Skocz do zawartości

LPG do diesla


slawekw

Rekomendowane odpowiedzi

kolega sie mocno orientował do mondeo TDCI - koszt wyceniali na ok 5000 - problem ze nie bardzo gaziarze się chcieli podjąć tego a nawet jesli któryś by próbował to jako królik doświadczalny bez gwarancji... sciana.gif kolega odpuścił temat 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Montował ktoś z nas ?

> Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ?

> Dawajcie

jeden koleś na forum LPH zamontował do Mondeo. Narazie autow fazie testów ale wynik jest taki że bezsensu bo się nigdy nie zwróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeden koleś na forum LPH zamontował do Mondeo. Narazie autow fazie testów ale wynik jest taki że

> bezsensu bo się nigdy nie zwróci.

Na jakiej zasadzie to działa, tak jak w typowych benzyniakach czy raczej jak w nowoczesnych w bezpośrednim wtryskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze kojarze temat..... To były już takie eksperymenty... i musi być jednocześnie wtryskiwany i gaz i ropa .. nie pamiętam proporcji 70%/30% chyba ;p

Wiem ,że diesle przerabiają na CNG .... montują aparat zapłonowy, ale wtedy na ropie już nie pociągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Montował ktoś z nas ?

> Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ?

> Dawajcie

W polsce temat egzotyczny. W moich rejonach natomiast sporo samochodow jest przerobionych. Duza czesc autobusow pietrowych i ciezarowek tak jezdzi.

Przyklady:

LINK1

LINK2

LINK3

LINK4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://lpg-forum.pl/ford-mondeo-mk-3-2003-2-0-tdci-davanti-t18221.html

> http://lpg-forum.pl/lpg-do-diesla-t18632.html?hilit=lpg do diesla

Dobrze, że jestem tam zarejestrowany zlosnik.gif

To tak na moje oko w osobówkach to raczej sztuka dla sztuki , na zasadzie że da się niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No założyli do własnego auta na zasadzie testu co da się osiągnąć.

W innym miejscu wyczytałem, i to może być prawda, że taka inwestycja może się opłacać w osobówce przy przelotach ok 100 kkm/rok. Jak już to dopracują zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W innym miejscu wyczytałem, i to może być prawda, że taka inwestycja może się opłacać w osobówce

> przy przelotach ok 100 kkm/rok. Jak już to dopracują

to już chyba lepszym rozwiązaniem jest OR + instalacja do podgrzewania hmm.gif

tylko to raczej w starszych dieslach hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W innym miejscu wyczytałem, i to może być prawda, że taka inwestycja może się opłacać w osobówce

> przy przelotach ok 100 kkm/rok. Jak już to dopracują

Akurat LPG do Diesla nie jest montowane w celach oszczędności, tylko raczej jako tuning i poprawienie pracy silnika.

Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i moment i czystsze spaliny.

A i tak nadal pali ON + LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat LPG do Diesla nie jest montowane w celach oszczędności, tylko raczej jako tuning i

> poprawienie pracy silnika.

> Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i moment i czystsze spaliny.

> A i tak nadal pali ON + LPG.

No moc to jedno, ale na forach piszą o spalaniu paliw w proporcjach 80:20 czy 70:30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat LPG do Diesla nie jest montowane w celach oszczędności, tylko raczej jako tuning i

> poprawienie pracy silnika.

> Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i moment i czystsze spaliny.

> A i tak nadal pali ON + LPG.

Większa moc, ale i większa masa auta z instalacją. Poza tym z tego co kojarzę przy pełnym wykorzystaniu mocy silnik przełącza się na zasilanie tylko ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i

> moment i czystsze spaliny.

> A i tak nadal pali ON + LPG.

Wózki widłowe przerobione z diesli, które jeżdżą po firmach w całym kraju spalają tylko LPG. Reszta się zgadza - jest lepiej, mocniej, ciszej i czyściej, bo mogą jeździć po zamkniętych halach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wózki widłowe przerobione z diesli, które jeżdżą po firmach w całym kraju spalają tylko LPG. Reszta

> się zgadza - jest lepiej, mocniej, ciszej i czyściej, bo mogą jeździć po zamkniętych halach.

Ale to już jest pełna przeróbka, po której z silnika z zapłonem samoczynnym robisz zapłon iskrowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wózki widłowe przerobione z diesli, które jeżdżą po firmach w całym kraju spalają tylko LPG. Reszta

> się zgadza - jest lepiej, mocniej, ciszej i czyściej, bo mogą jeździć po zamkniętych halach.

Ale wtedy silnik nie jest już dieslem tylko otto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem jakie są zalety ale wiem, że montuja takie instalacje u mnie po sąsiedzku.

> gaz do diesla

Sami sobie zaprzeczają. z jednej stroni piszą o zaawansowanym sterowniku a z drugiej, że wystarczy wpuścić odrobinę LPG przed turbo a silnik sam zrobi resztę.

Czyli wystarczy instalka 1 generacji odpowiednio zestrojona hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.