meteorrr Napisano 24 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 Podczas urlopu Stilo straciło moc. Objawiało się to tym że zamiast mocno ciągnąć od 1800 obrotów, to zaczynało coś się dziać od powiedzmy 2500, zaś przy 3000 był już koniec zabawy i nie bardzo miał chęci wkręcić się coś wyżej. W przygodnym serwisie w gdzieś w okolicach trójmiasta po szybkiej diagnozie fachmeni wymienili za pokaźny worek miedziaków przepływkę. Część mocy wróciła ale nadal to nie to samo co przed awarią. Auto nadal zbiera się jakoś od powiedzmy 2250 obrotów i czasami czuć jakieś niewielkie szarpnięcia podczas przyspieszania. W mieście to nie przeszkadza, ale na trasie (na 4/5 biegu) powoduje to, że nie ma przyjemności z jazdy. Nie widzę też żeby auto jakoś mocno kopciło podczas przyspieszania (może dlatego że słabiej przyspiesza ) Zgodnie z instrukcją na forum zlogowałem auto na 4 biegu przed wymianą przepływki i po wymianie. Jeśli potrzeba to mogę zlogować jakieś dodatkowe parametry. Może ktoś będzie mieć dobry pomysł co mu dolega. Dzięki z góry. 286170096-logi.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 24 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 Jak EGR? Zaślepiony na próbę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 > Jak EGR? Zaślepiony na próbę? Wszystko seria, nic nie zaślepiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 24 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 standardowo zacznamy od egr. Później overboost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 24 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 No to egr i całe jego klamoty rozebrać i wyczyścić. Ewentualnie zaslepić. Przynajmniej na próbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 24 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 > No to egr i całe jego klamoty rozebrać i wyczyścić. Ewentualnie zaslepić. Przynajmniej na próbę. Ja właśnie jestem po odślepieniu EGR po uprzednim porządnym czyszczeniu. Zimą EGR zablokował mi się w pozycji otwartej - chyba nie muszę mówić co się działo. Po zaślepieniu jak ręką odjął. Teraz już wyczyszczony i powiem szczerze, że niespodziewałem się takiego syfu tam. Powodem ponownego odślepienia EGR jest chęć sprawdzenia czy spalanie na trasie wróci mi do normy 4.2-4.6 bo taką miałem przy sprawnym egr, natomiast po zaślepieniu ciężko było zejść do 4.9-5.0 (wg. kompa). Także polecam sprawdzić EGR bo ja miałem podobne problemy. BTW czy ktoś czyśił przepustnicę bo tam musi być równie brudno co w EGR - jakieś rady, bo chciałem zrobić to na dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 24 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 swego czasu przed zaślepieniem egr-a też czyściłem przepustnicę wystarczy odkręcić 6 śrub i jest na zewnątrz - 3 przewód plastikowy i 3 od kolektora, gorzej jak byś chciał czyścić cały kolektor - trzeba ściągać rozrząd, alternator pompę CR i jej podstawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2012 odłącz przepływkę i zobaczysz, że auto zacznie jechać. Jeśli tak to wtedy EGR-a zaślep, podłącz przepływkę i będziesz widział co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Aktualizuję status: Po odpięciu przepływki auto jedzie dużo gorzej, tj prawie nie rozpędza się. EGR został wyczyszczony. Przed czyszczeniem minimalnie szarpało podczas przyspieszania, po wyczyszczeniu auto rozpędza się bardzo równo. Wszelkie parametry (patrz logi na poczatku wątku) wyglądają na moje oko w normie. Turbo pompuje. Gumowa rura nie wygląda aby była przetarta przy osłonie. Niestety problem występuje nadal - auto ciągnie od powiedzmy tych 2500 obrotów zamiast od 1800. Czy ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak? Mam jeszcze takie pytanie - rura z powietrzem przy turbo przy dodawaniu gazu bardzo się rozszerza - czy to jest normalne, czy może właśnie to jakoś wpływać, że zanim turbo 'napompuje' tą rurę to auto nie ma mocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Aktualizuję status: > Po odpięciu przepływki auto jedzie dużo gorzej, tj prawie nie rozpędza się. > EGR został wyczyszczony. Przed czyszczeniem minimalnie szarpało podczas przyspieszania, po > wyczyszczeniu auto rozpędza się bardzo równo. > Wszelkie parametry (patrz logi na poczatku wątku) wyglądają na moje oko w normie. > Turbo pompuje. Gumowa rura nie wygląda aby była przetarta przy osłonie. > Niestety problem występuje nadal - auto ciągnie od powiedzmy tych 2500 obrotów zamiast od 1800. Czy > ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak? > Mam jeszcze takie pytanie - rura z powietrzem przy turbo przy dodawaniu gazu bardzo się rozszerza - > czy to jest normalne, czy może właśnie to jakoś wpływać, że zanim turbo 'napompuje' tą rurę to > auto nie ma mocy ? Podciśnieniowy zawór sterowania turbiną, czasami zwany overboost. Zrób prosty test, potrzebne są dwie osoby - jedna zapala i gasi auto, druga obserwuje ruchy podciśnieniowego siłownika sterującego zmienną geometrią turbiny. Znajdziesz to patrząc z góry, między silnikiem i i przednim pasem nadwozia, do siłownika (gruszki) dochodzi przewód podciśnieniowy. W trakcie zapalania/gaszenia auta siłownik powinien dość żwawo wsuwać się/wysuwać o około 1 cm, brak reakcji świadczy o problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > Aktualizuję status: > Po odpięciu przepływki auto jedzie dużo gorzej, tj prawie nie rozpędza się. > EGR został wyczyszczony. Przed czyszczeniem minimalnie szarpało podczas przyspieszania, po > wyczyszczeniu auto rozpędza się bardzo równo. > Wszelkie parametry (patrz logi na poczatku wątku) wyglądają na moje oko w normie. > Turbo pompuje. Gumowa rura nie wygląda aby była przetarta przy osłonie. > Niestety problem występuje nadal - auto ciągnie od powiedzmy tych 2500 obrotów zamiast od 1800. Czy > ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak? > Mam jeszcze takie pytanie - rura z powietrzem przy turbo przy dodawaniu gazu bardzo się rozszerza - > czy to jest normalne, czy może właśnie to jakoś wpływać, że zanim turbo 'napompuje' tą rurę to > auto nie ma mocy ? na 99% zawór overboost, przerabiałem to samo wiosną, wywala "engine fault" przy powyżej 3k obrotów? u mnie przy 3,5 wywalało, występowało wtedy tzw przeładowanie turbiny, czyszczenie lub wymiana Cię czeka, ja kupiłem nowy, ok 150zł to kosztowało. W tej chwili nie są sterowane kierownice w turbinie stąd wąski zakres użytecznych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 > na 99% zawór overboost, przerabiałem to samo wiosną, wywala "engine fault" przy powyżej 3k obrotów? > u mnie przy 3,5 wywalało, występowało wtedy tzw przeładowanie turbiny, czyszczenie lub wymiana > Cię czeka, ja kupiłem nowy, ok 150zł to kosztowało. W tej chwili nie są sterowane kierownice w > turbinie stąd wąski zakres użytecznych obrotów. Nie wywala żadnych faultów. W/g logów - ciśnienie doładowania 'w miarę' pokrywa się z oczekiwanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 > Podciśnieniowy zawór sterowania turbiną, czasami zwany overboost. Zrób prosty test, potrzebne są > dwie osoby - jedna zapala i gasi auto, druga obserwuje ruchy podciśnieniowego siłownika > sterującego zmienną geometrią turbiny. Znajdziesz to patrząc z góry, między silnikiem i i > przednim pasem nadwozia, do siłownika (gruszki) dochodzi przewód podciśnieniowy. W trakcie > zapalania/gaszenia auta siłownik powinien dość żwawo wsuwać się/wysuwać o około 1 cm, brak > reakcji świadczy o problemie. Zrobiłem test. Pręt z siłownika wysuwa się faktycznie tak na oko kolo centrymetra przy zapalaniu i po zgaszeniu tak po max kilku sekundach się chowa. Czy to oznacza że zawór jest sprawny, czy mimo to też coś mu może dolegać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 > Nie wywala żadnych faultów. W/g logów - ciśnienie doładowania 'w miarę' pokrywa się z oczekiwanym. W miare czyli? logi chociaz poprawnie zrobione ? jak masz dobry log to wyjdzie na nim ladnie co niedomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Ostatnio miałem na warstacie Multiple z objawami mułowatości i wywalania "checka". Auto było po wymianie silnika. Najpierw znalazłem odwrotnie podłączone przewody podciśnieniowe na overbooście. Zrobiło się lepiej i klient odjechał. Za parę dni wrócił, że znowu muli. Pękł intercooler. Wymieniłem i klient odjechał,.. było ok. Za parę dni wrócił . Węzyk podciśnieniowy idący gdzieś za silnikiem podgrzał sie i w zależności od stopnia nagrzania rozszczelniał się i uszczelniał. Sztangę w turbinie wciągało ale tylko 1 cm., a powinno 1,5-2 cm. Po naprawie przewodu sztangę wciągało jak trzeba i moc wróciła. Już tydzień nie przyjeżdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Sprawdź sobie jeszcze rurkę IC potrafi cię tak przetrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 > W miare czyli? logi chociaz poprawnie zrobione ? jak masz dobry log to wyjdzie na nim ladnie co > niedomaga. Logi zrobione zgodnie z opisem na forum. Załączone w pierwszym poście. Nie jestem mechanikiem / diagnostą więc bardzo chętnie bym zapoznał się z opinią kogoś bardziej doświadczonego. Może uda się coś wyczytać z tych logów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 > Logi zrobione zgodnie z opisem na forum. Załączone w pierwszym poście. > Nie jestem mechanikiem / diagnostą więc bardzo chętnie bym zapoznał się z opinią kogoś bardziej > doświadczonego. Może uda się coś wyczytać z tych logów. Gratuluję szczerze - pierwszy raz ktoś wreszcie umieszcza logi zrobione zgodnie z instrukcją i mozna cokolwiek powiedzieć. A wynika z tego że po wymianie przepływki poprawił się troche odczyt, doładowanie wtedy wróciło do normy jednak ciągle jest źle. Masz sporo za mały przepływ powietrza, albo EGR jest niedomknięty albo masz w dolocie dziure. Może być nie duża bo turbo utrzymuje ładnie doładowanie, natomiast przepływ jest na tyle mały że auto traci moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 > Gratuluję szczerze - pierwszy raz ktoś wreszcie umieszcza logi zrobione zgodnie z instrukcją i > mozna cokolwiek powiedzieć. > A wynika z tego że po wymianie przepływki poprawił się troche odczyt, doładowanie wtedy wróciło do > normy jednak ciągle jest źle. Masz sporo za mały przepływ powietrza, albo EGR jest > niedomknięty albo masz w dolocie dziure. Może być nie duża bo turbo utrzymuje ładnie > doładowanie, natomiast przepływ jest na tyle mały że auto traci moc. Jak by miał dziurę w dolocie, to przepływ byłby za duży. Po zgaszeniu silnika, reakcja siłownika powinna być prawie natychmiastowa. Proponuję diagnostycznie zaślepić EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 > Jak by miał dziurę w dolocie, to przepływ byłby za duży. To zależy od tego czy nieszczelność byłaby przed , czy za turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Rozebrany i przeczyszczony overboost - brak zmian. Za pomocą FESa uruchomiłem diagnostykę zaworu i obserwowałem zachowanie gruchy przy turbo - niestety nic się nie dzieje. Słyszę kilkukrotnie 'cykanie' zaworka overboost ale żadnego ruchu przy sztandze. Po opięciu wężyka przy overboost zachowanie oczekiwane - auto zamulone i bez ochoty na rozpędzanie się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 Hej! > Za pomocą FESa uruchomiłem diagnostykę zaworu i obserwowałem zachowanie gruchy przy turbo - A test robiony przy zgaszonym silniku? Jesli nic sie nie dzieje, masz nieszczelnosc w ukladzie vacum. Po wylaczeniu silnika powinno byc tam na tyle (a dokladnie nie powinno byc powietrza), co by zawor odciagnal gruche na 1 test. U mnie mam jakas mala nieszczelnosc chyba,poniewaz po 1 tescie juz nie mam podcisnienia i do tego chyba jest go za malo na wysterowanie do konca turbo, ale moge sie mylic. Sprawdz czy masz tam podcisnienie po wylaczeniu silnika, moze pompa vacum tobie padla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > A test robiony przy zgaszonym silniku? chyba nie ma innej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > chyba nie ma innej możliwości Mialo byc "zaraz po zgaszonym silniku":) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meteorrr Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Pozwolę sobie odświeżyć swój stary wątek bo ostatecznie znalazło się rozwiązanie i moc powróciła. Problemem było to że 'fachowcy' podczas wymiany przepływomierza poszli na skróty i wymienili sam wkład i położyli laskę na wymianę kompletnej przepływki, a niestety cała siateczka przed czujnikiem była zawalona brudem i śmieciami co fałszowało odczyt i źle odbijało się na takim delikatnym czujniku. Zaś oczywiście problem śmieci na siatce przed przepływką wynikał z tego prostego faktu, że puszka z filtrem powietrza nie była dobrze skręcona, a niestety żaden z mechaników zmieniając filtr powietrza nie zwrócił na to uwagi. Wolę nie myśleć co dostawało się do komory silnika. Ot takie niby detale a ile z tego wyszło kłopotów. Jak ktoś wyżej w wątku słusznie zauważył odczyt po wymianie przepływomierza był nadal dość niski i to był słuszny trop. W każdym bądź razie jazda w Stilo znowu cieszy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > W każdym bądź razie jazda w Stilo znowu cieszy :-) Niestety, ale muszę się podpiąć pod temat Z godzinę temu skręcałem na skrzyżowaniu, więc ja mu gaz, Stilo ostro ruszyło i nagle jakbym w CC 700 znowu siedział Ledwo coś się dzieje między 1800, a 3000obr.. Powyżej w zasadzie nie udaje się wkręcić podczas jazdy U Ciebie spadek mocy odbył się w trakcie jazdy, czy po prostu przez noc na postoju konie spod maski gdzieś uciekły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Niestety, ale muszę się podpiąć pod temat > Z godzinę temu skręcałem na skrzyżowaniu, więc ja mu gaz, Stilo ostro ruszyło i nagle jakbym w CC > 700 znowu siedział > Ledwo coś się dzieje między 1800, a 3000obr.. EGR zaślepiony? jak nie to zaślep albo wymień na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > EGR zaślepiony? > jak nie to zaślep albo wymień na nowy Na razie fabryczny EGR. Myślisz, że to ustrojstwo może być przyczyną ww. objawów? Dodam jeszcze, że silnik nagle stracił moc, ale komputer żadnego błędu nie pokazał i nie pokazuje. Żadna kontrolka też nie sygnalizuje problemów z pracą silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Na razie fabryczny EGR. Myślisz, że to ustrojstwo może być przyczyną ww. objawów? EGR takie objawy daje, daje się jechać do 3.000 obr, potem EGR się wyłącza i auto dostaje kopa. > Dodam jeszcze, że silnik nagle stracił moc, ale komputer żadnego błędu nie pokazał i nie pokazuje. > Żadna kontrolka też nie sygnalizuje problemów z pracą silnika. w 115 KM check nie świeci, za to błąd jest w kompie. Ale widzę, że miałeś wirusa robionego (pewnie u Cinka) to on mozliwe, że wyciał z softu EGR'a - tak czy siak, komp i diagnostyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > EGR takie objawy daje, daje się jechać do 3.000 obr, potem EGR się wyłącza i auto dostaje kopa. U mnie kopa brak, nawet jesli uda się przekroczyć te 3000obr. > Ale widzę, że miałeś wirusa robionego (pewnie > u Cinka) to on mozliwe, że wyciał z softu EGR'a - tak czy siak, komp i diagnostyka Nie robiłem wirusa u Cinka i nie mam wyciętego EGR'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > U mnie kopa brak, nawet jesli uda się przekroczyć te 3000obr. > Nie robiłem wirusa u Cinka i nie mam wyciętego EGR'a. tak jaby cie odcial overboost, tylko ze z tym wiaze sie check na desce. Auto z gorki osiaga 80-90kmh? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Auto z gorki osiaga 80-90kmh? Nie jechałem tyle, bo też nie było gdzie. Ale sądzę, że w porywach dałoby się furę rozbujać do tych 90km/h przy odpowiedniej górce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Nie jechałem tyle, bo też nie było gdzie. Ale sądzę, że w porywach dałoby się furę rozbujać do tych > 90km/h przy odpowiedniej górce Upieram sie przy overboost. Auto pod komputer i sprobować skasowac faila. Byc moze tylko zamokly wtyczki. Ostro mu dales w palnik podczas ruszania ? Moze faktycznie przeladowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Upieram sie przy overboost. Auto pod komputer i sprobować skasowac faila. Byc moze tylko zamokly > wtyczki. Ostro mu dales w palnik podczas ruszania ? Moze faktycznie przeladowal Dziś do serwisu odstawiam, niech zobaczą, co się dzieje. Mam nadzieję, ze nic poważnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Dziś do serwisu odstawiam, niech zobaczą, co się dzieje. Mam nadzieję, ze nic poważnego. dziwne tylko ze nie masz nic na kokpicie. Wiem jak sie jedzie na przypchanym EGR , wiem jak sie jedzie na takim mule jak masz. U mnie autko odciął OVB i po miescie "Lki" mnie braly na przemian z ikarusami Jezeli jezdzisz jak bog przykazal z EGRem itp itd to mozliwe ze cie tak pozatykalo breją ze turbo nie ma gdzie pompowac no i sila rzeczy ovb powiedzial "aua". A moze to tylko jakis drobny elektryczny kaprys i bedzie dopsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Z godzinę temu skręcałem na skrzyżowaniu, więc ja mu gaz, Stilo ostro ruszyło i nagle jakbym w CC > 700 znowu siedział > Ledwo coś się dzieje między 1800, a 3000obr.. Powyżej w zasadzie nie udaje się wkręcić podczas > jazdy Dokladnie miesiac temu mialem to samo. Ruszam, slisko bylo wiec kola troche sie pokrecily w miejscu i nagle stop. Podlaczylem stilo pod kompa i wyszlo, ze przeplywka stale pokazuje jakies bzdury ( nie pamietam dokladnie ale baaardzo duzo i nic sie nie zmienia). Odpialem przeplywke i auto zaczelo jechac (ale nie tak jak powinno ale to normalne bo komp podaje caly czas stala wartosc masy powietrza). Wymienilem przeplywke i od tej pory znow auto jezdzi jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Wymienilem przeplywke i od tej pory znow auto jezdzi jak trzeba. Czyli należy załozyć, że w moim przypadku na 90% to również przepływka. Dzwoniłem do serwisu, auto właśnie podpięte pod komputer i szukają przyczyny. Z ciekawości, ile worków złota kosztuje przepływka? EDIT: Już potwierdzone - padł przepływomierz. Czyli diagnoza SSP dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 tylko BOSCH kupuj... cena razi ale jest najlpsza... jezeli zamierzasz sprzedac autko to kup zamiennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > tylko BOSCH kupuj... cena razi ale jest najlpsza... Tak samo radził serwis, aby nie brać tańszych zamienników, a zamontować Bosh'a. Tylko cena taka nieciekawa, bo 400zł. EDIT: Autko odebrane z serwisu, moc powróciła Gorzej z portfelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 http://moto.allegro.pl/przeplywomierz-fiat-marea-multipla-stilo-1-9-jtd-i2842415649.html <-- nie jest tak drogo , mi dawniej w aso dali niby ori nówka regenerowany za coś koło 400-500zł jak pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Pozatym bosch jest bardziej odporny na wilgoc co za tym idzie zywotniejszy...:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.