koNik Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 mam problem z Puntem II z silnikiem jak wyżej, auto z 2001r. Gdy auto jest zimne nie chce odpalać. Pierwsze 2-3 razy kręci i w ogóle nawet nie próbuje zaskoczyć, za 4 razem słychać już lekkie "próby zaskoczenia" a za 5 odpala ale czuć jak go troche szarpie na wolnych... ... wystarczy że popracuje 5 minutek i już pali ok, na całkiem ciepło też pali ok... o co może chodzić??? miał ktoś coś takiego??? dzięki z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Błędów nie pokazuje na kontrolkach? Zerknij w czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, tzw mapsensor, kąpiel w denaturacie + przedmuchanie kompresorem lub ewentualna wymiana. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > Błędów nie pokazuje na kontrolkach? w kontrolkach wsio ok > Zerknij w czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, tzw mapsensor, kąpiel w denaturacie + > przedmuchanie kompresorem lub ewentualna wymiana. > Pozdro dzięki, sprawdzę - pytam dlatego że żaden mechanik od miesiąca nie umie sobie z tym poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > w kontrolkach wsio ok komp też po podpięciu nie pokaże, testowaliśmy > dzięki, sprawdzę - pytam dlatego że żaden mechanik od miesiąca nie umie sobie z tym poradzić luzz, u mnie w Pandzie było 3 miesiące zabawy drogą eliminacji Daj znać, czy to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Jest w nim LPG na pokladzie?? Czasem reduktor puszcza i gaz ucieka do kolektora dolotowego, zalewajac silnik. Mialem tak w PII, po nocy bylo go ciezko odpalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > Jest w nim LPG na pokladzie?? > Czasem reduktor puszcza i gaz ucieka do kolektora dolotowego, zalewajac silnik. Mialem tak w PII, > po nocy bylo go ciezko odpalic. nie ma LPG, samochód ma oryginalne 80kkm przelotu, dostałem go po teściowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 takie hece to ja miałem w Seju po swapie, do ECU szedł jeden kabel niepotrzebnie i nie wyłaczał centralki po wyłaczeniu zapłonu. Ale w fabrycznym seryjnym aucie to nie posądzam, że jest coś za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacsc Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > mam problem z Puntem II z silnikiem jak wyżej, auto z 2001r. Gdy auto jest zimne nie chce odpalać. > Pierwsze 2-3 razy kręci i w ogóle nawet nie próbuje zaskoczyć, za 4 razem słychać już lekkie > "próby zaskoczenia" a za 5 odpala ale czuć jak go troche szarpie na wolnych... > ... wystarczy że popracuje 5 minutek i już pali ok, na całkiem ciepło też pali ok... > o co może chodzić??? miał ktoś coś takiego??? > dzięki z góry za pomoc a ja bym sprawdził świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
771025 Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > mam problem z Puntem II z silnikiem jak wyżej, auto z 2001r. Gdy auto jest zimne nie chce odpalać. > Pierwsze 2-3 razy kręci i w ogóle nawet nie próbuje zaskoczyć, za 4 razem słychać już lekkie > "próby zaskoczenia" a za 5 odpala ale czuć jak go troche szarpie na wolnych... > ... wystarczy że popracuje 5 minutek i już pali ok, na całkiem ciepło też pali ok... > o co może chodzić??? miał ktoś coś takiego??? > dzięki z góry za pomoc witam, podobną sytuację miałem w GP, jeśli po odpaleniu silnik pochodzi choćby z minutę (przy obecnych temperaturach powinien się już lekko zagrzać), to go wyłącz. Jeśli teraz zapali za pierwszym razem to map sensor (druga wersja, po przyjeździe do domu odpal silnik za 1h lub 2h - jeszcze całkiem nie wystygnie jak po nocy) - jeśli po tych próbach będzie ok, to czujnik (przynajmniej ja tak miałem u siebie). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 U mnie identyczne objawy dawały świece. Tez miałem 80kkm a świece były oryginalne. Po wymianie na nowe jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 ...oto diagnoza mojego zaufanego mechanika - uszkodzony czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Koszt czujnika 440zł a mówią że stare BMW są drogie w naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > ...oto diagnoza mojego zaufanego mechanika - uszkodzony czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. > Koszt czujnika 440zł a mówią że stare BMW są drogie w naprawie na szrocie pewnie dostaniesz za <50PLN :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > ...oto diagnoza mojego zaufanego mechanika - uszkodzony czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. > Koszt czujnika 440zł a mówią że stare BMW są drogie w naprawie A co ma czujnik podciśnienia do odpalania silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > A co ma czujnik podciśnienia do odpalania silnika? może jak czuje "zasysanie" to puszcza paliwo bądź zapłon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 > ...oto diagnoza mojego zaufanego mechanika - uszkodzony czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. > Koszt czujnika 440zł a mówią że stare BMW są drogie w naprawie Czyli jednak "the sensor" Poszukaj, będzie taniej niż 440pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
771025 Napisano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2011 > A co ma czujnik podciśnienia do odpalania silnika? ma to, że pobiera info o temperaturze zasysanego powietrza, a jeżeli to info podaje, że np. temp. jest + 60 st. to nie powoduje to wzbogacenia mieszanki paliwa i ciężko uruchomić silnik, bo dostaje mieszankę w takiej ilości jakby był już silnik zagrzany - stąd problemy z odpaleniem, bo na ciepłym silniku jest zazwyczaj ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > Czyli jednak "the sensor" > Poszukaj, będzie taniej niż 440pln taaa znalazłem za 200. Już odpala pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > taaa znalazłem za 200. Już odpala pięknie u mnie jednak nie map, raczej czujnik temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.