wesol Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Witam. Mam taki problem, że jadąc moim autem czuje że skręca ono lekko w prawo, po czym po paru sekundach skręca lekko w lewo, potem znowu w prawo i tak w kółko. Mam swe podejrzenia ale nie chcę nic sugerować. Może Wy coś podpowiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > Witam. Mam taki problem, że jadąc moim autem czuje że skręca ono lekko w prawo, po czym po paru > sekundach skręca lekko w lewo, potem znowu w prawo i tak w kółko. Mam swe podejrzenia ale nie > chcę nic sugerować. Może Wy coś podpowiecie. koleiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > Witam. Mam taki problem, że jadąc moim autem czuje że skręca ono lekko w prawo, po czym po paru > sekundach skręca lekko w lewo, potem znowu w prawo i tak w kółko. Mam swe podejrzenia ale nie > chcę nic sugerować. Może Wy coś podpowiecie. -koleiny -geometria (rozbieżne) -maglownica -tuleje wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > -koleiny > -geometria (rozbieżne) > -maglownica > -tuleje wahacza - jazda na bańce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > - jazda na bańce Jestem abstynentem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > Witam. Mam taki problem, że jadąc moim autem czuje że skręca ono lekko w prawo, po czym po paru > sekundach skręca lekko w lewo, potem znowu w prawo i tak w kółko. Mam swe podejrzenia ale nie > chcę nic sugerować. Może Wy coś podpowiecie. Podaj rozmiar kapci. Jak powyżej 205 to problem po stronie drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 tylne zawieszenie do weryfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Jak mialem zgnita podloge w swifcie, to wlasnie tak sie zaochowywalo auto. Ale podloga byla taka, ze sie giela Ostatnio w puncie tez mi sie tak dzialo - puszczal mechanizm roznicowy (jakby sprzeglo slizgalo) i jak lapal, to na jedna poloske i auto nagle skrecalo. Ale to bylo krotkotrwale, bo chwile pozniej satelita wyleciala przez obudowe skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > - jazda na bańce ja to się nie znam, ale wtedy ciągnie w jedną stronę z reguły i trzeba "korekty" robić. Tutaj mi śmierdzi rozbieżnością. Agresywnie ustawione seicento prze asfaltowym rajdem po lekkim ruchu kierownicą "samo" jechało w zakręt. Tylko na prostej dziwne uczucie, takie trochę myszkujące auto przy napędzaniu i hamowaniu. podpowiedź: sprawdzić czy przypadkiem przy dodaniu gazu nie ściąga w jedną a przy odjęciu w drugą. To by oznaczało luz na tulejach wahacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > Tutaj mi śmierdzi rozbieżnością. czy może raczej zbyt dużą zbieżnością? niedawno po wymianie końcówek drążków miałem taki właśnie problem - auto samo skręcało raz w lewo, raz w prawo, takim wężykiem dało się prowadzić. po przeregulowaniu w rozbieżność efekt był taki, że bolid niechętnie skręcał - walił na prosto jak na szynach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > Witam. Mam taki problem, że jadąc moim autem czuje że skręca ono lekko w prawo, po czym po paru > sekundach skręca lekko w lewo, potem znowu w prawo i tak w kółko. Mam swe podejrzenia ale nie > chcę nic sugerować. Może Wy coś podpowiecie. A luz na kierownicy masz? Może maglownica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 > czy może raczej zbyt dużą zbieżnością? niedawno po wymianie końcówek drążków miałem taki właśnie > problem - auto samo skręcało raz w lewo, raz w prawo, takim wężykiem dało się prowadzić. po > przeregulowaniu w rozbieżność efekt był taki, że bolid niechętnie skręcał - walił na prosto > jak na szynach... chyba odwrotnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 Witam serdecznie. Za duża rozbieżność. Co do przyczyny to mogą być rożne. Ewentualnie ogromny luz w układzie kierowniczym. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeq77 Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 > Jestem abstynentem Z opisu widzę, że masz Volvo. Słyszałem, że Laguny II same skręcają, ale tylko jak widzą swoje ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 > A luz na kierownicy masz? Może maglownica? No właśnie moje podejrzenia padają na maglownice właśnie. Czuje na niej luzy i jakoś takie nieprecyzyjne prowadzenie jest. Czy regeneracja maglownicy pomoże, zakładając że końcówki drążków są ok i zbieżnośc także, czy kolumna kierownicza może mięć jakiś wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 > No właśnie moje podejrzenia padają na maglownice właśnie. Czuje na niej luzy i jakoś takie > nieprecyzyjne prowadzenie jest. Czy regeneracja maglownicy pomoże, zakładając że końcówki > drążków są ok i zbieżnośc także, Jeśli na pewno to sprawdzałeś to dlaczego mechanik od razu nie zerknął na luzy? Normalny mechanik z luzami w układzie nie podchodzi do zbieżności. > czy kolumna kierownicza może mięć jakiś wpływ? przekładnia, końcówki drążków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.