Skocz do zawartości

zapaliła mi się kontrolka od silnika EOBD???


bziunia79

Rekomendowane odpowiedzi

po pierwsze nie musisz KRZYCZEĆ

Skoro jesteś z Bydzi to możemy podłączyć pod FESa ELM-em, tyle że najwcześniej w piątek, bo mnie krótko mówiąc nie ma. Niestety jak wyskoczy coś nietypowego to ja ci nie pomogę, bo się znam jak świnia na gwiazdach smile.gif ale znam dwóch ludzi, którzy mogą coś zaradzić, ewentualnie nie - w zależności co padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MOZESZ JASNIEJ????ROZUMIEM ZE CHODZI O PODLACZENIE DO KOMPA...ALE OD CZEGO MOZE SIE TO STAC ZE SIE

> ZAPALA I CO TO MOZE BYC ZA USTERKA????

Po pierwsze wyłącz caps lock. po drugie nikt nie ma szklanej kuli jest wiele możliwości i aby się tego dowiedzieć trzeba właśnie skorzystać z diagnostyki komputerowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po pierwsze nie musisz KRZYCZEĆ

> Skoro jesteś z Bydzi to możemy podłączyć pod FESa ELM-em, tyle że najwcześniej w piątek, bo mnie

> krótko mówiąc nie ma. Niestety jak wyskoczy coś nietypowego to ja ci nie pomogę, bo się znam

> jak świnia na gwiazdach ale znam dwóch ludzi, którzy mogą coś zaradzić, ewentualnie nie - w

> zależności co padło.

hehe nie krzyczę ale jestem zła bo ciągle cos z tym autem mi sie dzieje,wiec nie dziw mi sie a jestem kobieta i obce sa dla mnie te tematy...

teraz paytanie czy moge na tym jutro pojechac do pracy....ale mam ze 60kmów???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedz nam lepiej co to za auto ( jaki silnik) i moze cos wiecej?

> Jaka instalacja, ogrinal;na, byla juz, dokladalas...ile przebiegu, moze jakas historia..

> Nie wiem, moze nic wielkiego a moze cos wiecej..

I Jak już te informacje zdobędziesz to co Ci to pomoże w diagnozie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz paytanie czy moge na tym jutro pojechac do pracy....ale mam ze 60kmów???

na to pytanie nie potrafię ci odpowiedzieć, ja np miałem "Engine Failure" i żółtą ikonę silnika z powodu głupiej sondy za katem - wkurzało na maksa, a w zasadzie można było jeździć. Wiem tylko, że błąd może być zarówno poważny jak i błahy, jak to w Stilo. Niestety 2.4 to troszkę nietypowa maszyna, więc trzeba zczytać błąd i zapodać na forum, może ktoś to ogarnie w miarę trafnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na to pytanie nie potrafię ci odpowiedzieć, ja np miałem "Engine Failure" i żółtą ikonę silnika z

> powodu głupiej sondy za katem - wkurzało na maksa, a w zasadzie można było jeździć. Wiem

> tylko, że błąd może być zarówno poważny jak i błahy, jak to w Stilo. Niestety 2.4 to troszkę

> nietypowa maszyna, więc trzeba zczytać błąd i zapodać na forum, może ktoś to ogarnie w miarę

> trafnie.

zapala mi sie po niemiecku MOTOREGELLUNG SYSTEMSTRUNG co to jest do cholery???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedz nam lepiej co to za auto ( jaki silnik) i moze cos wiecej?

A Ciebie to dzisiaj od hibernowali? Przecież już przesłuchaliśmy koleżankę, niektórzy nawet obejrzeli zdjęcia na FB i NK. wink.gif

Koleżanka ma babarta z szeleszpidem i LPG(o ile pamiętam to nie udało się ustalić jaka to dokładnie instalacja), sprowadzonego z D.

Co bez odczytania błędów niewiele da.

Miałem się spiknąć z Agnieszką, ale nie dam rady w najbliższym czasie, chyba że coś mnie mocno wkurzy to pierdolnę cały ten bałagan i pojadę do CRA.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapala mi sie po niemiecku MOTOREGELLUNG SYSTEMSTRUNG co to jest do cholery???

1. Przełącz język na angielski(przycisk mode->strzałkami wyszukać Sprache->strzałkami wyszukać angielski-> zatwierdzić przyciskiem mode).

2. Prawidłowa pisownia: MOTORREGELUNG SYSTEMSTÖRUNG.

3. Chyba możesz chwilowo olać i jeździć z tym, on próbuje Ci powiedzieć, że coś mu się nie zgadza z EOBD, czytaj spaliny mu nie pasują, wprawdzie przyczyn może być milion, ale jeśli ciągnie normalnie to bez paniki.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik jakos dziwnie chodzi i nie wazne czy na gazie czy na benz????

> mam wrazenie jakby nie palilna wszystkie swiece czy jak to sie fachowo nazywa

W tej sytuacji to nie radzę jeździć. Podejrzewam padniętą cewkę, autko pod komputer, sprawdzić, na którym cylindrze(liczysz od rozrządu) wypadają zapłony i wymienić.

Nie radzę z tym jeździć bo zamordujesz katalizator.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tej sytuacji to nie radzę jeździć. Podejrzewam padniętą cewkę, autko pod komputer, sprawdzić, na

> którym cylindrze(liczysz od rozrządu) wypadają zapłony i wymienić.

> Nie radzę z tym jeździć bo zamordujesz katalizator.

> Pozdrawiam BAS

ale czy do mechanika moge na tym pojechac??jakis 30km??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale czy do mechanika moge na tym pojechac??jakis 30km??

Z braku laku... Jak nie masz assistance to wsiadaj i jedź na noPB.

Układ jest następujący: jak nie masz assistance to za lawetę zapłacisz tyle ile za uniwersalny katalizator.

Jak rozwiążesz problem to wyskocz na jakąś autostradę i porządnie wygrzej katalizator(max prędkość na jaką możesz sobie pozwolić przez 50km).

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z braku laku... Jak nie masz assistance to wsiadaj i jedź na noPB.

> Układ jest następujący: jak nie masz assistance to za lawetę zapłacisz tyle ile za uniwersalny

> katalizator.

> Jak rozwiążesz problem to wyskocz na jakąś autostradę i porządnie wygrzej katalizator(max prędkość

> na jaką możesz sobie pozwolić przez 50km).

> Pozdrawiam BAS

nie wytrzymam z tym autem,...musze pojechac na kompa ale problem w tym ze nie mam jak jak nie na kołach...

a moze to byc sonda????

dziwne jest to ze mam wrazenie ze nie pali na wszystkie swiece,,,chodzi inaczej nie rowno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wytrzymam z tym autem,...musze pojechac na kompa ale problem w tym ze nie mam jak jak nie na

> kołach...

Prędzej czy później zaopatrzysz się w ELM'a i FES/MES.

> a moze to byc sonda????

Wątpię, nie miałoby to wpływu na to czy pracuje równo czy nie.

> dziwne jest to ze mam wrazenie ze nie pali na wszystkie swiece,,,chodzi inaczej nie rowno

Jeśli masz cewki marki Sagem to niestety jest to typowa usterka.

Nie wiń autka, generalnie kupiłaś 9 letnie autko z nie wiadomo jaką przeszłością.

Na pocieszenie, powiem, że gdybyś kupiła Pantzerwagen'a ftedeiku to pad wtryskiwaczy(który niestety się zdarza) bardziej by zabolał.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prędzej czy później zaopatrzysz się w ELM'a i FES/MES.

jak to znalezc i gdzie kupic

> Wątpię, nie miałoby to wpływu na to czy pracuje równo czy nie. świece????

> Jeśli masz cewki marki Sagem to niestety jest to typowa usterka.

> Nie wiń autka, generalnie kupiłaś 9 letnie autko z nie wiadomo jaką przeszłością.

> Na pocieszenie, powiem, że gdybyś kupiła Pantzerwagen'a ftedeiku to pad wtryskiwaczy(który niestety

> się zdarza) bardziej by zabolał.

> Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak to znalezc i gdzie kupic

Interfejs, oprogramowanie możesz kupić tutaj, ponieważ jestem informatykiem(wprawdzie nie programistą) to nie mogę Ci napisać, żebyś ściągnęła sobie piracką kopię z chomikuj.pl czy innego źródła.

Tu masz bazę wiedzy na temat FES/MES.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Interfejs, oprogramowanie możesz kupić tutaj, ponieważ jestem informatykiem(wprawdzie nie

> programistą) to nie mogę Ci napisać, żebyś ściągnęła sobie piracką kopię z chomikuj.pl czy

> innego źródła.

> Tu masz bazę wiedzy na temat FES/MES.

> Pozdrawiam BAS

hehehe,dziekuje...a jeszcze takie pytanie czy ma ktos moe na fotach jak wymieniac cewkę w 2,4???pytam na wypadek gdyby to byla ona..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehehe,dziekuje...a jeszcze takie pytanie czy ma ktos moe na fotach jak wymieniac cewkę w

> 2,4???pytam na wypadek gdyby to byla ona..

Nie pamiętam jak to jest w 2.4, ale pewnie tak jak w pozostałych, czyli zdejmujesz górną osłonę silnika, odpinasz złączkę od cewki, odkręcasz cewkę, wyciągasz cewkę, wsadzasz nową cewkę, przykręcasz, podłączasz, zakładasz osłonę.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie pamiętam jak to jest w 2.4, ale pewnie tak jak w pozostałych, czyli zdejmujesz górną osłonę

> silnika, odpinasz złączkę od cewki, odkręcasz cewkę, wyciągasz cewkę, wsadzasz nową cewkę,

> przykręcasz, podłączasz, zakładasz osłonę.

> Pozdrawiam BAS

ehehehe a co tam,będe sma sobie auto naprawiac ale z Wasza pomoca...tylko na kompa mam strach jutro jechac....a czy taka cewke mozna kupic z mejsca?? czy na zamowienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ehehehe a co tam,będe sma sobie auto naprawiac ale z Wasza pomoca...tylko na kompa mam strach jutro

> jechac....a czy taka cewke mozna kupic z mejsca?? czy na zamowienie

Nie wiem, w Łodzi pewnie coś byśmy wymyślili. wink.gif

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem, w Łodzi pewnie coś byśmy wymyślili.

> Pozdrawiam BAS

hmm,nie załamuj mnie proszę....ok ide spac na juto biore uż w pracy i bede zastanawiac sie co kobieta moze sama zalatwic....

wielkie dziekuje za pomoc..mam nadzieje ze to nie jest jakis powazny problem bo sprzedam to auto i wroce do Aroski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CO MAM ZROBIĆ, DZIS NAGLE PO ODPALENIU AUTA ZAPALILA MI SIE KONTROLKA I NIE CHCE

> ZGASNĄC???POCZATKOWO MYSLALAM ZE TO MOZE BYC WINA GAZU ALE NA BENZYNIE TEZ SOE PALI???

nie czytając dalej, problem z gazem, wypadł zapłon, lub sonda lampda wywaliła błąd grinser006.gif

pees. nie mamy jeszcze wróżek na forum, choć robię w tym kierunku specjalizację powoli rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm,nie załamuj mnie proszę....ok ide spac na juto biore uż w pracy i bede zastanawiac sie co

> kobieta moze sama zalatwic....

> wielkie dziekuje za pomoc..mam nadzieje ze to nie jest jakis powazny problem bo sprzedam to auto i

> wroce do Aroski

Problem rozwiązany....

błąd usunięty na kompie nie wywalił powtórnie....

stwierdzono ze chyba za wolno jezdze i zamulam auto....kazał mi sie gosc bujnąć na maxie...podciągnelam go na prostej trasie do 6,5tys przez jekies 15km i auto nagle zaczelo inaczej chodzic wydaje sie bardziej odmulony i zrywny....docisnelam mu do 200km/h i powiem tak........JESTEM W SZOKU...TO JEST POTWOR A NIE AUTO....ale staram sie nadal jezdzic ekonomicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Ciebie to dzisiaj od hibernowali? Przecież już przesłuchaliśmy koleżankę, niektórzy nawet

> obejrzeli zdjęcia na FB i NK.

> Koleżanka ma babarta z szeleszpidem i LPG(o ile pamiętam to nie udało się ustalić jaka to dokładnie

> instalacja), sprowadzonego z D.

> Co bez odczytania błędów niewiele da.

> Miałem się spiknąć z Agnieszką, ale nie dam rady w najbliższym czasie, chyba że coś mnie mocno

> wkurzy to pierdolnę cały ten bałagan i pojadę do CRA.

> Pozdrawiam BAS

hmmmm,dopiero teraz przeczytałam ze mnie podglądacie na nk i fb...hmmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem rozwiązany....

> błąd usunięty na kompie nie wywalił powtórnie....

Jaki to był dokładnie błąd?

> stwierdzono ze chyba za wolno jezdze i zamulam auto....

Nie mam tego problemu. smile.gif

> tak........JESTEM W SZOKU...TO JEST POTWOR A NIE AUTO....ale staram sie nadal jezdzic

> ekonomicznie

Do bycia potworem to mu trochę brakuje, ale w stosunku do twojego poprzedniego autka to faktycznie jest rakieta. smile.gif

> hmmmm,dopiero teraz przeczytałam ze mnie podglądacie na nk i fb...hmmmm

Przecież my tu tworzymy lożę napalonych... wink.gif

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaki to był dokładnie błąd?

> Nie mam tego problemu.

> Do bycia potworem to mu trochę brakuje, ale w stosunku do twojego poprzedniego autka to faktycznie

> jest rakieta.

> Przecież my tu tworzymy lożę napalonych...

> Pozdrawiam BAS

WYWALILO ZA PIERWSZYM RAZEM;

1)bład filtra powietrza

2)wtrysk1

3)wtrysk2

4)wtrysk 3

5) wtrysk4

6) wtrysk5 itd

7)nie wywalilo wogole cewki..

8)cos z sonda

9)katalizator

10) jakas elektryka

ogolnie bledow to wywalilo ze 15

ale po wykasowaniu nic nie zostalo...

tylko dziwi mnie ze niby nie ma usterki,,ale auto wczoraj i nawet dzis dziwnie chodzilo jakby nie palil na wszystkie swiece trzesło go lekko...i nagle po wykasowaniu błędu po prostu problem znikł.....wytłumaczcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> WYWALILO ZA PIERWSZYM RAZEM;

> 1)bład filtra powietrza

> 2)wtrysk1

> 3)wtrysk2

> 4)wtrysk 3

> 5) wtrysk4

> 6) wtrysk5 itd

> 7)nie wywalilo wogole cewki..

> 8)cos z sonda

> 9)katalizator

> 10) jakas elektryka

> ogolnie bledow to wywalilo ze 15

> ale po wykasowaniu nic nie zostalo...

Szkoda, że nie znasz kodów tych błędów.

> tylko dziwi mnie ze niby nie ma usterki,,ale auto wczoraj i nawet dzis dziwnie chodzilo jakby nie

> palil na wszystkie swiece trzesło go lekko...i nagle po wykasowaniu błędu po prostu problem

> znikł.....wytłumaczcie

Jakie masz napięcia(na jałowych/na wysokich z/bez obciążenia) ładowania?

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda, że nie znasz kodów tych błędów.

> Jakie masz napięcia(na jałowych/na wysokich z/bez obciążenia) ładowania?

> Pozdrawiam BAS

uuu zadajesz coraz to bardziej trudne pytania...hehehe gdybym wiedziala to bym zapytala...

Bas-jestem kobietą,wiec nie dziw mi sie ze nie spamietuję tego co sie dzieje i co sie wyswietla...ale obiecuje ze nastepnym razem po robie chociaz foty ktore uwiecznia wszelkie błedy itp..tylko widzisz....ja nie wiem o co mam pytac mechanika w takim wypadku...wiec nastepnym razem podpowiedz a ja to ogarnę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak mam to rozumiec??? czy moze cos sie nadal dziac??

Bedzie jedzil ale z ograniczona moca..lub ledwo co:)

Przy awari (bledach) komputer moze przejsc w tryb awaryjny, przyjmujac parametry ze wszystkich czujnikow ustawione w pamieci na stale (default-owe, co powoduje ze auto nie reaguje na dane z nich...

Uniemozliwia to katowanie auta jak nie dziala cos, co ma wplyw na parametry pracy silnika:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bedzie jedzil ale z ograniczona moca..lub ledwo co:)

> Przy awari (bledach) komputer moze przejsc w tryb awaryjny, przyjmujac parametry ze wszystkich

> czujnikow ustawione w pamieci na stale (default-owe, co powoduje ze auto nie reaguje na dane z

> nich...

> Uniemozliwia to katowanie auta jak nie dziala cos, co ma wplyw na parametry pracy silnika:)

ale on nie jest slaby wrecz przeciwnie przeciagnelam go dzis do 6,5tysiaka bo tak mi kazano i ciagnie niezle...nie jest jakis slaby czy cos tam

z 5 na 3 zrzuca preciutko i wtedy po prostu auto az sie rwie do przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie to kobiece

> Wnoszę o podpięcie tego wątku

Wiem, że kobiałce chętnie wszyscy odpowiadamy...

ale umówmy się od następnego problemu jednej z naszych rodzynek:

- nie odpowiadamy 3 raz to samo

- trzymamy się tematu

- pamiętamy że na technicznym jesteśmy

Wszelkie posty "towarzyskie" proszę na SSP- linkować, adorować i spamować do woli.

Proszę nie szukać poniżej tego postu swoich odpowiedzi "nie technicznych"...

będą znikać w niewyjaśnionych okolicznościach.

ps

1.naszym dziewczynką PRZYPOMINAM o ich przywilejach...

2.nowszym użytkownikom polecam też lekturę ze wskazaniem na pkt 8 i czerwoną końcówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.