grand1 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Witam szybkie pytanko czy muszę jechać na geometrię po wymianie przedniego lewego wahacza całego łącznie ze sworzniem. Gdy wymianię wahacz bez odkręcania gałki ukł kier? Tylko odkręce stary wybiję ze zwrotnicy sworzeń i założę nowy?. Teoretycznie nie ma prawa się nic przestawić nie bo nie chce by nowe opony wcinało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 sam wyedytujesz tytuł posta (capslock) czy Ci pomóc no i jest jeszcze coś takiego jak interpunkcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Witam szybkie pytanko czy muszę jechać na geometrię po wymianie przedniego lewego wahacza całego > łącznie ze sworzniem. Gdy wymianię wahacz bez odkręcania gałki ukł kier? > Tylko odkręce stary wybiję ze zwrotnicy sworzeń i założę nowy?. Teoretycznie nie ma prawa się nic > przestawić nie bo nie chce by nowe opony wcinało. tego sie czytac nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Witam szybkie pytanko czy muszę jechać na geometrię po wymianie przedniego lewego wahacza całego > łącznie ze sworzniem. witam wolna odpowiedź nie musisz jechać na geometrię musiałbyś jechac na geometrię gdyby to był prawy cały wahacz bez sworznia bo jak to jest lewy przedni wahacz cały łącznie ze sworzniem to nie musisz bo nie > Gdy wymianię wahacz bez odkręcania gałki ukł kier? nie wiem co ty wymianisz ale gałki se nie odkręcaj ocznej bo może wszystkiego nie zobaczysz jak sie gałka odkręci to już będzie źle > Tylko odkręce stary wybiję ze zwrotnicy sworzeń i założę nowy?. jeśli tylko odkręcisz stary wybijesz ze zwrotnicy i założysz nowy to trzeba szkrabać masło bo zmarznięte > Teoretycznie nie ma prawa się nic > przestawić nie bo nie chce by nowe opony wcinało. teoretycznie nie przestawi się nic nie bo nie i już by nowe opony Ci nie wcinało nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > tego sie czytac nie da eeeeeeeeeeeee no przecie wszystko jasne czego nie rozumiesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Był kiedyś opis na Fiatuno.pl jak ustawić zbieżność, acz teraz go znaleźć nie mogę W sobotę pół zawiasu będę wymieniał, więc chociaż mniej więcej chciałbym to ustawić,żeby nie jeździć jak Glaca Ma ktoś może linka do tego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Panowie to nie lekcja polskiego, czysty szybki mechniczny język. Więc co nie trza ustawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 > Panowie to nie lekcja polskiego, czysty szybki mechniczny język. > Więc co nie trza ustawiać? jeśli nowy wahacz jest wykonany co do 0,1mm tak samo jak stary to nie. Albo jeśli wcześniej miałeś oryginał a włożyłeś np TRW (to są małe szanse że coś będzie się różnić - chyba że np start był minimalnie krzywy - na oko widać nie będzie). Generalnie - za kwotę ustawienia zbieżności nie kupisz nawet 1 nowej opony opony do uno... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > jeśli nowy wahacz jest wykonany co do 0,1mm tak samo jak stary to nie. > Albo jeśli wcześniej miałeś oryginał a włożyłeś np TRW (to są małe szanse że coś będzie się różnić > - chyba że np start był minimalnie krzywy - na oko widać nie będzie). Hmmm. W kwietniu ubiegłego roku wymieniłem wahacze, bo sworznie stukały. Na włoskie z IC. I po tym ustawiłem geometrię, bo kiera się lekko przestawiła. Niestety gmina mi pozrywała asfalty na kilku ulicach, którymi często jeżdżę i wczoraj się okazało, że obydwa sworznie znowu poleciały. Kupiłem znowu w IC wahacze tej samej włoskiej firmy. Okazało się, że kiera się przestawiła w lewo o dobre 25-30 stopni. I trzeba było zrobić znowu zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 > Witam szybkie pytanko czy muszę jechać na geometrię po wymianie przedniego lewego wahacza całego > łącznie ze sworzniem. Gdy wymianię wahacz bez odkręcania gałki ukł kier? > Tylko odkręce stary wybiję ze zwrotnicy sworzeń i założę nowy?. Teoretycznie nie ma prawa się nic > przestawić nie bo nie chce by nowe opony wcinało. Chytry dwa razy płaci - tak stare przysłowie głosi. Jeśli wymienisz samodzielnie, to i tak sporo zaoszczędzisz. Geometrię lepiej ustawić, bo nawet jeśli nic nie przestawisz wymieniając wahacz i nowe części będą identyczne, to i tak geometria może już być lekko przestawiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 wystarczy sobie zrobić trasę warszawa- katowice i juz jest sp..ona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.