Skocz do zawartości

One sa jakies inne.


Rekomendowane odpowiedzi

> Ci sami ale nie tacy sami.

> Nawiazuje do watku o autach kultowych, ale nieco w innym kontekscie.

> Duze zdjecia.

piękne fotki wspaniałych wozów serduszka.gif , poprawiłeś mi dziś humor ok.gif

z tej kombinacji które tu są przedstawione na warsztacie nie miałem jeszcze tylko Camaro 1gen i nowego Challengera, reszta to się przewija u nas

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że Challenger SRT8 jest naprawdę w dobrej konfiguracji bardzo fajnym autem, podoba mi się bardziej od Camaro SS (tak jak spotykałem je na żywo). Chodzi mi oczywiście o nowe modele, bo te najbardziej klasyczne są najbardziej pożądane.

Natomiast Charger 4-drzwiowy w sumie w dzisiejszych czasach był dla mnie rozczarowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmarnowany pomysl.

> Gdybym potrafil rzezbic w VT zrobilbym z tego rasowe Coupe.

masz na myśli tego:

http://www.autoblog.com/2008/11/08/sema-2008-charger-coupe-shows-up-in-general-lee-trim/

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie np nowe Camaro SS bylo rozczarowaniem. Spodzielwalem sie sporo wiecej po tym aucie.

to znaczy czego hmm.gif bo jeżdżę takowym i poza standardowym amerykańskim wnętrzem to prawdziwy muscle car nowej ery

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to znaczy czego bo jeżdżę takowym i poza standardowym amerykańskim wnętrzem to prawdziwy muscle

> car nowej ery

> pzdr

Większość europejczyków nie może zrozumieć idei muscle car - w EU najważniejsza w samochodzie jest oszczędność silnika i jak najmniejsza pojemność. W związku z czym sześciolitrowe monstrum jest nie do pojęcia. Zaraz pojawiają się pytania "a ile to pali?", "ile kosztuje ubezpieczenie?", "czy to skręca?" itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Większość europejczyków nie może zrozumieć idei muscle car - w EU najważniejsza w samochodzie jest

> oszczędność silnika i jak najmniejsza pojemność. W związku z czym sześciolitrowe monstrum jest

> nie do pojęcia. Zaraz pojawiają się pytania "a ile to pali?", "ile kosztuje ubezpieczenie?",

> "czy to skręca?" itp.

niestety, ja mam to codziennie i odpowiedzi np. na pytanie "a ile to pali?" zawsze jest "na oba koła"

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Większość europejczyków nie może zrozumieć idei muscle car - w EU najważniejsza w samochodzie jest

> oszczędność silnika i jak najmniejsza pojemność. W związku z czym sześciolitrowe monstrum jest

> nie do pojęcia. Zaraz pojawiają się pytania

Moze dlatego, ze w Europie takie europejskie auta kosztuja fortune? Camaro kosztuje tzle co dobrze wzposazony Golf GTI.

> "a ile to pali?",

Tyle ile wlejesz.

>"ile kosztuje ubezpieczenie?",

Bez zwiazku z pojemnoscia.

> "czy to skręca?" itp.

Nie, nie skreca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.