Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zaproponujcie jakiś leasing

Featured Replies

Napisano

Nie jestem pewien czy dalej będę korzystał z Masterlease (drogo sobie liczą), więc rozglądam się za jakąś firmą leasingową.

Nie mam kompletnie doświadczenia w leasingach (do tej pory brałem to co dawał diler aut), więc nie kto jest wart zainteresowania a kto nie.

Znacie jakichś dobrych i tanich (hehe) leasingodawców?

Auto będzie kosztowało 50-100tys. i będzie w opcji 10% wpłata, 48rat, 1% wykup.

Napisano
Tutaj możesz zadać pytanie do kilkunastu firm leasingowych, odrzucając te, których nie chcesz.
Napisano

> Nie jestem pewien czy dalej będę korzystał z Masterlease (drogo sobie liczą), więc rozglądam się za

> jakąś firmą leasingową.

> Nie mam kompletnie doświadczenia w leasingach (do tej pory brałem to co dawał diler aut), więc nie

> kto jest wart zainteresowania a kto nie.

> Znacie jakichś dobrych i tanich (hehe) leasingodawców?

> Auto będzie kosztowało 50-100tys. i będzie w opcji 10% wpłata, 48rat, 1% wykup.

spróbuj BRE Leasing, mozna ponegocjować warunki, możesz sam ubezpieczyc pojazd. Ja jestem b zadowolony waytogo.gif

Napisano
  • Autor

> Tutaj możesz zadać pytanie do kilkunastu firm leasingowych, odrzucając te, których nie chcesz.

O, fajne. Wysłałem, dzięki.

Ale nie wiem których nie chcę. Przydałoby się żeby ktoś napisał które poleca/nie poleca z własnych doświadczeń.

smile.gif

Napisano

PKO Leasing wychodzi podobno bardzo dobrze

Napisano