G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > 1. nie wmówisz mi, że to taka "seria dziewica" Dokładnie taka właśnie. Pełna specyfikację auta znajdziesz tu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=19&t=156059&view=unread#unread > 2. udowodniłeś to co napisałem: podsterowność. Tu nie ma czego udowadniać, ryje przodem jak podkuta świnia na terakocie W porównaniu do Subarki E30 skręca jak marzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > BMW ma taką przewagę, że nawet średnio doinwestowany temat w sam raz dla mnie W weekend jeździłem pożyczonym BMW 325 E36 po lotnisku w Nowodworze. Była to moja pierwsza jazda samochodem z tylnym napędem do tego na starych zimówkach do zabicia, czyli chodziłem bokami kiedy tylko chciałem i starałem się to kontrolować... i mi się spodobało. Jak oceniacie ten samochód pod względem zabawy i przyszłości w jakimś amatorskim ściganiu, bo zastanawiam się nad zakupem takiego i zrobienia go do jednego jedynego przeznaczenia... fun. czy można zarejestrować go jako pojazd specjalny i wykupować OC tylko na okres czasu jak w zabytkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > temat w sam raz dla mnie > W weekend jeździłem pożyczonym BMW 325 E36 po lotnisku w Nowodworze. Była to moja pierwsza jazda > samochodem z tylnym napędem do tego na starych zimówkach do zabicia, czyli chodziłem bokami > kiedy tylko chciałem i starałem się to kontrolować... i mi się spodobało. > Jak oceniacie ten samochód pod względem zabawy i przyszłości w jakimś amatorskim ściganiu, bo > zastanawiam się nad zakupem takiego i zrobienia go do jednego jedynego przeznaczenia... fun. > czy można zarejestrować go jako pojazd specjalny i wykupować OC tylko na okres czasu jak w > zabytkach ? BMW 325 podchodzi pod najwyzsza klase, wiec najmocniejsze auta. Wiekszy sens ma wtedy 2.8, albo poprostu 1.8is. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > temat w sam raz dla mnie 1. myśl o klasie pojemności. 325 jest w jednej klasie z subarakami, miśkami i innymi potwirami. To nie jest przyjemne jak dostajesz za każdym razem baty. 1,8is mieści sie w klasie do 2,0l wolnossaków. Czyli główni konkurenci to Astra GSI, inne beemki, Toyota Celica, i od czasu do czasu civic type-r albo clio. 2. E30 prowadzi się jeszcze łatwiej mam bezpośrednie porównanie 3. Na dobrej gumie beemka dopiero pokazuje co można wycisnąć z niepozornego w sumie auta. 4. rejestruj jak normalne auto, w imprezach amatorskich masz jeździć pojazdem dopuszczonym do ruchu. Poza OC pomyśl o NNW (obowiązkowe w większości imprez) 5. nie ma lepszego auta pod względem cena/fun niż BMW E30 lub E36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Dokładnie taka właśnie. > Pełna specyfikację auta znajdziesz tu: > http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=19&t=156059&view=unread#unread Quote: Aby się zalogować, musisz być zarejestrowany/a... Już sam wydech brzmi nieseryjnie, koła i zawias to tez chyba nie jest fabryka? > Tu nie ma czego udowadniać, ryje przodem jak podkuta świnia na terakocie Udało mi się ze dwa razy seryjnym świniakiem jeździć i mam bardzo niemiłe wspomnienia. Nie zaprzyjaźniłem się z tym samochodem. jak nie złożysz przed winklem to ryjesz. Ty sobie akurat z tym jakoś radzisz z tego co widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 jak widzisz po rozwoju wątku w Warszawie jest się z kim ganiać w beemce Może jakiś puchar kącikowy będziemy robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Quote: > Aby się zalogować, musisz być zarejestrowany/a... > Już sam wydech brzmi nieseryjnie, koła i zawias to tez chyba nie jest fabryka? Wydech zmieniony bo seria nie brzmi więc to podstawa ale zmiana ta nie ma wpływu na prowadzenie auta. Zawieszenie jest seryjne a geometria ustawiona zgodnie z parametrami fabrycznymi. Opona drogowa żadne RE070 czy R888. > Udało mi się ze dwa razy seryjnym świniakiem jeździć i mam bardzo niemiłe wspomnienia. Nie > zaprzyjaźniłem się z tym samochodem. jak nie złożysz przed winklem to ryjesz. Ty sobie akurat > z tym jakoś radzisz z tego co widzę Pogadałem z madrzejszymi od siebie, sprawdziłem czy faktycznie mają racje i sie okazało że mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Pogadałem z madrzejszymi od siebie, sprawdziłem czy faktycznie mają racje i sie okazało że mieli. i co takiego mądrego powiedzieli? jak opanować tę bestię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > i co takiego mądrego powiedzieli? jak opanować tę bestię? hehe dobra fota... Niestety nie moge Ci powiedzieć. Albo moge. Chcesz jechać szybciej? Jedź wolniej!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Chcesz jechać szybciej? Jedź wolniej!! O widzisz... to samo w beemkach się sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > O widzisz... to samo w beemkach się sprawdza. tak patrze po wynikach kjs i u nas w okolicy bmw jada na samym końcu nie maja podejścia do astr itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Tu masz ta samą próbe jechana przez ogarniającego kierowcę w bardzo zmotanym aucie. Mocowo w tym okresie było 40X/ 58X jeżeli chodzi o napedy i zawias... grube historie. Niby też Impreza ale setup pozwala jechać zupełnie inną techniką. Niestety filmik jest minimalnie ucięty w srodku co w pewnym momencie zakłamuje porównanie czasowe przejazdu. i dla porównania jeszcze raz słabsze, seryjne auto ale o podobnej konstrukcji i N-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > tak patrze po wynikach kjs i u nas w okolicy bmw jada na samym końcu nie maja podejścia do astr itp etam... zależy od nawierzchni. link link2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tu masz ta samą próbe jechana przez ogarniającego kierowcę w bardzo zmotanym aucie. Mocowo w tym > okresie było 40X/ 58X jeżeli chodzi o napedy i zawias... grube historie. > Niby też Impreza ale setup pozwala jechać zupełnie inną techniką. Niestety filmik jest minimalnie > ucięty w srodku co w pewnym momencie zakłamuje porównanie czasowe przejazdu. po pierwsze to widać, że dołem nie jedzie, po drugie ktoś walczy z tym samochodem i jest kilka wpadek. Ale ogólnie fajnie sie toto zbiera. Tylko, że STI już w serii jako tako skręca. > i dla porównania jeszcze raz słabsze, seryjne auto ale o podobnej konstrukcji Na okrągło, spokojnie, bez szarpania, ile się da ale nie więcej. Bardzo byłeś do tyłu z czasami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Bardzo byłeś do tyłu z czasami? W tym roku niestety z tyłu... czasem minimalnie czasem mocniej. Auto i kierownik rozwijają się bardzo.... za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > BMW 325 podchodzi pod najwyzsza klase, wiec najmocniejsze auta. > Wiekszy sens ma wtedy 2.8, albo poprostu 1.8is. z całym szacunkiem, ale 1,8 to może być mało do dobrej zabawy... 2.8 rozważam, ale ma chyba tylko 2 KM więcej... ale my tu gadu gadu a merytoryka nieruszona... jak to wygląda kosztowo ? fotele kubły i pasy tak aby można było gdzieś amatorsko polatać zawieszenie może być gwint taki z allegro za tysiaka ? sprzęgło często leci ? hamulce ? zakładać od M3 czy wystarczą klocki niepalne ? opony wiem, że są nalewki za 300 zł/szt. poliuretany obowiązkowe ? koszt ? jakieś tanie patenty odciążające ? maska, klapa, ?!? klatka chroniąca przed dachowaniem ? system gaśniczy jest obowiązkowy ? trzeba poszerzać nadkola aby wsadzić sensowne gumy ? lepiej szukać igły od dziadka z niemiec za 10 tyś, kompletnego szrotu który odpala za 4 tyś czy zrobionego driftowozu za 15 tyś? mam garaż i umiejętności rozebrania i złożenia auta na części pierwsze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > z całym szacunkiem, ale 1,8 to może być mało do dobrej zabawy... 2.8 rozważam, ale ma chyba tylko 2 > KM więcej... daleko masz na Woronicza 33? zrewidujemy twoje poglądy. edit: popatrz na wyniki które zamieściłem. To jest 318is seria silnik, na bilsteinie b6, e szperą, krótkim przełożeniem i skrzynią od E36. jak widać można się bić o pudło w generalce przy odrobinie szczęścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > daleko masz na Woronicza 33? > zrewidujemy twoje poglądy. > edit: popatrz na wyniki które zamieściłem. To jest 318is seria silnik, na bilsteinie b6, e szperą, > krótkim przełożeniem i skrzynią od E36. jak widać można się bić o pudło w generalce przy > odrobinie szczęścia. E30 318is jest najlepszym sprzętem prócz M-ek, których utrzymanie w stanie do walki jest zdecydowanie droższe. Wystarczy przejrzeć wyniku BMW challange i popatrzeć czym chłopaki startują. Aby E36 było konkurencyjne potrzebuje silnika 2,8L http://www.bmw-challenge.pl/?page_id=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > E30 318is jest najlepszym sprzętem prócz M-ek, których utrzymanie w stanie do walki jest > zdecydowanie droższe. > Wystarczy przejrzeć wyniku BMW challange i popatrzeć czym chłopaki startują. mówisz startowalimy, spokojnie... wiadomo o co chodzi. > Aby E36 było konkurencyjne potrzebuje silnika 2,8L > http://www.bmw-challenge.pl/?page_id=3 albo wersji compact 318ti jak widać po klasyfikacjach Porównanie na treningach wychodzi mniej więcej równo e30 318is vs. E36 318ti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > E30 318is jest najlepszym sprzętem prócz M-ek, których utrzymanie w stanie do walki jest > zdecydowanie droższe. > Wystarczy przejrzeć wyniku BMW challange i popatrzeć czym chłopaki startują. > Aby E36 było konkurencyjne potrzebuje silnika 2,8L > http://www.bmw-challenge.pl/?page_id=3 Tylko E30 wizualnie odpada.... Ile może kosztować OC dla takiego BMW 2,8L ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tylko E30 wizualnie odpada.... Wygląd nie jeździ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tylko E30 wizualnie odpada.... a ić mnie stont!!! Heretyku!!! > Ile może kosztować OC dla takiego BMW 2,8L ? chcesz wiedzieć stawki w Kraśniku? Jakieś 600zł rocznie przy max zniżkach i szemranym towarzystwie ubezpieczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Polonez 1.4 + zaspawać most Dyfer od karetki i można ganiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > z całym szacunkiem, ale 1,8 to może być mało do dobrej zabawy... Zalezy czy umiesz sie bawic. Do latania bokami lepsze bedzie 325/328, do KJS 318is/318ti. > ale my tu gadu gadu a merytoryka nieruszona... Chyba zaczynamy od podstaw. Nietrudno kupic niewlasciwa wersje. Trudniej potem cokolwiek tym wywalczyc. > jak to wygląda kosztowo ? > fotele kubły i pasy tak aby można było gdzieś amatorsko polatać Kubly od 500 do 1000 za sztuke. Sa drozsze, ale to nie ten poziom. Pasy 4 pkt 300-500 zl za sztuke. Ostroznie z uzywanymi. > zawieszenie może być gwint taki z allegro za tysiaka ? Moze. Ale kogo nie spytasz, poleci B6 lub B8. Koszt 2 razy wiekszy. > sprzęgło często leci ? Nieczesto. > hamulce ? zakładać od M3 czy wystarczą klocki niepalne ? Do 318is wystarczy dobry klocek i wentylowana tarcza. > opony wiem, że są nalewki za 300 zł/szt. > poliuretany obowiązkowe ? koszt ? Mniej wiecej 500 zl za komplet. > jakieś tanie patenty odciążające ? maska, klapa, ?!? Pozniej. > klatka chroniąca przed dachowaniem ? Niekoniecznie. Chyba, ze gruba impreza miedzy drzewami. > system gaśniczy jest obowiązkowy ? > trzeba poszerzać nadkola aby wsadzić sensowne gumy ? Nie trzeba powyzszych. > lepiej szukać igły od dziadka z niemiec za 10 tyś, kompletnego szrotu który odpala za 4 tyś czy > zrobionego driftowozu za 15 tyś? mam garaż i umiejętności rozebrania i złożenia auta na części > pierwsze.. Zrobionego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > z całym szacunkiem, ale 1,8 to może być mało do dobrej zabawy... 2.8 rozważam, ale ma chyba tylko 2 mam is-a motor seria +krótki dyfer+krotka skrzynia do 120km/h jade równiutko z 328kupe:) do pierwszej setki na dobrej oponie ponizej 8s. zapraszam na jazde testową. > KM więcej... > ale my tu gadu gadu a merytoryka nieruszona... > jak to wygląda kosztowo ? > fotele kubły i pasy tak aby można było gdzieś amatorsko polatać > zawieszenie może być gwint taki z allegro za tysiaka ? bilstein b6,gwint za tysiaka nadaje sie pod dyskotekę w Grójcu. > sprzęgło często leci ? > hamulce ? zakładać od M3 czy wystarczą klocki niepalne ? nowy płyn + dobry klocek wystarczy > opony wiem, że są nalewki za 300 zł/szt. > poliuretany obowiązkowe ? koszt ? nieobowiązkowe ale warto,komplet ok 600-700zł > jakieś tanie patenty odciążające ? maska, klapa, ?!? po mojemu to letka przesada > klatka chroniąca przed dachowaniem ? tak, mozna zamontować koszt od 3000zł > system gaśniczy jest obowiązkowy ? nie > trzeba poszerzać nadkola aby wsadzić sensowne gumy ? nie > lepiej szukać igły od dziadka z niemiec za 10 tyś, kompletnego szrotu który odpala za 4 tyś czy > zrobionego driftowozu za 15 tyś? mam garaż i umiejętności rozebrania i złożenia auta na części > pierwsze.. zalezy co to ma być driftowóz czy kjs/rajdy bo to dość duża różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > tak patrze po wynikach kjs i u nas w okolicy bmw jada na samym końcu nie maja podejścia do astr itp zobacz co zrobił pan Smorawiński na rzeszowskim:)to był chyba [ierwszy jego start w rpp.Tym poprostu trzeba umieć jeździć. Co do kjs to samochód jest bardzo szybki. Nieskromnie powiem,ze w ubiegłym sezonie wywalczyliśmy z Kojotem 1go wicemistrza okregu warszawskiego,naprawde sie da. problem jest na sniegu albo jak mocno pada,wtedy oski sa sporo szybsze. za to na małych torach i doczepnych ,krętych próbach wygrywalismy często generalkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Tak czytam i czytam i o ile coś uda mi się kupić na zimę, to na lato chyba kupię jakieś 318ti Sporo imprez, osobna klasyfikacja i więcej bokiem niż przodem EDIT: Jaki konkretnie model kupić, żeby miał fabryczną szperę jakąś, ewentualnie gdzie tanio i łatwo można podmienić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Koleżanka ma Clio Sport zaklatkowane, ale pewnie lekko ponad 10kzł będzie za niego chciała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tak czytam i czytam i o ile coś uda mi się kupić na zimę, to na lato chyba kupię jakieś 318ti > Sporo imprez, osobna klasyfikacja i więcej bokiem niż przodem > EDIT: > Jaki konkretnie model kupić, żeby miał fabryczną szperę jakąś, ewentualnie gdzie tanio i łatwo > można podmienić ?? Z tego co pamietam to szpera była w opcji za doplatą więc trzeba szukać bo reguły nie ma.krotki dyfer ze szperą po regeneracji kosztuje 1500zł,uzywka na allegro ok800zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > zobacz co zrobił pan Smorawiński na rzeszowskim:)to był chyba [ierwszy jego start w rpp. a kto wygrał rezte rajdów w rpp w tym roku?? Niestety rwd jest dla pasjonatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > a kto wygrał rezte rajdów w rpp w tym roku?? > Niestety rwd jest dla pasjonatów ja nie twierdzę,że e30 jest w stanie konkurować z clior3,type r-em,czy c2r2.bmw jest duzo starsze ale tez i duzo tańsze. jednak na poziomie kjs daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > ja nie twierdzę,że e30 jest w stanie konkurować z clior3,type r-em,czy c2r2.bmw jest duzo starsze > ale tez i duzo tańsze. jednak na poziomie kjs daje rade. a ja twierdze ze w tym budzecie kupi sie astre i wyniki będą lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > a kto wygrał rezte rajdów w rpp w tym roku?? > Niestety rwd jest dla pasjonatów Jak ktoś potrafi ośką jechać, a ta ośka ma szperę, to można 4 łapy ganiać, bez najmniejszych kompleksów RWD natomiast do świetnej zabawy!!! i ścigania wewnątrz swojej klasy Tak dla przypomnienia, bo dawno nie było Mój mentor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Tak czytam i czytam i o ile coś uda mi się kupić na zimę, to na lato chyba kupię jakieś 318ti > Sporo imprez, osobna klasyfikacja i więcej bokiem niż przodem żeby compactem latać bokiem to trza umić. Łatwiej E30. Compact jest trudniejszy w prowadzeniu uślizgiem, bardziej nerwowy i nieprzewidywalny. > EDIT: > Jaki konkretnie model kupić, żeby miał fabryczną szperę jakąś, ewentualnie gdzie tanio i łatwo > można podmienić ?? w compactach szpery nie było chyba nigdy w serii. Większość ma dyfer na małej głowie. Czasem jak dasz inny dyfer musisz też przełożyć półosie. tanio? no w porównaniu z FWD to nawet bardzo tanio. używany dyfer ze szperą 25% nawet poniżej 1000zł. Im krótszy tym lepszy. Najkrótsze są 4,45. Od 4,07 zaczyna się fajnie. Przy 3,91 można jeszcze po trasie jeździć ale już powoli robi się to uciążliwe. Tutaj zestaw marzeń V max w okolicach 170 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > a ja twierdze ze w tym budzecie kupi sie astre i wyniki będą lepsze a ja twierdzę, że gucio prawda. Ostatnio na torze w Legionowie był chłopak Astrą 2 OPC. Byłem zaraz za nim. Objechał mnie tylko dlatego że mi się skrzynia wysypała. Jechaliśmy na identycznych oponach żeby nie było. A ja mam radio, dywaniki i kompletny środek, jeżdżę tym autem do pracy. na śliskim to zgoda. Nie powalczy beemką bez napinania się i bez jazdy na 100%, ale na przyczepnym i krętym ciężko czymkolwiek dogonić tę konstrukcję sprzed 20 kilku lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > a ja twierdze ze w tym budzecie kupi sie astre i wyniki będą lepsze zależy od preferencji kierowcy. w zmaganiu seria astra vs. seria 318is wolę usiąść w BMW do płacenia przy dłubaniu też wolę BMW Astra ucieka seryjnej beemce po zrobieniu 180 koni. Ale to tylko do przyszłego sezonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > a ja twierdzę, że gucio prawda. jaka opc, ja mówie o jedynce gsi. Patrzaj pan na hoge ile tu tego w dobrej kasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Koleżanka ma Clio Sport zaklatkowane, ale pewnie lekko ponad 10kzł będzie za niego chciała. też szybka fura Wyjątkowo mało tego w Warszawie jeździ. Nie wiem czemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > jaka opc, ja mówie o jedynce gsi. Patrzaj pan na hoge ile tu tego w dobrej kasie... a to OPC nie jest nowsza, szybsza i lepsza? Bo porównanie e30 vs gsi mamy z kojdusiem kilka razy w roku. I dopóki się konkurencja nie uzbroiła po zęby to była walka na sekundy. edit: sąkdś się to musi brać, że ludzie się pozbywają astry a beemek jak na lekarstwo a jak są to czasem w takich cenach że szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > a to OPC nie jest nowsza, szybsza i lepsza? Niestety nie. Stara gsi jest szybsza porównywane kilka razy. Miałem robić do gsmp - kupujesz astre i 7 tysiecy dodając masz krótką zeszperowaną skrzynie i mocny silnik. W astre dajesz ostre wałki, robisz zamach, kolektor ssacy i program forumowy i moc rośnie zacnie. Był puchar astry stąd gratów multum. W opc tak nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Koleżanka ma Clio Sport zaklatkowane, ale pewnie lekko ponad 10kzł będzie za niego chciała. Nie podbijajmy budżetu bo się źle skończy i żona mnie z domu pogoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Mój mentor Mistrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > żeby compactem latać bokiem to trza umić. Łatwiej E30. Compact jest trudniejszy w prowadzeniu > uślizgiem, bardziej nerwowy i nieprzewidywalny. > w compactach szpery nie było chyba nigdy w serii. Większość ma dyfer na małej głowie. Czasem jak > dasz inny dyfer musisz też przełożyć półosie. > tanio? no w porównaniu z FWD to nawet bardzo tanio. używany dyfer ze szperą 25% nawet poniżej > 1000zł. Im krótszy tym lepszy. Najkrótsze są 4,45. Od 4,07 zaczyna się fajnie. Przy 3,91 można > jeszcze po trasie jeździć ale już powoli robi się to uciążliwe. > Tutaj zestaw marzeń > V max w okolicach 170 km/h 170? ja mam 4,1:1 i skrzynie bez nadbiegu z E36 i Vmax mam w okolicach 170 na oko (bo prędkościomierz nie działa tyle że może to przez koła 13" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > a kto wygrał rezte rajdów w rpp w tym roku?? > Niestety rwd jest dla pasjonatów zobacz sobie jakie wyniki w Mistrzostwach Węgier potrafią i potrafili wycisnąć chłopaki Ładami. Jak jeszcze jeździł Balazs Ocsi Ładą 21074 potrafił dojeżdżać w czołówce grupy A Niestety skończyła jej się już homologacja. Balatonyi Arpad na H-grupowej Ładzie VFTS regularnie dojeżdżał w pierwszej dwudziestce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Nie powalczy beemką bez napinania się i bez jazdy na 100%, ale na przyczepnym > i krętym ciężko czymkolwiek dogonić tę konstrukcję sprzed 20 kilku lat. a kiedyś KvM pisał że jest źle wyważona bo ma silnik za bardzo z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > zobacz sobie jakie wyniki w Mistrzostwach Węgier Zaraz zaczniemy rozmnowe o zawodach na wyspach kanaryjskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Zaraz zaczniemy rozmnowe o zawodach na wyspach kanaryjskich tylko że tam jeździło więcej WRC i Nek niż kiedykolwiek u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > tylko że tam jeździło więcej WRC i Nek niż kiedykolwiek u nas i 120 konne kie picanto. Chodzi o to że z tematu o budżetowej kjsówce robi sie dyskusja o napędzie i udowadnianie na siłe racji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > i 120 konne kie picanto. Chodzi o to że z tematu o budżetowej kjsówce robi sie dyskusja o napędzie > i udowadnianie na siłe racji eeetam. Wiadomo że RWD jest najmniej konkurencyjne. Ale ma inne zalety. No i to nie znaczy że się nim nie da jechać szybko. Co do tego że fun jest większy to chyba nie ma wątpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > eeetam. Wiadomo że RWD jest najmniej konkurencyjne. Ale ma inne zalety. No i to nie znaczy że się > nim nie da jechać szybko. Co do tego że fun jest większy to chyba nie ma wątpliwości w gsmp na suchym bmw jest mega szybkie. ale lekko śliski asfalt czy deszczyk i kaszana. Fwd jest bardziej uniwersalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.