Skocz do zawartości

Smax czy C4 Grand Picasso?


Focus206

Rekomendowane odpowiedzi

> Znam jedna uzytkowniczke - 80kkm juz nawiniete, poki co zero problemow. Nie slyszalem o specjalnych

6 biegowa skrzynia Skrzynia MCP w polaczeniu z 2.0 HDI w c4 picasso jezdzilo w bolidzie u nas przez niecale 5 lat po 97 kkm rozlecialo sie sprzeglo... Dodatkowo silnik ma ograniczony moment obrotowy w pierwszych egzemplarzach c4...

pozdr.

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie za te pieniądze...

> Samochód do pracy, szkoda pieniędzy na nowe autko... Obecny (passat B5FL) nawinął ponad 350 tys w

> sumie bez większych problemów. Ale prawie 500 tys przebiegu widać już po aucie...

Szczerze, przy takim zalozeniu bralbym cos mniej skomplikowanego i napakowanego elektronika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie za te pieniądze...

> Samochód do pracy, szkoda pieniędzy na nowe autko... Obecny (passat B5FL) nawinął ponad 350 tys w

> sumie bez większych problemów. Ale prawie 500 tys przebiegu widać już po aucie...

Jeśli auto ma nawinąć taki przebieg to moim zdaniem nowy... w takim przypadku utrata wartości nowego gubi się w kosztach paliwa i szeroko pojętym serwisowaniu/eksploatacji, a przy okazji większa szansa na bezawaryjną jazdę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samochód do pracy, szkoda pieniędzy na nowe autko... Obecny (passat B5FL) nawinął ponad 350 tys w

> sumie bez większych problemów. Ale prawie 500 tys przebiegu widać już po aucie...

Nie spodziewał bym się takiego wyniku bez wiekszych problemów ani w jednym ani w drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

użytkuję S-maxa 2.0 TDCI (2.0 HDI z PSA) 2006 r. już 3 lata.

Kupiłem go z nalotem ok. 160 tys. km teraz zbliżam się do 200 tys. km.

Samochód jeżeli chodzi o miejsce z przodu i z tyłu ogromny (mam 188 cm wzrostu i wagę ok. 110 kg z rana grinser006.gif )

Jeżeli chodzi o wygląd w środku nie widać po samochodzie tego przebiegu, jedynie jest rozdarty mieszek od dźwigni zmiany biegów i porysowany plastik pod hamulcem ręcznym (poprzednia właścicielka nosiła jakieś pierścionki, bransoletki itp.)

Z rzeczy które się psuły:

Za poprzedniej właścicielki (mam pełną historię serwisowo-blacharską):

jeden wtryskiwacz przy przebiegu ok. 100 tys. km (prawdopodobnie zawiniła wlana benzyna zamiast ropy - kilka razy był czyszczony układ paliwowy)

plus jakieś tam drobne wymiany drzwi, błotników itp. (właścicielka do końca nie zdawała sobie sprawy z gabarytów samochodu, więc co rysa od razu pędem do ASO, a faktura w koszty firmy zlosnik.gif))

Za mojej bytności:

alternator (170 tys. km - ten samochód nie nadaje się do off-road'u grinser006.gif)

wentylator chłodnicy (175 tys. km, j.w.)

czujki od alarmu razem z lampką oś. wnętrza (175 tys. km, 900 zł tylko w ASO beksa.gif )

przetarty przewód od klimy, a co za tym idzie rozszczelniona sprężarka (190 tys. km - pomogła regeneracja sprężarki)

niedawno przetarty przewód paliwowy (195 tys. km, 700 zł tylko w ASO beksa.gif) i od tamtej pory kłopoty z zimnym rozruchem (świece żarowe lub wtryski???)

Dodatkowo przy 195 tys. km wymieniałem rozrząd.

Turbina hula od nowości, koło dwumasowe hula od nowości, zawieszenie hula od nowości (poza sworzniem lewego wahacza i końcówką drążka).

A jeszcze jedno nie ma DPF - oryginalnie zlosnik.gif(rocznik 2007 od któregoś miesiąca miał już obowiązkowe DPF do silnika 2.0)

Cały przebieg zrobiony w Polsce zlosnik.gifgrinser006.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn montowali równolegle dwa różne silniki 2.0 ?

z tego co mi wiadomo to tak. Pewnie dlatego, ze mieli juz skrzynie automatyczna spieta z tym silnikiem.

> padające wtryski to nie przypadek starszych mondeo ? z początku MK3 ?

padajace wtryski byly spowodowane bledem produkcyjnym pompy. Łuszczyla sie a szczatki rozwalaly wtryski. Problem ujawnial sie tylko przy naszym genialnym paliwie wiec kawal czasu Ford zamiatal to pod dywan. Co zmiana (male i duzy lift) to z bezawaryjnoscia bylo lepiej.

Natomiast palaca sie sprezynka na desce ( oznaczajaca problem z ukladem wtryskowym) straszy userow do dzisiaj.

Ja mondeo z 2.2 tdci (najbardziej pewny silnik z diesli) zrobilem z 90 tys (jak kupowalem auto mialo 65 tys przebiegu) i z ukladem wtryskowym nie dzialo sie nic. Walnal tylko czujnik polozenia walka co tez wywala czerwona sprezynke zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To musisz rownie dokladnie przyjrzec sie S-max, najlepiej

>takiemu, o ktorym mowa - 5 letniemu.

> Symfonia trzaskow i pukniec z pewnoscia przypadnie do >gustu kazdemu melomanowi.

No napewno syfroen wypadnie lepiej hehe.gif

> Patent z kierownica i klimatyzacja jest akurat IMHO >rewelacyjny.

Kwestia mocno dyskusyjna...

> 5 letnie auto bedzie jezdzilo do ASO ?

Czytaj ze zrozumieniem waytogo.gif

> Roznymi S-maxami, rocznymi, polrocznymi, 3 letnimi, nigdy >starszym niz 4 letni. Wszystkie sie

> prowadzily jak... Jak van.

To nie wiem jak okreslic prowadzenie sie c4p... panic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No napewno syfroen wypadnie lepiej

W znanych mi egzemplarzach akurat C wypada lepiej - mowa o tym samym wieku i zblizonym przebiegu.

> Kwestia mocno dyskusyjna...

Skoro nim nie jechales to...

> Czytaj ze zrozumieniem

Wzajemnie ok.gif

> To nie wiem jak okreslic prowadzenie sie c4p...

Jak sie nim juz przejedziesz to okresl ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W znanych mi egzemplarzach akurat C wypada lepiej - mowa o tym samym wieku i zblizonym przebiegu.

> Skoro nim nie jechales to...

C4p jazda probna c4 dluzsza trasa i kierownica byla mega wkurzajaca...

> Wzajemnie

facepalm%5B1%5D.gif oj... widze, ze ciagle masz kompleksy wytlumacze Ci lopatologicznie - jedziemy do ASO po czesci a nie po usluge waytogo.gif

> Jak sie nim juz przejedziesz to okresl

Jezdzilem i mozna to okreslic cos miedzy lodzia a balia panic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> C4p jazda probna c4 dluzsza trasa i kierownica byla mega wkurzajaca...

Coz, jestes wyjatkiem.

> oj... widze, ze ciagle masz kompleksy wytlumacze Ci lopatologicznie - jedziemy do ASO po czesci a

> nie po usluge

Wytlumacze Ci bardziej lopatologicznie - spojrz na wiek auta, potem pare postow wyzej na to co o ASO napisal zalozyciel watku, a potem troszeczke (chociaz troszeczke) zastanow sie nad zasadnoscia jazdy do ASO.

> Jezdzilem i mozna to okreslic cos miedzy lodzia a balia

Dla mnie akurat nie jestes wyznacznikiem osoby, ktora zna sie na samochodach.

EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> C4p jazda probna c4 dluzsza trasa i kierownica byla mega wkurzajaca...

jakbyś przejechał 10kkm, to można by pogadać

pamiętam jak wkurzały mnie na początku patenty forda - grzana szyba i kierunki z 3 mignięciami

dziś bym ich nie zamienił na nic innego, oba wynalazki uważam za bdb

IMO tak samo jest z kierą w c4 icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakbyś przejechał 10kkm, to można by pogadać

3kkm...

> pamiętam jak wkurzały mnie na początku patenty forda - grzana szyba i kierunki z 3 mignięciami

Grzana szyba to imho mega wynalazek, tak samo trzy mrugniecia. To nie sa jednak patenty forda waytogo.gif

> IMO tak samo jest z kierą w c4

To jest sprawa imho osobista dla mnie po 3kkm kierownica nadal byla do kitu no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.