slawekw Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 Montował ktoś z nas ? Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ? Dawajcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Montował ktoś z nas ? > Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ? > Dawajcie LPG to jedna wielka wada. Za raz się zacznie dyskusja zwolenników z przeciwnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kilermati Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 kolega sie mocno orientował do mondeo TDCI - koszt wyceniali na ok 5000 - problem ze nie bardzo gaziarze się chcieli podjąć tego a nawet jesli któryś by próbował to jako królik doświadczalny bez gwarancji... kolega odpuścił temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 wady są takie że nikt się na tym nie zna, co za tym idzie po montażu szybko znienawidzisz ten samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Montował ktoś z nas ? > Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ? > Dawajcie jeden koleś na forum LPH zamontował do Mondeo. Narazie autow fazie testów ale wynik jest taki że bezsensu bo się nigdy nie zwróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > jeden koleś na forum LPH zamontował do Mondeo. Narazie autow fazie testów ale wynik jest taki że > bezsensu bo się nigdy nie zwróci. Na jakiej zasadzie to działa, tak jak w typowych benzyniakach czy raczej jak w nowoczesnych w bezpośrednim wtryskiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 o ile dobrze kojarze temat..... To były już takie eksperymenty... i musi być jednocześnie wtryskiwany i gaz i ropa .. nie pamiętam proporcji 70%/30% chyba ;p Wiem ,że diesle przerabiają na CNG .... montują aparat zapłonowy, ale wtedy na ropie już nie pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Na jakiej zasadzie to działa, tak jak w typowych benzyniakach czy raczej jak w nowoczesnych w > bezpośrednim wtryskiem? http://lpg-forum.pl/ford-mondeo-mk-3-2003-2-0-tdci-davanti-t18221.html http://lpg-forum.pl/lpg-do-diesla-t18632.html?hilit=lpg do diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Montował ktoś z nas ? > Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ? > Dawajcie W polsce temat egzotyczny. W moich rejonach natomiast sporo samochodow jest przerobionych. Duza czesc autobusow pietrowych i ciezarowek tak jezdzi. Przyklady: LINK1 LINK2 LINK3 LINK4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > http://lpg-forum.pl/ford-mondeo-mk-3-2003-2-0-tdci-davanti-t18221.html > http://lpg-forum.pl/lpg-do-diesla-t18632.html?hilit=lpg do diesla Dobrze, że jestem tam zarejestrowany To tak na moje oko w osobówkach to raczej sztuka dla sztuki , na zasadzie że da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > To tak na moje oko w osobówkach to raczej sztuka dla sztuki , na zasadzie że da się No założyli do własnego auta na zasadzie testu co da się osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > No założyli do własnego auta na zasadzie testu co da się osiągnąć. W innym miejscu wyczytałem, i to może być prawda, że taka inwestycja może się opłacać w osobówce przy przelotach ok 100 kkm/rok. Jak już to dopracują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > W innym miejscu wyczytałem, i to może być prawda, że taka inwestycja może się opłacać w osobówce > przy przelotach ok 100 kkm/rok. Jak już to dopracują to już chyba lepszym rozwiązaniem jest OR + instalacja do podgrzewania tylko to raczej w starszych dieslach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > W innym miejscu wyczytałem, i to może być prawda, że taka inwestycja może się opłacać w osobówce > przy przelotach ok 100 kkm/rok. Jak już to dopracują Akurat LPG do Diesla nie jest montowane w celach oszczędności, tylko raczej jako tuning i poprawienie pracy silnika. Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i moment i czystsze spaliny. A i tak nadal pali ON + LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Akurat LPG do Diesla nie jest montowane w celach oszczędności, tylko raczej jako tuning i > poprawienie pracy silnika. > Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i moment i czystsze spaliny. > A i tak nadal pali ON + LPG. No moc to jedno, ale na forach piszą o spalaniu paliw w proporcjach 80:20 czy 70:30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Montował ktoś z nas ? > Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ? > Dawajcie Dla mnie to głupota przynajmniej w osobówkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Akurat LPG do Diesla nie jest montowane w celach oszczędności, tylko raczej jako tuning i > poprawienie pracy silnika. > Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i moment i czystsze spaliny. > A i tak nadal pali ON + LPG. Większa moc, ale i większa masa auta z instalacją. Poza tym z tego co kojarzę przy pełnym wykorzystaniu mocy silnik przełącza się na zasilanie tylko ON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Diesel z LPG pracuje ciszej, równiej, ma większą moc i > moment i czystsze spaliny. > A i tak nadal pali ON + LPG. Wózki widłowe przerobione z diesli, które jeżdżą po firmach w całym kraju spalają tylko LPG. Reszta się zgadza - jest lepiej, mocniej, ciszej i czyściej, bo mogą jeździć po zamkniętych halach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Wózki widłowe przerobione z diesli, które jeżdżą po firmach w całym kraju spalają tylko LPG. Reszta > się zgadza - jest lepiej, mocniej, ciszej i czyściej, bo mogą jeździć po zamkniętych halach. Ale to już jest pełna przeróbka, po której z silnika z zapłonem samoczynnym robisz zapłon iskrowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Montował ktoś z nas ? > Ile to kosztuje i jakie są zalety ? A jakie wady ? > Dawajcie nie wiem jakie są zalety ale wiem, że montuja takie instalacje u mnie po sąsiedzku. gaz do diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 > Wózki widłowe przerobione z diesli, które jeżdżą po firmach w całym kraju spalają tylko LPG. Reszta > się zgadza - jest lepiej, mocniej, ciszej i czyściej, bo mogą jeździć po zamkniętych halach. Ale wtedy silnik nie jest już dieslem tylko otto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 > W polsce temat egzotyczny. W moich rejonach natomiast sporo samochodow jest przerobionych. Duza > czesc autobusow pietrowych i ciezarowek tak jezdzi. I bardzo dobrze, bo mniej dieslowskiego smrodu i sadzy w centrach miast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 7 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 > nie wiem jakie są zalety ale wiem, że montuja takie instalacje u mnie po sąsiedzku. > gaz do diesla Sami sobie zaprzeczają. z jednej stroni piszą o zaawansowanym sterowniku a z drugiej, że wystarczy wpuścić odrobinę LPG przed turbo a silnik sam zrobi resztę. Czyli wystarczy instalka 1 generacji odpowiednio zestrojona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.