2.0 jak i 2.2 DTI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > Vectra C tylko PSG-16 (dwuwtykowa), zarówno 2.0 jak i 2.2 DTI. czyli lipa, nowa pompa pewnie majątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > czyli lipa, nowa pompa pewnie majątek. pewnie ponad 1/4 wartości auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > Jakie miałeś problemy z pompą? 1. Falowanie obrotów, 2. Opóźniona reakcja spadania obrotów po energicznym dodaniu gazu, 3. Kody błędów: 0606 [bład podłączenia ecu], 1634 [błąd masy wtrysku paliwa], 4. Chmura czarnego dymu z rury, 5. Tryb awaryjny ze wszystkimi konsekwencjami [max obroty <3 tyś obr., brak działania tempomatu, itd.] Co ciekawe, całość pojawiała się bardzo nieregularnie i w losowej konfiguracji powyższych elementów. Podłączanie Op-com'a i Techa2 owocowało poprawnymi parametrami pracy wszystkich urządzeń prócz ilości dawki paliwa przy ciepłym silniku i sporym obciążeniu [klima, ogrzewanie tylnej szyby, halogeny itd.] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > jak sprawdzić jaki sterownik pompy tam > siedzi? OP-Comem się uda? Otwierasz maskę i widać wtyczki pompy. Weryfikacja stanu pompy jest dość prosta przy użyciu Op-com'a: na ciepłym silniku przy dużym obciążeniu należy obserwować wydajność pompy i założony z rzeczywistym kąt wtrysku. Jeśli wydajność wiele spada lub jest poniżej 1,8 mg/suw, bądź kąty się sporo różnią, to należy [lekko mówiąc] być ostrożnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > Zanim będziesz się w ten deseń rozpisywał, prześledź moje wątki, a będziesz wiedział, że pompy ze > sterownikiem psg-16 się nie regeneruje. Mimo ogłoszeń w sieci, nikt w Polsce tego się nie > chwyta. > Podaną przez Ciebie firmę też miałem na tapecie. w omedze masz psg-5 wiec sie regeneruje.to odnosnie damiana. odnosnie y20dth to niestety - nowa pompa albo uzywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > In progress > O finale poinformuję [mam nadzieję] niebawem. I jak? Jest już finał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > I jak? Jest już finał? Obecnie przejechałem ok. 1000 km i objawy jak >> TUTAJ << więc po powrocie z wakacji szykuje się reklamacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 I jest finał: wymieniona cała pompa, tj. ponownie dół mechaniczny i sterownik. Obecnie auto zachowuje się bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 > I jest finał: > wymieniona cała pompa, tj. ponownie dół mechaniczny i sterownik. > Obecnie auto zachowuje się bez zarzutu. Na gwarancji? Kto to wydłubał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > Na gwarancji? Kto to wydłubał? > Na gwarancji? Kto to wydłubał? Całość na 6-cio miesięcznej gwarancji, ale trzeba mieć cierpliwość: 1. Wymieniono sam sterownik - nie pomogło, 2. Wymieniono dół pompy - nie pomogło, 3. Ponownie wymieniono dół pompy - auto nie ma mocy [urwane trzy gwinty, brak szpilki w mocowaniu kolektora dolotowego powietrza i uszczelka wyszła bokiem, foto] 4. Nagwintowano i założono nową uszczelkę. Za każdym razem musiałem odstawić auto do Dąbrowy na 2-3 dni. Dwukrotnie dostałem dwuosobowy samochód zastępczy z pieniędzmi na zatankowanie. Ubrudzona olejem tapicerka słupka kierowcy. Całość usługi w moim przypadku po negocjacjach cenowych 2,5 tyś [razem z wyciąganiem urwanej świecy 2 cylindra]. Dane warsztatu: Pietraszewski Artur Mechanika Pojazdowa ul. Łęknice 43 41-303 Dąbrowa Górnicza +48 501213800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 Rozumiem, że NIE polecasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > Rozumiem, że NIE polecasz. Przedstawiam realny obraz - wyciąganie wniosków pozostawiam każdemu z osobna Zwracam szczególną uwagę, że to pompa PSG-16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > Przedstawiam realny obraz - wyciąganie wniosków pozostawiam każdemu z osobna > Zwracam szczególną uwagę, że to pompa PSG-16 No cóż... zobaczymy ile to pociągnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Dobra, jak rozumiem trochę to już jeździ. Jakie efekty? Jakie ostateczne koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenyyy Napisano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 > Dobra, jak rozumiem trochę to już jeździ. Jakie efekty? Jakie ostateczne koszty? 1. Błędy nie wyskakują, 2. Auto nie ma mocy 101 KM, 3. Przy mocnym naciśnięciu pedału gazu na I biegu zawsze się lekko zadławi. Wniosek: nadal kąt wtrysku pompy jest spartolony. Koszta całkowite to równe 2500 zł robocizny z częściami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 > 1. Błędy nie wyskakują, > 2. Auto nie ma mocy 101 KM, > 3. Przy mocnym naciśnięciu pedału gazu na I biegu zawsze się lekko zadławi. > Wniosek: nadal kąt wtrysku pompy jest spartolony. > Koszta całkowite to równe 2500 zł robocizny z częściami. Czyli w sam raz na handel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.