Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jazda na czerwonym - mandat ?

Featured Replies

Napisano

Na wstępie zaznaczę że jeżdżę na moto od niedawna dlatego przejeżdżanie na czerwonym świetle to jeszcze dla mnie zupełnie nowy temat.

Zastanawia mnie jak podchodzi do tego policja? Przymykają oko - da się wytłumaczyć, czy bezwzględnie walą mandaty i nie ma przebacz?! Może macie jakieś swoje doświadczenia w tej kwestii?

Chodzi mi oczywiście o sygnalizację wzbudzaną "magnetycznie" która kompletnie ignoruje motocykle - wczoraj w nocy wystałem się chyba z 10 minut na takich światłach czekając na jakąś puszkę która stanęła by za mną "budząc" światła, jednak ta nie nadjechała więc w końcu zdecydowałem się na przejazd bo stałbym tam chyba do rana spineyes.gif

Napisano
IMO i tak Ci mandat wladuja, przelatujesz na wlasna odpowiedzialnosc, zawsze mozesz poleciec dalej i zawinac na nastepnym skrzyzowaniu
Napisano
  • Autor

Jak jedziesz główną i skręcasz to może i tak, gorzej jak próbujesz opuścić osiedle a jest jeden wyjazd więc nie da rady pojechać "na około", ew. stoisz na podporządkowanej(jednokierunkowa - więc nie ma opcji żeby zawrócić), w Krakowie jest tego niestety sporo, póki co jeżdżąc samochodem nawet nie zdawałem sobie z tego sprawy.

"Legalnie" wybrnąć z takiej sytuacji praktycznie się nie da, no chyba że stoimy "do rana" ew. może zgasić moto i przeprowadzić przez pasy jako pieszy?!(można tak? hmm.gif)

Napisano

Może macie jakieś swoje doświadczenia w tej

> kwestii?