blue_impuls Napisano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 I przejechane Oczywiście bezproblemowo i z każdym kilometrem jestem coraz bardziej zadowolony. Dziś zafundowaliśmy sobie wycieczkę do Kazimierza Dolnego i była to pierwsza trasa Captivą. Do tej pory były jazdy na działkę i po zakupy weekendowe. Wrażenia z trasy. W porównaniu z poprzednią wersją zaskakuje stabilnością i ciszą w kabinie. W zasadzie słychać tylko szum powietrza i to na dosyć niskim poziomie. Przy gwałtownych zmianach pasa i wjechaniu w koleiny nie ma żadnych nerwowych reakcji Silnik i skrzynia W zasadzie nie co pisać Na razie wychwyciłem jeden minus - hamując silnikiem na niskich obrotach jest przyjemny pomruk. Hamując z wysokich (ok. 4000) jest "buuuu" jak z pustego tłumika. Jest to o tyle dziwne, że rozpędzając się silnika prawie nie słychać, a przy wspomnianych obrotach jest ciche "buuu". Dziwne Jeszcze kwestia VI biegu. Przełożenie wybitnie autostradowe - przy 170km/h jest ok. 3800 obrotów Więcej nie jechałem ale silnik ma potencjał i lubi wysokie obroty. Spalanie Spalanie z kompa, nie weryfikowane inaczej. Warunki jak to w PL, jazda od IV do VI i nazad. Ciągłe mieszanie biegami + korek 3km w sławnej Kołbieli Komfort Tego nikt by się nie spodziewał patrząc na fotele ale po ponad 2h jazdy nie zauważa się żadnego zmęczenia. Żeby jeszcze miały jakiekolwiek trzymanie boczne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 Co ty tam masz? 2.4l 4 cylindry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 > Co ty tam masz? 2.4l 4 cylindry? Si. Na 3.0 jestem za "krótki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 > Si. Na 3.0 jestem za "krótki" Z ciekawosci, EU warunki, 2.4l ma ok 120kW (jesli dobrze pamietam), Diesel ma 135kW, wiec czemu nie Diesel? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 > Z ciekawosci, EU warunki, 2.4l ma ok 120kW (jesli dobrze pamietam), Diesel ma 135kW, wiec czemu nie > Diesel? > ? Jakieś 124 kW Czemu? Bo lubię benzynę i jej charakterystykę Ponadto nie ma tu efektów dźwiękowych ze strony silnika. Ciszaaaaa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 > Jakieś 124 kW > Czemu? Bo lubię benzynę i jej charakterystykę Ponadto nie ma tu efektów dźwiękowych ze strony > silnika. Ciszaaaaa.... Ale z tego co piętam to wolniejsze od diesla? Nie jest trochr mulowata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 > Ale z tego co piętam to wolniejsze od diesla? Nie ma turbodziury, ciągnie w całym zakresie obrotów. W dieslu najpierw nie było nic, później strzał i przy 4000obr finito Nie odnoszę się do wartości katalogowych bo to fikcja > Nie jest trochr mulowata? Jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 > Nie ma turbodziury, ciągnie w całym zakresie obrotów. W dieslu najpierw nie było nic, później > strzał i przy 4000obr finito Nie odnoszę się do wartości katalogowych bo to fikcja > Jak wyżej Jechałem na jeździe testowej (i to długiej, ze 20-30km zrobiłem ) i nie czułem nic takiego, a do tego muszę przyznać że cichutki silniczek. No ciągle myślę nad tym samochodem i nie wiem czy warto tylko LT+ albo LTZ. W przypadku LTZ to w ogóle 2.4 odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Jechałem na jeździe testowej (i to długiej, ze 20-30km zrobiłem ) i nie czułem nic takiego, a do > tego muszę przyznać że cichutki silniczek. A w korku jechałeś? Tak żeby np. trzeba było gwałtownie zmienić pas z ostrym dodaniem gazu? W poprzedniej Captivie diesel+AT to było ciekawe doświadczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > A w korku jechałeś? Tak żeby np. trzeba było gwałtownie zmienić pas z ostrym dodaniem gazu? W > poprzedniej Captivie diesel+AT to było ciekawe doświadczenie czyli de facto mowisz, ze nawet 4'cylinder, 2.4l jest lepsze od Diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > czyli de facto mowisz, ze nawet 4'cylinder, 2.4l jest lepsze od Diesel A ty niedobry Tak, dobra benzyna jest {dla mnie} lepsza od diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > A ty niedobry Tak, dobra benzyna jest {dla mnie} lepsza od diesla Zaraz cie .. a tak w ogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Wszystko jest względne. Faktycznie diesel w Chevim ma dużego laga poniżej 1800 obr ( doopy dali z tym softem ). Jeszcze gorzej jak kompresor klimy chodzi na pełnym obciążeniu - wtedy poniżej tych obrotów jest dramat. Niestety trzeba się pilnować. No i każde turbo przy tych upałach puchnie, niestety... Z jednym się nie zgodzę - przy manualu ( przynajmniej ) do odcinki ciągnie aż miło - nie ma mowy o puchnięciu przy 4000 obr. Aczkolwiek faktycznie - następne auto to raczej 2,0 TFSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Z jednym się nie zgodzę - przy manualu ( przynajmniej ) do odcinki ciągnie aż miło - nie ma mowy o > puchnięciu przy 4000 obr. Nie wiem jak manual. AT puchnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > a tak w ogole Dobra, dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > A w korku jechałeś? Tak żeby np. trzeba było gwałtownie zmienić pas z ostrym dodaniem gazu? W > poprzedniej Captivie diesel+AT to było ciekawe doświadczenie Trafił mi się i korek i autostrada i nie było takich akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > Nie wiem jak manual. AT puchnie 6 biegowy ??? Pewnie inne zestrojenie niż 5 biegowy manual. Co za debil nie dał 6 biegowego manuala ??? Na trasie brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > 6 biegowy ??? Pewnie inne zestrojenie niż 5 biegowy manual. Co za debil nie dał 6 biegowego manuala > ??? Na trasie brakuje... 5. Ale cały czas wałkujemy starą Captivę Jutro trasa W-wa - Poznań - W-wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 I raport spalania. Jazda autostradą, średnia prędkość jak widać. Bez pałowania, utrzymując prędkość a nie skacząc po pasach itp Wynik z komputera. Wg wcześniejszych tankowań komp ciut zawyża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 > Dobra, dobra hmm, dobre , imvho ten przod Chevy jest ciekawy, pierwszy raz widze to pod takim katem, ale czy ladny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 > ale czy > ladny.... Ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 > Ładny Zderzak inaczej wyprofilowany IMVHO, innych zmian nie widze Ale pewnie jest to wynik tego co codziennie widzimy na ulicach = de facto przyzwyczajenie[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Boczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Środki porównaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Boczek Nie mogles jej druga strona postawic? Nie moge znalesc prawej strony pod twoj kolor - biala musi byc[...] To MY2012? Chyba swiatla z tylu sa inne Czy ja dobrze widze - stalowe kola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Środki porównaj Manual?!!! nawet nie wiedzalem, ze 2.4l jest w ogole z manual, wyobrazalem sobie, ze Diesel tak, ale benzyna[...] Brzydko to wyglada no dobra, dziwnie Ktora wersja wyposazenia, to dopasuje? (Bieda, srodek, "zydle w swiniaku"" ? Ta z 4x4 3.0l V6 twoja za $41,880 Drive away, (146,926.07 PLN) czyli ze wszystkimi podatkami stanowymi i federalnymi, rocznym ubezpieczeniem, zarejstrowana, pelnym bakiem paliwa, gotowa do wyjazdu na ulice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > (...) > Ktora wersja wyposazenia, to dopasuje? (Bieda, srodek, "zydle w swiniaku"" ? > (...) Na twoich zdjęciach jest LTZ, blue-impuls ma LT. LTZ w Polsce wygląda tak samo jak ta na Twoich zdjęciach (białe tylne lampy, większe felgi itp). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 a czy w naszych wersjach w sterowaniu z kierownicy też można sterować siłą i kierunkiem nawiewów i tempomatem czy tylko tempomatem? I czy tak jak w starej wersji te przyciski nie są dalej poświetlane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > a czy w naszych wersjach w sterowaniu z kierownicy też można sterować siłą i kierunkiem nawiewów i > tempomatem czy tylko tempomatem? I czy tak jak w starej wersji te przyciski nie są dalej > poświetlane? IMO z tego co pamiętam to tylko tempomatem. Z tym nawiewem to pewnie jakiś australijski wymysł. Po co to komu jak jest klimatronik? A przyciski nadal nie są podświetlane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Na twoich zdjęciach jest LTZ, blue-impuls ma LT. czyli co, wersja bieda czy po srodku? U mnie jest: SX - Bieda silnik 2.4l CX - srodek - silnik 3.0l V6 LX - swiniaki na zydlu 3.0l V6 = LT-Z - 2.2l Diesel jest opcja zarowno do SX, CX jak i LX - Jedna skrzynia biegow dla calej trojki - 6s automatic. - teraz SX jest tylko 2WD z 2.4l lub opcja AWD z Diesel, CX i LX jest tylko AWD. LTZ w Polsce wygląda tak samo jak ta na Twoich > zdjęciach (białe tylne lampy, większe felgi itp). Felgi ida tak -bieda 17" -srodek' 18" -LX - 19" Co do swiatel to takie sa w kazdej wersji, bieda, srodek i - sprawdzilem CX na wyzej Wersja bieda 2WD (SX) ponizej Wersja CX (4WD) Wersja LX (4WD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > czyli co, wersja bieda czy po srodku? > U mnie jest: > SX - Bieda silnik 2.4l > CX - srodek - silnik 3.0l V6 > LX - swiniaki na zydlu 3.0l V6 = LT-Z U nas odpowiednio LS, LT i LTZ. Jest jesczcze LT+ ale to taka LT z dodatkami. > - 2.2l Diesel jest opcja zarowno do SX, CX jak i LX > - Jedna skrzynia biegow dla calej trojki - 6s automatic. > - teraz SX jest tylko 2WD z 2.4l lub opcja AWD z Diesel, CX i LX jest tylko AWD. U nas podobnie, tyle że są dwa diesle, 163KM (2WD) i 184KM (4WD). 2,4l występuje 2WD i 4WD. Wersja LS tylko 2WD 2,4l i 2WD diesel 163KM. LT 2,4l 2WD i 4WD oraz diesle 163KM 2WD i 184KM 4WD. W LT+ możesz mieć automat do benzyny lub do diesla 2WD. W LTZ tylko diesel 184KM (manual lub auto) i 3.0 benzyna auto 4WD. > Felgi ida tak > -bieda 17" > -srodek' 18" > -LX - 19" Felgi tak samo. > Co do swiatel to takie sa w kazdej wersji, bieda, srodek i - sprawdzilem U nas takie światla tylko w LTZ. > CX na wyzej > Wersja bieda 2WD (SX) ponizej > Wersja CX (4WD) > Wersja LX (4WD) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Felgi tak samo. A nie. W LT mam 17" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > czyli co, wersja bieda czy po srodku? Ja ci biedę dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > A nie. W LT mam 17" A tak, bo 18' to są w LT+. Przeoczyłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > Ja ci biedę dam To dawaj co tam masz, porownamy[...], ciekaw jestem czy nas tu GM oszukuje czy EU... BT z MP3 jest? GPS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > U nas odpowiednio LS, LT i LTZ. Jest jesczcze LT+ ale to taka LT z dodatkami. THX za to, teraz to wreszcie pojalem dla calej gamy Chevy > U nas podobnie, tyle że są dwa diesle, 163KM (2WD) i 184KM (4WD). ta sma pojemnosc?[...] [...]. > W LTZ tylko diesel 184KM (manual lub auto) i 3.0 benzyna auto 4WD. nie rozumiem GM , takombinacja z silnikami, bylem gotowy kupic Holden Colorado w tym roku ale nieeeeeeeeeeeee, bo takie kombinacje V6 brak, tylko Diesel, - "w tej wersji tylko 5% bralo V6" wiec nie ma - normalnie klinet w ... wiec poszlem i wydalem $$$ w Toyota, a GM niech mnie w (pi pi pi pi) pocaluje stracili klienta i $$$ > Felgi tak samo. > U nas takie światla tylko w LTZ. aaa magazyny na EU oprozniaja > > Wersja LX (4WD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > To dawaj co tam masz, porownamy[...], ciekaw jestem czy nas tu GM oszukuje czy EU... > BT z MP3 jest? > GPS? yes{t} yes{t} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2012 Właśnie wróciłem z gór. Spalanie na trasie niezależnie od warunków pogodowych utrzymuje się na poziomie ok. 10L/100km. Wychodzi tyle zarówno jadąc w maksymalnym upale na klimie jak i w ulewie i kałużach. Moim zdaniem wynik OK porównując do masy i pojemności oraz uwzględniając ilość bagażu jaką wożę . Po zrobieniu sporej ilości km po górskich serpentynach mogę powiedzieć, że to idealny samochód na takie rejony. Jeżdżąc po mieście czujemy tylko rozmiar samochodu. Na górskich szlakach można docenić dopiero ładnie dobraną sztywność zawieszenia i przełożenia skrzyni biegów. II bieg jest tak dobrany, że na strome podjazdy gdzie osobówki wjeżdżają na I biegu wyjąc silnikiem i tracąc momentami przyczepność, tu wdrapujemy się na II przy 2000 obrotów nie czując żeby silnik cierpiał Fajną robotę robi też hamulec zjazdowy Wciskamy guzik i pyk, prędkość zjazdu reguluje samochód. Ogromny plus za komfort jazdy po nierównościach i ciszę pracy silnika i zawieszenia Jeździłem po takich zadupiach, że osobówką bym się chyba bał tam wjeżdżać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Czy tylna kanapa jest szeroka w Captivie ? 3 osoby dorosłe albo 2 foteliki i jedna dorosła osoba mogą podróżować wygodnie ? Nowa Captiva różni się w środku wymiarami od poprzedniego modelu ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 > Czy tylna kanapa jest szeroka w Captivie ? 3 osoby dorosłe albo 2 foteliki i jedna dorosła osoba > mogą podróżować wygodnie ? Nowa Captiva różni się w środku wymiarami od poprzedniego modelu ? > Pzdr Pojęcie wygody jest względne, samochód jest szerszy od kompakta, czy klasy średniej. Więc trzy osoby z tyłu mają wygodniej ale środkowe miejsce nie jest mistrzem komfortu. Wymiary Captivy 1 i 2 są identyczne. Tak naprawdę ten model miał tylko lift. Zmieniono silniki, reflektory i wystrój wnętrza (z przodu) reszta po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 rozważam czy nadaje się dla rodziny 3+2 zamiast jakiegoś vana typu S-Max, Sharan itp. No i jeszcze kwestia bagażnika, który w Suv nie jest chyba poręczny i duży. Pozdrawiam > Pojęcie wygody jest względne, samochód jest szerszy od kompakta, czy klasy średniej. Więc trzy > osoby z tyłu mają wygodniej ale środkowe miejsce nie jest mistrzem komfortu. Wymiary Captivy 1 > i 2 są identyczne. Tak naprawdę ten model miał tylko lift. Zmieniono silniki, reflektory i > wystrój wnętrza (z przodu) reszta po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 > Czy tylna kanapa jest szeroka w Captivie ? 3 osoby dorosłe albo 2 foteliki i jedna dorosła osoba > mogą podróżować wygodnie ? Myślę, że tak. Środkowe miejsce co prawda jakieś super nie będzie ale dzięki temu, że podłoga jest płaska powinno wszystkim być wygodnie > Nowa Captiva różni się w środku wymiarami od poprzedniego modelu ? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 > rozważam czy nadaje się dla rodziny 3+2 zamiast jakiegoś vana typu S-Max, Sharan itp. S-max jest z tyłu większy i ma przesuwną kanapę. > No i jeszcze > kwestia bagażnika, który w Suv nie jest chyba poręczny i duży. Płaska podłoga, schowki w niej. Na minus wnęki kół wchodzące do wewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > I przejechane Dokładnie to już prawie 11000km ale teraz piszę. Oczywiście wszystko bezproblemowo, silnik zbiera się coraz lepiej, spalanie ciut spadło Pokusiłem się o sprawdzenie czy koreański samochód lubi polską sól... Wniosek? Nie, nie lubią się wzajemnie. Nawet na wydechu nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > Dokładnie to już prawie 11000km ale teraz piszę. > Oczywiście wszystko bezproblemowo, silnik zbiera się coraz lepiej, spalanie ciut spadło > Pokusiłem się o sprawdzenie czy koreański samochód lubi polską sól... > Wniosek? Nie, nie lubią się wzajemnie. Nawet na wydechu nic się nie dzieje. U mnie po 6 zimach też tragedii nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > U mnie po 6 zimach też tragedii nie ma Dałem info dla potomności Co chwila ktoś pyta czy Chevy korodują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Oczywiście wszystko bezproblemowo, silnik zbiera się coraz lepiej, spalanie ciut spadło 1.Czyli ile? 3. Ile ci toto wypije przy licznikowych 150km/h na autostradzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > 1.Czyli ile? Ostatnio średnio 10,2 > 3. Ile ci toto wypije przy licznikowych 150km/h na autostradzie? Jakieś 12L/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Z ciekawości nagrałem filmik Nie zasuwa tak jak Epica ale wstydu na drodze nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > Z ciekawości nagrałem filmik > Nie zasuwa tak jak Epica ale wstydu na drodze nie ma Całkiem cicho jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.