Skocz do zawartości

nissan micra k12 1.2 80KM


misiaqxxl

Rekomendowane odpowiedzi

Ojciec od 3 lat ujeżdza takie cudo. Poza nieodgadnionym do dziś nagłym ubytkiem płynu chłodzącego usterek brak. Spalanie ok. 7 litrów w warszawskich korkach. BTW auto kupione jako nówka z salonu. Przelot ok 22 kkm hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszelkie opinie, wrazenia eksploatacyjne, bolaczki, niedomagania i wady mile widziane.

> auto ma byc dla mlodej dziewojki, ktora zaczyna przygode z prawkiem. jazda glownie po miescie. ma

> byc max bezawaryjne i milo by bylo gdyby bylo tanie w eksploatacji. spalanie ?

Mam od 3 lat , 300 tys km.

Co chcesz wiedziec? Auto niezniszczalne. Spalanie w miescie da sie zrobic 6 litrów, wiec gazu nie ma sensu zakladac jak delikatnie jezdzony, ale jak najbardziej silniczek lubi gaz (u mnie na gazie zrobione jakies 250 tys km).

Jak trzeba jakiekolwiek części to dam dobry namiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam co pisze kolega Jay. Jedna z tych których ujeżdżam ma 250 kkm, druga 230 kkm i nic szczególnego się nie dzieje. Od ok. 5 kkm mają zamontowane instalacje gazowe i cały czas jeżdżą. Ile palą to nie wiem, bo nie liczę. Uważaj tylko na auta po nauce jazdy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zona jezdzila przez ponad rok czasu takim autkiem po miescie. Zero usterek spalanie ok 7l - mam jak najlepsze zdanie o tym samochodzie. samochod dla kobiet, jest nawet haczyk na torebke smile.gif

Ze smiesznych rzeczy: raz jechalem nim w dluga trase, przy 160km/h wysunela mi sie uszczelka przedniej szyby i walnela w boczna szybe robiac mi przy tym niezlego stracha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u nas nie jezdzily zdaje sie na Lkach takze problem odpada. a rocznik 2004 przed liftem ??? podobno

> bywaly problemy z elektryczna wspoma i stacyjkami ? wymiana ba wlasna reke dosc kosztowna.

Wspomaganie owszem czasem padało , ale to sporadyczne przypadki, z tego co slysze to moze raz na 50 micr, i to przy przebiegach powyzej 200 tys km.

Stacyjka czasem lubi sie zacinac, tak raz na 100-150 tys km - koszt naprawy 50zł - ja jezdze tam gdzie naprawiaja zamki.

Czy micra jest przed liftem czy po lifcie nie ma zadnego znaczenia jesli chodzi o awaryjnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem i właśnie temu pytam.

> I dodatkowe pytanie, silniki są na pasku czy łańcuszku, bo poprzedni model chyba miał na łańcuszku

> ale podobno nieudanym

Benzynowy 1.2 jest to silnik Nissana na łańcuchu - jak dobrze eksploatowany to bezproblemowy, jak na nauce jazdy to czasem sie potrafi ten rozrząd zerwac tak ok. 300 tys km - wymiana rozrządu kosztuje wiecej niz kupno nowego silnika - caly silnik kosztuje max.1400zł, wiec jak cos trzeba naprawic w silniku to raczej caly silnik sie kupuje. Namiary na silniki u mnie, bralem juz kilkanascie.

Diesel 1.5 to silnik Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czym się różnią te wersje?

> właśnie kupiłem taką i przyznam, że na miasto jest ok

> trasa też nie ma tragedii, ale głośny strasznie powyżej 110km/h

65KM i 80KM niczym sie nie roznica, caly silnik i osprzet silnika jest identyczny, inny komputer jest jedynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Benzynowy 1.2 jest to silnik Nissana na łańcuchu - jak dobrze eksploatowany to bezproblemowy, jak

> na nauce jazdy to czasem sie potrafi ten rozrząd zerwac tak ok. 300 tys km - wymiana rozrządu

> kosztuje wiecej niz kupno nowego silnika - caly silnik kosztuje max.1400zł, wiec jak cos

> trzeba naprawic w silniku to raczej caly silnik sie kupuje. Namiary na silniki u mnie, bralem

> juz kilkanascie.

> Diesel 1.5 to silnik Renault.

Dzięki za wytłumaczenie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Benzynowy 1.2 jest to silnik Nissana na łańcuchu - jak dobrze eksploatowany to bezproblemowy, jak

> na nauce jazdy to czasem sie potrafi ten rozrząd zerwac tak ok. 300 tys km - wymiana rozrządu

> kosztuje wiecej niz kupno nowego silnika - caly silnik kosztuje max.1400zł, wiec jak cos

> trzeba naprawic w silniku to raczej caly silnik sie kupuje. Namiary na silniki u mnie, bralem

> juz kilkanascie.

> Diesel 1.5 to silnik Renault.

Troszeczke mija sie z prawda ze łancuch jest bezproblemowy bo wyciaga sie juz nawet przed 100tyś waytogo.gif i wywala błedy od czujnika obrotów waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 65KM i 80KM niczym sie nie roznica, caly silnik i osprzet silnika jest identyczny, inny komputer

> jest jedynie.

czyli podniesienie mocy z 65 na 80 to jedynie zamiana kompa?

co ze skrzynią na przykład?

skracając pytanie: co muszę zrobić, aby z mojej nudnej 65konnej micry zrobić dzikiego 80konnego micrusa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skracając pytanie: co muszę zrobić, aby z mojej nudnej 65konnej micry zrobić dzikiego 80konnego

> micrusa

Jeździłem troszkę od czasu do czasu Micrą K12 1.2 80 KM. Wtedy zrozumiałem co to znaczy "papierowe konie mechaniczne" hehe.gif Auto ma w katalogu 80 KM a wcale tych "koniuf" nie czuć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli podniesienie mocy z 65 na 80 to jedynie zamiana kompa?

jesli chodzi o silnik to tak

> co ze skrzynią na przykład?

nie mam pojecia szczerze mowiac niewiem.gif

> skracając pytanie: co muszę zrobić, aby z mojej nudnej 65konnej micry zrobić dzikiego 80konnego

> micrusa

jak wyzej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konie to faktycznie są papierowe, nie wiem skąd się to bierze. Bo szczerze mówiąc np. mile byłem zaskoczony 1,2 16v w clio. Jak na tą pojemność to auto latało naprawdę spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.