62545tomasz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Marzec 1998 - czerwiec 2000. to jakis super silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > to jakis super silnik? Niespecjalnie aczkolwiek ponoć ma jakieś tam konotacje z Lotusem chociaż to jakiś urban legend wg mnie, bo ja tam nic nadzywaczajnego nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > to jakis super silnik? taaaa, znany z ilości wypitego oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 czy w AIII tez był ten silnik i czy biora olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > czy w AIII tez był ten silnik i czy biora olej ? nie. każdy silnik bierze olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > taaaa, znany z ilości wypitego oleju Mój tak dużo nie bierze 0,3L/1000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Mój tak dużo nie bierze 0,3L/1000km. uuuuuuu, ale coś zaczyna brać. Jakiś czas temu mówiłeś że bierze tylko 0,29/1000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > uuuuuuu, ale coś zaczyna brać. > Jakiś czas temu mówiłeś że bierze tylko 0,29/1000km Ja? aż taki dokładny byłem? mam zwyczaj zaokrąglać w górę No nic, głowicę trzeba zwalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > mam zwyczaj zaokrąglać w górę no to widocznie pomyliłeś miejsce przecinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > no to widocznie pomyliłeś miejsce przecinka Nie no...złapałeś mnie Ale tak w temacie....silniczek w miarę dobry, mocy wystarczy, kultura pracy wzorowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Ja. Sprawdzam do tego wpisy w książce i programie w serwisie Moim zdaniem przy 10 letnim aucie nie ma co patrzeć na przebieg, tylko na faktyczny stan auta. Może mieć 50k km ale jeździł nim debil a może mieć i 250k km i jeździł nim świadomy użytkownik i ten o większym przebiegu wytrzyma o wiele więcej niż ten pierwszy. Nie daję się zwariować. Widziałem kiedyś debila co marudził na jakieś rysy czy inne ślady używania auta w 15 letnim pojeździe. No przepraszam bardzo, chyba coś tu musi być nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > nie. każdy silnik bierze olej Na podstawie AI x16xel po fl 94r. przywieziony z niemiec ze słynnym przebiegiem 148kkm ,jako auto 10 letnie ,wyleczyłem sie z opla na zawsze teraz mam francuza z plastikami ,ale silniczek malina od 5 wymian nic nie bierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > teraz mam francuza z plastikami ,ale silniczek malina od 5 wymian nic nie bierze I za wymiane jednej tylnej tarczy hamulcowej płacisz tyle co w oplu za wymiane pierścieni zgarniających Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > I za wymiane jednej tylnej tarczy hamulcowej płacisz tyle co w oplu za wymiane pierścieni > zgarniających Niestety mam bębny z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Niespecjalnie aczkolwiek ponoć ma jakieś tam konotacje z Lotusem Z tego co słyszałem, Lotus opracował prototypową wersję C16XE. U nich miał moc 150KM, ale Opel powiedział: my już mamy 150-konnego 2.0 i tak w Corsie ten silnik osłabł do 109KM. A potem jeszcze go "zecotecowali" do 100-konnego X16XEL . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Niestety mam bębny z tyłu Z bębnami czy z tarczami i tak mi chodzi Scenic po głowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Z tego co słyszałem, Lotus opracował prototypową wersję C16XE. U nich miał moc 150KM, ale Opel > powiedział: my już mamy 150-konnego 2.0 i tak w Corsie ten silnik osłabł do 109KM. A potem > jeszcze go "zecotecowali" do 100-konnego X16XEL. A masz jakieś informacje czy Lotus seryjnie gdzieś montował ten swój motor? Bo mi się wydaje, że to jakiś prototyp tylko był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Opracowali go dla Opla. Z tego co wiem, nie wkładali go do swoich modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Z bębnami czy z tarczami i tak mi chodzi Scenic po głowie Mam bębny. Jakis czas temu chciałem zamienic tez na scenika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Z bębnami czy z tarczami i tak mi chodzi Scenic po głowie to po uj pytasz na astrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micha- Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 moja żona jeździ taką astrą ... najpierw 2 lata miała ją jako służbową a teraz od roku jeździ nią prywatnie. 1.7 2005 r biała przebieg coś koło 152000. bezwypadkowa bardzo ładna. Myślimy pomału o sprzedaży dla ak za 12 bym oddał. właściwie bezawaryjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Kryteria się nieco zmieniły, rocznik też. Teraz mam dylemat astra G czy H. Biorę auto w leasing z 2008 roku i zastanawiam się czy wybrać tańsze w tym roczniku G czy pójść z postępem i wybrać H? Combo też mi chodzi po głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Combo też mi chodzi po głowie. Combo jeżdżę na co dzień w pracy. Jest to rocznik 2004, 1.7cdti 100KM. Wersja TOUR. Wyposażenie owszem, nie powala na kolana. W środku to w zasadzie Corsa C. Twarde plastiki. Auto bardzo pakowne, wnętrze ustawne, a po złożeniu tylnej kanapy, przestrzeń załadunkowa jest naprawdę duża. Silnik zapewnia bardzo dobre warunki jazdy, jest bardzo dynamiczny, a przy tym niedużo spala. Z tym, że to już taki bardziej dostawczak ale zależy co się komu podoba i do czego auta potrzebuje (np do jakiegoś wypadu na urlop, gdzie zabiera się np dzieci, do tego bagaż, to wtedy będzie to strzał w 10 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > A te słynne padające pompy w których silnikach występowały? Obecnie moje auto pojedzie na wszystkim > co mu wleje, wiem że w G już nie są tak odporne, ale na które uważać. Kolega miał wersję 101KM > i pompa padła bardzo szybko, a tankował zawsze dobre paliwo, przynajmniej tak mu się wydawało. Ale kupił auto nowe czy używane? Bo ja akurat jeżdżę autkiem z tym silnikiem, ma przejechane 174 tys ( pewny przebieg - auto od nowości w rodzinie) i nigdy nie było problemów z pompą... Może kolega kupił auto skręcone ze 200 kkm ? > Zaletą w tym 101KM jest łańcuch rozrządu, a jak jest w innych silnikach? Fakt - to jest plus Nie jestem pewien, ale ten silnik jest chyba też bezkolizyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.