kravitz Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 Od wczoraj posiadam. Na pierwszy rzut mam pytanie dotyczące tempomatu. Jak to cholerstwo się obsługuje? Gała jest schowana za kierownicą, dla kogoś nieoznajomego z tą kosmiczną technologią, temat nie do ogarnięcia podczas jazdy No i jedno pytanie dotyczące świateł ksenonowych. Zauważyłem, że prawy reflektor świeci zbyt wysoko. Jechałem przed tym autem w Punto i ewidentnie razi. Nie jak jakiś pseudo zenon, ale jak źle ustawiony reflektor. Sprawdzałem na postoju jak się zachowują światła po włączeniu. Było widać na aucie parkującym przede mną, że światełka po obu stronach chodzą sobie przez sekundę góra/dół aby złapać sobie poziom. Wnioskuję że silniczek nie jest uwalony. Skąd on zatem wie, że ma właściwy poziom? Da się to jakoś regulować? Więcej pytań wkrótce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 Co do tempomatu - najpierw trzeba przekrecic na on - wtedy na desce powinna pojawic sie kontrolka zielona. Potem rozpedzasz sie do danej predkosci i wajcha w góre - załącza sie tempomat. Potem wajchą reguluje sie predkosc Mam nadzieje, że jasno opisalem. Ksenony mam chińskie to nie pomoge w tym temacie Ale zazwyczaj wysokość świecenia reguluje czujnik na wahaczu przednim - może on jest źle ustawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > Co do tempomatu - najpierw trzeba przekrecic na on - wtedy na desce powinna pojawic sie kontrolka > zielona. Potem rozpedzasz sie do danej predkosci i wajcha w góre - załącza sie tempomat. Potem > wajchą reguluje sie predkosc Mam nadzieje, że jasno opisalem. Kuźwa. Nie wpadłem na pomysł aby tą wajchą poruszać Zapaliłem tą lampkę, osiągnąłem prędkość jaką chciałem i wciskałem jakiś guzik na tej dźwigni, ale nic to nie dawało Dzięki > Ksenony mam chińskie to nie pomoge w tym temacie Ale zazwyczaj wysokość świecenia reguluje > czujnik na wahaczu przednim - może on jest źle ustawiony. Czujnik. Hmm, to już gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > Kuźwa. Nie wpadłem na pomysł aby tą wajchą poruszać nie całą wajchą- w głębi masz tak przełącznik on off- coś na wzór włączania świateł. > Zapaliłem tą lampkę, osiągnąłem prędkość jaką chciałem i wciskałem jakiś guzik na tej dźwigni, ale > nic to nie dawało włączasz ten mały przełącznik na on, zapala się lampka dajesz w Twoim przypadku wajchę w górę i jedziee. w dół zmniejszasz zadaną prędkość. Każde hamowanie lub zmiana biegu wyłącza zadaną prędkość, którą możesz odzyskać klikając na przycisk "res" jego rolą jest przywrócenie ustalonej wcześniej prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 czy xenon czy normalna lampa- każde się ustawia- kwestia pewnie potem skalibrowania silniczków aha- bez foto się nie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 co do xeno zagladnij na techniczny nb i tam masz opis jak dziala xeno, zasada ta sama, jesli chodzi o regulacje to bedzie reczna na lampie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > Od wczoraj posiadam. > Na pierwszy rzut mam pytanie dotyczące tempomatu. Jak to cholerstwo się obsługuje? Nie udawaj twardziela i weź se ściągnij instrukcję obsługi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > Nie udawaj twardziela i weź se ściągnij instrukcję obsługi Ale jak to tak...z instrukcją? Nie lubisz po latach użytkowania samochodu odkryć jakiegoś fajnego wyposażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 ksenony normalnie regulujesz jak każdą inną lampę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > ksenony normalnie regulujesz jak każdą inną lampę A może wiesz która śruba za co odpowiada? Znaczy którą kręcić na boki, a którą góra/dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGAD Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > A może wiesz która śruba za co odpowiada? Znaczy którą kręcić na boki, a którą góra/dół a nie prościej podjechać do ASO lub SKP aby ustawili odpowiednio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > a nie prościej podjechać do ASO lub SKP aby ustawili odpowiednio? No chyba nie prościej Musiałbym wsiadać i gdzieś jechać. A po Warszawie jazda to coś czego na pewno nie nazwałbym przyjemnością. Pokręcenie jakąś śrubką ze 2x zajmie może z 10 sekund To nie jest coś co przekracza moje umiejętności, nawet zakładając że mam dwie lewe ręce (a mam ). W Punto ustawiałem kiedyś i zajmuje to właśnie z 10 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGAD Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > No chyba nie prościej > Musiałbym wsiadać i gdzieś jechać. A po Warszawie jazda to coś czego na pewno nie nazwałbym > przyjemnością. Pokręcenie jakąś śrubką ze 2x zajmie może z 10 sekund > To nie jest coś co przekracza moje umiejętności, nawet zakładając że mam dwie lewe ręce (a mam ). > W Punto ustawiałem kiedyś i zajmuje to właśnie z 10 sekund Wiesz nie mówię o umiejętnościach ale wątpię abyś miał urządzenie do pomiaru i ustawiania świateł? Zresztą - jazda po jakimkolwiek mieście w 159 to przyjemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 zdrówka i 159'ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGAD Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > zdrówka i 159'ki a dzięki na razie wracam do korzeni i przesiadam się ponownie na 147 ale cały czas chodzi po głowie 159 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > No chyba nie prościej > Musiałbym wsiadać i gdzieś jechać. A po Warszawie jazda to coś czego na pewno nie nazwałbym > przyjemnością. Pokręcenie jakąś śrubką ze 2x zajmie może z 10 sekund > To nie jest coś co przekracza moje umiejętności, nawet zakładając że mam dwie lewe ręce (a mam ). > W Punto ustawiałem kiedyś i zajmuje to właśnie z 10 sekund I potem sie dziwic ze polowa aut jezdzac po drogach ma zle ustawione swiatla Swiatla mozesz ustawic chociazby w Feu Vert w Reducie. PS. Będę wypatrywał nowy nabytek w okolicach pętli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 O tempomacie masz już wyczerpująco. O ksenonach potwierdzam co wcześniej koledzy napisali - musisz podjechać na SKP i poprosić o wyregulowanie ręczne. W 159 są do tego normalne pokrętła. Moja 159 co któryś wyjazd z ASO ma rozregulowaną wysokość świecenia i muszę prosić o korektę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Panie kolego to ja zapytam jak pierwsze wrażenia? Faktycznie 159 jest strasznie mała w środku? W 156 brakuje mi schowków, np. czegoś w podłokietniku, jak to wygląda w 9? Co ogólnie drażni, co denerwuje? Zapisał się do alfaholików? Gratulacje z posiadania Alfy Napisz jeszcze jaki silnik masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > Panie kolego to ja zapytam jak pierwsze wrażenia? > Faktycznie 159 jest strasznie mała w środku? W 156 brakuje mi schowków, np. czegoś w podłokietniku, > jak to wygląda w 9? > Co ogólnie drażni, co denerwuje? Napiszę coś więcej za tydzień, bo na tą chwilę mam wrażeń niewiele, a te co mam są dosyć zaskakujące Tak, jest mała w środku. > Zapisał się do alfaholików? Już chyba ze 2 lata temu, bo ja tyle lat auta szukałem i nie mogłem się zdecydować co właściwie chcę > Gratulacje z posiadania Alfy Napisz jeszcze jaki silnik masz 2.4 200KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > Napiszę coś więcej za tydzień, bo na tą chwilę mam wrażeń niewiele, a te co mam są dosyć > zaskakujące Nie zapomnij coś napisać bo równo za tydzień będę się przypominał > Tak, jest mała w środku. Kiedyś oglądałem policyjną 159. Dwóch pasażerów z przodu o wzroście lekko ponad 190 i z tyłu nikt więcej się nie mieści > Już chyba ze 2 lata temu, bo ja tyle lat auta szukałem i nie mogłem się zdecydować co właściwie > chcę > 2.4 200KM Za kilka miesięcy zapytam o średnie spalanie i ewentualne usterki Czuć te 200 KM czy raczej średnio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > Faktycznie 159 jest strasznie mała w środku? W 156 brakuje mi schowków, np. czegoś w podłokietniku, > jak to wygląda w 9? Jest bardzo mała. W podłokietniku masz schowek i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 > Jest bardzo mała. W podłokietniku masz schowek i to wszystko Czy to jedyny minus tego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > Faktycznie 159 jest strasznie mała w środku? W 156 brakuje mi schowków, np. czegoś w podłokietniku, > jak to wygląda w 9? W podłokietniku są nawet 3 schowki, ale przydadzą się może na klucze, tik-taki czy inne dropsy, ze cztery CD. Nawet kieszenie w drzwiach pomieszczą conajwyżej husteczki higieniczne i jakieś papiery (o schowku po stronie pasażera też nie warto wspominać). I to są chyba najbardziej rozczarowujące rzeczy w 159. Ale można do tego przywyknąć, bo cała reszta jest fajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > Czy to jedyny minus tego auta? Użytkuje 159 do roku czasu. Przebieg 25 kkm. Najwieksza wada oprocz braku schowków czy uchwytu na kawe to bardzo słabo wyprofilowane fotele (oprocz wersji TI). Zawieszenie pozwala na bardzo dużo w zakrętach ale co z tego jak trzeba sie trzymać kierownicy. Pozatym jakies denerwujące pierdółki - zawieszenie w zime skrzypi przy przejezdzaniu przez progi zwalniajace, obluzowala sie gałka zmiany biegów, jedna szyba opuszcza sie duzo wolniej niz pozostałe, czasami nie rozpoznaje klucza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 Podczas jazdy bardzo odczuwa się masę tego kloca? Panowie, z perspektywy czasu mając do wyboru Alfę i drugie auto tej samej klasy, być może tańsze, być może młodsze, większe w środku, oszczędniejsze przy takiej samej dynamice, co wybieracie? Jeszcze nie dzisiaj, ale może kiedyś stanę przed dylematem...konkretnie 159 (1.9/2/4 mJTD) vs. Laguna III (najchętniej 2.0 dCi). Już się obawiam tych nieprzespanych nocy związanych z wyborem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > obluzowala sie gałka zmiany biegów usunięcie usterki trwa poniżej 30 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > usunięcie usterki trwa poniżej 30 sekund Dokładnie tak, ale wkurza takie coś w nowym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > Podczas jazdy bardzo odczuwa się masę tego kloca? Masy nie czuć, w porównaniu z wcześniej używaną Vectrą C prowadzi się bardzo lekko. > Panowie, z perspektywy czasu mając do wyboru Alfę i drugie auto tej samej klasy, być może tańsze, > być może młodsze, większe w środku, oszczędniejsze przy takiej samej dynamice, co wybieracie? > Jeszcze nie dzisiaj, ale może kiedyś stanę przed dylematem...konkretnie 159 (1.9/2/4 mJTD) vs. > Laguna III (najchętniej 2.0 dCi). Już się obawiam tych nieprzespanych nocy związanych z > wyborem Laguna jest większa w środku i na tym zalety się kończą. Prowadzenie nieporównywalne , hamulce - nie ta liga. Co do dynamiki to też nie ma sie do czego przyczepić - ja mam 1.9 16v jtd po czipie u Cinka - spalanie miasto ok 8, trasa 6,5 - ale jadąc w stylu emeryta da się zejść do 5l na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > Czuć te 200 KM czy raczej średnio? Czuć przy wyższych prędkościach. Masz gaz do dechy, wskazówka już jest przy 180km/h i dalej idzie do góry bardzo szybko Przy normalnym prowadzeniu jakiegoś super efektu nie ma. Pewnie zależy do czego się porównuje. Ja porównuję do Punto HGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > Podczas jazdy bardzo odczuwa się masę tego kloca? Nie. Prowadzi się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > Nie. Prowadzi się bardzo dobrze. powinienes napisac - prowadzi sie dobrze jak na swoją masę. bo w kazdej chwili czuc, że to cholernie ciężki kloc. lekkości i zwinności 156 to ona zupełnie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 Czy do diesla zalewa się taki sam olej jak do benzyniaka? Nie bić Mam 3 butelki 4 litrowe oleju Shell, o ile pamiętam jest to 0w40 albo 5w40. Mam tyle tego oleju, bo Punto w nim gustuje Pomyślałem że warto zmienić olej. Ten od Punto podejdzie? Czy jakiś specjalny do diesla potrzebny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > powinienes napisac - prowadzi sie dobrze jak na swoją masę. bo w kazdej chwili czuc, że to > cholernie ciężki kloc. lekkości i zwinności 156 to ona zupełnie nie ma. A któryś z konkurentów jest lżejszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > A któryś z konkurentów jest lżejszy? nie wiem, nie kręci mnie porównywanie tabelek. natomiast BMW 3 jest zdecydowanie zwinniejsze i sprawia wrażenie lżejszego. Ba, nawet Accord takie wrażenie sprawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGAD Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > nie wiem, nie kręci mnie porównywanie tabelek. natomiast BMW 3 jest zdecydowanie zwinniejsze i > sprawia wrażenie lżejszego. Ba, nawet Accord takie wrażenie sprawia. zależy o której 3 mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > A któryś z konkurentów jest lżejszy? Ja zaryzykuję stwierdzenie, że każdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > nie wiem, nie kręci mnie porównywanie tabelek. natomiast BMW 3 jest zdecydowanie zwinniejsze i > sprawia wrażenie lżejszego. Ba, nawet Accord takie wrażenie sprawia. Moim zdaniem 159 skręca podobnie jak accord. Chociaż z drugiej strony jeździłem 159 na 19" Pirelli a accord miał seryjne 17 o ile dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > zależy o której 3 mówisz e90. ale to nie ma żadnego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > Moim zdaniem 159 skręca podobnie jak accord. Chociaż z drugiej strony jeździłem 159 na 19" Pirelli > a accord miał seryjne 17 o ile dobrze pamiętam. 159 skręca zasadniczo bardzo dobrze, w końcu to AR. Mówiłem jednak o tym, że czuć masę tego auta w każdej minucie za kółkiem tego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 > Czy do diesla zalewa się taki sam olej jak do benzyniaka? > Nie bić > Mam 3 butelki 4 litrowe oleju Shell, o ile pamiętam jest to 0w40 albo 5w40. > Mam tyle tego oleju, bo Punto w nim gustuje > Pomyślałem że warto zmienić olej. Ten od Punto podejdzie? Czy jakiś specjalny do diesla potrzebny? Zobacz czy ma normę C3 do diesla, jak ma, to możesz lać. jak nie ma, to lepiej nie. DPF może się za to obrazić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGAD Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 > e90. ale to nie ma żadnego znaczenia. znaczenie ma ogromne, bo E90 w wersjach niższych jest mało zwinne i żadna radość z jazdy, dopiero przy lepszych silnikach, ew Xdrive to można się bawić, chociaż i tak E90 jest jak muł w porównaniu z F30 zwłaszcza z 328 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 > Moim zdaniem 159 skręca podobnie jak accord. Chociaż z drugiej strony jeździłem 159 na 19" Pirelli > a accord miał seryjne 17 o ile dobrze pamiętam. Ten filmik, to chyba znany Ja mogę tylko napisać, że nie czuć aby auto pruło przodem. Zwróciłem na to uwagę, bo w moim jest ciężki silnik-kloc nad przednią osią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 > Laguna jest większa w środku i na tym zalety się kończą. Prowadzenie nieporównywalne , hamulce - > nie ta liga. > Co do dynamiki to też nie ma sie do czego przyczepić - ja mam 1.9 16v jtd po czipie u Cinka - > spalanie miasto ok 8, trasa 6,5 - ale jadąc w stylu emeryta da się zejść do 5l na trasie. Jakie moc/moment wyszły po chipie? Ile realnie ma teraz do 100? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 > Nie. Prowadzi się bardzo dobrze. Twoje zdanie poznałem już jakiś czas temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Kuźwa. Nie wpadłem na pomysł aby tą wajchą poruszać > Zapaliłem tą lampkę, osiągnąłem prędkość jaką chciałem i wciskałem jakiś guzik na tej dźwigni, ale > nic to nie dawało > Dzięki > Czujnik. Hmm, to już gorzej Guzik działa jak na włączonym tempomacie przyhamujesz, wciskając ten ,,guzik'' samochód rozpędzi się do poprzednio zadanej prędkości bez konieczności ponownego ,,wajchowania'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Nie zapomnij coś napisać bo równo za tydzień będę się przypominał > Kiedyś oglądałem policyjną 159. Dwóch pasażerów z przodu o wzroście lekko ponad 190 i z tyłu nikt > więcej się nie mieści > Za kilka miesięcy zapytam o średnie spalanie i ewentualne usterki > Czuć te 200 KM czy raczej średnio? Pewnie średnio bo jak znam życie część przez uwalony EGR i klapy w ssącym poumierało, ale da się to naprawić i zobaczyć z przdu z 230-240 Km i jakieś 500 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Guzik działa jak na włączonym tempomacie przyhamujesz, wciskając ten ,,guzik'' samochód rozpędzi > się do poprzednio zadanej prędkości bez konieczności ponownego ,,wajchowania'' Spoko, już dzisiaj potestowałem jak działa ten tempomat Fajnie że przy dodaniu gazu w celu wyprzedzenia i zakończeniu przyśpieszania, tempomat powróci do poprzedniej prędkości bez żadnych dodatkowych czynności ze strony kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Zobacz czy ma normę C3 do diesla, jak ma, to możesz lać. > jak nie ma, to lepiej nie. DPF może się za to obrazić. Faktycznie, nie ma tej normy i jest napisane na etykiecie, że nie jest dla diesli z DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Ja wiem że to diesel, ale co trzeba zrobić żeby to trzymało 90 stopni? Jadę w trybie emeryta na trasie, to wskazówka nawet się do 90 stopni nie zbliża. W mieście jest 90 stopni i trzyma. W benzynie obstawiałbym termostat, ale może tutaj tak ma być? Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 > W benzynie obstawiałbym termostat, ale może tutaj tak ma być? > Pomocy Też termostat tylko niestety nie taki za 80zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.