Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jaki typowy przebieg do wymiany szczotek alternatora...

Featured Replies

Napisano

...masakra....

Jutro o 5 rano miałem ruszać na weekend na Pojezierze Drawskie, a tu komunikat "awaria alternatora", pomiar miernikiem wykazał brak ładowania....ledwo dojechałem na aku do domu...

przebieg 175.000 km

na jutro jestem umówiony do elektryka, mam nadzieję że to szczotki

w poprzednim moim aucie (DU Nubira) przebieg był około 155.000 km i stało się to samo...

macie obserwacje przy jakim najczęściej przebiegu należy spodziewać się tego problemu ?

bo jeśli to okolice 150tkm, to można by profilaktycznie wymieniać, żeby nie być zaskoczonym...

Napisano

W fabrycznie nowych altkach oryginalne szczotki starczały mi na 150-200 tkm, ale już te wymieniane tylko na 60-100 tkm.

Napisano

W Lanosie mi poszły przy 232kkm.

Napisano

> W fabrycznie nowych altkach oryginalne szczotki starczały mi na 150-200 tkm, ale już te wymieniane

> tylko na 60-100 tkm.

Zgadzam sie. U mnie podobnie (Nissan 1.4 B) fabryczne ok. 200kkm, a potem co 50kkm padają... ostatnio wlasnie mi padly drugi raz... (okolice 300kkm).

Napisano

Alternator Bosch, na razie 160 kkm i bez wymiany szczotek skromny.gif

Napisano

Jedyny samochód jaki miałem z takim przebiegiem dotrwał na oryginalnym alternatorze do ponad 200 kkm i nie było oznak jakichkolwiek problemów.

Napisano