Skocz do zawartości

Adapter do pasów dla kobiet w ciąży


marew

Rekomendowane odpowiedzi

Moja uzywala, a dokladnie to takiego.

Ogolnie to genialna sprawa, bo ma to sluzyc do trzymania pasa pod brzuchem i wlasnie taka funkcje spelnialo.

Zona do 7 miesiaca ciazy codziennie dojezdzala do pracy po 20km w jedna strone, i mowi ze bez tego adaptera sobie by tych dojazdow nie wyobrazala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Używały czegoś takiego wasze partnerki ?

> Tak się zastanawiam czy kupić

> Adapter

Moja uzywala Besafe, byla bardzo zadowolona. Zaliczylismy miedzy innymi wyjazd do Cro i wygodnie jej sie jechalo. Przedtem na trasach ok 200km bez adaptera, cos tam marudzila, ze jej niewygodnie i cisnie ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś takiego bardzo fajna sprawa. Plus jest jeszcze jeden - kupujesz używane lub nowe mija okres ciąży i sprzedajesz w kilka minut na allegro ze stratą 10-20 zł, podobnie z fotelikiem, bazą isofix itp.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Używały czegoś takiego wasze partnerki ?

> Tak się zastanawiam czy kupić

> Adapter

Jak dla mnie to naciąganie klienta pod pretekstem większego bezpieczeństwa. Bazuje to na często małej wiedzy na temat prawidłowego zapinania pasów bezpieczeństwa.

Pasy są tak zaprojektowane, że po prawidłowym ich zapięciu nie ma możliwości by uciskały brzuch.

Wszystkim panom proponuję wykonanie testu. Zapnijcie pasy tak jak jest narysowane w przytoczonych przez kolegów tekstach.

Próba 1. Najlepiej w grubej kurtce zimowej prowadząc dolną część pasa przez środek brzucha. Zobaczycie jak szybko będzie ciągnął w dół, do pozycji prawidłowej.

Próba 2. Zapnijcie pas układając go pod kurtką dokładnie w linii zgięcia nogi - podbrzusze i dociągnijcie za górną część. Lepiej w ogóle zdjąć kurtkę do tej części. Widział ktoś by sama część lędźwiowa (pozioma) pasa wędrowała ku górze?

Po tych próbach będziecie wiedzieli czy warto wydawać pieniądze czy lepiej po prostu prawidłowo ułożyć i zapiąć pas bezpieczeństwa.

Moja żona urodziła w lutym. Pas przekładała pod brzuchem i jednocześnie pod kurtką. Dół kurtki zimowej, czy grubszy sweter spełniał identyczną funkcję jak dany gadżet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak dla mnie to naciąganie klienta pod pretekstem większego bezpieczeństwa. Bazuje to na często

> małej wiedzy na temat prawidłowego zapinania pasów bezpieczeństwa.

> Pasy są tak zaprojektowane, że po prawidłowym ich zapięciu nie ma możliwości by uciskały brzuch.

> Wszystkim panom proponuję wykonanie testu. Zapnijcie pasy tak jak jest narysowane w przytoczonych

> przez kolegów tekstach.

> Próba 1. Najlepiej w grubej kurtce zimowej prowadząc dolną część pasa przez środek brzucha.

> Zobaczycie jak szybko będzie ciągnął w dół, do pozycji prawidłowej.

> Próba 2. Zapnijcie pas układając go pod kurtką dokładnie w linii zgięcia nogi - podbrzusze i

> dociągnijcie za górną część. Lepiej w ogóle zdjąć kurtkę do tej części. Widział ktoś by sama

> część lędźwiowa (pozioma) pasa wędrowała ku górze?

> Po tych próbach będziecie wiedzieli czy warto wydawać pieniądze czy lepiej po prostu prawidłowo

> ułożyć i zapiąć pas bezpieczeństwa.

> Moja żona urodziła w lutym. Pas przekładała pod brzuchem i jednocześnie pod kurtką. Dół kurtki

> zimowej, czy grubszy sweter spełniał identyczną funkcję jak dany gadżet.

Zona tez robila testy, i bez w/w urzadzenia, nie bylo mozliwosci zapiac pasa tak, zeby nie uciaskal brzucha.

Samochody w jakich bylo to testowane:

-fiat cinquecento

-fiat bravo

-opel astra

-toyota rav4

-toyota vista (camry)

-transit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.